abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 februari 2009 @ 02:49:25 #141
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66332441
Voor het eerst trouwens dat ik echt hoop dat NL verliest
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_66333861
quote:
Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Voor het eerst trouwens dat ik echt hoop dat NL verliest
de kans dat ze winnen is zo goed als nihil
  zondag 22 februari 2009 @ 09:35:04 #143
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66333911
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:26 schreef FANN het volgende:

[..]

de kans dat ze winnen is zo goed als nihil
Het is misschien dan wel een betere inzending dan de vorige jaren, we winnen er inderdaad niet meteen het songfestival mee.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 februari 2009 @ 09:37:48 #144
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66333929
Ik ben al blij als we de finale halen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66334361
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De Duitse inzending:

Ik vind 'm geweldig! Alex C

Jammer van de playback.
Die zanger is wel een creep

Ik blijf No No Never van Texas Lightning de beste Duitse inzending vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66334392
Alexander Rybak mag het van me winnen

Noorwegen

Optreden in de superfinale:

[ Bericht 62% gewijzigd door TheVulture op 22-02-2009 10:39:43 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_66334852
quote:
Op zondag 22 februari 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben al blij als we de finale halen .
Ik niet.
sig verwijderd door FA
pi_66334899
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:03 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik niet.
voor mij hoeft het ook niet ...... De Floppers.......
  zondag 22 februari 2009 @ 11:55:32 #149
245398 Remcosb
de enige echte
pi_66335710
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef FANN het volgende:

[..]

voor mij hoeft het ook niet ...... De Floppers.......
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 11:59:31 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66335795
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:55 schreef Remcosb het volgende:

[..]

ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?
Eigenlijk interesseert me dat niets.
Niet met dit soort inzendingen.
Ik vind de finale tóch wel amusant om te kijken, ook zonder Nederland.
Stuur Anouk maar volgend jaar, die haalt moeitloos de finale en ik denk ook wel top-5.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 22 februari 2009 @ 12:27:51 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66336516
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Stuur Anouk maar volgend jaar, die haalt moeitloos de finale en ik denk ook wel top-5.
Alleen zal Anouk zelf zo gek niet zijn (hoop ik)
pi_66338399
quote:
Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Gert het volgende:

[..]

100 euro op dat ze de finale niet eens haalt?
pi_66338511
quote:
Op zondag 22 februari 2009 12:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Alleen zal Anouk zelf zo gek niet zijn (hoop ik)
Ik snap echt niets van die instelling hoor Veel landen sturen hun beste artiesten.
Maar in Nederland is zelfs Anouk (wie??) zogenaamd 'te goed' voor het Eurovisie songfestival !!!
pi_66338627
quote:
Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik snap echt niets van die instelling hoor Veel landen sturen hun beste artiesten.
Maar in Nederland is zelfs Anouk (wie??) zogenaamd 'te goed' voor het Eurovisie songfestival !!!
Idd
  zondag 22 februari 2009 @ 14:37:17 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_66340276
quote:

[..]

Ik denk dat de kwaliteit van het festival meespeelt (bijzonder laag) en ook dat het al heel veel jaren een volkomen oneerlijke strijd is. Ik snap er niets van dat Nederland uberhaupt nog meedoet.
pi_66340463
De kwaliteit is inderdaad laag wanneer landen als Nederland enkel C-artiesten sturen ja.
Ik vind dat er dit jaar weer leuke liedjes bijzitten hoor... niet overal in Europa heeft men dezelfde smaak natuurlijk...
Vwb de 'oneerlijke strijd' ben ik het deels eens. Dit jaar bepalen nationale jury's voor de helft de uitslag, wat wellicht iets zal helpen (niet helemaal natuurlijk).
  Moderator zondag 22 februari 2009 @ 15:07:27 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_66341170
quote:

[..]

Jij hebt gewoon een pleurishekel aan Anouk.
Maar als artieste heeft ze 100x meer in huis dan "de toppers".
Het is alleen de vraag of dat gewaardeerd wordt op het ESF. Ik denk het wel eigenlijk. Maar goed: Anouk doet niet mee en gaat dat waarschijnlijk ook niet doen. Zinlose discussie dus.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_66341448
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef ItaloDancer het volgende:
De kwaliteit is inderdaad laag wanneer landen als Nederland enkel C-artiesten sturen ja.
Ik vind dat er dit jaar weer leuke liedjes bijzitten hoor... niet overal in Europa heeft men dezelfde smaak natuurlijk...
Vwb de 'oneerlijke strijd' ben ik het deels eens. Dit jaar bepalen nationale jury's voor de helft de uitslag, wat wellicht iets zal helpen (niet helemaal natuurlijk).
Die oneerlijke strijd blijft nog wel ff bestaan maar ik geloof wel dat als je inderdaad een goed nummer stuurt het zeker mogelijk moet zijn om te kunnen winnen. Kijk naar Noorwegen vorig jaar, die kreeg van elk land wel punten! Wij sturen vaak artiesten die we een beetje zijn vergeten, die niet recent een hit hebben gescoord zoals een Treble, Hind, Edsilia. De laatste twee vind ik echt goede zangeressen maar waarom sturen we niet een lied dat al in onze eigen charts staat ofzo. Dat mag, als het maar niet voor Oktober is uitgebracht dacht ik. De toppers zijn erg geliefd bij het NLse volk, kijk maar naar de concerten, ik vind dit zeker een vooruitgang maar het moet gewoon beter de komende jaren. Ik hoop dat de TROS verder kijkt dan alleen NL. Laten ze buitenlandse componisten aantrekken want als ze het hier in NL niet meer willen dan lekker verder shoppen

Wat denk ik een goede keuze kan zijn voor volgend jaar is bijv Elize, maakt liedjes van deze tijd, heeft hits gescoord in Polen, Bulgarije...daar moet je op inspelen. Within Temptation zou ook geweldig kunnen zijn. Maarja...wishful thinking Alles best zolang het maar geen Dries of Jannes wordt
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_66342428
Helemaal mee eens maar de TROS heeft iig al beloofd dat ze zich zeker niet zullen beperken tot Nederlandstalige artiesten.
pi_66342653
Het leukste zou zijn als we gewoon een jaarlijks liedjesfestival zouden hebben, en het dan niet 'Nationaal Songfestival' noemen want dat heeft nu zo'n negatieve lading
Maar dat er echt wat promotie omheen zit en dat het dan niet gaat om de Eurovisie-deelname... maar gewoon goede liedjes en verschillende artiesten.
In het begin zal het wat lastig zijn kwalitatief gezien maar het niveau zal vanzelf omhoog gaan als het een succes is (veel kijkers --> zorgt toch voor een leuke promotie van de artiest).
Nee dit is geen nieuw en origineel idee en wellicht onrealistisch om er nu nog mee te starten zonder historie... maar ja ik hoop het wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')