twee keer dikkequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Zei al half uur geleden dat het 2-2 wasWie gescoord?
Hoelaat is Studio Sport dan met de herhalingen?quote:
Weenie, maar 2-2 bleef hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoelaat is Studio Sport dan met de herhalingen?
Nee, ik kon het al heel lang. Toen ik een jaar of 12 was ofzo kwam Charmed al op tv, of was dat later, anyway het is daar de theme van. Maar dan deze versie:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk nummer inderdaad. Mooie muziek eronder.
Waar heb je 't gehoord? Arrow?
Nee?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Goedenavond dames!
Hebben jullie me gemist?
Haai!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Goedenavond dames!
Hebben jullie me gemist?
Waar?quote:
Aha oke. Ja ik kijk nooit Charmed, maar het eerste stukje herken ik inderdaad wel. Origineel is wel beter, maar dat vind ik altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik kon het al heel lang. Toen ik een jaar of 12 was ofzo kwam Charmed al op tv, of was dat later, anyway het is daar de theme van. Maar dan deze versie:
Waar heb je uitgehangen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel
Veel belangrijker dan wat die behangplakker zegt
Ik vind het origineel ook beter inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aha oke. Ja ik kijk nooit Charmed, maar het eerste stukje herken ik inderdaad wel. Origineel is wel beter, maar dat vind ik altijd.
Niet wat Korgis / Beck - Everybody's Gotta Learn Sometime betreft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aha oke. Ja ik kijk nooit Charmed, maar het eerste stukje herken ik inderdaad wel. Origineel is wel beter, maar dat vind ik altijd.
Ik ken je niet eens, alleen als baggerusert van paar maanden geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel
Veel belangrijker dan wat die behangplakker zegt
Stage???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Hej timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, is je stage klaar nu?
daarvoor was je weg toch of was het vanwege je strafuitzetting?quote:
Revalidatiecentrum, weet je nogquote:
Volgens mij ben je een beetje in de warquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
daarvoor was je weg toch of was het vanwege je strafuitzetting?
Al afgekickt van FOK!?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Revalidatiecentrum, weet je nog
Voor het eerst een dagje vrijgelaten in het weekend!
Ik moet morgen wel weer om 9 (!) uur weer in rotterdam zijn, dus 8 uur weg dus 7 uur opstaan,dus het wordt vroeg vanavond
Kun je wel nagaan hoe weinig die mods van tegenwoordig om hun users geven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in de war
Hallo, ik heb 'm wel gemist afgelopen periode, maar waarom precies kan ik allemaal niet bijhoudenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je wel nagaan hoe weinig die mods van tegenwoordig om hun users geven.
Omdat zij het ook een mooi nummer vinden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het origineel ook beter inderdaad.Ik was heel trots op mijn ouders toen ze me kwamen vragen welk nummer het was.
Sinds FEE weg is gaat het bergafwaarts met A.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
In jouw tijd, 1972 was dat wel anders hè.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
We zijn allemaal nummertjes voor jou, hè.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, ik heb 'm wel gemist afgelopen periode, maar waarom precies kan ik allemaal niet bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen coldturkey gegaan, dat werkt het beste.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Al afgekickt van FOK!?
Hoe gaat het?
Mond dicht, oma, jonge mensen zijn aan het woord.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In jouw tijd, 1972 was dat wel anders hè.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
We zijn allemaal nummertjes voor jou, hè.Spreek mij maar aan met Bertha 174SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Begin je weer tegen jezelf te praten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Mond dicht, oma, jonge mensen zijn aan het woord.
Yesh! Ze hebben de hele vakantie zitten zeuren in de auto (mijn papa heeft zo'n auto waar je een iPod kan aansluiten) dat ik het moest opzetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat zij het ook een mooi nummer vinden?Is het inderdaad ja.
Wat is jou last.fm ook alweer? Dan voeg ik je wel even toe.
Alle krentenbollen zien er lelijk gerimpeld uit, zij kan er niets aan doen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Mond dicht, oma, jonge mensen zijn aan het woord.
Mooiste avond van m'n leven, prachtig gewoon. We stonden helemaal vooraan, meespringen, scheeuwen enzoquote:
Zo mooi is Oasis nu ook weer nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooiste avond van m'n leven, prachtig gewoon. We stonden helemaal vooraan, meespringen, scheeuwen enzoecht tof.
Oh das wel tof ja. We zijn nu very high, op naar de Super dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesh! Ze hebben de hele vakantie zitten zeuren in de auto (mijn papa heeft zo'n auto waar je een iPod kan aansluiten) dat ik het moest opzetten.
http://www.last.fm/user/killtheuglykids
Ik was je net aan het zoeken in mijn geschiedenis maar ik kon je niet meer vinden.
Voor jou niet nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo mooi is Oasis nu ook weer niet
Ik wasecht jaloers! Ik wilde ook naar Oasis, maar dat kan ik niet betalen, en achteraf gezien ook maar het beste, aangezien ik een dag daarna meteen afgevoerd werd naar mijn gevangenis/revcentrumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooiste avond van m'n leven, prachtig gewoon. We stonden helemaal vooraan, meespringen, scheeuwen enzoecht tof.
Eigenlijk best wel. En dan nog kan de band zo slecht zijn als drie dronken katten op een dwarsfluit, als ze er live een goeie show van maken, kan je nog een geweldige tijd hebben. Eigenlijk slaat dit dus best wel nergens op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo mooi is Oasis nu ook weer niet
Dat is dat zo heerlijk. Ik had dat toen ik 1 juli voor het eerst Radiohead zag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.
Jij zou het bijvoorbeeld helemaal geweldig vinden om helemaal vooraan te staan en mee te springen bij [insert name van negertrapper] . Dat heb ik bij Oasis. Ik wilde het al zolang, en toen was het eindelijk zover.
Ik krijg homo advertenties te zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Why the fuck moet ik trouwens henny huisman te verduren krijgen bij de ads?
Dit slaat dus wél ergens op. Oasis is leuke muziek vind ik, ze hebben vast ook een geweldige show. Maar het blijfte en smaak, en ik vind een hiphop optreden vele malen vetter dan zo'n optreden.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel. En dan nog kan de band zo slecht zijn als drie dronken katten op een dwarsfluit, als ze er live een goeie show van maken, kan je nog een geweldige tijd hebben. Eigenlijk slaat dit dus best wel nergens op.
Verschil is dan ook dat het er niet om gaat wat jij leuk vindt, maar hoe NG het vond.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit slaat dus wél ergens op. Oasis is leuke muziek vind ik, ze hebben vast ook een geweldige show. Maar het blijfte en smaak, en ik vind een hiphop optreden vele malen vetter dan zo'n optreden.
Ja, dat vindt jij. Gelukkig verschillen smaken.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dit slaat dus wél ergens op. Oasis is leuke muziek vind ik, ze hebben vast ook een geweldige show. Maar het blijfte en smaak, en ik vind een hiphop optreden vele malen vetter dan zo'n optreden.
Nou, dat hangt er dus maarvanaf. Als het aan dekliniek, en mij, ligt, nog een of twee maanden, maar voorlopig wordt het nog afwachten hoelang de verzekering het vergoed.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Tim, hoelang moet je nog in die kliniek? zitten?
Hiphop en optreden? Noem je dat niet cdtje luisteren?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is dat spontaan nadat ikweer postte?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik krijg homo advertenties te zien.
True.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verschil is dan ook dat het er niet om gaat wat jij leuk vindt, maar hoe NG het vond.
Inderdaad, ik moet er toch niet aan denken dat ik qua muzieksmaak met jou op 1 lijn lig 7.gifquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat vindt jij. Gelukkig verschillen smaken.
Je had de enige post op de pagina.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat spontaan nadat ikweer postte?
Ik geef kermit de flikker de schuld!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je had de enige post op de pagina.![]()
Oke, 2 maanden is nog best een tijdje. Vermaak je je daar een beetje, of valt dat tegen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er dus maarvanaf. Als het aan dekliniek, en mij, ligt, nog een of twee maanden, maar voorlopig wordt het nog afwachten hoelang de verzekering het vergoed.
Je gezondheid gaat voor, tenzij het geld kost
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
True.
[..]
Inderdaad, ik moet er toch niet aan denken dat ik qua muzieksmaak met jou op 1 lijn lig 7.gif
Nou, hier vermaak ik me kostelijk, mijn eerste dagje weer thuis in 3 weken, maar daar valt het nog best tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, 2 maanden is nog best een tijdje. Vermaak je je daar een beetje, of valt dat tegen?
Ik keek in je fobo, en zag je muzieksmaak. fap fap fapquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoi sletjes.
Damn, eerste dag thuis in 3 wekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, hier vermaak ik me kostelijk, mijn eerste dagje weer thuis in 3 weken, maar daar valt het nog best tegen
Hoewel de mensen over het algemeen best lief zijn
Sowieso is Rijndam het beste revalidatiecentrumvan nederland, dus dat zal zeker qua gezondheid ook wel loslopen.
3 weken is alleen nog te kort voor effect, daarom moet ik gewoon nog even. Nu moeten we alleen zorgen dat de verzekering dat ook ziet. Als je ooit denkt om naar de menzis over te stappen, NIET DOEN!
qft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo, en zag je muzieksmaak. fap fap fap
Rawr.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo, en zag je muzieksmaak. fap fap fap
quote:Op zondag 14 december 2008 22:45 schreef Wrinex het volgende:
Goed topic. Beetje in de sfeer van MrSpliffy's poeptopic. Gelukkig heb ik ditmaal wel een zinnige bijdrage.
We schrijven 2003, toen Wrinex nog een 16-jarig kutblaag was. Na het meetrainen met de Heren1 op dinsdagavond werd ik meegesleept door desbetreffend team naar de plaatselijke kroeg waar zij tweewekelijks wat stoom gingen afblazen.
Nu vonden die gasten het schijnbaar wel aardig om zo'n jochie vol te gieten met bier, dus dat vloeide rijkelijk voor mij aan alle kanten. Ik ga er vrolijk in mee, neem nog wat kiphapjes tot me, en rond een uur of 1 stap ik ladderzat naar buiten om mijn weg naar huis te vinden.
Wonder boven wonder kom ik rechtstreeks aan bij mijn woning. Ik strompel naar boven en laat mezelf op mijn bed vallen. Na 3 minuten kom ik er echter achter dat mijn maag niet in staat is om de overvloedige innames van die avond vast te houden. Met lichte maagtrekkingen kruip ik naar de badkamer, pak een emmer en kots die halfvol. En toen...
toen had ik natuurlijk wat water moeten toevoegen en de hele mikmak, inclusief kipresten, in de wc moeten kieperen. Jong en ondoordacht als ik ben besluit ik de badkraan open te schroeven en de hele boel door het doucheputje te laten afvoeren. Met een beetje doordrukken met de vingers gingen ook de etenswaren netjes door de afvoer. Mission accomplished me dunkt
Tot ik enkele weken later verschrikte kreten uit de badkamer hoor.
Nu blijkt dus dat, toen ik mijn kots door de afvoer gooide, het op één of andere manier gedeeltelijk in het whirlpoolsysteem is gekomen. Het whirlpoolsysteem wat vrijwel nooit werd gebruikt. Dus toen mijn broer, met vriendin, in de badkuip plaatsnamen en besloten er een slinger aan te geven, werd een behoorlijke portie van mijn kots met de luchtbellen meegevoerd en het badwater ingeblazen. Het bad werd mooi oranje gekleurd, met kleine stukjes er door heen 'van onbekende herkomst'De geur kon ik van zolder af nog ruiken
Toch maar nooit verteld dat het mijn schuld was.
Niet meteen op FOK! hoor, zo erg is het niet. Al vanaf 10 uur 's ochtends thuis, en nu lig ik lekker in bedje te laptoppen, ik heb het verdiend jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Damn, eerste dag thuis in 3 wekenEn ook meteen op FOK!
![]()
Hoe gaat dat met school eigenlijk?
Hopen dat hij mooi is, anders kijk ik voor nietsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is zo'n toffe film...
[ afbeelding ]
Een beetje raar misschien maar ik vond het wel een toffe film...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hopen dat hij mooi is, anders kijk ik voor niets
Ik doe ook MBOquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet meteen op FOK! hoor, zo erg is het niet. Al vanaf 10 uur 's ochtends thuis, en nu lig ik lekker in bedje te laptoppen, ik heb het verdiend ja
En met school gaat het behoorlijk klote, havo gaat hem niet meer worden zo, en ik ben al een keer te vaak blijven zitten, waar ze wat mee gesjoemeld heben, dat is dus gewoon onmogelijk. Gelukkig heb ik ook vmbodiploma, dus het zal wel MBO worden komend jaar. Mijn niveau, wat doe je
Heb wel goede kritieken gelezenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:24 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Een beetje raar misschien maar ik vond het wel een toffe film...
Maar ik vind het ook gewoon zonde. Het is niet zo dat ik neerkijk op MBO, ik weet gewoon dat ik, als ik geen last zou hebben van ziekte, veel hoger kan, en ik wil ook HBO lerarenopleiding geschiedenis doen, maar omdat ik met dat gezeik zit,lukt me dat gewoon niet.quote:
Deel het eens met onsquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit in mijn eentje hardop te lachen.
Agh veel verschil zit er niet tussen MBO niveau 4 en HBO...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook gewoon zonde. Het is niet zo dat ik neerkijk op MBO, ik weet gewoon dat ik, als ik geen last zou hebben van ziekte, veel hoger kan, en ik wil ook HBO lerarenopleiding geschiedenis doen, maar omdat ik met dat gezeik zit,lukt me dat gewoon niet.
Maar ik ga weer slaapieslaapie doen. Ik is een beetje moe. Trusten, lieve fokkertjes.
Trusten, en succes met je revalidatie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook gewoon zonde. Het is niet zo dat ik neerkijk op MBO, ik weet gewoon dat ik, als ik geen last zou hebben van ziekte, veel hoger kan, en ik wil ook HBO lerarenopleiding geschiedenis doen, maar omdat ik met dat gezeik zit,lukt me dat gewoon niet.
Maar ik ga weer slaapieslaapie doen. Ik is een beetje moe. Trusten, lieve fokkertjes.
True, true.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh veel verschil zit er niet tussen MBO niveau 4 en HBO...
Lol in je eentje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zit in mijn eentje hardop te lachen.
Alleen de omgang met mensen, op HBO probeert iedereen zo volwassen mogelijk te doen, (terwijl ze dat niet zijn) en op MBO gedragen ze zich af en toe nog als kleutersquote:
Ik wou hier een lullige opmerking maken maar dacht, nah.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Goh, ook al last van?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alleen de omgang met mensen, op HBO probeert iedereen zo volwassen mogelijk te doen, (terwijl ze dat niet zijn) en op MBO gedragen ze zich af en toe nog als kleuters
Hangt van de mbo en hbo opleiding af.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb mensen van bijna 30 in de klas zitten en het is net een kleuterklasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alleen de omgang met mensen, op HBO probeert iedereen zo volwassen mogelijk te doen, (terwijl ze dat niet zijn) en op MBO gedragen ze zich af en toe nog als kleuters
Dan locked 1 zijn computer niet (ICT enzo) en dan staat er in 1 keer een meatspin als startpagina, en als ze er dan achterkomen wie het deed moet er weer een tik uitgedeeld wordenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goh, ook al last van?![]()
Ik heb zulke kinderachtige mensen in m'n klas.
Neen, maar voor leraar geschiedenis is het tweede toch echt vereist, en dat kan nu dus niet hè.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn klas wil je ook echt niet inzitten. Ik dacht dat ik vervelend was maar hun zijn echt te kinderachtig.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goh, ook al last van?![]()
Ik heb zulke kinderachtige mensen in m'n klas.
Ik probeer af en toe nog wel even een ruzie aan te stoken door at random heel hard "OH HIJ ZEI WAT OVER JE MOEDER!!" te roepen...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn klas wil je ook echt niet inzitten. Ik dacht dat ik vervelend was maar hun zijn echt te kinderachtig.
quote:
Ik heb meestal zelf ruzie.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik probeer af en toe nog wel even een ruzie aan te stoken door at random heel hard "OH HIJ ZEI WAT OVER JE MOEDER!!" te roepen...
Ik kan de hele ICT afdeling boos maken door te zeggen dat mijn Macbook superieur is aan al hun Windows machinesquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:05 schreef behangplakker het volgende:
Ik loop altijd gruwelijk te stoken door me overal in te mengen. Dan kan ik met 1 opmerking iedereen kwaad maken, vooral de leraar
Ik heb altijd oneliners tegen mijn NL-leraar. Echt verschrikkelijk irritante opmerkingenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan de hele ICT afdeling boos maken door te zeggen dat mijn Macbook superieur is aan al hun Windows machines
Hehe... Ik ben beter in Engels dan mijn Engels lerares, en nu moet ik gedwongen met medeleerlingen Engels pratenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd oneliners tegen mijn NL-leraar. Echt verschrikkelijk irritante opmerkingen
Ik praat expres altijd alleen engels in mijn engelsles.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hehe... Ik ben beter in Engels dan mijn Engels lerares, en nu moet ik gedwongen met medeleerlingen Engels praten
Oh en ik ben dan ook zo'n pimp, dat ik als enige in de klas met Amerikaans accent mag pratenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik praat expres altijd alleen engels in mijn engelsles.Tijdens een uitleg, wat vragen, altijd engels
Ook op de meet?quote:
Ik pwnde haar vrijdag nog.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd oneliners tegen mijn NL-leraar. Echt verschrikkelijk irritante opmerkingen
Meet? Welke meet...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook op de meet?
Godverdekut, m'n moeder heeft een halsbandje voor onze kat gekocht, met een belletje eraan. En die kat loopt de hele tijd door de kamer, dus hoor ik de hele tijd dat kutbelletje
Ik laat er verschillende stijlen op los, maar dat kan ik niet zo goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh en ik ben dan ook zo'n pimp, dat ik als enige in de klas met Amerikaans accent mag praten
Ik wil eigenlijks zo'n schots accent hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik laat er verschillende stijlen op los, maar dat kan ik niet zo goed
klb-meetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Meet? Welke meet...
Ik heb 2 katten met allebei een belletjeZie mijn usericon... Je went er wel aan
Utrecht.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Waar istie dan
? Oh en belangrijker komt pleun ook?
Welsh accentquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijks zo'n schots accent hebben
Dan hoef ik ook niet te komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Utrecht.
Nee, wss niet, maar ik probeer haar te overtuigen
RV kan bijna alle accentenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welsh accent
Ik vind dat zo tof als Richard Richard an Bottom dat doet![]()
Zaadvragendeoog.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zvo? Is dat een BF'er (bekende fokker)?
Wie.quote:
Ik heb ook alle drie de series.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
RV kan bijna alle accentenIk heb trouwens alle seizoenen van Bottom. Ga zo maar weer wat kijken
In het pauperparadijs?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik sms niet terug. Ik sms nooit terug
moeten jullie niet uit?
Nee, jij? Ik ga zo naar mijn Valentijn. OEH ITS SO EXCITING ALMOST VALENTINES DAY!!!!!!1quote:
Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
In het pauperparadijs?lol...
Ik wil niet lullig zijn, maar ik geloof er geen donder van dat jij een valentijn hebtquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, jij? Ik ga zo naar mijn Valentijn. OEH ITS SO EXCITING ALMOST VALENTINES DAY!!!!!!1
Ach, ik woon in Puttenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee man ik zeg toch net dat ik in drenthe woon
hint.
Maar wij zijn tofquote:
Ik hoef alleen mijn zusje zo wakker te maken hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar ik geloof er geen donder van dat jij een valentijn hebt_!
Nee, ik ga niet uit deze week, geld enzo.
Ik vind uitgaan ook niets aan, discotheken enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar wij zijn tof
Even serieus, ik heb niets met uitgaan, dan verveel ik mij alleen maar, of ik erger me aan alle comazuipers en hoererende meiden
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan ook niets aan, discotheken enzo![]()
Ik ga wel bijna elk weekend naar de MAC www.de-mac.nl . Toffe tent, alleen maar toffe rock enzo
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet meer jongere broertjes of zusje heb.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoef alleen mijn zusje zo wakker te maken hoor.
Jij houdt daar niet van, dat weet ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er uitnodigend uit ja.
Hoeveel heb je er dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet meer jongere broertjes of zusje heb.
Dat is ook leuker dan discothekenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:39 schreef Adelante het volgende:
Uitgaan is voor mij uit eten of wat drinken met vriendinnetje of af en toe met vrienden in een bruine kroeg hangen
NG!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
NG 181129 zegt:
hard candy is tof
Clementine zegt:
dat wijf
Clementine zegt:
is insane
NG 181129 zegt:
wijf?
NG 181129 zegt:
het is toch een jongetje?
Clementine zegt:
meisje
NG 181129 zegt:serieus?
NG 181129 zegt:
ik dacht de hele tijd dat het een jongen was
1 zusje, we schelen 3,5 jaar, net iets te veel om goed met elkaar om te kunnen gaan.quote:
Je hebt gelukkig weinig te castreren.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vrees voor mijn leven, nu al.
Discotheken verschillen heel veel. Maar grootste ergernis is de muziek altijd bij me, nummer 2 is de hoeveelheid boeren die ze in deze streek hebbenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is ook leuker dan discotheken
Ik kan het me wel voor stellen, zoveel vrouwelijke kenmerken waren er nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
NG 181129 zegt:
hard candy is tof
Clementine zegt:
dat wijf
Clementine zegt:
is insane
NG 181129 zegt:
wijf?
NG 181129 zegt:
het is toch een jongetje?
Clementine zegt:
meisje
NG 181129 zegt:serieus?
NG 181129 zegt:
ik dacht de hele tijd dat het een jongen was
Besnijdenis?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig weinig te castreren.
Ik vind haar tofquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, wtf is dat dan voor manwijf![]()
Iedereen had het al over een meisje, maar ik dacht 'waar is dat meisje dan''
Die pronte tietjes dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voor stellen, zoveel vrouwelijke kenmerken waren er niet
Dat wel natuurlijk. Het is ook wel echt iets waaraan ik zou twijfelen in een supermarkt oid.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan het me wel voor stellen, zoveel vrouwelijke kenmerken waren er niet
7quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 zusje, we schelen 3,5 jaar, net iets te veel om goed met elkaar om te kunnen gaan.![]()
(lees: ik beukte haar altijd in elkaar)![]()
Jij dan?
Ja, oke.quote:
Ik twijfel heel vaak of het een jongen of een meisje is.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Het is ook wel echt iets waaraan ik zou twijfelen in een supermarkt oid.
Grote familie?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou dat meisje best wel tussen d'r tieten willen neuken.
Ik zou haar keihard doen. Wat is haar geboortejaar?quote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zou haar keihard doen. Wat is haar geboortejaar?
Jij bent homo?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
de enige reden dat ik haar zou willen neuken is dat ze op een jong jongetje lijkt.
Oke.quote:
Ze lijkt daar 14, dat was 3,5 jaar geleden ofzo. Dan is ze in die film al 18/19?quote:
Onze Einstein...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze lijkt daar 14, dat was 3,5 jaar geleden ofzo. Dan is ze in die film al 18/19?
De film was toch uit 2005, of heb ik dat nou mis?quote:
Auw.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Moet ik hem vol komen spuiten?
Wat dan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kom niet meer in de dagcijfers voor...
Het gaat niet om kwantiteit.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik post te weinig om in de top 10 te komen ...quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klopt.quote:
Da's tof.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Jeuj, 24 uur met. is er weer op
Paul de Geeuwquote:
Leuk einde enzoquote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
Jesus fucking Christ. Wat een geflipt wijf is dat, joh. Ze praat die kerel gewoon een zelfmoord aan.
Kwaliteit gecombineerd met kwaliteitquote:
Die vent is te vaak op tvquote:
First I was like:quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef IQM het volgende:
Jesus fucking Christ. Wat een geflipt wijf is dat, joh. Ze praat die kerel gewoon een zelfmoord aan.
Nee. Het was helemaal fakequote:Op zondag 15 februari 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Issie nou gecastreerd?
(was weggejaagd bij de tv)
nee.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Issie nou gecastreerd?
(was weggejaagd bij de tv)
Noh.quote:
Ik vond het wel opwindend.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
First I was like:![]()
But then I was like:
Carnavalswinkel. Jij bent ook niet creatiefquote:
Dat was wel echtquote:
Ik vond het creepy. Het zal je kind maar zijn. Waardeloos schepsel heb je dan gebaard.quote:
Heeft ze allemaal goed voorbereid dan.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Carnavalswinkel. Jij bent ook niet creatief![]()
[..]
Dat was wel echt
Wilde ik ook in de groep brengenquote:
Dat vroeg ik niehieet, ik wil weten waar het vandaan komt.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Carnavalswinkel. Jij bent ook niet creatief![]()
[..]
Dat was wel echt
Uhuquote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft ze allemaal goed voorbereid dan.
Mens spoorde ook niet. Sowieso praatte ze veel te volwassen voor een kind van haar leeftijd. Ze had het de hele tijd over meisjes van haar leeftijd, maar dan met een 'adult pov'.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond het creepy. Het zal je kind maar zijn. Waardeloos schepsel heb je dan gebaard.
Carnabal.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
En ik koop ook altijd mijn testikels bij de carnavalswinkel. Logisch.
Je zal de moeder van Hitler maar wezen.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vond het creepy. Het zal je kind maar zijn. Waardeloos schepsel heb je dan gebaard.
Ik vroeger wel, maar die doen het zo snel niet meerquote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
En ik koop ook altijd mijn testikels bij de carnavalswinkel. Logisch.
Ze was dus ongesteld he.. En dat kon ze zo gebruiken voor de zogenaamde castratiequote:Op zondag 15 februari 2009 00:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niehieet, ik wil weten waar het vandaan komt.
Ja, dan ben je nu dood.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal de moeder van Hitler maar wezen.
Ze nam te veel dure woorden in haar mond.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Mens spoorde ook niet. Sowieso praatte ze veel te volwassen voor een kind van haar leeftijd. Ze had het de hele tijd over meisjes van haar leeftijd, maar dan met een 'adult pov'.
Correct.quote:
En het bleef bij woorden.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze nam te veel dure woorden in haar mond.
Die kreeg advies abortus te plegen maar deed dat niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zal de moeder van Hitler maar wezen.
Oh echt? Dat is totaal langs me heen gegaan.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik vroeger wel, maar die doen het zo snel niet meerNu koop ik ze bij de erkende specialist: Meester Argos
![]()
[..]
Ze was dus ongesteld he.. En dat kon ze zo gebruiken voor de zogenaamde castratie
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kreeg advies abortus te plegen maar deed dat niet.
Maakt niet uit hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is totaal langs me heen gegaan.
Wat is er mis met dure woorden gebruiken?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze nam te veel dure woorden in haar mond.
Hoe.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het nooit, maar in principe gaan we dood.
Seriously?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die kreeg advies abortus te plegen maar deed dat niet.
Niets, maar een 14-jarige heeft normaal gesproken zulke taal niet.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef behangplakker het volgende:
Wat is er mis met dure woorden gebruiken?
Doorgaans niet, maar het kanquote:Op zondag 15 februari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar een 14-jarige heeft normaal gesproken zulke taal niet.
Het kwam niet realistisch over.
Dat heeft mijn geschiedenis leraar me wijs gemaakt. Ik spreek trouwens geen Duits, ik vind het een lelijke taal, het klinkt echt heel boos.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Seriously?Is dat niet gewoon een Brötchen mit Affe Erzählung?
Wat jij zegt. Ik had dat ook met Juno. De teksten zijn niet goed geschreven. Niet realistisch genoeg. Die Juno was té bijdehand gewoon. En Hayley wist het allemaal té goed.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar een 14-jarige heeft normaal gesproken zulke taal niet.
Het kwam niet realistisch over.
Alles beter dan Frans (tenzij het gesproken is door een mooie dame die ik kenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heeft mijn geschiedenis leraar me wijs gemaakt. Ik spreek trouwens geen Duits, ik vind het een lelijke taal, het klinkt echt heel boos.
Tuurlijk, alleen kwam zij wel uber-bijdehand over in de filmquote:Op zondag 15 februari 2009 00:18 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doorgaans niet, maar het kan
En toch was het een leuke film met toffe oneliners...quote:Op zondag 15 februari 2009 00:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Ik had dat ook met Juno. De teksten zijn niet goed geschreven. Niet realistisch genoeg. Die Juno was té bijdehand gewoon. En Hayley wist het allemaal té goed.
Ik spreek wel duits, maar ik vind het echt een lelijke taalquote:Op zondag 15 februari 2009 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heeft mijn geschiedenis leraar me wijs gemaakt. Ik spreek trouwens geen Duits, ik vind het een lelijke taal, het klinkt echt heel boos.
http://wiki.answers.com/Q(...)as_pregnant_with_himquote:Op zondag 15 februari 2009 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Roald Dahl wrote a short story about this that was almost frightening when I read it. Unfortunately I don't know if it was based in truth at all... the story went that a woman in Germany was pregnant, and she had lost all her previous children to miscarriage and to disease. Her doctor and husband both wanted her to abort, because they were afraid this attempt would kill her or devastate her. But she insists on having the child, and wouldn't you know it, it's the only one of her children that lives, and he grows up to be Hitler.
It's called "Genesis and Catastrophe"...
http://www.roalddahlfans.com/shortstories/gene.php
[Bron]
Nee, is dat een aanrader?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie heeft hier trouwens wel eens Mein Kampf gelezen?
FRANS.quote:Op zondag 15 februari 2009 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik spreek wel duits, maar ik vind het echt een lelijke taal
Waar blijft het vervolg?quote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie heeft hier trouwens wel eens Mein Kampf gelezen?
Ich liebe diiiichquote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stel je voor dat iemand iets romantisch wil zeggen in het duits![]()
Ik zou moeite hebben om niet te lachen.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat vreselijke nasynchroniseren.
Ich liebe dichquote:Op zondag 15 februari 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Stel je voor dat iemand iets romantisch wil zeggen in het duits![]()
Ik zou moeite hebben om niet te lachen.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over dat vreselijke nasynchroniseren.
Mooi zo! PSVquote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Net he, liet ik mijn sigaret vallen op mijn PSV trainingsbroek, zit er een gat in_!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Net he, liet ik mijn sigaret vallen op mijn PSV trainingsbroek, zit er een gat in_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |