de kans dat ze winnen is zo goed als nihilquote:Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Voor het eerst trouwens dat ik echt hoop dat NL verliest
Het is misschien dan wel een betere inzending dan de vorige jaren, we winnen er inderdaad niet meteen het songfestival mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
de kans dat ze winnen is zo goed als nihil
Die zanger is wel een creepquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De Duitse inzending:
Ik vind 'm geweldig! Alex C![]()
Jammer van de playback.
Ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben al blij als we de finale halen.
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
voor mij hoeft het ook niet ...... De Floppers.......
Eigenlijk interesseert me dat niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:55 schreef Remcosb het volgende:
[..]
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?
Alleen zal Anouk zelf zo gek niet zijn (hoop ik)quote:Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert me dat niets.
Niet met dit soort inzendingen.
Ik vind de finale tóch wel amusant om te kijken, ook zonder Nederland.
Stuur Anouk maar volgend jaar, die haalt moeitloos de finale en ik denk ook wel top-5.
100 euro op dat ze de finale niet eens haalt?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert me dat niets.
Niet met dit soort inzendingen.
Ik vind de finale tóch wel amusant om te kijken, ook zonder Nederland.
Stuur Anouk maar volgend jaar, die haalt moeitloos de finale en ik denk ook wel top-5.
Ik snap echt niets van die instelling hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zal Anouk zelf zo gek niet zijn (hoop ik)
Iddquote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die instelling hoorVeel landen sturen hun beste artiesten.
Maar in Nederland is zelfs Anouk (wie??) zogenaamd 'te goed' voor het Eurovisie songfestival!!!
Ik denk dat de kwaliteit van het festival meespeelt (bijzonder laag) en ook dat het al heel veel jaren een volkomen oneerlijke strijd is. Ik snap er niets van dat Nederland uberhaupt nog meedoet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die instelling hoorVeel landen sturen hun beste artiesten.
Maar in Nederland is zelfs Anouk (wie??) zogenaamd 'te goed' voor het Eurovisie songfestival!!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die oneerlijke strijd blijft nog wel ff bestaan maar ik geloof wel dat als je inderdaad een goed nummer stuurt het zeker mogelijk moet zijn om te kunnen winnen. Kijk naar Noorwegen vorig jaar, die kreeg van elk land wel punten! Wij sturen vaak artiesten die we een beetje zijn vergeten, die niet recent een hit hebben gescoord zoals een Treble, Hind, Edsilia. De laatste twee vind ik echt goede zangeressen maar waarom sturen we niet een lied dat al in onze eigen charts staat ofzo. Dat mag, als het maar niet voor Oktober is uitgebracht dacht ik. De toppers zijn erg geliefd bij het NLse volk, kijk maar naar de concerten, ik vind dit zeker een vooruitgang maar het moet gewoon beter de komende jaren. Ik hoop dat de TROS verder kijkt dan alleen NL. Laten ze buitenlandse componisten aantrekken want als ze het hier in NL niet meer willen dan lekker verder shoppenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef ItaloDancer het volgende:
De kwaliteit is inderdaad laag wanneer landen als Nederland enkel C-artiesten sturen ja.
Ik vind dat er dit jaar weer leuke liedjes bijzitten hoor... niet overal in Europa heeft men dezelfde smaak natuurlijk...
Vwb de 'oneerlijke strijd' ben ik het deels eens. Dit jaar bepalen nationale jury's voor de helft de uitslag, wat wellicht iets zal helpen (niet helemaal natuurlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |