Alleen zal Anouk zelf zo gek niet zijn (hoop ik)quote:Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert me dat niets.
Niet met dit soort inzendingen.
Ik vind de finale tch wel amusant om te kijken, ook zonder Nederland.
Stuur Anouk maar volgend jaar, die haalt moeitloos de finale en ik denk ook wel top-5.
100 euro op dat ze de finale niet eens haalt?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert me dat niets.
Niet met dit soort inzendingen.
Ik vind de finale tch wel amusant om te kijken, ook zonder Nederland.
Stuur Anouk maar volgend jaar, die haalt moeitloos de finale en ik denk ook wel top-5.
Ik snap echt niets van die instelling hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zal Anouk zelf zo gek niet zijn (hoop ik)
Iddquote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die instelling hoorVeel landen sturen hun beste artiesten.
Maar in Nederland is zelfs Anouk (wie??) zogenaamd 'te goed' voor het Eurovisie songfestival!!!
Ik denk dat de kwaliteit van het festival meespeelt (bijzonder laag) en ook dat het al heel veel jaren een volkomen oneerlijke strijd is. Ik snap er niets van dat Nederland uberhaupt nog meedoet.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die instelling hoorVeel landen sturen hun beste artiesten.
Maar in Nederland is zelfs Anouk (wie??) zogenaamd 'te goed' voor het Eurovisie songfestival!!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 13:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Die oneerlijke strijd blijft nog wel ff bestaan maar ik geloof wel dat als je inderdaad een goed nummer stuurt het zeker mogelijk moet zijn om te kunnen winnen. Kijk naar Noorwegen vorig jaar, die kreeg van elk land wel punten! Wij sturen vaak artiesten die we een beetje zijn vergeten, die niet recent een hit hebben gescoord zoals een Treble, Hind, Edsilia. De laatste twee vind ik echt goede zangeressen maar waarom sturen we niet een lied dat al in onze eigen charts staat ofzo. Dat mag, als het maar niet voor Oktober is uitgebracht dacht ik. De toppers zijn erg geliefd bij het NLse volk, kijk maar naar de concerten, ik vind dit zeker een vooruitgang maar het moet gewoon beter de komende jaren. Ik hoop dat de TROS verder kijkt dan alleen NL. Laten ze buitenlandse componisten aantrekken want als ze het hier in NL niet meer willen dan lekker verder shoppenquote:Op zondag 22 februari 2009 14:43 schreef ItaloDancer het volgende:
De kwaliteit is inderdaad laag wanneer landen als Nederland enkel C-artiesten sturen ja.
Ik vind dat er dit jaar weer leuke liedjes bijzitten hoor... niet overal in Europa heeft men dezelfde smaak natuurlijk...
Vwb de 'oneerlijke strijd' ben ik het deels eens. Dit jaar bepalen nationale jury's voor de helft de uitslag, wat wellicht iets zal helpen (niet helemaal natuurlijk).
Ik heb al eerder eens een keer gezegd dat een omroep als BNN mee zou moeten doen, een band zoals Voicst, Intwine ofzo zouden het ook goed kunnen doen. We moeten hier gewoon wat meer durven en wat minder 13-in-een-dozijn kiezen.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:20 schreef grazz het volgende:
Lijkt me een prima idee ItaloDancer! Andere naam en een moderner concept. Een TMF of een 538 zou mee moeten helpen vind ik. Het kweekvijver talent van TMF vind ik ook nooit slechtTsja je moet ergens beginnen en ik verwacht ook niet dat je meteen de grootste namen kunt aantrekken...
Melodifestivalen NLquote:Op zondag 22 februari 2009 15:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Het leukste zou zijn als we gewoon een jaarlijks liedjesfestival zouden hebben, en het dan niet 'Nationaal Songfestival' noemen want dat heeft nu zo'n negatieve lading![]()
Dat zegt meer iets over het Vlaamse volk dan over Europa. Het sloeg niet aan, te braaf.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Melodifestivalen NL![]()
Maar het is inderdaad opvallend dat Nederland er maar niet in slaagt iets van te maken van het NSF. Zelfs in Vlaanderen leverde de voorronde vorig jaar nog 3 top 10-hits op.
De Vlamingen hebben op zich toch aardige liedjes gekozen de afgelopen jaren... van Xandee snap ik nog steeds niet waarom ze als laatste eindigde...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over het Vlaamse volk dan over Europa. Het sloeg niet aan, te braaf.
Grappig, vroeg me dat laatst ook weer eens afquote:Op zondag 22 februari 2009 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Vlamingen hebben op zich toch aardige liedjes gekozen de afgelopen jaren... van Xandee snap ik nog steeds niet waarom ze als laatste eindigde...
Die glazuurafbrekende bende van vorig jaar was wel een ellende... Sandrine was 10 keer beter
Haha echt onduits maar wl leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De Duitse inzending:
Ik vind 'm geweldig! Alex C![]()
Jammer van de playback.
Hahahaquote:
Bij Xandee kan ik er nog steeds de vinger niet opleggen, misschien omdat ze wegviel tegen het spektakel van Ruslana en haar Wild Dancers... ze visten wellicht in dezelfde stemvijver.... maar dan nog had het op zijn minst in de top 10 moeten eindigen...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Grappig, vroeg me dat laatst ook weer eens afIk denk dat de fout van Xandee en Charlotte vorig jaar had te maken met het feit dat ze beide tijdens de nationale finale een optreden gaven dat helemaal perfect was voor beide nationale finales. Beide optredens zagen er op beeldscherm heel goed uit en van het podium werd ook goed gebruik gemaakt. Dit moet je uiteindelijk vertalen naar een groter podium en ook camerawerk moet worden aangepast. Bij beiden vond ik dat op het festival zelf magertjes. Xandee verdween helemaal en het geluid was ook niet geweldig. Charlotte kwam de eerste seconden te eng over
. Die eerste seconden zijn zo belangrijk om de aandacht van de kijker vast te houden! Maar goed, dat is wat ik denk hoor
Maar.. maar... het is een nger!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha echt onduits maar wl leuk.
Ik hoop dat we winnen
Ik vind het maar een hele gladde onsympathieke creep....quote:
Ja, excuus hequote:
Dat was een leuk nummer ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het maar een hele gladde onsympathieke creep....
Ik wil Texas Lightning terug
Dat had zeker een top3-notering verdient... ik vond die zangeres zo leukquote:
Maar dat was ook geen Duitse, dacht ik. In ieder geval niet van origine.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had zeker een top3-notering verdient... ik vond die zangeres zo leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |