quote:Op zondag 15 februari 2009 14:50 schreef lady-wrb het volgende:
kennen jullie die mop van dat stel dat op valentijnsdag naar de wok ging?wat balen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik had deze pdfjes ook gevonden maar daar stond niets over de bekleding..quote:Op zondag 15 februari 2009 10:38 schreef Lois het volgende:
Vicky:
http://www.babystyle.co.uk/pdf/UrbanRider_IM.pdf
http://www.babystyle.co.uk/pdf/4Rider_IM.pdf
nou echt wel. ik had wel verwacht dat het druk zou zijn, maar zo druk......quote:
oehh waar heb je die vandaan? ik heb altijd van die ijspoten..quote:Op zondag 15 februari 2009 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
slaapsox <3
Ik heb van die sox/slovs die je in de magnetron opwarmt. Die zijn ook zo lekkah!!!
dr waren in elk geval geen bedelende kids om me lastig te vallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:02 schreef RockabeIIa het volgende:
romantisch naar de apGelukkiog was het wel een geslaagde avond verder zo te lezen.
slaapsox <3
Ik heb van die sox/slovs die je in de magnetron opwarmt. Die zijn ook zo lekkah!!!
van mijn secret sinterklaazo. Geen idee wie mij dit jaar in de familie geloot had haha! (Blokker heeft ze volgens mij, zitten van die pitjes in)quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
oehh waar heb je die vandaan? ik heb altijd van die ijspoten..
aaah lekker lasagnaquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef Vicky het volgende:
oehh heerlijk toastjes met vis!!
M. is de lasagna alvast aan het maken.. het ruikt zalig
hij is heel culinair bezig.. geen idee wat er allemaal in de lasagna gaat. Ik proef het vanavond welquote:Op zondag 15 februari 2009 15:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah lekker lasagna
hier geen slaapsokken maar wel een veel gebruikte pittenkussen en kruik in bed
hebbie nog overquote:Op zondag 15 februari 2009 15:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is heel culinair bezig.. geen idee wat er allemaal in de lasagna gaat. Ik proef het vanavond wel
quote:
Lasagna, goddelijkquote:Op zondag 15 februari 2009 15:12 schreef Vicky het volgende:
oehh heerlijk toastjes met vis!!
M. is de lasagna alvast aan het maken.. het ruikt zalig
* lady-wrb veegt de koffie van het schermquote:Op zondag 15 februari 2009 15:19 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Lasagna, goddelijk![]()
Ik ben hachee aan het maken![]()
en dit keer ben ik niet vergeten er water bij te gieten, dus hopelijk heb ik dit keer nog wel vlees en een pan
ik denk dat er wel wat overblijftquote:
Het was een oud leuk braadpannetjequote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
* lady-wrb veegt de koffie van het scherm
Hier ligt de pittenkruik standaard op de verwarming, wordt ie ook warm van en geen gevaar dat de pitjes in de fik vliegen.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:22 schreef Poppejans het volgende:
Ik was Poppedeins Santa, en ze heeft van mij hele leuke konijnensloffen gekregen.
Ik zag die pitten sloffen bij de Etos staan, ik stond er nog over te twijfelen.. het lijkt me heerlijk!
Maar het idee dat je met je voeten in iets zit, en dan in de magnetron moet doen waar je eten in zet leek me dan weer minder
die dingen ruiken altijd zo lekkerquote:Op zondag 15 februari 2009 16:05 schreef Jelief het volgende:
[..]
Hier ligt de pittenkruik standaard op de verwarming, wordt ie ook warm van en geen gevaar dat de pitjes in de fik vliegen.
arme Rocka..quote:Op zondag 15 februari 2009 16:22 schreef RockabeIIa het volgende:
De visite is druk het hele treinstel aan het opbouwen welke ik juist vanochtend gepoogd heb op te ruimen...schijtduplo
Italiëquote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef livelink het volgende:
Asyniur, over welk land gaat het? Ik kom daar niet zo snel achter op die site van het hotel
K heb t ook maar opgegeven, loop er vast wel weer eens tegenaanquote:Op zondag 15 februari 2009 17:01 schreef Stout het volgende:
ga zoeken naar iets anders...wedden dan je m dan zo vind ?
wij zijn er ook een kwijt, al jaren....
dat ken ik jaquote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Ynske, gewoon een andere kopenKomt ie meteen boven water. Net als onze zak uien
We hadden een zak uien in de voorraadkast. Wisten we echt echt echt héél zeker. Nergens te vindenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:22 schreef huuphuup het volgende:
Een zak uien?
hoe raak je die kwijt dan?
Power to the womenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier is Djeez altijd van alles kwijt. Zo ook gisteren de crackers. Uiteraard vond ik ze meteen.
quote:Op zondag 15 februari 2009 17:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hadden een zak uien in de voorraadkast. Wisten we echt echt echt héél zeker. Nergens te vinden
Dus maar een nieuwe zak gekocht. Ik loop de voorraadkast in om ze daar neer te leggen. Op de plek waar ik dat doe ligt... je raadt het al
Sindsdien zeggen we van alles dat kwijt is: zal wel bij de zak uien liggen
dat is meneertje niemand of _ik-wist-het-niet- maar ook de kabouters zijn er handig in...quote:Op zondag 15 februari 2009 17:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]oooh fijn dat soort dingen
![]()
je gaat je haast afvragen of zo'n ding pootjes heeft gekregen ofzo, of dat iemand hem stiekem weg heeft gehaald en snel weer teruggelegd.
Inderdaadquote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef Syrena het volgende:
Power to the womenMannen en dingen zoeken
![]()
Italie - Riviera dei Fioriquote:Op zondag 15 februari 2009 17:02 schreef livelink het volgende:
Asyniur, over welk land gaat het? Ik kom daar niet zo snel achter op die site van het hotel
Heel herkenbaar ja. Je moet echt minitieus beschrijven hoe het ding dat hij moet pakken eruitziet. Dan beschrijven in welk kastje of op welke plank het ligt en ook zeggen dat er eventueel iets voor kan staan, dus dat hij even wat dingen moet optillen of er mee schuiven.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en dingen kwijt zijn? Praat me er niet van![]()
Stuurom iets te pakken en hij komt steevast terug met de mededeling: hebben we niet/ik kan het niet vinden. * Asyniur loopt naar de kast en trekt het er zo uit
![]()
En dan verdenkt hij mij er van dat ik het had verstopt zodat hij het niet kon vinden![]()
Daar heb je toch een vriendje bij nodig?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:10 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha iddbankplassert!! wanneer ga je de nieuwe oude bank van skadhd inwijden?
Heel herkenbaar!quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heel herkenbaar ja. Je moet echt minitieus beschrijven hoe het ding dat hij moet pakken eruitziet. Dan beschrijven in welk kastje of op welke plank het ligt en ook zeggen dat er eventueel iets voor kan staan, dus dat hij even wat dingen moet optillen of er mee schuiven.
En dan NOG: "Ja het ligt er echt nie....oh. Ik heb het al" AL!
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:16 schreef pinquit het volgende:
gadverdamme. ik doe niet aan plasseks.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
En dan NOG: "Ja het ligt er echt nie....oh. Ik heb het al" AL!
mag toch, ik ben er gewoon zo blij meequote:Op zondag 15 februari 2009 18:23 schreef RockabeIIa het volgende:
bedankt voor de melding, simmu.
ook al niet. ik bedacht me gewoon dat als je aan plasseks doet, je er dan beter een luier bij kan pakken, dan heb jer allemaal langer 'plezier' vanquote:
Eet jij die maar lekker zelf opquote:Op zondag 15 februari 2009 18:11 schreef Reinhilde het volgende:
LB, wat gaat Jolie lang uit logeren! Heeft ze er zin in? Ik heb net koekjes gebakken, ze zijn nog warm.
Hier! * Reinhilde koekjes naar LB en Jolie schuift
gatver.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat wordt het weer, Lady. gezellig he?
nixxx mode:quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef Luchtbel het volgende:
Eet smakelijk nixxx.
Ik wil gewoon zomer. En snel. Afgelopen vakantie was zo fijnIn ieder geval nu ik er aan terug denk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
Ja daar zat ik ook aan te denken Igraine! (mooi standbeeld trouwens)
maar het moet gaan om een "national monument that gives the Dutch a sense of nation", nadruk ligt daarbij op gezamenlijke herinering en geschiedenis enzo. Dat beeld is niet bekend bij (jonge)mensen buiten R'dam dus ik twijfel daarover.
Waarom heb ik dat vak ook alweer gekozen![]()
Denk dat ik het hier maar bij laat anders, ik vind die drie, de dam, jan gat en austerlitz wel prima.
Pas jij maar op, anders stort ik dinsdag wel wat over jou uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Reinhilde het volgende:
BE![]()
![]()
En nee, die hormonen zijn zeker niet meteen na de bevalling weg...![]()
aaaaaah sorry.Ik weet hoe je je voelt! Lekker kopje thee doet al wonderen!
Ik was net twee plakken peperkoek aan het beboteren (minder vet EN minder suiker aldus het pak).quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dan moet ik het vooral over ijs gaan hebben dus Syrena.
![]()
het ging erover dat de commissie 4 en 5 mei alle monumenten in nederland in kaart willen brengen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
shit
waar?
*tv aanzet
-edit-
volgens mij ben ik te laat.
achterhuis is wel n goeie ja.
Nee, dat is activia, dit is zgn. slankyoghurt.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Asyniur het volgende:
Ja hey!![]()
Ik lekkere trek hier. Ik denk ik zoek even wat afleiding hiero: gaat het alleen maar over eten![]()
nou heb ik nog meer zin in iets lekkers
als iemand wat over heeft, stuur dan wat deze kant op![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is activia, dit is zgn. slankyoghurt.Ik poep prima van mezelf.
Ow god... het is besmetteljik...
Het is zeker fietsbaar, ik denk zo'n 5 a 10 minuutjes van CS.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was net twee plakken peperkoek aan het beboteren (minder vet EN minder suiker aldus het pak).
Ze zijn al op. Maar er zit nog een holte in mijn maagMisschien moet ik die maar even negeren nu
![]()
Oproepje voor de Hagenezen onder ons! Ik mag 12 maart met mijn opleiding beginnen!![]()
Dus halp, nu moet ik dus van het Centraal Station in de Celebesstraat zien te komen. Nr. 89. Of is ergens anders uitstappen slimmer? Hoe kom ik bij de trams? Werken die nog gewoon met een strippenkaart??
Ik was al aan het kijken voor een vouwfietsje, maar die zijn wat duurder dan ik dacht. Ik heb ook geen idee of het fietsbaar is
quote:
Ik hoop het ook zo voor hem...quote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoop voor Alfie dat hij niet de vader is...
oeeh das zo lekker kwarktaartquote:Op zondag 15 februari 2009 20:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Mandarijnen. Ik heb vanmiddag een kwarktaart met mandarijntjes gemaakt. Heb ik veel meer zin in!Zodra Wouter op bed is (hij kijkt een programma op Animal Planet wat ie voor 1 keer mag afkijken, omdat het vakantie is) gaan m'n man en ik lekker een stuk taart nemen. Morgen mogen de kinderen.
Nou ja kom op, hij is 13. Wat weet hij nou?quote:Op zondag 15 februari 2009 20:58 schreef Reinhilde het volgende:
Dat arme jochie heeft wel zn leuter er vrijwillig ingehangen...
mja, heartbreakingly naive vind ik hetquote:Op zondag 15 februari 2009 20:59 schreef Reinhilde het volgende:
Toch kan ik het wel waarderen dat hij voor haar op komt.
En voor haar 'reputatie'.
Ja. Precies.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja, heartbreakingly naive vind ik hetheel lief, maar zo naief en zo sneu en zo eh.. 13...
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:11 schreef Reinhilde het volgende:
Nou idd. Mooi gezegd huup.
Heb je wat te doen? Zin om mijn afwas te komen doen?
Ik heb cola light!
hahaha note to self: avoid couchquote:Op zondag 15 februari 2009 21:33 schreef skadhd het volgende:
Nope, zo stom om niks bij te laten maken. Even naar de woningblamensen bellen maar das weer duur enzo.
En de bank waar Pinq dr plas op deed is die bij haar thuis, dus als je daar ooit op bezoek komt, kijk uit met waar je gaat zitten.
Afwas morgen mee onder de douche.
Ik wil dat voor de lol best een keer proberen.
Wel eng met messen bij je voeten dan.
Brrr
quote:[q]
waarin moeders aan het woord worden gelaten die hun kinderen heel lang borstvoeding geven. Artsen adviseren meestal om baby's tenminste een jaar op deze manier te voeden, maar moeder Veronica's oudste is die leeftijd al ruimschoots gepasseerd. Het kan geen kwaad, maar het wordt gezien als iets wat je niet meer doet. Veronica vindt het juist prettig om haar oudere kinderen te zogen, mede omdat de kinderen in kwestie ook kunnen verwoorden wat ze er fijn aan vinden.
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook even melden maar. Nu op rtl8 een tv programma over lang borstvoeden: Moedermelk tot je zevende!
[..]
Er is nooit een madam in mijn plaats geweest bij mijn weten?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
Maar BE, de madam die in je plaats speelde is een beetje heel erg niet leuk vind ik
lief dat je er naar vraagtquote:Op zondag 15 februari 2009 22:08 schreef snoopy het volgende:
Heerlijk Lishe![]()
Evenstar, hoe is het met jou?
Is dat links onderin niet het klokhuis van de appel?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het is eva die reikt naar de appel (denk ik).
Nee ik vind het te spannend om elders te vragen
Nee, de appel ligt afgekloven links onder in de hoek.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het is eva die reikt naar de appel (denk ik).
Nee ik vind het te spannend om elders te vragen
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
De getuigen hebben ja gezegd op ons verzoekdus weer iets geregeld
*bij gaat lezen*
quote:Op zondag 15 februari 2009 22:36 schreef RockabeIIa het volgende:
ja maar schnuppy, ik denk toch altijd eerst aan mezelf
De strijd om het slapen!! Deel 3quote:Op zondag 15 februari 2009 22:44 schreef pinquit het volgende:
joehoe max slaaptnu tijd voor mezelf
![]()
lekker fillempie kieke
ik had al taart gebakken johquote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi, weer een stapje verder (of dichterbij), maneki.
Snel de keuken in, taart bakken jij!
Met een smootherquote:Op zondag 15 februari 2009 23:00 schreef lady-wrb het volgende:
hoe krijg je dat laagje er zo mooi strak op, maneki?
bij mij wordt het altijd zo'n kledderboel en niet mooi glad
ik geef toe dat ik wel eens naar zinloze bagger kijk maar naar zulke shite kijk ik echt nooit!quote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat programma gezien met die hypnotiseur?
vreselijk! ik heb het uitgezet.
dat iemand er plezier in kan hebben mensen zo ontzettend voor lul te zetten op tv
dat vind ik echt nog erger dan de fratsen van vincent bij uri geller
nee dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef pinquit het volgende:
oh, of bedoelde je dat ik mn post daar moet zetten ipv hier![]()
aha. lijkt op dat ding waarquote:Op zondag 15 februari 2009 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
[ afbeelding ]
Zo`n ding..daarmee kun je de marsepein mooi glad wrijven
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was al aan het googlen, maar kwam niet verder dan dat het iets is om je haar steil mee te krijgen.
ik kwam er al zappend op terecht.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik geef toe dat ik wel eens naar zinloze bagger kijk maar naar zulke shite kijk ik echt nooit!
Het is een heeeeeeeel groot bordquote:Op zondag 15 februari 2009 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
da's wel heel erg zoet, Maneki <3
(wel een beetje klein)
Dat is in het klein jaquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef pinquit het volgende:
is dat zo'n ding voor muren?of in het klein ofz?
en bedanktquote:Op zondag 15 februari 2009 23:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik dacht al dat je me in de maling nam
Ik vond het geweldigquote:Op zondag 15 februari 2009 23:02 schreef lady-wrb het volgende:
hebben jullie dat programma gezien met die hypnotiseur?
vreselijk! ik heb het uitgezet.
dat iemand er plezier in kan hebben mensen zo ontzettend voor lul te zetten op tv
dat vind ik echt nog erger dan de fratsen van vincent bij uri geller
Het deed mij denken aan de hoes van een verzamelcd van Doe Maarquote:Op zondag 15 februari 2009 21:51 schreef skadhd het volgende:
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:3SpwFiuVAVSG_M:http://www.avatarist.com/avatars/Art/Adam-and-Eve.jpg
Verder dan dit kom ik dus niet met mn avatar....de site waar ie op staat werkt niet mee.
En dit heb je wss al gevonden
Nou ja de bestelling is wel geplaatst, heb ook mailtje met link om de status te bekijken enzow. Alleen even uitvogelen hoe ik het nu moet betalen, desnoods even bellen morgen... Ik heb het album 3 keer besteld dus zou wel balen zijn als die korting nu niet doorgingquote:Op maandag 16 februari 2009 00:03 schreef bixister het volgende:
oeh, da's erg irritant ja!misschien doen ze 't er wel om tex.
even de site plat het laatste half uurtje, om de lastminuters te pesten.
Ik had laatst precies hetzelfde. De volgende morgen had ik toch het bevestigingsmailtje. Alleen werd er maar 1 album geleverdquote:Op maandag 16 februari 2009 00:09 schreef texelonia het volgende:
Nou ja de bestelling is wel geplaatst, heb ook mailtje met link om de status te bekijken enzow. Alleen even uitvogelen hoe ik het nu moet betalen, desnoods even bellen morgen... Ik heb het album 3 keer besteld dus zou wel balen zijn als die korting nu niet doorging
Maar hoe heb je het kunnen betalen dan? Want ik zag geen gegevens daarvan in het bestel mailtje ofzow staan.quote:Op maandag 16 februari 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had laatst precies hetzelfde. De volgende morgen had ik toch het bevestigingsmailtje. Alleen werd er maar 1 album geleverdMaar na een mailtje van mijn kant gaan ze er nog eentje maken
Hoezeequote:Op maandag 16 februari 2009 07:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik had laatst precies hetzelfde. De volgende morgen had ik toch het bevestigingsmailtje. Alleen werd er maar 1 album geleverdMaar na een mailtje van mijn kant gaan ze er nog eentje maken
Je kon kiezen, of thuis laten bezorgen en vooraf betalen, of ophalen in filiaal en daar betalen. Ik had dus het eerste gekozen. Heb zojuist een mailtje gestuurd en aangegeven dat ik het eventueel ook alsnog in de winkel kan ophalen en daar betalen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:27 schreef Belana het volgende:
tex, het betalen van die albums doe ik altijd bij ophalen ervan bij het filiaal, kan dat het zijn?
Als je even belt weet je het meteen.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:31 schreef texelonia het volgende:
[..]
Je kon kiezen, of thuis laten bezorgen en vooraf betalen, of ophalen in filiaal en daar betalen. Ik had dus het eerste gekozen. Heb zojuist een mailtje gestuurd en aangegeven dat ik het eventueel ook alsnog in de winkel kan ophalen en daar betalen.
Las bij de veelgestelde vragen namelijk dat als de betaling mislukt is dat je dan de hele bestelling opnieuw moet doen omdat de speciale betaalgegevens niet meer achterhaald kunnen worden. Maar ja ik wil wel die 50% kortingDus of ze moet een speciale actie code voor me komen dat ik een nieuwe bestelling mét 50% korting kan doen, of ik kom het ophalen in de winkel en betaal daar. Of ze moeten zelf nog een briljante oplossing hebben
wat zij zegtquote:Op maandag 16 februari 2009 09:36 schreef Belana het volgende:
de hema kennende komt het wel goed, zijn meestal heel netjes in die dingen is mijn ervaring
dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 11:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
bewegend 3 d beeld belana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |