quote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Sanderrrr het volgende:
The Simpsons
Family Guy
South Park (jeugdsentiment)
American Dad
nee gtst dat is vetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:07 schreef StefanoSanders het volgende:
American dad hoort hier niet tussen.
Southpark en Family Guy zijn nog steeds geweldig
terwijl de Simpsons gewoon classic is.
American Dad heeft daar niets bij te zoeken.. dat is gewoon kut flauw en saai.
quote:Op maandag 20 april 2009 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Family Guy
1. South Park
2. The Simpsons
.
.
.
.
.
.
3 + 4. Family Guy + American Dad (Beide bagger)
Oké, dan mag het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Omdat we er niet uitkwamen in het SP-topic
Hmm, volgens mij kijk jij al een paar seizoenen niet meer...quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:35 schreef NanKing het volgende:
Southpark Ik vind 't zo overhyped. Toen het er net was was het vernieuwend nu is het een wedstrijdje 'hoe grof kan ik worden' geworden zonder verder nog heel origineel te zijn.
Het ergste is dat ik wél kijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij kijk jij al een paar seizoenen niet meer...
Simpsons kijk ik wat minder vaak, maar voor de rest helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:51 schreef FrankRicard het volgende:
South Park met stip op 1, intelligente maatschappij-kritische humor, na een minder seizoen (12) is dit seizoen weer fantastisch begonnen. En de op dat moment zeer actuele afleveringen zoals Best Friends Forever en Quintuplets zijn gewoon niet te overtreffen door de andere series omdat die niet binnen een dag iets kunnen produceren.
Simpsons. Nu misschien wat minder dan vroeger, maar al 20 jaar de moeite van het kijken waard
Family Guy en American Dad heeft bij mij nog nooit meer dan een glimlach opgeleverd, en ik heb alle scenes die echt hilarisch zouden moeten zijn gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |