Hoi lieverd!quote:
Aanstellertje.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken. }:w
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken. }:w
Daarbij heb ik nog geen antwoord op je dubbele ontkenning.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken.![]()
Ik vroeg niks aan je. Stoker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.
Of een "Wie leert IQM met vrouwen opgaan" topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken.![]()
Het is gewoon zo. Kali is belangrijker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg niks aan je. Stoker.
Nooit niet kan gewoon toevallig.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij heb ik nog geen antwoord op je dubbele ontkenning.
Dat word dan een reeks ben ik bangquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of een "Wie leert IQM met vrouwen opgaan" topic. [ afbeelding ]
nee, een kwart. En nooit niet is gewoon altijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit niet kan gewoon toevallig.
En ik vroeg me vandaag af of 'semi semi' hetzelfde was als twee keer de helft of volledig.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Kali is belangrijker.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat word dan een reeks ben ik bang
Neej.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, een kwart. En nooit niet is gewoon altijd.
Ik zwicht niet voor aanstellers. Hoe leuk ze ook zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat word dan een reeks ben ik bang
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier, die KALI live heeft gezien, jawel....
Wat neej? Neej meneer voor jouquote:
Ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier, die KALI live heeft gezien, jawel....
Tof dat je ook komtquote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar kan je nog tot en met 27 feb iedereen jaloers mee maken!
Goezo! Vrouwen zijn net kinderen. Eerst gaan ze zich aanstellen en als ze dan nog hun zin niet krijgen gaan ze huilen als chantage. Nou, daar moet je als mooie vent echt niet intrappen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hap niet bij aanstellers. Hoe leuk ze ook zijn.
Ik las:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goezo! Vrouwen zijn net kinderen. Eerst gaan ze zich aanstellen en als ze dan nog hun zin niet krijgen gaan ze huilen als chantage. Nou, daar moet je als echte vent mooi niet intrappen.
Ik las:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goezo! Vrouwen zijn net kinderen. Eerst gaan ze zich aanstellen en als ze dan nog hun zin niet krijgen gaan ze huilen als chantage. Nou, daar moet je als echte vent mooi niet intrappen.
Dat staat er toch ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las:
"Nou, daar moet je als mooie vent echt niet intrappen"
en wilde al bijna op die lieve woorden fappen.
Volgende week, lekker wintersportenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
Sooooo. Heeft iedereen hier vakantie eigenlijk?
Wie ga je schoppen dan? Wolvendagen? Zou het niet doen, want dat is NB en die is gevaarlijk. Voor je het weet lig je in coma.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik las:
"Nou, daar moet je als een echte vent flink op intrappen"
en wilde al bijna mijn kisten aantrekken.
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
Sooooo. Heeft iedereen hier vakantie eigenlijk?
Succesquote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet 2 verstandskiezen laten trekken...
quote:
Jij gaat echt gruwelijk veel pijn krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mja ik heb het eigenlijk ook niet maar ik neem het gewoonquote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Februari instroom heeft dat niet![]()
Ergens in de zomer heb ik weer vakantie... ben ik bang.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk! Maar Lasergamen lijkt me leuker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
KLB gaat hoge ogen gooien op de meet
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wehehehe, hoogstaande is een stink poot.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij gaat echt gruwelijk veel pijn krijgen.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij gaat echt gruwelijk veel pijn krijgen.
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja ik heb het eigenlijk ook niet maar ik neem het gewoon
Wat een mafquote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef Florian_ het volgende:
hoe kan ik haar overhalen...
Goed maandagmiddagtopic
Hey je bent terugquote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst ook 2 keer laten trekken maar dat was niet zo erg hoor....
Hai![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Gaat echt weer nergens over deze sc he.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Er stond laatst een stoer verhaal in de krant. Zo'n chick ging naar de tandarts om zo'n kies te laten trekken. Ze was superbang enzo, dus ze kreeg narcose (quote:
Doe er wat aan, S_a.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
Zeker, heb 3 fotoo's in de vorige sc gepost!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey je bent terug![]()
Leuk geweest?
Die met NB en z'n coma vriendin... maar ja, dat was allemaal een HOAX.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wijs maar eens een SC aan met diepgang.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef reetveter het volgende:
Wie post even een mooi MUZIEK nummertje
Nummer 12!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef reetveter het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef reetveter het volgende:
We hadden laatst toch ook een discussie over GS & Marketing etc. Die was ook wel okayquote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die met NB en z'n coma vriendin... maar ja, dat was allemaal een HOAX.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wehehehe, hoogstaande is een stink poot.
Eens.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een echt onderwerp. De hoogte van boetes moet afhankelijk van inkomen worden.
Mijn tandarts is een verkapte brabo-er.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er stond laatst een stoer verhaal in de krant. Zo'n chick ging naar de tandarts om zo'n kies te laten trekken. Ze was superbang enzo, dus ze kreeg narcose (). Toen heeft die tandarts vervolgens keihard tegen d'r hoofd aan lopen swaffelen totdat die tand eruit viel. In eerste instantie had ze naderhand niets door, totdat ze sperma dacht te proeven en er een witte vlek op haar truitje zat. Toen is die tandarts opgepakt en moest hij z'n praktijk sluiten.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hey je bent terug![]()
Leuk geweest?
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zeker, heb 3 fotoo's in de vorige sc gepost!
Oja, die was ook wel goed ja.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
We hadden laatst toch ook een discussie over GS & Marketing etc. Die was ook wel okay
Je hebt toch niet te diep in de buidel getast, hč?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar voor jou nog eentje extra!!!!
[ afbeelding ]
Koalaquote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat beest is echt baasquote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die met NB en z'n coma vriendin... maar ja, dat was allemaal een HOAX.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt toch niet te diep in de buidel getast, hč?
Koalaquote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt toch niet te diep in de buidel getast, hč?
Hebben ze in Finland ofzo toch ook al?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Tijd voor een echt onderwerp. De hoogte van boetes moet afhankelijk van inkomen worden.
Waarom klim jij in een boom?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijfstraffen en publieke vernedering moeten ook weer ingevoerd worden.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Ahh liefffffff.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom klim jij in een boom?
Onder welke steen kom jij vandaanquote:Op maandag 16 februari 2009 15:22 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
Raap me op, ik kom niet meer bij![]()
![]()
![]()
Japquote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hebben ze in Finland ofzo toch ook al?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijfstraffen en publieke vernedering moeten ook weer ingevoerd worden.
quote:
Wie?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou dat wijf ook doen denk ik, niet omdat ze lekker is, bah. Maar omdat het kan
Als je het achterlangs doet hoef je niet naar d'r hoofd te kijken.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:28 schreef NoelGallagher het volgende:
ik zou dat wijf ook doen denk ik, niet omdat ze lekker is, bah. Maar omdat het kan
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je het achterlangs doet hoef je niet naar d'r hoofd te kijken.
hihi, jij snapt het.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je het achterlangs doet hoef je niet naar d'r hoofd te kijken.
quote:
Steniging is ook wel tofquote:Op maandag 16 februari 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijfstraffen en publieke vernedering moeten ook weer ingevoerd worden.
Kandidaten?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar kunnen we er best een paar publiek vernederen!
Anno 2009 doen ze dat vast nog ergens in het Midden-Oosten.quote:
quote:
Middag.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemiddagen welkom terug KM
![]()
!
Ik ben voorspelbaarquote:Op maandag 16 februari 2009 15:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Goedemiddagen welkom terug KM
![]()
!
Dat is je moeder.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:36 schreef reetveter het volgende:
Zet nu ff op Made en zeg me, is het nou een kerel of een wijf
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel goed, moet van alles in huis en voor school, maar heb geen zin.![]()
Opgepakt, hij werd verdacht van het helpen van Joran met het wegwerken van het lichaam van N. Holloway.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Opgepakt, hij werd verdacht van het helpen van Joran met het wegwerken van het lichaam van N. Holloway.
Waarom heb je een fobobanquote:Op maandag 16 februari 2009 15:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zo'n 22000 km verderop!
Hallo grote onbekende, wil je mijn vriendje zijn, doe eens lief en maak mijn fobo-ban ongedaan????
Mocht al op 17jan meelen maar ben lui (oh nee, ik was weg....)
quote:
Geweldig topic ja. Al lijkt het me best kut als dat echt zo is.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef reetveter het volgende:
Hoe krijg ik mijn scheve penis weer recht?
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef reetveter het volgende:
Hoe krijg ik mijn scheve penis weer recht?
Wtf?quote:Ik ben bang dat de schade niet meer te herstellen is...ik heb net een afl. van Grey's anatomy gezien en daaruit bleek dat als dit gebeurt, je je meteen moet melden bij de huisarts of eerste hulp.
Ahh arm kind. Maar hup hup, aan de gangquote:Op maandag 16 februari 2009 15:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wel goed, moet van alles in huis en voor school, maar heb geen zin.![]()
DagoDuckquote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is al zolang gelden dat ik het bijna nioet meer weet....
Het heeft te maken met het sluiten van de SC een paar maanden terug, toen zijn we gaan sc-en in iemand z'n fobo....
Gaaf.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh arm kind. Maar hup hup, aan de gangmet mij gaat het goed, ik ga nu lekker een vakantie boeken!
Ciaooo![]()
!
Die aflevering heb ik ook gezien.. een jaar geleden.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Wtf?
Gaan ze advies geven op basis van een serie?
Daar wilde ik ook heen!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gaaf.Waar ga je heen? Ik denk eraan om met vrienden mee te gaan naar Sziget.
Malgrat de Mar, Spanje! In een hotel, 50 meter van het strandquote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gaaf.Waar ga je heen? Ik denk eraan om met vrienden mee te gaan naar Sziget.
Nee, NG en ik hadden een ban en gebruikten daarom iemand zijn fobo als SCquote:Op maandag 16 februari 2009 15:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is al zolang gelden dat ik het bijna nioet meer weet....
Het heeft te maken met het sluiten van de SC een paar maanden terug, toen zijn we gaan sc-en in iemand z'n fobo....
quote:
Zuipvakantiequote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Malgrat de Mar, Spanje! In een hotel, 50 meter van het strand
Ja, 3 bans in 1quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, NG en ik hadden een ban en gebruikten daarom iemand zijn fobo als SC, en jij postte ook mee
Oehh waar heen?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahh arm kind. Maar hup hup, aan de gangmet mij gaat het goed, ik ga nu lekker een vakantie boeken!
Ciaooo![]()
!
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, NG en ik hadden een ban en gebruikten daarom iemand zijn fobo als SC, en jij postte ook mee
Ohhh heerlijk! Ja ik kan verder niet op vakantie omdat vriendinnen geen geld hebben enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zit je xeker dicht bij de QK en de Glass disco????quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu kan je jezelf ook dokter noemen en nuttige adviezen geven !quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook gezien.. een jaar geleden.
Ik niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik zit nog steeds met die ban!
Eigenlijk trekt het me helemaal niet zo.quote:
...quote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lol sinds waneer leeft dit weer ?
Ken jij Bastiaan Florijn?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
quote:
Ik had Mike een pm gestuurdquote:Op maandag 16 februari 2009 15:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik moest maar eens een meeljte gaan sturen!!
Kan dat via je fok-account of moet het via mijn eigen e-mail adres, n00b die ik ben!!
Van wie?quote:
Al zo'n 894 delen non stop?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
Misschien zijn we al over de 1000quote:
Hahaha.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
Met je kloon een topic geopend BobbyB?
Hoe standaard is orale seks?
Been there, done that.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik had Mike een pm gestuurd.
[..]
Van wie?
Sounds perfect.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga in de zomervakantie elke dag om 9:00 naar de supermarkt, veel drinken halen, en dan de hele dag met vrienden tot een uur of 22:00/23:00 op het strand liggen, met een kampvuurtje erbij, flink wat wiet, muziek, en de hele dag chillen, in het water kloten, voetballen enzo.
Hoezo zou ik een kloon gebruiken als ik het gewoon hier kenbaar maakte?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:56 schreef Florian_ het volgende:
Met je kloon een topic geopend BobbyB?
Hoe standaard is orale seks?
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga in de zomervakantie elke dag om 9:00 naar de supermarkt, veel drinken halen, en dan de hele dag met vrienden tot een uur of 22:00/23:00 op het strand liggen, met een kampvuurtje erbij, flink wat wiet, muziek, en de hele dag chillen, in het water kloten, voetballen enzo.
Ik denk dat jij er meer van genoten hebt aangezien je het zelf moest betalen.quote:
Ervanuitgaande dat het goed weer isquote:Op maandag 16 februari 2009 16:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Jij gaat elke dag vol goede moed opstaan om erachter te komen dat het weer regent dus zet je de pc maar aan en gaat lopen klagen op fok dat het kutweer is!
Nouhouquote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo zou ik een kloon gebruiken als ik het gewoon hier kenbaar maakte?Daarbij zei ik niet dat ik orale seks vies vond.
quote:
Doe maar luxequote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik moet m'n vakantie nog regelen. Een van de, want ik ga meerdere keren op vakantie.Eentje wordt wellicht Portugal. Nog nooit geweest.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer van genoten hebt aangezien je het zelf moest betalen.
Dat is dus de reden waarom ik geen fiets wil hebben in Den Haagquote:
Ik was afgelopen zomer in Italiė.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar luxe![]()
Ik ga waarschijnlijk weer naar Italie
Ik zat toen wel in het topic al maar had er niks zinnigs over te meldenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:06 schreef IQM het volgende:
[..]Teruglezer! (Of had je je toen ook in het gesprek gemengd?)
Dat ken je niet: Perinaldo, dicht bij San Remo.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zomer in Italiė.Was echt tof!
Waar ga je naartoe?
mijn fiets heeft al 2maanden een lekke band..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus de reden waarom ik geen fiets wil hebben in Den Haag
Ik durf mijn fiets echt niet bij een tramhalte te zetten, bang dat ik dan alleen een frame terugvind ofzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
mijn fiets heeft al 2maanden een lekke band..
Nice is nicequote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ken je niet: Perinaldo, dicht bij San Remo.
Noord-Italie, vlakbij Nice
Er zijn maar iets van 800 inwoners ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nice is niceHilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Stiekemerd.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zat toen wel in het topic al maar had er niks zinnigs over te melden.
Wat een aannames!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ken je niet: Perinaldo, dicht bij San Remo.
Noord-Italie, vlakbij Nice
Er zijn maar iets van 800 inwoners ofzo
Gaat prima, mijne heeft zelfs een keer een weekend op het stations doorgebrachtquote:Op maandag 16 februari 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf mijn fiets echt niet bij een tramhalte te zetten, bang dat ik dan alleen een frame terugvind ofzo.
Goorquote:
Ja, mn vader heeft een huisje daarquote:Op maandag 16 februari 2009 16:09 schreef IQM het volgende:
Wat een aannames!
Maar inderdaad, kende het niet.
Ga je er met familie heen?
mag ik mee?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mn vader heeft een huisje daar![]()
Dus ik kan er bijna gratis in zitten (hoef alleen schoonmaakkosten te betalen, dus erg schoon achter laten, zal ik niet doen)![]()
Ik ga omtrekkende bewegingen naar het openbaar vervoer maken![]()
Macramé?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mn vader heeft een huisje daar![]()
Dus ik kan er bijna gratis in zitten (hoef alleen schoonmaakkosten te betalen, dus erg schoon achter laten, zal ik niet doen)![]()
Ik ga omtrekkende bewegingen naar het openbaar vervoer maken![]()
Ik wel! In Lisboa.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:02 schreef IQM het volgende:
Ik moet m'n vakantie nog regelen. Een van de, want ik ga meerdere keren op vakantie.Eentje wordt wellicht Portugal. Nog nooit geweest.
NOH!~quote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Gaat prima, mijne heeft zelfs een keer een weekend op het stations doorgebracht
Je zal dat toch maar in je bed aantreffen.quote:
Eh ja, maar ik ga juist andersomquote:
Wat?quote:
Horizontaal of verticaal?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh ja, maar ik ga juist andersom
Wat ben je toch voorspelbaar soms.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Mensen die niet geloven dat Lisboa bestaat.
[ afbeelding ]
Vrouwenhumor.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:16 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Mensen die niet geloven dat Lisboa bestaat.
[ afbeelding ]
Indonesiė... ik weet niet of ik daar wel ooit naartoe wil.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
Ik ga naar Portugal & Indonesiė. Beat that
Jakarta & Bali, en het schijnt daar supermooi te zijnquote:Op maandag 16 februari 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Indonesiė... ik weet niet of ik daar wel ooit naartoe wil.
ik ga naar duitsland oostenrijk zwitserland italie frankrijk en spanjequote:Op maandag 16 februari 2009 16:17 schreef reetveter het volgende:
Ik ga naar Portugal & Indonesiė. Beat that
Bitch, je inbox is vol.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Indonesiė... ik weet niet of ik daar wel ooit naartoe wil.
Bali gaan tegenwoordig ook best veel strandvakanties heen zeg maar.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jakarta & Bali, en het schijnt daar supermooi te zijn.
True story, my friend.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat maakt het uit waar je heengaat, als je maar plezier hebt
Niet ook heel erg verpauperd?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jakarta & Bali, en het schijnt daar supermooi te zijn.
Ja. Hijs wel aardig.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie dat KOP terug moet komen?
Als je ver in de buitenwijken zit wel jaquote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
True story, my friend.
[..]
Niet ook heel erg verpauperd?
Ja hoor, is erg gezellig!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Kan je trouwens in Arnhem goed winkelen, want dat is mijn Valentijnscadeau, winkelen
![]()
Cōte d'Azur en lowlands.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik ga naar duitsland oostenrijk zwitserland italie frankrijk en spanje
Nog nooit geweest.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:10 schreef reetveter het volgende:
Kan je trouwens in Arnhem goed winkelen, want dat is mijn Valentijnscadeau, winkelen
![]()
Hophop opschieten.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ik heb je geblokkeerd. [ afbeelding ]
Mźn, nu moet ik weer PM's verwijderen.
Is ie al unbanned danquote:Op maandag 16 februari 2009 16:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Vinden jullie dat KOP terug moet komen?
Je kunt ze ook exporteren als text kwam ik gister achter.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Of ik heb je geblokkeerd. [ afbeelding ]
Mźn, nu moet ik weer PM's verwijderen.
Arnhem.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgende meet in Arnhem? Dan kom ik ook wel
Wat je ook doet, ga NIET in het hoogseizoen naar Salou.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Mijn vriendin wil met me op vakantie in de zomer. Weten jullie iets? Ik dacht aan Salou of Rimini om chickies te playen o.i.d.
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
Mijn vriendin wil met me op vakantie in de zomer. Weten jullie iets? Ik dacht aan Salou of Rimini om chickies te playen o.i.d.
Nee, ik haat dat toeristische gedoequote:Op maandag 16 februari 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ga NIET in het hoogseizoen naar Salou.
Arnhem, graftakkenstad.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
Of Malgrat de Mar. Lees je mee, Bt?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat je ook doet, ga NIET in het hoogseizoen naar Salou.
Australiė.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil wel een keer duiken of snorkelen, waar kan dat goed?
Ja, maar da's toch minder mooi.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je kunt ze ook exporteren als text kwam ik gister achter.
In je vriendins broekje.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
Ga tijdens de examenreizen, gek. Die smatjes dan.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik haat dat toeristische gedoe
Curacao.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
Egypte blijkt super mooi te zijn. En das ook niet zo ver.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:26 schreef Florian_ het volgende:
Ze is momenteel ongesteld. De rode zee heeft nooit echt mijn interesse gehadquote:
Ik vond er op Curcao geen reet aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ga tijdens de examenreizen, gek. Die smatjes dan.![]()
[..]
Curacao.
Je bent er al een keer geweest? Als meisje?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
En als meisje wil je ook echt niet op vakantie in Rimini tijdens het hoogseizoen.Het klinkt misschien verleidelijk, al die Italianen, maar in de praktijk...
Nog nooit zo'n grote groep sad, sad, sad personen bij elkaar gezien. [ afbeelding ]
De wolvendagenquote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze is momenteel ongesteld. De rode zee heeft nooit echt mijn interesse gehad
Ben ik nou de enige die dat fucking ranzig vindt?quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 16:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent er al een keer geweest? Als meisje?
Houd je dan ook eens in!quote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef IQM het volgende:
En als meisje wil je ook echt niet op vakantie in Rimini tijdens het hoogseizoen.Het klinkt misschien verleidelijk, al die Italianen, maar in de praktijk...
Nog nooit zo'n grote groep sad, sad, sad personen bij elkaar gezien. [ afbeelding ] De enige meisjes die er geen problemen mee waren, waren goedkoop en vadsig.
Nee Florian_ blijkbaar ook he.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat fucking ranzig vindt?
gewoon knallen man..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze is momenteel ongesteld. De rode zee heeft nooit echt mijn interesse gehad
Ik raad Chersonissos aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:31 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil naar zo'n luxe resort waar je relaxt kan chillen zonder al dat gepeupel. Helaasch ben ik een arme student
Mij is het nog nooit overkomen, ik weet niet of ik het vies vind.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat fucking ranzig vindt?
Voor de man in kwestie is het ook wel wat viezer, he?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mij is het nog nooit overkomen, ik weet niet of ik het vies vind.
In haar ovulatie is ze geiler.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zelf zit ze er ook niet echt om te springen hoor
+1quote:Op maandag 16 februari 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
Misschien zijn er mannen die daarop geilen.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voor de man in kwestie is het ook wel wat viezer, he?
Nou, ik wacht liever gewoon een weekjequote:Op maandag 16 februari 2009 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien zijn er mannen die daarop geilen.
Mwoah. Maar als ze gaan, gaan ze in het hoogseizoen. Je moet dan ook zo rond eind juni gaan, voor de vakantie begonnen is. Dan is het gewoon serieus ideaal.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Euh, daar gaan alle proletariėrs uit Engeland toch ook altijd naartoe?
Albu Feiraquote:Op maandag 16 februari 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Euh, daar gaan alle proletariėrs uit Engeland toch ook altijd naartoe?
Vast. Crazy world out there.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien zijn er mannen die daarop geilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |