Overdosis roze!quote:
Matige garpquote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef LastRequest het volgende:
IB en Yasha TT is maar een grapje he
Nietusquote:
Dus jij denk rond middernacht aan IB en Yashi? Dat zal Mr. Lovahlovah leuk vindenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nietus
Ik wist geen TT en toen herinnerde ik me dat IB z'n bier op was en Yasha ging slapen..
+10 voor timingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:02 schreef swarmahoer het volgende:
''slapen'' ja
Alleen high brow comedy voor jou, snob?quote:
Nee, maar family guy vind ik gewoon te slecht voor woordenquote:Op maandag 16 februari 2009 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen high brow comedy voor jou, snob?
Wat ik af moest hebben had ik af. Eén nadeeltje: ik ben vanmorgen door m'n wekker heen geslapen en heb dus de deadline niet gehaald. Zo dus maar even naar de uni om alles alsnog in te leveren en even de docent een mailtje sturenquote:Op maandag 16 februari 2009 08:03 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie hoe krijg je het voor elkaar.. klagen dat je nog zoveel moet doen, en vervolgens weer een serie kijken
Het scheelt wel dat ze in elk geval allemaal in de gaten hebben waar ze moeten kijkenquote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef Californium het volgende:
briljante foto's
Us + random kerels in club waarvan geen van ons de naam weet![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was zo, dus ik zie de grap niet helemaal?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:50 schreef LastRequest het volgende:
IB en Yasha TT is maar een grapje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |