Je veronderstelling berust op gebeurtenissen hier op Fok!? Zo ja, houdt er rekening mee dat meer dan de helft hier niet de waarheid spreekt, zie voor een voorbeeld de posts hieronder die waarschijnlijk bestaan uit verwijten richting jou.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:48 schreef Kloon_85 het volgende:
Als ik de meesten hoor, lijkt het tegenwoordig vrij standaard te zijn, ik krijg het idee dat bijna iedereen het doet. Het lijkt mij echter helemaal niets. Gewoon smerig eigenlijk, ik heb ook niet de behoefte om zelf gepijpt te worden eigenlijk. Ben ik nou zo afwijkend of zijn er nog wel meerdere mensen zoals ik?
Die zijn er inderdaad. Maar ondertussen wel verwachten dat je haar beftquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:54 schreef Sjeen het volgende:
Je bent afwijkend... Maar geen zorgen, er zijn genoeg vrouwen die niet willen pijpen, zoek je toch gewoon zo eentje
Ik heb eigenlijk niet echt bijzondere voorkeuren voor zo ver ik weet. Ik ben ook nog maagd, maar oraal lijkt me gewoon echt niets. Gewoon vaginaal en handwerk vind ik lijkt me prima eigenlijk, misschien moet ik nog achter die keuze die niet iedereen deelt komen.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Je veronderstelling berust op gebeurtenissen hier op Fok!? Zo ja, houdt er rekening mee dat meer dan de helft hier niet de waarheid spreekt, zie voor een voorbeeld de posts hieronder die waarschijnlijk bestaan uit verwijten richting jou.
Of je afwijkend bent? Niet zozeer, je hebt wellicht een andere keuze, een keuze die hoogstwaarschijnlijk niet iedereen deelt.![]()
Als ze ook geen oraal pleziertje terug verwacht zou het de ideale vrouw zijn voor mij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:54 schreef Sjeen het volgende:
Je bent afwijkend... Maar geen zorgen, er zijn genoeg vrouwen die niet willen pijpen, zoek je toch gewoon zo eentje
Zou jij iets proberen wat jou ongelooflijk smerig lijkt? Goed ik zal het niet helemaal uitsluiten, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit die behoefte krijg om het te proberen.quote:
Dat is wel een beetje jammer ja.. Het zelf wel willen, maar het niet bij de ander doen.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:06 schreef DDBtje het volgende:
Ik had een ex die ook niets met orale seks had, nou ja, gepijpt worden wel, maar zelf iets doen...
Tja ik vond dat toch echt wel een zware tegenvaller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:
quote:Op maandag 16 februari 2009 01:10 schreef n8n het volgende:Als het echt zou moeten zou ik misschien nog wel zonder pijpen kunnen. Maar beffen? Neeeeeeh, ik ben gemaakt om te beffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Same here, als mijn vriendin zou zeggen "je mag me niet meer beffen schat", dan zou ik dat toch wel bijzonder jammer vinden...quote:Op maandag 16 februari 2009 19:25 schreef As_33 het volgende:
Seks lijkt met toch wel een stuk sneller saai worden zonder het orale gedeelte.
Dit dus, wat is er lekkerder dan om je meiske te laten kronkelen van genot? Lijkt me toch wel een hoofddeel van sex.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:12 schreef Mister1977 het volgende:
Als het echt zou moeten zou ik misschien nog wel zonder pijpen kunnen. Maar beffen? Neeeeeeh, ik ben gemaakt om te beffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |