quote:Ziet iemand anders nog een oplossing naast het aanvragen van KPN faillissement?
Het Net is van KPN. En Kasta, laat Tele2 het maar doen, hier kom je niet verder mee. Je moet gewoon een keer geluk hebben maar die kans is nihil.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:00 schreef plusminus het volgende:
Raar dat je een probleem hebt met KPN, maar dat je mailen naar Het Net.
Dat is heel leuk voor je. Ontopic reageren, anders maar niet.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:08 schreef iFries het volgende:
![]()
Heb me helemaal kapot gelachen, wat een verhaal
![]()
Klopt! In plaats van alles een op een over te nemen, moest alles gesplitst worden en in KPN producten opnieuw aan de klant aangeboden worden. Er is geen een stap in dat project niet fout gegaan.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:07 schreef eleusis het volgende:
KPN, praat me niet van de shit die ik had toen ze Tiscali overnamen (waar ik ook niet om gevraagd had)
Niet nodig en het kan sneller. Een mailtje naar een van de directeuren (voornaam.achternaam@kpn.com) en er wordt een heel circus in werking gezet. Dan kan er ineens wel alles, wat eerst niet kon.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik zou de gasten van KPN trouwens kapot faxen en mailen. Onlangs een akkefietje gehad met KPN HetNet en ben gewoon flink aan het faxen geslagen. Binnen een week had ik antwoord, maar een week zonder internet is lang zat.
Dat weet ik inderdaad, dat weten vrijwel alle medewerkers die ik tot nu toe heb gesproken ook wel.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:03 schreef Dirkh het volgende:
Je zal dit vast wel weten, maar KPN mag de lijn niet eens gijzelen.
Dat beeld klopt aardig. Ik heb gezien wat voor mensen daar werken, en voornamelijk op de klantenservice particulier werken echt bijna alleen maar domme huppelkutjes met het analytisch vermogen van een gebakken ei. Maar ja, wat wil je als je mensen voor een paar euro per uur inhuurt bij uitzendbureau's en te gierig bent om ze fatsoenlijk in te werken omdat ze toch zo weer weg zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lijkt wel een sociale werkplaats daar waar het de voornaamste taak is om door te verbinden, naar andere afdelingen te wijzen en lulkoek te verkondigen.
Net of een business dealer op een probleem met iemand z'n adsllijn thuis zit te wachtenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:50 schreef Gallorini het volgende:
Tip: Ga de volgende keer met je problemen of aanvragen naar een KPN Business dealer.
Op zichzelf staand bedrijf, waarschijnlijk klein = makkelijker communiceren. Zij doen het bellen met KPN en alle rompslomp daar om heen voor jou.
opgelost slotje.
Die gaan verdwijnen. Het worden allemaal "KPN winkels"quote:Op maandag 16 februari 2009 20:50 schreef Gallorini het volgende:
Tip: Ga de volgende keer met je problemen of aanvragen naar een KPN Business dealer.
Dan zou ik eerst ook nog een wireless router moet kopen en daar op aansluiten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:55 schreef Khadgar het volgende:
Maar gewoon je KPN modempje terughangen en dan maar met 1.5mb internetten is geen optie?
Doe nou gewoon wat ik je gezegd heb en mail direct naar een van de directeuren. Grote kans dat je de dag erna al met duizendeneen excuses wordt teruggebeld door een persoon die wel deskundig is en het binnen een week opgelost wordt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef kastanova het volgende:
En weer een update:
Zojuist een brief van Tele2 ontvangen dat mijn verbinding pas de 25e(!!!) Maart opgeleverd wordt.
Oftewel: 1,5 maand(!) nadat bekend is geworden dat KPN de lijn heeft gekaapt.
1,5 maand zonder internet omdat KPN in al haar arrogantie de lijn gekaapt heeft en weigert om de zooi die ze veroorzaakt hebben ongedaan te maken.
Als je maar betaaltquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Net of een business dealer op een probleem met iemand z'n adsllijn thuis zit te wachten![]()
Ze zien je aankomenHet zijn geen filantropen hoor!
Zo, dit zijn de adressen die ik kon bedenken:quote:Op woensdag 18 februari 2009 23:25 schreef hara_kiwi het volgende:
[..]
Doe nou gewoon wat ik je gezegd heb en mail direct naar een van de directeuren. Grote kans dat je de dag erna al met duizendeneen excuses wordt teruggebeld door een persoon die wel deskundig is en het binnen een week opgelost wordt.
Ben benieuwd of hier iets uit komtquote:Beste heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heb ik Tele2 aangevraagd waar op dat moment nog een KPN verbinding (HetNet) op zat.
De oplevering ging geheel goed en ik heb zowaar enige tijd van m'n goedkopere en snellere Tele2 abonnement mogen genieten.
Totdat plotseling bleek dat de verbinding niet meer bleek te werken.
Na een gesprek met Tele2 bleek KPN / HetNet de lijn (ongevraagd) gekaapt te hebben.
Maar liefst 1,5 uur tig keer bellen later, waarbij de lijn onder andere door de klantenservicemedewerker verbroken werd, ik meerdere keren doorverbonden werd door naar een afdeling die niets voor me kon betekenen, etc. etc.
Uiteindelijk, na voor een kapitaal aan de lijn gehangen te hebben en meerdere keren opnieuw het verhaal uitgelegd te hebben bleek men me simpelweg niet te kúnnen helpen.
De enige optie was een aangetekende brief of desnoods een email naar het standaard klachten-emailadres waarna het, en ik citeer, "Nog wel minimaal 4 weken zou duren voordat het uberhaupt in behandeling genomen zou worden."
Niet dat de medewerker er dan ook maar énige vertrouwen dat het vervolgens wél opgelost zou worden, maar meer opties waren er niet.
Nu vraag ik u; is het normaal voor uw bedrijf om ongevraagd een lijn te kapen waardoor een voormalig trouwe klant 1,5 maand zonder internet-verbinding komt te zitten.
En dat deze, zelf naar een oplossing zoekende, simpelweg niet geholpen wordt door datzelfde bedrijf?
Ik kan u melden dat ik het een ronduit schandelijke gang van zaken vind en hoop dan ook dat ú me wel verder wilt/kunt helpen.
Zo niet, dan ben ik helaas genoodzaakt een oplossing via de consumentenbond te zoeken en/of de publiciteit te zoeken.
Voor verdere informatie en een aanvullende sfeerimpressie zou ik u willen verwijzen naar: KPN: Grootste provider én meest incompetente bedrijf te NL
M.v.g.
Martin Blokhuis
************ 21
************ Nijmegen
Telefoonnr. ************
Dat heb ik een tijd terug ook gedaan. Ik werd helemaal gestoord van de ellende die ze me bezorgden en van het feit dat er werkelijk niemand was die me kon of wilde helpen. Mensen klaagden veel over UPC, maar ik vind ze een geschenk uit de hemel.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb van ellende de hele KPN santekraam opgezegd en heb kabel internet en telefonie genomen.
Nee, das niet fantastisch maar te triest voor woorden. Kennelijk moet je allemaal rare bokkesprongen maken bij de KPN (of welke provider dan ook, dit is niet eens heel uitzonderlijk) om een beetje service te krijgen. Op de normale manier kunnen/willen ze je niet helpen maar als je random wat lui gaat mailen kan ineens alles. Met wat voor serviceproviders hebben we in godsnaam te maken?quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahaha...fantastisch om te lezen dat die tip dus echt geholpen heeft!![]()
![]()
laat ze daar bij tele2 maar eens een WSD inschieten, binnen een dag of 5 maximaal heb jij weer internet my manquote:Op woensdag 18 februari 2009 13:41 schreef kastanova het volgende:
En weer een update:
Zojuist een brief van Tele2 ontvangen dat mijn verbinding pas de 25e(!!!) Maart opgeleverd wordt.
Oftewel: 1,5 maand(!) nadat bekend is geworden dat KPN de lijn heeft gekaapt.
1,5 maand zonder internet omdat KPN in al haar arrogantie de lijn gekaapt heeft en weigert om de zooi die ze veroorzaakt hebben ongedaan te maken.
Yeah, I know, maar ze bij Tele2 ook daadwerkelijk zover krijgen is het probleem.quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:41 schreef larzzzman het volgende:
[..]
laat ze daar bij tele2 maar eens een WSD inschieten, binnen een dag of 5 maximaal heb jij weer internet my man
Zo gaat datquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:05 schreef kastanova het volgende:
Zo! Dat ging vlot!
Zojuist stipt om 9:00 gebeld.
KPN: Met KPN, ik heb uw case in behandeling, met hoeveel bewoners zit u in de betreffende woning?
Kasta: 3, waarvan het KPN abo op naam van mevrouw *naam onderbuurvrouw* staat.
KPN: Okay, weet ik voorlopig genoeg.
Kasta: Euh, en nu, bellen jullie mij terug?
KPN: Doen we!
Oftewel, zelden zo'n kort gesprek meegemaakt, maar zowaar hoop op een oplossing.
En aangezien de betreffende medewerker waarschijnlijk ook gewoon meeleest: Succes Tim! (als ik het goed verstond tenminste)
Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Duidelijk dus. Het probleem dat jij toeschreef aan KPN is dus eigenlijk de schuld van je buurvrouw.
Klopt zeer zeker, maar dat lijkt jou niet te maken hebben met de onduidelijkheid die je buurvouw gecrëeerd heeft?quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.
Ik heb zelf de procedures voor ISP's geschreven en een procedures die meldt "Hang de klant op wanneer je er niet uit komt", "Verbind de klant door met een onlogische afdeling die er niets mee kan" of "Wimpel de klant af met een emailadres waar pas na 4 weken op gereageerd wordt" ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Klopt zeer zeker, maar dat lijkt jou niet te maken hebben met de onduidelijkheid die je buurvouw gecrëeerd heeft?
Nee natuurlijk niet. Jouw buurvrouw heeft de boel lopen verstieren terwijl jij meldt dat het abonnement van de buurvrouw is opgezegd. Twee verschillende informatiestromen waar de gemiddelde heldeskmedewerker geen inzicht in heeft, maar wat jij feitelijk wel had moeten weten. Dat het dan maar opgelost moet worden door een ander (KPN) is natuurlijk belachelijk, de houder van het abonnement is dit hele gedoe begonnen, heeft verschillende informatie gegeven, opzeggen, verlengen en maar hoofdschuddend toekijken hoe jij de boel probeert op te lossen met een schijnbaar onwelwillende KPN, terwijl zij iedere keer afwijkende informatie krijgen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef opgebaarde het volgende:
Prachtig verhaal, ik heb nog net niet gehuild maar wel hard op gelachen. Prachtig.
Soortgelijks had ik aan de hand bij @home (toen). Na anderhalf uur, wachten, drie telefoontjes en 2 keer dat er opgehangen werd van hun kant kreeg ik ineens een bandje te horen na 3 keer doorverbonden te zijn "blablabla te druk kunnen u niet helpen bla verbinding wordt nu verbroken...
Moi![]()
ah nee niet alweer houd je bek kankerhoer
bandje: pardon?!
moi![]()
![]()
tuut tuut tuut
Tja, die buurvrouw blijkt dus echt volkomen kansloos te zijn en heeft tot gisteren bij iedere conversatie iets compleet anders beweerd...quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Nee natuurlijk niet. Jouw buurvrouw heeft de boel lopen verstieren terwijl jij meldt dat het abonnement van de buurvrouw is opgezegd. Twee verschillende informatiestromen waar de gemiddelde heldeskmedewerker geen inzicht in heeft, maar wat jij feitelijk wel had moeten weten. Dat het dan maar opgelost moet worden door een ander (KPN) is natuurlijk belachelijk, de houder van het abonnement is dit hele gedoe begonnen, heeft verschillende informatie gegeven, opzeggen, verlengen en maar hoofdschuddend toekijken hoe jij de boel probeert op te lossen met een schijnbaar onwelwillende KPN, terwijl zij iedere keer afwijkende informatie krijgen.
Het is niet altijd zo dat het tweede aderpaar vrij is. Als er geen ruimte is in de wijkcentrale, dan heb je ook weinig keus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef eleusis het volgende:
Tja die buurvrouw is natuurlijk gaar maar goed, als de communicatie helpdesk-IT kut is dan heb jij daar als klant geen boodschap aan, en als de communicatie buurvrouw-techneut bij jullie niet goed zit dan kan KPN daar ook weinig mee
Hoe dan ook. Waarom niet lekker een abo-tje op de tweede lijn? Ik snap sowieso niet echt dat in deze tijden mensen dat soort dingen delen, voor die twee tientjes in de maand hoef je het toch niet zo moeilijk te doen...
quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Earry het volgende:
Kabel nemen, problem solved. GeenAnder lijntje nodig, wel internet
Kabel komt ook op de begane vloer binnen. Bij de onderbuurvrouw dus.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Earry het volgende:
Kabel nemen, problem solved. Geen lijntje nodig, wel internet
Hoe zit het dan met je TV? Of loopt dat niet via de kabel?quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kabel komt ook op de begane vloer binnen. Bij de onderbuurvrouw dus.
De onderbuurvrouw die er geen reet van snapt, alles verneukt en geen enkele medewerking verleent dus.
Morgen maar weer eens met Tele2 bellen aangezien de huisbaas beweert dat er boven een apart ISRA-punt zou zijn. Lijkt me sterk, maar wie niet waagt, wie niet wint.
Of heeft iemand hier toevallig toegang tot KPN Wholesale?
Niet als je morgen op de Frontpage leest dat een 54-jarige vrouw dood aangetroffen is met een KPN-modem in haar hersenpan.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:19 schreef Duvel het volgende:
Anticlimax, Kasta...
't Is in elk geval weer eens wat anders dan het zoveelste dagboek van een gefrustreerde FOK!ker.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet als je morgen op de Frontpage leest dat een 54-jarige vrouw dood aangetroffen is met een KPN-modem in haar hersenpan.
Typerende manier van redeneren en van met je klanten omgaan voor zo'n bureaucratische organisatie. Handelen vanuit 'het systeem' en vanuit procedures in plaats van zelf na te denken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef maartena het volgende:
KPN: (klopdieklop tikdietik) Ok, ingevoerd in het systeem.... heb ik alleen nog een adres nodig voor de laatste rekening.
Ik: (Nieuw Amerikaans adres geef....)
KPN: Het MOET een Nederlands adres zijn!
Ik: Welk deel van "Ik ga emigreren" snapte je niet helemaal daarnet?
KPN: Moet echt een Nederlands adres zijn.
Ik: Heb je liever dat ik een willekeurig adres opnoem, of heb je liever dat de rekening ook echt bij me aankomt zodat ik em gewoon via online bankieren kan betalen?
KPN (In herhaling vallend) Moet echt een Nederlands adres zijn, kan er niets aan doen.
Nee drol, waarschijnlijk kan je in dat systeem alleen Nederlandse adressen invoeren. Nadenken is lastig hè.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Typerende manier van redeneren en van met je klanten omgaan voor zo'n bureaucratische organisatie. Handelen vanuit 'het systeem' en vanuit procedures in plaats van zelf na te denken.
En dat ze het systeem er dan ook op inrichten dat een postcode altijd uit 4 cijfers en 2 letters moet bestaan, een telefoonnummer uit 10 cijfers enzovoorts. Bij de klanten in Nederland zorg je er dan voor dat het moeilijker wordt om foute gegevens in te vullen. Jammer voor die paar uitzonderingen, maar zeer handig voor de 99,9% andere klantenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee drol, waarschijnlijk kan je in dat systeem alleen Nederlandse adressen invoeren. Nadenken is lastig hè.
Dan moet je het probleem niet bij de klant neerleggen, maar het systeem updaten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee drol, waarschijnlijk kan je in dat systeem alleen Nederlandse adressen invoeren. Nadenken is lastig hè.
En in een land als Nederland, dat omringt wordt door grote EU landen, en waar het verhuizen van/naar die landen aan de orde van de dag is..... waar ligt het dan aan dat dat systeem alleen Nederlandse adressen aan kan? Juist, aan de stompzinnigheid van de KPN die niet voorbij haar oogkleppen kan denken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee poepvlek, het spreekt voor zich dat het systeem zo werkt (en dat kan ik overigens bevestigen), maar het gaat erom dat men het als een probleem van de klant presenteert in plaats van een oplossing proberen te bedenken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat voor data-abonnement heb je dan? Ik denk dat je gewoon wegens hoogverbruik tijdelijk bent afgesloten en dat je weer aangesloten wordt wanneer er betaald is.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:42 schreef Bob-B het volgende:
KPN is echt een kutbedrijf.
Had express mobiel internet voor op de laptop bij hun genomen, want dan had ik geen datalimiet en ik citeer: (medewerker primafoon) "je moet er wel 20 laptops op aansluiten en dag en nacht laten downloaden wil je problemen krijgen". Naja uiteindelijk de brief dat ik word afgesloten, verder niets. Ok, prima, vervolgens toch een rekening krijgen, klantenservice bellen "ja er is niets bij ons bekend in het systeem" Dus ik mag nu voor januari en februari gaan dokken (mooi niet!) voor iets wat ik niet meer gebruik en door hen is opgezegd. Laatste wat eruit kwam is (na twee mnd) dat ik de brief als niet verzonden mag beschouwen, maar toch gewoon betalen, ondanks dat ik er geen gebruik van heb gemaakt.
Ik betaal via automatische incasso, dus dat is het probleem niet, ik had een 768kbit abbo. van 35e p/mquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Wat voor data-abonnement heb je dan? Ik denk dat je gewoon wegens hoogverbruik tijdelijk bent afgesloten en dat je weer aangesloten wordt wanneer er betaald is.
Bij afsluiting wegens hoogverbruik wordt apart een nota aangemaakt en verstuurd, dus dat gebeurt niet via automatisch incasso. Maar ik weet niet hoe lang dit al loopt? Of heb je zo'n zeker mobiel internet abo?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik betaal via automatische incasso, dus dat is het probleem niet, ik had een 768kbit abbo. van 35e p/m
Twee maand, maar ze hebben me niet afgesloten, dat is de grap, ze zeggen eerst, je hebt niets meer, dan gebruik ik het niet en dan zeggen ze na twee maanden "grapje, je kon het toch gewoon gebruiken" en dan ik betalen zekerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Bij afsluiting wegens hoogverbruik wordt apart een nota aangemaakt en verstuurd, dus dat gebeurt niet via automatisch incasso. Maar ik weet niet hoe lang dit al loopt?
Tsjah misschien hebben ze je niet ingelicht over de fair use policy. Als ze al iets zeggen van dat '20 laptops aansluiten en non-stop downloaden' geen probleem is, dan leggen ze dat niet goed uit. Films downloaden met een mobiel internet abo 'mag' niet, want dan verbruik je gewoon teveel.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Twee maand, maar ze hebben me niet afgesloten, dat is de grap, ze zeggen eerst, je hebt niets meer, dan gebruik ik het niet en dan zeggen ze na twee maanden "grapje, je kon het toch gewoon gebruiken" en dan ik betalen zeker
Ik vind het prima, ben 22, moet nog heel leven verder abbo's (mobiel, tv, internet, telefoon) afsluiten en kpn is me kwijt.
Het zal me jeuken wat wel of niet mag. Zij zijn in den beginnen niet duidelijk, vervolgens krijg ik een brief dat ik afgesloten wordt, verder niets erin en dan krijg ik een rekening over januari. Of ik even wil betalen. Als ik dan ga bellen en er is bij de helpdesk niets bekend dat ik afgesloten zou worden is KPN gewoon een goor kutbedrijf die zelf faalt in de interne communicatie.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Tsjah misschien hebben ze je niet ingelicht over de fair use policy. Als ze al iets zeggen van dat '20 laptops aansluiten en non-stop downloaden' geen probleem is, dan leggen ze dat niet goed uit. Films downloaden met een mobiel internet abo 'mag' niet, want dan verbruik je gewoon teveel.
Okquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het zal me jeuken wat wel of niet mag. Zij zijn in den beginnen niet duidelijk, vervolgens krijg ik een brief dat ik afgesloten wordt, verder niets erin en dan krijg ik een rekening over januari. Of ik even wil betalen. Als ik dan ga bellen en er is bij de helpdesk niets bekend dat ik afgesloten zou worden is KPN gewoon een goor kutbedrijf die zelf faalt in de interne communicatie.
Niet bij KPN iigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:37 schreef erkel het volgende:
[..]
OkSucces met het afsluiten van toekomstige abonnementen.
Dat is de instellingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat zal mij verder aan mijn anus jeuken.
Daarmee vat je vrij goed samen hoe de KPN over klanten denkt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:40 schreef erkel het volgende:
Dat zal mij verder aan mijn anus jeuken.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, die buurvrouw blijkt dus echt volkomen kansloos te zijn en heeft tot gisteren bij iedere conversatie iets compleet anders beweerd...
M'n vriendin is er naartoe gegaan om nu toch eens te achterhalen hoe het nu werkelijk zat.
Buurvrouw: Ja, ik vond het allemaal zo ingewikkeld! Met al die rekening en verbindingen enzo
Vriendin: Maar waarom zeg je dan telkens dat je gewoon de Tele2 verbinding wilt en geen KPN?!
Buurvrouw: Maar ik vond het allemaal zoveel gedoe!
Vriendin: Het wás goed zoals het was! Het gehele huis hád internet! Welk gedoe dan in godsnaam?!
Buurvrouw: Ik wil hier eigenlijk niet langer over praten want volgens mij heb ik een griepje.
Vriendin: En wij hebben 1,5 maand geen internet omdat jij iedere keer aan iedereen een ander verhaal verteld! WIL je uberhaupt meewerken aan een oplossing zodat ook wij weer internet hebben.
Buurvrouw: Nee, ik vind het allemaal veel teveel gedoe.
Vriendin: Maar je weet dat we gewoon een gedeelde telefoonverbinding voor het gehele huis hebben en niet alleen voor jou?!
Buurvrouw: Ja, maar jij bent veel te luidruchtig tijdens de seks! Dus houd ook maar eens rekening met mij.
Like. What. The. Fuck.... Dat zei ze dus echt serieus. Simpelweg te kansloos voor woorden.
Naja, toen sloegen de stoppen door bij m'n vriendin en werd het gesprek afgesloten met een gezellige woordenwisseling.
Echt, ik had moeten weten dat het een kansloos mens is zodra ze over het luidruchtig doorspoelen van de toilet begon.
Stel ik heb jaren een trage diesel auto gereden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
Hoop geblaat, maar het moraal van het verhaal is dat je dus gewoon terwijl je ergens nog abbo had de boel stiekem over wil zetten en dan gaat miepen als diegene bij wie je voorheen een contract had dat niet pikt?
Gelukkig ben ik nog nooit op een VMBO binnen geweest, en wil dat graag zo houdenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stel ik heb jaren een trage diesel auto gereden.
Vervolgens koop ik een snellere benzine auto en tank ik bij een ander, goedkoper benzinestation.
Staat de oud-pomphouder dan in zijn recht als hij mijn benzine uit mijn tank haalt en er zijn eigen gore diesel ingooit waardoor mijn auto vastloopt?
Saillant detail bij deze vergelijking is dan vervolgens óók nog dat ik bereid ben gewoon elke week geld naar de oudpomphouder over te maken zonder te tanken.
Oftewel; hop hop terug naar het VMBO, broodmongool.
Ik heb zelf de procedures geschreven voor 1 van de grotere internet-providers, n00b.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Maar feit blijft wel dat je je wel ff wat beter had kunnen laten informeren over hoe ze met zulke zaken omgingen.
zozozozo vet cool ménquote:Op zondag 22 februari 2009 16:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb zelf de procedures geschreven voor 1 van de grotere internet-providers, n00b.
Wat is dat toch de laatste tijd met 1985+ en me idoliseren?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zozozozo vet cool mén
mag ik je asjeblieft even aanraken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |