quote:De vier steden zijn bekend!
Er is lang over gespeculeerd, maar de vier steden waar Mijn Tent is Top 2009 zich afspeelt, zijn bekend. Dit jaar strijken we neer in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht.
Maastricht
De afgelopen twee jaar is Mijn Tent is Top gewonnen door Noord-Brabant, respectievelijk Den Bosch en Breda. Die provincie dingt nu even niet mee. Maar voor de gezelligheid van onder de rivieren is het Limburgse Maastricht in de plaats gekomen.
Apeldoorn
En dan is er Apeldoorn, de plaats waar dit jaar ook Koninginnedag wordt gevierd door het Koninklijk Huis. Kenners fluisteren dat deze koninklijke stad niet zomaar is gekozen; Koningin Beatrix zou haar aftreden bekendmaken. Kunnen de kandidaten uit Apeldoorn zich opmaken voor een spetterende omzet?
Delft
De Randstad is dit jaar vertegenwoordigd door Delft. Deze tent staat in een relatief nieuw uitgaansgedeelte van Delft, naast een bioscoop, theater en bibliotheek. Nabijgelegen is een winkelcentrum. Het restaurant is gevestigd in een monumentaal pand.
Amersfoort
Een andere grote stad die meedoet, is Amersfoort. Die stad viert dit jaar zijn 750-jarig bestaan. De bijbehorende festiviteiten betekenen een mooie kans voor horeca en andere middenstand. Ook het pand in Amersfoort is monumentaal.
Mijn Tent is Top is in elk geval weer door heel het land vertegenwoordigd!
Grote vraag is nu: wie zijn de kandidaten die het dit jaar tegen elkaar opnemen? Dat houden we nog even geheim tot de eerste uitzending, op dinsdag 24 februari. Zorg dat je het niet mist, om 21.30 uur op RTL 4!
Dinsdag 24 februari begint het dus, van half tien tot half elf.quote:Sneak preview van de tenten
Ben jij ook zo benieuwd naar de vier kandidaten en hun tenten? Pas op 24 februari stellen we de koppels en hun plannen aan je voor. Maar op mijntentistop.nl geven we alvast een sneak preview!
Mijn Tent is Top 3 speelt zich af in Amersfoort, Delft, Apeldoorn en Maastricht. De kandidaten zijn druk bezig om van het casco pand de gedroomde horeca-onderneming te maken. Wij namen alvast poolshoogte. Bekijk de vier tenten in dit filmpje!
Toch blijft het een gek hoekje dat niet heel erg op de "looproute" ligt. Maar het kan wat worden!!quote:Op zondag 15 februari 2009 22:13 schreef Tweek het volgende:
Ga het ook weer volgen, Delft heeft wel een toplokatie. Schuintegenover zit het theater en daarnaast een bioscoop met daaronder een grote parkeergarage plus de lokatie is op ongeveer 5-10 minuten van het station. Op basis daarvan zou ik ze al een grote kans geven om te winnen. Wel jammer, want tot begin dit jaar woonde ik daar nog om de hoek zo'n beetje, had ik het ook eens live mee kunnen maken.
Van het vorige seizoen zijn alle tenten er nog, teminste ze hebben allemaal een website waar je van kan afleiden dat ze nog open zijn.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:51 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe is het eigenlijk gegaan met de andere restaurants van de andere seizoenen
Wat JD zegt.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:07 schreef JDude het volgende:
Flinstering draait nog steeds als een tierelier voor zover ik kan beoordelen. Het is er nog druk, in ieder geval.
Dit jaar zet ik mijn centen op Maastricht. De winnaar moet wel in het Zuiden blijven, natuurlijk [ afbeelding ].
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga zeker weer kijken, leuk! Helaas ben ik in geen van de steden bekend, dat is wel jammer.
Maastricht spreekt me van de vier steden nog het meest aan. Ik denk dat het duo het daar ook nog best moeilijk kan krijgen, omdat de stad al ruimschoots van goede horeca is voorzien.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga zeker weer kijken, leuk! Helaas ben ik in geen van de steden bekend, dat is wel jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, fucking koe dat het isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:53 schreef rene90 het volgende:
Zij werkzaam als fitnesinstructrice had ik nou niet verwacht....
Hij bleef maar zemelen over dat goud........pffffff.....en die buikdanseres hoeft ook niet voor me.quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:31 schreef Karina het volgende:
Moeilijk om er al iets van te zeggen, het bladgoud verhaal vond ik een beetje TE, lijkt me ook nogal duur eigenlijk, omdat overal in te stoppen.
En meneer Reimers is inderdaad irritant.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:29 schreef golfer het volgende:
Leuke eerste kennismaking.
Maastricht: arrogant, duur met bladgoud en in een horecastad volgens mij met dat concept niet onderscheidend genoeg.
Delft: leuke gasten, maar absoluut de zwaksten van het stel, vooral die zogenaamde kok.
Amersfoort: leuk concept, lekker enthousiast, maar 2 ADHD-gastvrouwen en geen kok.
Apeldoorn: wat mij betreft het beste, een man die echt wel kan koken en als echt stel ook het best op elkaar ingespeeld.
Hospitality, bediening, inrichting, etc. speelt ook een rol. Laat Reimers nu net Hospitality Consultant zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:43 schreef FoXje het volgende:
Die Reimers zal best veel verstand hebben van hotels ed, maar wat doet hij in dit programma, de kwal.
[ afbeelding ]
Dat en de locatie is ook niet echt top, jammergenoeg...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Maastricht spreekt me van de vier steden nog het meest aan. Ik denk dat het duo het daar ook nog best moeilijk kan krijgen, omdat de stad al ruimschoots van goede horeca is voorzien.
't ligt niet echt in de loop van mensen die een restaurant zoeken... Maar goed, ik vind ze vreselijkquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou dr is toch vrij weinig mis met die locatie dacht ik hoor!
De mensen zijn wel het minst leuk vrees ik
Kan me ook voorstellen dat je bij zo'n presentatie, met camera's op je snufferd, terwijl je net gehoord hebt dat dit ook meteen de eerste opdracht-voor-geld is, best een beetje nerveus bent.. Veel mensen gaan daar aardig van ratelen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:51 schreef ytram het volgende:
...
De Pastinaeck
De dames hadden wel een beetje haast. Het verbaasd mij een beetje dat de één van de dames niet rustig kan presenteren. Lijkt me toch een belangrijke vaardigheid voor een gastvrouw. Ze zal wel vaker tegen mensen hebben gepraat in de horeca.
...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:46 schreef Sjeen het volgende:
Ze zitten precies tegenover Stiphout, dus ik denk dat een terras aan de overkant er helaas niet in zit. En inderdaad in Maastricht als niet-Maastrichtenaar iets willen bereiken, dan moet je je minder arrogant opstellen
Ja, ik ook! Die uit Enschede.quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:47 schreef avotar het volgende:
Maar ja.. toen moest haar mond open gaan. Ik heb nu al dezelfde afkeer van dat koppel zoals ik dat vorig jaar had van die rare kwal met z'n blonde koks vriendin...
Nou, na aflevering 1 kan ik dit al bijstellen... ik gok op Apeldoorn en Amersfoort voor de finalequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:56 schreef JDude het volgende:
Maastricht spreekt me van de vier steden nog het meest aan. Ik denk dat het duo het daar ook nog best moeilijk kan krijgen, omdat de stad al ruimschoots van goede horeca is voorzien.
Vorige seizoen moesten ze het ook zelf inrichten en verbouwen hor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:11 schreef FoXje het volgende:
Komt de 2e afl vanavond of morgen? Ik vond het in vroegere seizoenen altijd zo dom dat Heineken in principe de hele 'tent' al had ingericht.
Delft ook vreselijke (domme) mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |