abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66242910
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:13 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Klopt zeer zeker, maar dat lijkt jou niet te maken hebben met de onduidelijkheid die je buurvouw gecrëeerd heeft?
Ik heb zelf de procedures voor ISP's geschreven en een procedures die meldt "Hang de klant op wanneer je er niet uit komt", "Verbind de klant door met een onlogische afdeling die er niets mee kan" of "Wimpel de klant af met een emailadres waar pas na 4 weken op gereageerd wordt" ben ik nog niet tegengekomen.
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:10:13 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66243939
Ze hadden toch ook wel kunnen zien dat er weer een nieuwe service door de klant is aangevraagd.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:07:10 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_66245853
Vraag kabel aan vaak binnen een dag aangesloten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_66246197
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 16:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het feit dat ik 1,5 uur heb moeten bellen zonder enige reet verder te komen en daarbij tig keer verkeerd doorverbonden en opgehangen werd is natuurlijk wél gewoon aan KPN toe te schrijven.
Nee natuurlijk niet. Jouw buurvrouw heeft de boel lopen verstieren terwijl jij meldt dat het abonnement van de buurvrouw is opgezegd. Twee verschillende informatiestromen waar de gemiddelde heldeskmedewerker geen inzicht in heeft, maar wat jij feitelijk wel had moeten weten. Dat het dan maar opgelost moet worden door een ander (KPN) is natuurlijk belachelijk, de houder van het abonnement is dit hele gedoe begonnen, heeft verschillende informatie gegeven, opzeggen, verlengen en maar hoofdschuddend toekijken hoe jij de boel probeert op te lossen met een schijnbaar onwelwillende KPN, terwijl zij iedere keer afwijkende informatie krijgen.
pi_66246452
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 01:11 schreef opgebaarde het volgende:
Prachtig verhaal, ik heb nog net niet gehuild maar wel hard op gelachen. Prachtig.

Soortgelijks had ik aan de hand bij @home (toen). Na anderhalf uur, wachten, drie telefoontjes en 2 keer dat er opgehangen werd van hun kant kreeg ik ineens een bandje te horen na 3 keer doorverbonden te zijn "blablabla te druk kunnen u niet helpen bla verbinding wordt nu verbroken...
Moi ah nee niet alweer houd je bek kankerhoer
bandje: pardon?!
moi
tuut tuut tuut

Heb zelf nog nooit een aanvaring met kpn gehad (alles liep gewoon perfect) maar een oom van mij wel en die heeft toen ook gewoon scheepbouwer gemailed en binnen een dag was alles geregeld
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_66256473
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 18:17 schreef Dirkh het volgende:
Nee natuurlijk niet. Jouw buurvrouw heeft de boel lopen verstieren terwijl jij meldt dat het abonnement van de buurvrouw is opgezegd. Twee verschillende informatiestromen waar de gemiddelde heldeskmedewerker geen inzicht in heeft, maar wat jij feitelijk wel had moeten weten. Dat het dan maar opgelost moet worden door een ander (KPN) is natuurlijk belachelijk, de houder van het abonnement is dit hele gedoe begonnen, heeft verschillende informatie gegeven, opzeggen, verlengen en maar hoofdschuddend toekijken hoe jij de boel probeert op te lossen met een schijnbaar onwelwillende KPN, terwijl zij iedere keer afwijkende informatie krijgen.
Tja, die buurvrouw blijkt dus echt volkomen kansloos te zijn en heeft tot gisteren bij iedere conversatie iets compleet anders beweerd...
M'n vriendin is er naartoe gegaan om nu toch eens te achterhalen hoe het nu werkelijk zat.
Buurvrouw: Ja, ik vond het allemaal zo ingewikkeld! Met al die rekening en verbindingen enzo
Vriendin: Maar waarom zeg je dan telkens dat je gewoon de Tele2 verbinding wilt en geen KPN?!
Buurvrouw: Maar ik vond het allemaal zoveel gedoe!
Vriendin: Het wás goed zoals het was! Het gehele huis hád internet! Welk gedoe dan in godsnaam?!
Buurvrouw: Ik wil hier eigenlijk niet langer over praten want volgens mij heb ik een griepje .
Vriendin: En wij hebben 1,5 maand geen internet omdat jij iedere keer aan iedereen een ander verhaal verteld! WIL je uberhaupt meewerken aan een oplossing zodat ook wij weer internet hebben.
Buurvrouw: Nee, ik vind het allemaal veel teveel gedoe .
Vriendin: Maar je weet dat we gewoon een gedeelde telefoonverbinding voor het gehele huis hebben en niet alleen voor jou?!
Buurvrouw: Ja, maar jij bent veel te luidruchtig tijdens de seks! Dus houd ook maar eens rekening met mij.

Like. What. The. Fuck.... Dat zei ze dus echt serieus . Simpelweg te kansloos voor woorden.
Naja, toen sloegen de stoppen door bij m'n vriendin en werd het gesprek afgesloten met een gezellige woordenwisseling.

Echt, ik had moeten weten dat het een kansloos mens is zodra ze over het luidruchtig doorspoelen van de toilet begon.

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 19-02-2009 22:35:51 ]
  donderdag 19 februari 2009 @ 23:03:01 #57
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66258574
Tja die buurvrouw is natuurlijk gaar maar goed, als de communicatie helpdesk-IT kut is dan heb jij daar als klant geen boodschap aan, en als de communicatie buurvrouw-techneut bij jullie niet goed zit dan kan KPN daar ook weinig mee

Hoe dan ook. Waarom niet lekker een abo-tje op de tweede lijn? Ik snap sowieso niet echt dat in deze tijden mensen dat soort dingen delen, voor die twee tientjes in de maand hoef je het toch niet zo moeilijk te doen...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66258705
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:03 schreef eleusis het volgende:
Tja die buurvrouw is natuurlijk gaar maar goed, als de communicatie helpdesk-IT kut is dan heb jij daar als klant geen boodschap aan, en als de communicatie buurvrouw-techneut bij jullie niet goed zit dan kan KPN daar ook weinig mee

Hoe dan ook. Waarom niet lekker een abo-tje op de tweede lijn? Ik snap sowieso niet echt dat in deze tijden mensen dat soort dingen delen, voor die twee tientjes in de maand hoef je het toch niet zo moeilijk te doen...
Het is niet altijd zo dat het tweede aderpaar vrij is. Als er geen ruimte is in de wijkcentrale, dan heb je ook weinig keus.
Maar je hebt wel een beetje gelijk, als de mogelijkheid er is om het tweede aderpaar te gebruiken, dan is het voor die paar tientjes nog wel aantrekkelijk.
pi_66258779
Kabel nemen, problem solved. Geen lijntje nodig, wel internet
pi_66259108
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Earry het volgende:
Kabel nemen, problem solved. GeenAnder lijntje nodig, wel internet
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66259964
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:07 schreef Earry het volgende:
Kabel nemen, problem solved. Geen lijntje nodig, wel internet
Kabel komt ook op de begane vloer binnen. Bij de onderbuurvrouw dus.
De onderbuurvrouw die er geen reet van snapt, alles verneukt en geen enkele medewerking verleent dus.

Morgen maar weer eens met Tele2 bellen aangezien de huisbaas beweert dat er boven een apart ISRA-punt zou zijn. Lijkt me sterk, maar wie niet waagt, wie niet wint.

Of heeft iemand hier toevallig toegang tot KPN Wholesale?
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:13:34 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_66265074
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 23:33 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kabel komt ook op de begane vloer binnen. Bij de onderbuurvrouw dus.
De onderbuurvrouw die er geen reet van snapt, alles verneukt en geen enkele medewerking verleent dus.

Morgen maar weer eens met Tele2 bellen aangezien de huisbaas beweert dat er boven een apart ISRA-punt zou zijn. Lijkt me sterk, maar wie niet waagt, wie niet wint.

Of heeft iemand hier toevallig toegang tot KPN Wholesale?
Hoe zit het dan met je TV? Of loopt dat niet via de kabel?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 08:19:27 #63
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_66265144
Anticlimax, Kasta...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_66271691
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 08:19 schreef Duvel het volgende:
Anticlimax, Kasta...
Niet als je morgen op de Frontpage leest dat een 54-jarige vrouw dood aangetroffen is met een KPN-modem in haar hersenpan.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 12:30:46 #65
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_66272801
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 12:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Niet als je morgen op de Frontpage leest dat een 54-jarige vrouw dood aangetroffen is met een KPN-modem in haar hersenpan.
't Is in elk geval weer eens wat anders dan het zoveelste dagboek van een gefrustreerde FOK!ker.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_66273204
Vraag bij kpn een tweede lijn aan met belbudget en je eigen adsl en laat die buuf stikken
of neem een hsdpa stick in de tussentijd ..
dag
pi_66285002
Mijn baantje, wat zeggen jullie nou allemaal

Maar tot Wholesale heb ik geen toegang.
Whoop whoop, politie.
pi_66288318
Haha wij zijn business partner , wij verdienen veel geld aan dit soort kutgeintjes

En dan heb ik tenminste nog een partner telefoonnummer waar ik binnen een paar minuten wordt
geholpen .

Maar dan nog is het vaak super kansloos

En daar moeten bedrijven op rekenen

vandaag is er eindelijk een verhuizing van de lijnen van een bedrijf afgerond het bedrijf verhuist 300 meter naar nieuw pand , en heeft bijna 3 maanden geduurt , tot overmaat van ramp was ie ineens alles kwijt

tot vandaag dan
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:31:13 #69
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_66302043
Tja.... toen ik in Nederland woonde heb ik ook allerlei dingen meegemaakt met KPN.

Ik: Wil graag ISDN, want vrouw heeft 2e lijn nodig voor haar eigen zaakje.
KPN: Dat kan! Installatie kan geschieden op deze datums: (datum 1, datum 2, datum 3)
Ik: Doe maar datum 2, dat komt me het beste uit.
KPN: 's ochtends tussen 09:00 en 13:00, of 's middags tussen 13:00 en 17:00?
Ik: Doe maar 's middags.
KPN: (herhaalt de afspraak duidelijk) - Alles geregeld!

Staat KPN opeens voor de deur op niet genoemde datum 4, en ook nog eens 's ochtends. Zit ik in Amersfoort, een uur verderop op het werk, krijg ik een telefoontje op m'n GSM waarom ik niet thuis ben..... Vrouw was ook niet thuis.

Moet de afspraak dus verzet worden. Ik boos naar de KPN gebeld, en afspraak werd verzet naar een week of drie later, want intussen kon dat natuurlijk helemaal niet meer op korte termijn enzo. Affijn, datum 5 dus, en de afspraak was 's middags!

En ja hoor... ik kom *net* op mijn werk aan, belt mijn vrouw op om 09:00: KPN staat voor de deur, en ik moet over 45 minuten weg!

Grmmbl.... dus halsoverkop weer naar huis, en mijn hele dag vernagelt omdat die gasten van KPN zich niet aan afspraken kunnen houden.

Tweede incident:

Telefoon stopt met werken. (Dezelfde ISDN lijn van hierboven trouwens). Geen van de lijnen werkt, kan niet bellen, en als ik middels GSM het huisnummer belde kreeg in in-gesprekstoon. Ik de KPN bellen, en nadat ze eerst bot beweerden dat IK ergens een telefoon van de haak had liggen, zouden ze dan toch een monteur sturen. Dat kon pas over TWEE dagen, dus ik zou mooi twee dagen zonder telefoon zitten.

Mijn vrouw had een eigen zaak, en die rekende dus op een van de telefoonnummers, dus twee dagen zonder zitten was pijnlijk, maar ja.... ik had natuurlijk geen zakelijk abonnement, maar een gewone ISDN lijn, dus ik mocht niet klagen.

Twee dagen later - een vrijdag - komt de monteur om 3 uur 's middags langs. Na in het huis gekeken te hebben reed hij naar de centrale, en zag dat er daar iets mis was met mijn ISDN aansluiting. Helaas had hij niet de autorisatie om te sleutelen aan de bewuste apparatuur, en moest hij wachten op iemand die in een centrale in een naburig dorp aan het werk was. Dit liep op niets uit, want die beste man ging op een gegeven moment naar huis, zette zijn GSM uit, en de monteur kon niets anders zeggen dan "sorry.... maar ik kan niets doen tot Maandag".

Weer twee dagen zonder telefoon dus. Op Maandag kwam de monteur gewoon niet eens opdagen, en toen we om 3 uur eens belden met vraag naar status kregen we te horen dat ons probleem was afgesloten met status opgelost. Na even flink kwaad geworden te zijn verzekerden ze ons dat de volgende dag er toch echt iemand zou komen. En op Dinsdag kwam er iemand langs inderdaad, en die heeft anderhalf uur bij ons op de bank zitten duimen draaien omdat hij moest wachten op de telefoon-centrale-man die toevallig net met lunch was..... Heerlijk efficiënt maar weer, maar uiteindelijk is het dus gelukt om de boel weer werkend te krijgen. Bijna een week zonder telefoon, wat als de KPN wat beter zijn werk had gedaan makkelijk binnen die eerste twee dagen opgelost kon worden.

En als laatste:

Ik ging in 2002 naar de VS verhuizen, dus met plezier zegde ik mijn aansluiting op.

Ik: Wil graag ISDN/Telefoon opzeggen.
KPN: Je bedoeld zeker verhuizen? Nou dat kan, we kunnen je telefoon verhuizen!
Ik: Nee, ik bedoel opzeggen, ik ga namelijk het land verlaten, ik emigreer naar de VS.
KPN: Oh ok.... wacht even, ik weet niet hoe dat moet, ogenblik.
(on-hold muziekje)
KPN: Ben ik weer! Nou dat kan hoor, wanneer wilt u opzeggen?
Ik: (Datum geef.....)
KPN: (klopdieklop tikdietik) Ok, ingevoerd in het systeem.... heb ik alleen nog een adres nodig voor de laatste rekening.
Ik: (Nieuw Amerikaans adres geef....)
KPN: Het MOET een Nederlands adres zijn!
Ik: Welk deel van "Ik ga emigreren" snapte je niet helemaal daarnet?
KPN: Moet echt een Nederlands adres zijn.
Ik: Heb je liever dat ik een willekeurig adres opnoem, of heb je liever dat de rekening ook echt bij me aankomt zodat ik em gewoon via online bankieren kan betalen?
KPN (In herhaling vallend) Moet echt een Nederlands adres zijn, kan er niets aan doen.

Nou ja, na wat gehannes dan maar het adres van mijn ouders opgegeven......

Overigens deden andere bedrijven niet moeilijk, zelfs de gemeente met de lokale belastingen kon ik na laten sturen naar mijn nieuwe adres in de VS, en ook van de kabelprovider kreeg ik netjes de laatste rekening in de VS geleverd. KPN moest weer moeilijk doen.

Ik heb me ook voorgenomen dat als ik ooit weer terug zou komen naar Nederland, NOOIT de KPN te gebruiken.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_66310415
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 00:31 schreef maartena het volgende:

KPN: (klopdieklop tikdietik) Ok, ingevoerd in het systeem.... heb ik alleen nog een adres nodig voor de laatste rekening.
Ik: (Nieuw Amerikaans adres geef....)
KPN: Het MOET een Nederlands adres zijn!
Ik: Welk deel van "Ik ga emigreren" snapte je niet helemaal daarnet?
KPN: Moet echt een Nederlands adres zijn.
Ik: Heb je liever dat ik een willekeurig adres opnoem, of heb je liever dat de rekening ook echt bij me aankomt zodat ik em gewoon via online bankieren kan betalen?
KPN (In herhaling vallend) Moet echt een Nederlands adres zijn, kan er niets aan doen.

Typerende manier van redeneren en van met je klanten omgaan voor zo'n bureaucratische organisatie. Handelen vanuit 'het systeem' en vanuit procedures in plaats van zelf na te denken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66313474
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Typerende manier van redeneren en van met je klanten omgaan voor zo'n bureaucratische organisatie. Handelen vanuit 'het systeem' en vanuit procedures in plaats van zelf na te denken.
Nee drol, waarschijnlijk kan je in dat systeem alleen Nederlandse adressen invoeren. Nadenken is lastig hè.
pi_66313688
:d. nice.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 21 februari 2009 @ 17:36:43 #73
39237 crew  H_T
2733
pi_66318783
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Nee drol, waarschijnlijk kan je in dat systeem alleen Nederlandse adressen invoeren. Nadenken is lastig hè.
En dat ze het systeem er dan ook op inrichten dat een postcode altijd uit 4 cijfers en 2 letters moet bestaan, een telefoonnummer uit 10 cijfers enzovoorts. Bij de klanten in Nederland zorg je er dan voor dat het moeilijker wordt om foute gegevens in te vullen. Jammer voor die paar uitzonderingen, maar zeer handig voor de 99,9% andere klanten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_66318945
kastanova is smerig man, met die foto van schijt in een wc.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_66319249
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:17 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Dan moet je het probleem niet bij de klant neerleggen, maar het systeem updaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')