De naam Velvet zei me wel vaag wat, maar verder ook niet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef grazz het volgende:
De eerste 4 zeggen me niks maar Molly deed al eens mee aan het Junior songfestival 2006 voor Zweden, mooie stem heeft ze. Velvet, ik verwacht een verdomd goed eurodance nummer! EMD, nou de zweedse breezahs zullen ze er vast inhouden?... BWO: tsja ook perfect
Heerlijk nummer! Torrents zijn er wel altijd van te vindenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:53 schreef grazz het volgende:
En speciaal voor ItaloDancer en sk00p:
de tena ladies
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien bak ik wel even een leuke OP morgen.
Als we de laatste plek weer willen reserveren wel.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Kantar het volgende:
Ik vrees dat het dit jaar weer, zoals gewoonlijk, weinig soeps zal worden met de Toppers.. Wanneer gaan we nou eens een keer Anouk naar dat songfestival sturen?
Misschien = zeker.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Misschien bak ik wel even een leuke OP morgen.
Nee! Ik vond dat bertruttige dansje juist wel grappig.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:19 schreef Remcosb het volgende:
Ik denk dat we hier in ieder geval meer kans mee maken dan de inzendingen die we de afgelopen jaren hebben gestuurd. Maar dan moeten ze wel die idiote Shine-beweging waarin ze steeds met hun handen gingen zwaaien uit de dans halen.
De Zweden besteden inderdaad veel aandacht en kwaliteit aan het Eurovisie Songfestival.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
In de Top tien van best bekeken programma's van 2008 staat MelodiFestivalen er 9(!)keer in. Zegt wel wat over hoe er hier tegenaan wordt gekeken.
Wat mij betreft kan die nu al geopend worden ipv die paar dagen normaliter... alle voorronden leveren ook al genoeg gesprekstof opquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef Susi het volgende:
Ik lees ook mee.
Maar er komt toch nog wel een eigen subforum
Je twee maanden suf praten over iets wat maar drie dagen duurt.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan die nu al geopend worden ipv die paar dagen normaliter... alle voorronden leveren ook al genoeg gesprekstof op
Jij vindt Anouk geen verbetering t.o.v. alles wat wij in de afgelopen 10 jaar gestuurd?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:26 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als we de laatste plek weer willen reserveren wel.
We hebben betere opties![]()
Aan de zangers en zangeressen heeft het de afgelopen jaren echt niet gelegen... het was meer het feit dat de liedjes middelmatig waren... niet super, niet slecht en dan val je in een veld van 40 niet positief of negatief op...quote:Op maandag 16 februari 2009 21:53 schreef Kantar het volgende:
[..]
Jij vindt Anouk geen verbetering t.o.v. alles wat wij in de afgelopen 10 jaar gestuurd?Hmm, apart.
Ik vond Hind vorig jaar best aardig, al was het nummer weer typisch Nederlands in die zin dat het een 13-in-een-dozijn popdeuntje was wat we al tig keer eerder gehoord hebben.
Er is zat te melden over al die voorrondes hoorquote:Op maandag 16 februari 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je twee maanden suf praten over iets wat maar drie dagen duurt.
Ik denk wel dat we met Shine hoger scoren dan de afgelopen jaren. Het is een goed lied, alleen misschien iets ouderwets. Aleen dat dansje was nog niet helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aan de zangers en zangeressen heeft het de afgelopen jaren echt niet gelegen... het was meer het feit dat de liedjes middelmatig waren... niet super, niet slecht en dan val je in een veld van 40 niet positief of negatief op...
Shine is een veel uitgesprokener inzending, of je houdt ervan of je haat het.... Dat betekent dat het of scoort als een tiet of kansloos laatste wordt...
Ik denk dat de performance in Moskou iets gaat worden met veel vuurwerk, lichteffecten en de hele mikmak om het nog meer over de top te brengen... de tekst leent zich daar natuurlijk prima voor. En het zal voor heel veel mensen ultiem kut zijn maar er zijn er ook zat die het wel kunnen waarderen denk ikquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we met Shine hoger scoren dan de afgelopen jaren. Het is een goed lied, alleen misschien iets ouderwets. Aleen dat dansje was nog niet helemaal geweldig.
En die instelling is te prijzen inderdaad... beter met een hoop spektakel uitgeschakeld worden (die kans acht ik nog steeds groter dan dat ze doorgaan) dan met middelmatigheid eveneens tenonder gaan.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:26 schreef grazz het volgende:
Het mag eens tijd worden dat ze gebruik gaan maken van bijv. vuurwerk, lichteffecten e.d., het zal vast ook wat kosten denk ik maar voorgaande jaren was het altijd ´doe maar normaal dan doen we al gek genoeg´. Dat idee werkt echt niet meer. Ja bij een ballad misschien. Visueel mag het ook wel aantrekkelijk worden gemaakt.
Gordon is ook de enige van de 3 heren die het songfestival op de voet volgt en ik weet dan ook zeker dat hij met iets goeds, ehm..nogal over de top?, zal komen dat bij Shine past. Zij hebben dan ook een groter budget dan voorgaande jaren omdat ze zelf ook veel investeren en dus gebruik kunnen maken van meer mogelijkheden. Als we Gordon mogen geloven gaan de toppers iets laten zien (kleding, act) dat nog niet eerder is vertoont op het festival. Nogmaals, opvallen zullen we!
Ik ben erg benieuwd naar het spektakel dat ze er van maken. Ik denk dat als je er echt een goed spektakel van maakt de kansen op een plaats in de finale een stuk groter worden.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die instelling is te prijzen inderdaad... beter met een hoop spektakel uitgeschakeld worden (die kans acht ik nog steeds groter dan dat ze doorgaan) dan met middelmatigheid eveneens tenonder gaan.
Ben het er ook zeker mee eens dat je als land alles uit de kast moet halen en dus het idee hebt dat je ook daadwerkelijk alles hebt gedaan om een finaleticket te bemachtigen. Niet zoals eerdere jaren. Ja Edsilia en Hind hadden een prima actje hoor, voor in een NLse theater wel te verstaan want op het ESF valt dit niet meer op, te braaf, te Nederlands misschien...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:02 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar het spektakel dat ze er van maken. Ik denk dat als je er echt een goed spektakel van maakt de kansen op een plaats in de finale een stuk groter worden.
Linda Wagenmakers is een mooi voorbeeld, die was haar tijd eigenlijk een beetje vooruit... en ze zong op de avond zelf allerbelabberst waardoor ze maar in de middenmoot eindigdequote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Ben het er ook zeker mee eens dat je als land alles uit de kast moet halen en dus het idee hebt dat je ook daadwerkelijk alles hebt gedaan om een finaleticket te bemachtigen. Niet zoals eerdere jaren. Ja Edsilia en Hind hadden een prima actje hoor, voor in een NLse theater wel te verstaan want op het ESF valt dit niet meer op, te braaf, te Nederlands misschien...
Ik weet zeker dat de toppers zullen opvallen, zoals eerder werd genoemd; misschien positief of negatief. Maakt niet uit, met iets middelmatig red je het zeker niet. Of je houdt ervan of je haat het. Mochten ze het niet halen dan nog zullen mensen/fans in de toekomst de toppers in elk geval niet zijn vergeten
Owja...ik stem ook vr een eigen subforumESF duurt veeeel te kort
Er komen nog genoeg nationale finales, lotingen voor de startplekken, de toppers-soap, andere toestanden. In songfestival land is altijd wel wat gaande
![]()
Het blijft altijd een moment opname van de kwaliteit van de stem.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Linda Wagenmakers is een mooi voorbeeld, die was haar tijd eigenlijk een beetje vooruit... en ze zong op de avond zelf allerbelabberst waardoor ze maar in de middenmoot eindigde
Idd! Voor die tijd was dat nogal een act. Vond het ongelooflijk jammer dat de 'magie' eigenlijk al weg was in stockholm, bijna iedereen wist wat er ging gebeuren. Maar vond dit n van de betere inzendingen van NL trouwens. In vele songfestival compilaties zie je Linda en d'r jurk in elk geval nog terugquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Linda Wagenmakers is een mooi voorbeeld, die was haar tijd eigenlijk een beetje vooruit... en ze zong op de avond zelf allerbelabberst waardoor ze maar in de middenmoot eindigde
Nou, ik denk het niet. We mogen al blij zijn als we de finale halen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:59 schreef Urquhart het volgende:
Plekje bij de eerste vijf moet er wel in zitten
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:00 schreef Remcosb het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet. We mogen al blij zijn als we de finale halen.
Maar om te scoren met extravaganza, moet het wel cht helemaal over the top zijn denk ik. Acts als Lordi, Verka Serduchka (Tanzen!), en We Are The Winners, die vielen echt op. (Waarbij dat maffe nummer van Oekrane m.i. ook gewoon lekker in het gehoor lag)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die instelling is te prijzen inderdaad... beter met een hoop spektakel uitgeschakeld worden (die kans acht ik nog steeds groter dan dat ze doorgaan) dan met middelmatigheid eveneens tenonder gaan.
Een crematie live on stage zou wel een geweldige act zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk serieus dat dit voor Nederland gaat verassen.
Denk inderdaad dat het in de performance nog wat meer aangedikt moet worden.... die dikke zangeressen zijn al een heel goed begin, die handschoentjes in principe ook... maar het mag allemaal iets spectaculairderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:32 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Shine toch weer te veel middelmaat is. Het is niet cht een goed liedje, het is ook niet cht amusante kolder.
Hmmm dat ben ik toch niet met je eens hoor... zie alleen al de kijkcijfers van het nationaal songfestival maar...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Urquhart het volgende:
De laatste keren dachten we met Treble, Hind en dat soort artiesten altijd goud in handen te hebben. Nu verwachten we er massaal helemaal niks van
Als die Noren die Alexander Rybak niet sturen gooien ze volgens mij de winnaar van het Eurovisie Songfestival 2009 weg.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef grazz het volgende:
Noorwegen kiest a.s. zaterdagLivestream is dan wel aanwezig.
Schrale troost voor Linda: dat hebben maar weinig Nederlanders gezien.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Links s.v.p., hoeven niet direct te zijn.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:06 schreef grazz het volgende:
Noorwegen kiest a.s. zaterdagLivestream is dan wel aanwezig.
En nog spijt van deze gedurfde uitspraken?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 16:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk serieus dat dit voor Nederland gaat verassen. De laatste keren dachten we met Treble, Hind en dat soort artiesten altijd goud in handen te hebben. Nu verwachten we er massaal helemaal niks van, en zul je zien dat het gaat scoren
Alexander Rybak is idd de torenhoge favoriet. Mooi lied maar ben niet echt weg van z'n stem.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die Noren die Alexander Rybak niet sturen gooien ze volgens mij de winnaar van het Eurovisie Songfestival 2009 weg.
De act is origineel, het liedje catchy, de zang dik in orde, hij heeft de looks en niet onbelangrijk ook de roots (ouders komen uit Wit-Rusland) dus succes gegarandeerd.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef grazz het volgende:
Georgi gaat misschien wel voor een relletje zorgen, zij sturen Stephane & 3G met We don't wanna put in. Dat laatste is natuurlijk een verwijzing naar Putin ;-)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef grazz het volgende:
Georgi gaat misschien wel voor een relletje zorgen, zij sturen Stephane & 3G met We don't wanna put in. Dat laatste is natuurlijk een verwijzing naar Putin ;-)
Klinkt wl lkker vind ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de Georgische inzending:
Naast de tekst is ook de muziek erg opvallend, het klinkt namelijk precies als Disco Inferno
Shake It was al geen best nummer en dit is gewoon erg middelmatig, jammer genoeg hebben ook de Grieken een bijna gegarandeerde finaleplaats elk jaar door veel diasporastemmen her en der...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Geweldig nummer!
Maar waarom zingt ie niet live? Hij doet ook niet eens een poging fatsoenlijk te playbacken
pffff.......vorig jaar was leukerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef grazz het volgende:
Griekenland stuurt het lied This is our night. Ik ben er niet echt weg van.
Logisch dat artiesten en producers soms lenen van anderen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de Georgische inzending:
Naast de tekst is ook de muziek erg opvallend, het klinkt namelijk precies als Disco Inferno
Wat ik nog niet doorhad: het is dus een anti-Poetin nummer! (titel: "We don't wannna put in").quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Logisch dat artiesten en producers soms lenen van anderen.
Vladimir Poetin stuurt een geheime knokploeg op die formatie af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik nog niet doorhad: het is dus een anti-Poetin nummer! (titel: "We don't wannna put in").
Gezellig straks, in Moskou.
Eigenlijk was het gewoon vreselijk armetierig gezongen, het verbaasde me echt dat ze hoog eindigde....quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
pffff.......vorig jaar was leuker
[ afbeelding ]
Was ook niet zozeer om de zang dat ze veel punten binnensleeptequote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon vreselijk armetierig gezongen, het verbaasde me echt dat ze hoog eindigde....
nee....... niet echt...... puur volksvermaak......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Moeten we ons zorgen maken over deze ontwikkeling?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Moeten we ons zorgen maken over deze ontwikkeling?
Eerlijk gezegd denk ik dat zij nog niet dood zou willen worden gevonden binnen een straal van minimaal tweehonderd kilometer rond het ESF-podium.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Kantar het volgende:
TVPtje.
Ik vrees dat het dit jaar weer, zoals gewoonlijk, weinig soeps zal worden met de Toppers.. Wanneer gaan we nou eens een keer Anouk naar dat songfestival sturen?
Hoe dat zo? Ze is te min voor het Songfestival, niet andersom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat zij nog niet dood zou willen worden gevonden binnen een straal van minimaal tweehonderd kilometer rond het ESF-podium.
Ze heeft afgelopen najaar juist laten weten dat ze het best zou willen mits aan haar voorwaarden zou worden voldaan....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat zij nog niet dood zou willen worden gevonden binnen een straal van minimaal tweehonderd kilometer rond het ESF-podium.
Mwah ik vind het zo slecht nog niet... beste wat ze de afgelopen jaren hebben gestuurd... Brian Kennedy en Dervish en die kalkoen waren veel slechterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
Gisteravond koos Ierland in een live-uitzending wie er naar Moskou afgevaardigd wordt.
Dit is 'm geworden:
Ik vind het zouteloze achterhaalde meidenpop damesmuzak.
Die Ieren zijn de weg een beetje kwijt, qua Eurovisie.
Mooi gedaan iddquote:
De Zweden vreten dit joh!quote:
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:29 schreef grazz het volgende:
E.M.D: Solo zingen ze nou niet echt geweldig, optreden vind ik ook weinig aan, nummer klinkt wel lekkerDanny had dit nr solo moeten zingen!
Dat vind ik van wat er nu opstaatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
vond het drie keer niks eigenlijk
boeit ook niet echt iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat vind ik van wat er nu opstaat![]()
Danny saucedo, was die blonde gozert lol moet je maar ff Youtuben...zijn solo materiaal is beter vind ik.quote:
Prima liedje tochquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
nog wakker na dit spetterende optreden?
ja jammer van dr stemquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is wel een aardig liedje maar haar stem is niet al te best.
precis!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:47 schreef grazz het volgende:
klinkt niet verkeerd maar ben er niet 1,2,3 weg van...
Finale: Velvet, Molly Sandnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik denk Molly Sandn en BWO naar de finale en EMD en Velvet naar Andra chansen
Dat muziekje vind ik zoooo typisch Timba..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Timbaland? Dat haal ik er niet uit hoor
Nogal yuck ja, ik vrees dat die zweedse meisjes ze straks ook nog eens naar Moskou sturen. Mag hopen van niet.quote:
De internationale Griekse juryquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:29 schreef grazz het volgende:
internationale jury vote naar Sofia? LOL, goed nr hoor maar als we naar de zang luisteren dan waren er betere nahja...
Klopt helemaal! Het is de 2e voorronde en er komen nog 2 (weet ik niet helemaal zeker)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan het kloppen dat op TVE ze nu bezig zijn voor de Spaanse inzending van het songfestival?
Ik kwam tijdens het zappen nu namelijk allemaal acts en heel groot 'Eurovision' tegen..
Dan kan ik die zender waarschijnlijk ook ontvangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan het kloppen dat op TVE ze nu bezig zijn voor de Spaanse inzending van het songfestival?
Ik kwam tijdens het zappen nu namelijk allemaal acts en heel groot 'Eurovision' tegen..
quote:
de kans dat ze winnen is zo goed als nihilquote:Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Voor het eerst trouwens dat ik echt hoop dat NL verliest
Het is misschien dan wel een betere inzending dan de vorige jaren, we winnen er inderdaad niet meteen het songfestival mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
de kans dat ze winnen is zo goed als nihil
Die zanger is wel een creepquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De Duitse inzending:
Ik vind 'm geweldig! Alex C![]()
Jammer van de playback.
Ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben al blij als we de finale halen.
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
voor mij hoeft het ook niet ...... De Floppers.......
Eigenlijk interesseert me dat niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:55 schreef Remcosb het volgende:
[..]
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |