twee keer dikkequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:30 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Zei al half uur geleden dat het 2-2 wasWie gescoord?
Hoelaat is Studio Sport dan met de herhalingen?quote:
Weenie, maar 2-2 bleef hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:33 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Hoelaat is Studio Sport dan met de herhalingen?
Nee, ik kon het al heel lang. Toen ik een jaar of 12 was ofzo kwam Charmed al op tv, of was dat later, anyway het is daar de theme van. Maar dan deze versie:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heerlijk nummer inderdaad. Mooie muziek eronder.
Waar heb je 't gehoord? Arrow?
Nee?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Goedenavond dames!
Hebben jullie me gemist?
Haai!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Goedenavond dames!
Hebben jullie me gemist?
Waar?quote:
Aha oke. Ja ik kijk nooit Charmed, maar het eerste stukje herken ik inderdaad wel. Origineel is wel beter, maar dat vind ik altijd.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik kon het al heel lang. Toen ik een jaar of 12 was ofzo kwam Charmed al op tv, of was dat later, anyway het is daar de theme van. Maar dan deze versie:
Waar heb je uitgehangen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel
Veel belangrijker dan wat die behangplakker zegt
Ik vind het origineel ook beter inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aha oke. Ja ik kijk nooit Charmed, maar het eerste stukje herken ik inderdaad wel. Origineel is wel beter, maar dat vind ik altijd.
Niet wat Korgis / Beck - Everybody's Gotta Learn Sometime betreft.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aha oke. Ja ik kijk nooit Charmed, maar het eerste stukje herken ik inderdaad wel. Origineel is wel beter, maar dat vind ik altijd.
Ik ken je niet eens, alleen als baggerusert van paar maanden geledenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel
Veel belangrijker dan wat die behangplakker zegt
Stage???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:40 schreef Adelante het volgende:
Hej timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, is je stage klaar nu?
daarvoor was je weg toch of was het vanwege je strafuitzetting?quote:
Revalidatiecentrum, weet je nogquote:
Volgens mij ben je een beetje in de warquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
daarvoor was je weg toch of was het vanwege je strafuitzetting?
Al afgekickt van FOK!?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Revalidatiecentrum, weet je nog
Voor het eerst een dagje vrijgelaten in het weekend!
Ik moet morgen wel weer om 9 (!) uur weer in rotterdam zijn, dus 8 uur weg dus 7 uur opstaan,dus het wordt vroeg vanavond
Kun je wel nagaan hoe weinig die mods van tegenwoordig om hun users geven.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje in de war
Hallo, ik heb 'm wel gemist afgelopen periode, maar waarom precies kan ik allemaal niet bijhoudenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Kun je wel nagaan hoe weinig die mods van tegenwoordig om hun users geven.
Omdat zij het ook een mooi nummer vinden?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het origineel ook beter inderdaad.Ik was heel trots op mijn ouders toen ze me kwamen vragen welk nummer het was.
Sinds FEE weg is gaat het bergafwaarts met A.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
In jouw tijd, 1972 was dat wel anders hè.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
We zijn allemaal nummertjes voor jou, hè.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hallo, ik heb 'm wel gemist afgelopen periode, maar waarom precies kan ik allemaal niet bijhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen coldturkey gegaan, dat werkt het beste.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Al afgekickt van FOK!?
Hoe gaat het?
Mond dicht, oma, jonge mensen zijn aan het woord.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In jouw tijd, 1972 was dat wel anders hè.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:47 schreef IQM het volgende:
[..]
We zijn allemaal nummertjes voor jou, hè.Spreek mij maar aan met Bertha 174SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Begin je weer tegen jezelf te praten?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Mond dicht, oma, jonge mensen zijn aan het woord.
Yesh! Ze hebben de hele vakantie zitten zeuren in de auto (mijn papa heeft zo'n auto waar je een iPod kan aansluiten) dat ik het moest opzetten.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat zij het ook een mooi nummer vinden?Is het inderdaad ja.
Wat is jou last.fm ook alweer? Dan voeg ik je wel even toe.
Alle krentenbollen zien er lelijk gerimpeld uit, zij kan er niets aan doen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Mond dicht, oma, jonge mensen zijn aan het woord.
Mooiste avond van m'n leven, prachtig gewoon. We stonden helemaal vooraan, meespringen, scheeuwen enzoquote:
Zo mooi is Oasis nu ook weer nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooiste avond van m'n leven, prachtig gewoon. We stonden helemaal vooraan, meespringen, scheeuwen enzoecht tof.
Oh das wel tof ja. We zijn nu very high, op naar de Super dan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yesh! Ze hebben de hele vakantie zitten zeuren in de auto (mijn papa heeft zo'n auto waar je een iPod kan aansluiten) dat ik het moest opzetten.
http://www.last.fm/user/killtheuglykids
Ik was je net aan het zoeken in mijn geschiedenis maar ik kon je niet meer vinden.
Voor jou niet nee.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo mooi is Oasis nu ook weer niet
Ik wasecht jaloers! Ik wilde ook naar Oasis, maar dat kan ik niet betalen, en achteraf gezien ook maar het beste, aangezien ik een dag daarna meteen afgevoerd werd naar mijn gevangenis/revcentrumquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mooiste avond van m'n leven, prachtig gewoon. We stonden helemaal vooraan, meespringen, scheeuwen enzoecht tof.
Eigenlijk best wel. En dan nog kan de band zo slecht zijn als drie dronken katten op een dwarsfluit, als ze er live een goeie show van maken, kan je nog een geweldige tijd hebben. Eigenlijk slaat dit dus best wel nergens op.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:54 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zo mooi is Oasis nu ook weer niet
Dat is dat zo heerlijk. Ik had dat toen ik 1 juli voor het eerst Radiohead zag.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor jou niet nee.
Jij zou het bijvoorbeeld helemaal geweldig vinden om helemaal vooraan te staan en mee te springen bij [insert name van negertrapper] . Dat heb ik bij Oasis. Ik wilde het al zolang, en toen was het eindelijk zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |