Hoi lieverd!quote:
Aanstellertje.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken. }:w
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken. }:w
Daarbij heb ik nog geen antwoord op je dubbele ontkenning.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken.![]()
Ik vroeg niks aan je. Stoker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.
Of een "Wie leert IQM met vrouwen opgaan" topic.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:07 schreef wolvendagen het volgende:
Je had ook een "Hoe maak ik het weer goed met Wolvendagen" topic ervan kunnen maken.![]()
Het is gewoon zo. Kali is belangrijker.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg niks aan je. Stoker.
Nooit niet kan gewoon toevallig.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarbij heb ik nog geen antwoord op je dubbele ontkenning.
Dat word dan een reeks ben ik bangquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of een "Wie leert IQM met vrouwen opgaan" topic. [ afbeelding ]
nee, een kwart. En nooit niet is gewoon altijd.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nooit niet kan gewoon toevallig.
En ik vroeg me vandaag af of 'semi semi' hetzelfde was als twee keer de helft of volledig.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Kali is belangrijker.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat word dan een reeks ben ik bang
Neej.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, een kwart. En nooit niet is gewoon altijd.
Ik zwicht niet voor aanstellers. Hoe leuk ze ook zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Blijkbaar vind hij het niet de moeite waard om het met je goed te maken.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat word dan een reeks ben ik bang
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier, die KALI live heeft gezien, jawel....
Wat neej? Neej meneer voor jouquote:
Ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier, die KALI live heeft gezien, jawel....
Tof dat je ook komtquote:Op maandag 16 februari 2009 15:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Daar kan je nog tot en met 27 feb iedereen jaloers mee maken!
Goezo! Vrouwen zijn net kinderen. Eerst gaan ze zich aanstellen en als ze dan nog hun zin niet krijgen gaan ze huilen als chantage. Nou, daar moet je als mooie vent echt niet intrappen.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hap niet bij aanstellers. Hoe leuk ze ook zijn.
Ik las:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goezo! Vrouwen zijn net kinderen. Eerst gaan ze zich aanstellen en als ze dan nog hun zin niet krijgen gaan ze huilen als chantage. Nou, daar moet je als echte vent mooi niet intrappen.
Ik las:quote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goezo! Vrouwen zijn net kinderen. Eerst gaan ze zich aanstellen en als ze dan nog hun zin niet krijgen gaan ze huilen als chantage. Nou, daar moet je als echte vent mooi niet intrappen.
Dat staat er toch ook?quote:Op maandag 16 februari 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik las:
"Nou, daar moet je als mooie vent echt niet intrappen"
en wilde al bijna op die lieve woorden fappen.
Volgende week, lekker wintersportenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
Sooooo. Heeft iedereen hier vakantie eigenlijk?
Wie ga je schoppen dan? Wolvendagen? Zou het niet doen, want dat is NB en die is gevaarlijk. Voor je het weet lig je in coma.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik las:
"Nou, daar moet je als een echte vent flink op intrappen"
en wilde al bijna mijn kisten aantrekken.
Neequote:Op maandag 16 februari 2009 15:08 schreef Smart_ass het volgende:
Sooooo. Heeft iedereen hier vakantie eigenlijk?
Succesquote:Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet 2 verstandskiezen laten trekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |