quote:Op zondag 15 februari 2009 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
Family Guy.
American Dad.
The Simpsons (al seizoenen _niet_ leuk meer)
South Park
Uit wenningquote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef Wheelgunner het volgende:
En waarom schrijft iedereen 'Southpark'?
Je smaak is kut...quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef Christiaan het volgende:
Family Guy
Simpsons
American Dad
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
South Park. Wat een treurige, zielige, simpele kuthumor is dat.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:12 schreef zoekjewat het volgende:
Simpsons
Family Guy
Southpark
American dad (ken ik niet eens)
Je was waarschijnlijk te jong om dat te begrijpen.quote:
Ik was geloof ik 9 toen ik het voor het eerst zag, ik vond er in ieder geval niet veel aan neequote:Op maandag 16 februari 2009 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je was waarschijnlijk te jong om dat te begrijpen..
Overigens moet Dr.Katz er ook nog tussen.
Percentages!quote:Op maandag 16 februari 2009 22:21 schreef A_Soul1980 het volgende:
stand tot dusver is:
- Family Guy
- The Simpsons
- Southpark
- American Dad
De anderen heb ik niet meegerekend omdat die niet in de TT staan vermeld.
Omdat die niet in het rijtje uit de OP staat.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom ben ik de enige die Futurama noemt?
quote:Op maandag 16 februari 2009 22:53 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom ben ik de enige die Futurama noemt?
Hij is eigenlijk de enige die grappig is.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:37 schreef MaryyJane het volgende:
-American dad (die alien is wel een echte baas heur)
Idem, met southpark heel ver onder de streepquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Simpsons
Family Guy
American Dad
....
Southpark
Deze dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 00:22 schreef speedy_kevin het volgende:
Family Guy
South Park
Simpsons
American Dad
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef Christiaan het volgende:
Family Guy
Simpsons
American Dad
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
South Park.
Ik snap het ook niet. Je kijkt toch niet naar een cartoon voor een goede verhaallijn?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:13 schreef J.F.Sebastian het volgende:
mensen die american dad boven family guy zetten
Euh, ja, dat vind ik dus wél belangrijk.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je kijkt toch niet naar een cartoon voor een goede verhaallijn?
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:13 schreef VNA9218 het volgende:
- The Simpsons
- American Dad
- Family Guy
- Southpark
Familiy Guy is echt even wennen. Om maar met South Park te spreken, op het eerste gezicht is het echt net een aaneenschakeling van willekeurige en uitwisselbare grapjes.quote:
* FrankRicard steekt hand op.quote:
Dat is het ook. All jokes are interchangeable and usually irrelevant to the plotquote:Op zondag 29 maart 2009 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Familiy Guy is echt even wennen. Om maar met South Park te spreken, op het eerste gezicht is het echt net een aaneenschakeling van willekeurige en uitwisselbare grapjes.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Sanderrrr het volgende:
The Simpsons
Family Guy
South Park (jeugdsentiment)
American Dad
nee gtst dat is vetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:07 schreef StefanoSanders het volgende:
American dad hoort hier niet tussen.
Southpark en Family Guy zijn nog steeds geweldig
terwijl de Simpsons gewoon classic is.
American Dad heeft daar niets bij te zoeken.. dat is gewoon kut flauw en saai.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Family Guy
1. South Park
2. The Simpsons
.
.
.
.
.
.
3 + 4. Family Guy + American Dad (Beide bagger)
Oké, dan mag het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Omdat we er niet uitkwamen in het SP-topic
Hmm, volgens mij kijk jij al een paar seizoenen niet meer...quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef NanKing het volgende:
Southpark Ik vind 't zo overhyped. Toen het er net was was het vernieuwend nu is het een wedstrijdje 'hoe grof kan ik worden' geworden zonder verder nog heel origineel te zijn.
Het ergste is dat ik wél kijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij kijk jij al een paar seizoenen niet meer...
Simpsons kijk ik wat minder vaak, maar voor de rest helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef FrankRicard het volgende:
South Park met stip op 1, intelligente maatschappij-kritische humor, na een minder seizoen (12) is dit seizoen weer fantastisch begonnen. En de op dat moment zeer actuele afleveringen zoals Best Friends Forever en Quintuplets zijn gewoon niet te overtreffen door de andere series omdat die niet binnen een dag iets kunnen produceren.
Simpsons. Nu misschien wat minder dan vroeger, maar al 20 jaar de moeite van het kijken waard
Family Guy en American Dad heeft bij mij nog nooit meer dan een glimlach opgeleverd, en ik heb alle scenes die echt hilarisch zouden moeten zijn gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |