TT is duidelijk. Welke van de 4 cartoons vind jij het leukst?
Mijn ranking: - Family Guy - The Simpsons - American Dad - Southpark
De eerste 3 liggen bij heel dichtbij elkaar. Goed, Family Guy is een soort rip-off van The Simpsons en American Dad een soort tweelingbroer van Family Guy, maar voor mij is dat geen bezwaar. Het is gewoon grappig.
Southpark is ook wel leuk, maar een beetje te overdone met poging tot provocatie. De eerste reeks afleveringen vond ik de beste, met Anal Probe en Mecha Streisand. Maar sinds Cartman de baard in zijn keel heeft gekregen, vind ik het toch wat minder.
The Simpsons is de oervader, he. Die winnen met grote voorsprong.
Maar Southpark vind ik tegenwoordig ook erg goed (beter dan hun beginperiode!). De humor is ook niet te vergelijken, iets absurder, minder gezinsvriendelijk.
Ik kijk ze allemaal op CC maar South Park is toch wel mijn favoriet kwa humor. Jammer is wel dat ik alle afleveringen al veel te vaak gezien heb, ik kan ze soms niet nog een keer kan zien. Maar over een paar weken begint het nieuwe seizoen.
Southpark, wel wisselend, maar de enige waar ik soms buikpijn van het lachen van krijg. gisteren was de aflevering Spontaneous Combustion op, eerste kwartier non stop dubbel gelegen weer.
Simpsons heel wisselend
Family guy American dad beide wel grappig, maar zelden hilarisch.