Jaquote:Op maandag 16 februari 2009 19:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Gaan we nou een topic openen over elke scheet die Geert Wilders laat?
quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Dat wilders-bashen levert alleen maar zetels op
Die zijn spandoekjes vervenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
25 zetels nu, waar zijn nu al die mensen zeiden dat hij dit nooit ging halen?
Die weten dat peilingen niets zeggen als de verkiezingen nog heel ver weg zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Zijn er verkiezingen geweest en heb ik wat gemist ?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hij gaat het nooit halenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog zelfs in de peilingen, zoveel zetels hadden ze niet verwacht.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die weten dat peilingen niets zeggen als de verkiezingen nog heel ver weg zijn.
Laten we er dan nog maar even mee door gaan. weten we meteen wie over een paar jaar ons premier zal zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
Ach we betalen ook veels te veel aan ontwikkelingshulp wat in een bodemloze put valt dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
Grappig blijft het dat ie nooit op kamervragen antwoordt. Maar wel zorgt dat de maatschappij voor hem moet betalen.
Dat zegt eigenlijk al genoeg over het intellectuele niveau van de kiezers die puur vanwege dit soort populistisch gepeupel gaan stemmen. Maar ja, het zijn uiteindelijk maar peilingenquote:Op maandag 16 februari 2009 19:39 schreef PiRANiA het volgende:
*edit*quote:Op maandag 16 februari 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
Grappig blijft het dat ie nooit op kamervragen antwoordt. Maar wel zorgt dat de maatschappij voor hem moet betalen.
Dat ook nog ja.quote:
Ze komen het brengenquote:
Tja, zo'n waterput schijnt vrij diep te zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ach we betalen ook veels te veel aan ontwikkelingshulp wat in een bodemloze put valt dus.
Het is niet voor het eerst, en als hij weer uit de aandacht is staat ie ook zo weer op 10 zetels. Het zijn geen superintelligente mensen die voor die stijging zorgen en dan weer iets anders kiezen.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan nog zelfs in de peilingen, zoveel zetels hadden ze niet verwacht.
Stond Verdonk ook ooit niet op 20+ zetels? En nu nog op 2quote:Op maandag 16 februari 2009 19:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die weten dat peilingen niets zeggen als de verkiezingen nog heel ver weg zijn.
Geef ik je gelijk in.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is niet voor het eerst, en als hij weer uit de aandacht is staat ie ook zo weer op 10 zetels. Het zijn geen superintelligente mensen die voor die stijging zorgen en dan weer iets anders kiezen.
Al dat gezeik of 'die' mensen nu wel of niet intelligent zijn, in de politiek heb je gewoon wat extreme standpunten nodig om de rest scherp te houden. Die opinie-peilers dat zijn waarschijnlijk de grootste ' swingers', niemand luisterd daarna als ze geen stemming maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef gelly het volgende:
Het is niet voor het eerst, en als hij weer uit de aandacht is staat ie ook zo weer op 10 zetels. Het zijn geen superintelligente mensen die voor die stijging zorgen en dan weer iets anders kiezen.
Met zo'n opmerking kwalificeer je je anders prima als een Wilders aanhanger.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik hoop dat hij een keer mag regeren. Misschien dat al die sukkels dan eens inzien waarom de aanpak van die kwast niet gaat werken....
Het verleden leert ons dat je dan eerder kans maakt op een plaquette op het mediapark.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laten we er dan nog maar even mee door gaan. weten we meteen wie over een paar jaar ons premier zal zijn.
Hij heeft genoeg beveiliging denk ik...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat je dan eerder kans maakt op een plaquette op het mediapark.
Ja klopt, weinig mensen komer er voor uit omdat je gelijk als dom en racistisch wordt neer gezet.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Frutsel het volgende:
Waren deze zwevende kiezers dan voorheen de Fortuyn stemmers? en daarna verdeeld onder de Verdonk en Wilders?
Toch zijn er weinig mensen die zich in het openbaar uitspreken als : ik ben een wilders-stemmer... door alle kritiek en die ze krijgen of verantwoording die ze schijnbaar moeten afleggen. (dat merk je nu wel weer, door alle mensen die roepen dat het 'niet intelligente mensen zijn' (of nog erger). Feit is ook dat het wel een signaal is dat er een grote groep mensen is die vind dat er ergens iets niet klopt... een signaal wat niet genegeerd moet worden... een protest stem, destijds al bij Fortuyn, maar waar misschien nog te weinig mee gedaan is/wordt?
7 mei 2014 ofzo, dan is volkert net een dag vrij... zal hem een ruk uitmaken om het nog eens te doen. Al kan het zijn dat ie zelf op die dag een kogel krijgt... door een wraakzuchtige Fortuynistquote:Op maandag 16 februari 2009 20:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het verleden leert ons dat je dan eerder kans maakt op een plaquette op het mediapark.
Verwacht echter niks bijzonders, die man krijgt al veels te veel aandacht.quote:
Das nog luchtig uitgedrukt... nazi's heb ik ook al gezienquote:Op maandag 16 februari 2009 20:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja klopt, weinig mensen komer er voor uit omdat je gelijk als dom en racistisch wordt neer gezet.
Mjah ik had het ook prima kunnen onderbouwen zoals ik regelmatig doe ik mijn posts in NWS en POL maar ook dan leggen users die het niet willen zien/lezen het gewoon naast zich neer. Vandaag ben ik een beetje vermoeid en spring ik gelijk naar de conclusiequote:Op maandag 16 februari 2009 20:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking kwalificeer je je anders prima als een Wilders aanhanger.
Nee, het zijn mensen die voor complexe problemen een makkelijke (en onrealistische) oplossing willen. Ze zijn ontevreden dat de huidige politiek niet dezelfde loze beloftes doet als waar Wilders mee komt, en destijds ook Fortuyn. Bij wie ligt het probleem dan, bij de "gevestigde" politiek of aan de "ontevreden kiezer" ?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Frutsel het volgende:
Waren deze zwevende kiezers dan voorheen de Fortuyn stemmers? en daarna verdeeld onder de Verdonk en Wilders?
Toch zijn er weinig mensen die zich in het openbaar uitspreken als : ik ben een wilders-stemmer... door alle kritiek en die ze krijgen of verantwoording die ze schijnbaar moeten afleggen. (dat merk je nu wel weer, door alle mensen die roepen dat het 'niet intelligente mensen zijn' (of nog erger). Feit is ook dat het wel een signaal is dat er een grote groep mensen is die vind dat er ergens iets niet klopt... een signaal wat niet genegeerd moet worden... een protest stem, destijds al bij Fortuyn, maar waar misschien nog te weinig mee gedaan is/wordt?
Dat is helemaal waar. Momenteel twijfel ik, maar ik erger me aan die mensen die dan meteen de racisme-kaart uitspelen. Ik denk overigens wel dat er een hoop hele simpele Wilders stemmers zijn, maar die heb je overal. Zeker bij partijen die de bijbel hoog in het vaandel hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef Frutsel het volgende:
Toch zijn er weinig mensen die zich in het openbaar uitspreken als : ik ben een wilders-stemmer... door alle kritiek en die ze krijgen of verantwoording die ze schijnbaar moeten afleggen. (dat merk je nu wel weer, door alle mensen die roepen dat het 'niet intelligente mensen zijn' (of nog erger).
Reken eens voor dan?quote:Op maandag 16 februari 2009 19:49 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Die paar centen beveiliging is niks vergleken met de uitjes voor de kut mocoro's, subsidies voor linkse types etc.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das nog luchtig uitgedrukt... nazi's heb ik ook al gezien
Als het de eerste keer lukt is de tweede keer sowieso overbodig.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg beveiliging denk ik...
Het zal geen 2e keer lukken, gelukkig.
Dat is dus gewoon onzin. Jij wist van gekkigheid niet meer of je nou een Palestijnse of Britse vlag moest gebruiken? Ik hoop dat je niet ouder bent dan 18.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, gek dat mensen dan de waarheid niet willen horen. Je bent dom en racistisch als je Wilders z'n ideeen aanhangt. Punt.
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als het de eerste keer lukt is de tweede keer sowieso overbodig.
Voorzover hij ideeën heeft, dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, gek dat mensen dan de waarheid niet willen horen. Je bent dom en racistisch als je Wilders z'n ideeen aanhangt. Punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |