gatver.quote:Op zondag 15 februari 2009 18:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat wordt het weer, Lady. gezellig he?
nixxx mode:quote:Op zondag 15 februari 2009 18:57 schreef Luchtbel het volgende:
Eet smakelijk nixxx.
Ik wil gewoon zomer. En snel. Afgelopen vakantie was zo fijnIn ieder geval nu ik er aan terug denk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef huuphuup het volgende:
Ja daar zat ik ook aan te denken Igraine! (mooi standbeeld trouwens)
maar het moet gaan om een "national monument that gives the Dutch a sense of nation", nadruk ligt daarbij op gezamenlijke herinering en geschiedenis enzo. Dat beeld is niet bekend bij (jonge)mensen buiten R'dam dus ik twijfel daarover.
Waarom heb ik dat vak ook alweer gekozen![]()
Denk dat ik het hier maar bij laat anders, ik vind die drie, de dam, jan gat en austerlitz wel prima.
Pas jij maar op, anders stort ik dinsdag wel wat over jou uit.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:46 schreef Reinhilde het volgende:
BE![]()
![]()
En nee, die hormonen zijn zeker niet meteen na de bevalling weg...![]()
aaaaaah sorry.Ik weet hoe je je voelt! Lekker kopje thee doet al wonderen!
Ik was net twee plakken peperkoek aan het beboteren (minder vet EN minder suiker aldus het pak).quote:Op zondag 15 februari 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Dan moet ik het vooral over ijs gaan hebben dus Syrena.
![]()
het ging erover dat de commissie 4 en 5 mei alle monumenten in nederland in kaart willen brengen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
shit
waar?
*tv aanzet
-edit-
volgens mij ben ik te laat.
achterhuis is wel n goeie ja.
Nee, dat is activia, dit is zgn. slankyoghurt.quote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Asyniur het volgende:
Ja hey!![]()
Ik lekkere trek hier. Ik denk ik zoek even wat afleiding hiero: gaat het alleen maar over eten![]()
nou heb ik nog meer zin in iets lekkers
als iemand wat over heeft, stuur dan wat deze kant op![]()
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is activia, dit is zgn. slankyoghurt.Ik poep prima van mezelf.
Ow god... het is besmetteljik...
Het is zeker fietsbaar, ik denk zo'n 5 a 10 minuutjes van CS.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was net twee plakken peperkoek aan het beboteren (minder vet EN minder suiker aldus het pak).
Ze zijn al op. Maar er zit nog een holte in mijn maagMisschien moet ik die maar even negeren nu
![]()
Oproepje voor de Hagenezen onder ons! Ik mag 12 maart met mijn opleiding beginnen!![]()
Dus halp, nu moet ik dus van het Centraal Station in de Celebesstraat zien te komen. Nr. 89. Of is ergens anders uitstappen slimmer? Hoe kom ik bij de trams? Werken die nog gewoon met een strippenkaart??
Ik was al aan het kijken voor een vouwfietsje, maar die zijn wat duurder dan ik dacht. Ik heb ook geen idee of het fietsbaar is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |