De internationale Griekse juryquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:29 schreef grazz het volgende:
internationale jury vote naar Sofia? LOL, goed nr hoor maar als we naar de zang luisteren dan waren er betere nahja...
Klopt helemaal! Het is de 2e voorronde en er komen nog 2 (weet ik niet helemaal zeker)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan het kloppen dat op TVE ze nu bezig zijn voor de Spaanse inzending van het songfestival?
Ik kwam tijdens het zappen nu namelijk allemaal acts en heel groot 'Eurovision' tegen..
Dan kan ik die zender waarschijnlijk ook ontvangen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
Kan het kloppen dat op TVE ze nu bezig zijn voor de Spaanse inzending van het songfestival?
Ik kwam tijdens het zappen nu namelijk allemaal acts en heel groot 'Eurovision' tegen..
quote:
de kans dat ze winnen is zo goed als nihilquote:Op zondag 22 februari 2009 02:49 schreef scanman01 het volgende:
Voor het eerst trouwens dat ik echt hoop dat NL verliest
Het is misschien dan wel een betere inzending dan de vorige jaren, we winnen er inderdaad niet meteen het songfestival mee.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
de kans dat ze winnen is zo goed als nihil
Die zanger is wel een creepquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
De Duitse inzending:
Ik vind 'm geweldig! Alex C![]()
Jammer van de playback.
Ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
Ik ben al blij als we de finale halen.
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
voor mij hoeft het ook niet ...... De Floppers.......
Eigenlijk interesseert me dat niets.quote:Op zondag 22 februari 2009 11:55 schreef Remcosb het volgende:
[..]
ach, het is toch wel een beetje leuk als we de finale halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |