quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef grazz het volgende:
Georgië gaat misschien wel voor een relletje zorgen, zij sturen Stephane & 3G met We don't wanna put in. Dat laatste is natuurlijk een verwijzing naar Putin ;-)
quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:22 schreef grazz het volgende:
Georgië gaat misschien wel voor een relletje zorgen, zij sturen Stephane & 3G met We don't wanna put in. Dat laatste is natuurlijk een verwijzing naar Putin ;-)
Klinkt wél lékker vind ik.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de Georgische inzending:
Naast de tekst is ook de muziek erg opvallend, het klinkt namelijk precies als Disco Inferno
Shake It was al geen best nummer en dit is gewoon erg middelmatig, jammer genoeg hebben ook de Grieken een bijna gegarandeerde finaleplaats elk jaar door veel diasporastemmen her en der...quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Geweldig nummer!
Maar waarom zingt ie niet live? Hij doet ook niet eens een poging fatsoenlijk te playbacken
pffff.......vorig jaar was leukerquote:Op donderdag 19 februari 2009 00:16 schreef grazz het volgende:
Griekenland stuurt het lied This is our night. Ik ben er niet echt weg van.
Logisch dat artiesten en producers soms lenen van anderen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Dit is de Georgische inzending:
Naast de tekst is ook de muziek erg opvallend, het klinkt namelijk precies als Disco Inferno
Wat ik nog niet doorhad: het is dus een anti-Poetin nummer! (titel: "We don't wannna put in").quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Logisch dat artiesten en producers soms lenen van anderen.
Vladimir Poetin stuurt een geheime knokploeg op die formatie af.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ik nog niet doorhad: het is dus een anti-Poetin nummer! (titel: "We don't wannna put in").
Gezellig straks, in Moskou.
Eigenlijk was het gewoon vreselijk armetierig gezongen, het verbaasde me echt dat ze hoog eindigde....quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
pffff.......vorig jaar was leuker
[ afbeelding ]
Was ook niet zozeer om de zang dat ze veel punten binnensleeptequote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk was het gewoon vreselijk armetierig gezongen, het verbaasde me echt dat ze hoog eindigde....
nee....... niet echt...... puur volksvermaak......quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Moeten we ons zorgen maken over deze ontwikkeling?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Moeten we ons zorgen maken over deze ontwikkeling?
Eerlijk gezegd denk ik dat zij nog niet dood zou willen worden gevonden binnen een straal van minimaal tweehonderd kilometer rond het ESF-podium.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:16 schreef Kantar het volgende:
TVPtje.
Ik vrees dat het dit jaar weer, zoals gewoonlijk, weinig soeps zal worden met de Toppers.. Wanneer gaan we nou eens een keer Anouk naar dat songfestival sturen?
Hoe dat zo? Ze is te min voor het Songfestival, niet andersom.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat zij nog niet dood zou willen worden gevonden binnen een straal van minimaal tweehonderd kilometer rond het ESF-podium.
Ze heeft afgelopen najaar juist laten weten dat ze het best zou willen mits aan haar voorwaarden zou worden voldaan....quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat zij nog niet dood zou willen worden gevonden binnen een straal van minimaal tweehonderd kilometer rond het ESF-podium.
Mwah ik vind het zo slecht nog niet... beste wat ze de afgelopen jaren hebben gestuurd... Brian Kennedy en Dervish en die kalkoen waren veel slechterquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:48 schreef Gert het volgende:
Gisteravond koos Ierland in een live-uitzending wie er naar Moskou afgevaardigd wordt.
Dit is 'm geworden:
Ik vind het zouteloze achterhaalde meidenpop damesmuzak.
Die Ieren zijn de weg een beetje kwijt, qua Eurovisie.
Mooi gedaan iddquote:
De Zweden vreten dit joh!quote:
Eensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:29 schreef grazz het volgende:
E.M.D: Solo zingen ze nou niet echt geweldig, optreden vind ik ook weinig aan, nummer klinkt wel lekkerDanny had dit nr solo moeten zingen!
Dat vind ik van wat er nu opstaatquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
vond het drie keer niks eigenlijk
boeit ook niet echt iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat vind ik van wat er nu opstaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |