Waarom doet Pietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
naamtopic
ik werk ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik werk enzo, ga niet meer lopen mikken om op tijd te zijn.
Oh gaat dat zo? Meneer voelt zich ineens belangrijk nu 'ie betaald werk verricht...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik werk enzo, ga niet meer lopen mikken om op tijd te zijn.
nu ik 2 dagen naar school moest stond ik dr ook niet meer inquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik sta ook niet meer in 't dagstats-topic zag ik.
Het aantal fulltime FOK!'ers neemt toe.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
u ik 2 dagen naar school moest stond ik dr ook niet meer inmaar t is ook steeds moeilijker erin te komen merk ik.. eerst had je met 100 posts al een top 10 vermelding en nu mag je blij zijn als je halverwege komt
quote:1054 in een dag = 0.73194444444444444444444444444444 berichten per minuut.
het absolute record lag nog hoger volgens mij, iets van 2,5k op een dagquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf, een gast heeft op 1 dag 1054 posts.
[..]
ik ging er even vanuit dat ik het rond half 7 rij vanavond, dus de snelweg zou ik door kunnen rijden, en door nijmegen idd die stoplichten... dus omrijden zou sneller zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 16:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met al 't verkeer, stoplichten en oponthoud onderweg kan je 't sowieso niet zo gedetailleerd uitrekenen.
moet ik jou 's blurrenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:19 schreef IrishBastard het volgende:
Vroeger, tóen was je gezicht pas 1 grote blur
jaquote:
Kan wel, maar is niet rijbewijsveilig. Op alle wegen hooguit +30 km/h, of op snelwegen +40 km/h (behalve bij wwzh, dan ook 30). Daarboven is het geen Mulderfeit meer, maar wordt het strafrecht (meestal een transactievoorstel).quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kun je daar ook gewoon 120 doen, als je toch te hard rijdt
160 op de snelweg is heel reëel. 170 kan meestal ook nog wel. Eigen tellerafwijking en correctie komt dan op ongeveer 158 uit, niks aan de handquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan is 160-170 dus ook niet reëel, daar had ik namelijk mijn snelheid op gebaseerd
Da's in Duitsland ook altijd even wennen. Ben je NL afritten gewend, daar kun je met 130 nog door de bocht heen remmen zeg maar. Maar daar vergiste ik me één van m'n eerste keren in Duitsland bijna in...wist ik veel dat die afritten zo krap warenquote:
Auto van m'n pa, Renault Laguna 1.8 16v, wilde even scheuren. Kuuuuuuuutquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:43 schreef IrishBastard het volgende:
Bwhehe, das even schrikken danWat rijdt je nu dan?
Ieder z'n kwaliteiten hèquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik kan er vooral goed af rijden
Ik was nog over te halen hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten dat het pizza eten wordt
Ik denk dat IB die niet kan betalenquote:
Wat dat betreft is dat bakkie van mij serieus best chill. Nog amper kosten kwijt aan onderhoud terwijl het ding op zich prima rijdt. Jammer dat het zo'n bejaardenbak is qua imago. Maar verder wel met airco, elektrische ramen en spiegels, airbag, stuurbekrachtiging etc. Niet slecht voor een auto van bijna 12 jaar oudquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:46 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, oriëntatie gaat voor mij nu ook uit naar iets meer auto, zegmaar. Is het niet voor het comfort, dan wel voor de wegligging
Fillum! We gaan naar Burn After Readingquote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:45 schreef Mikkie het volgende:
En wat zijn jullie romantische plannen voor vanavond?
Die is leuk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Fillum! We gaan naar Burn After Reading
Hoe kan dat dan? En jequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen plannen voor valentijn helaas
Mijnquote:
Yep maar ik ben niet anders gewend! Normaal komt in mijn leven niet voor!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een boelin één zin
Wel een aparte situatie dan lijkt me?
Dat wel, maar ja wat niet werkt dat werkt niet en daar zijn we nu dus achter. We zijn ondanks alles gewoon vrienden gebleven en daar ben ik wel blij mee!quote:
Tja, dat is een risico die je neemt als je na 4 jaar vriendschap verliefd op elkaar wordt.quote:
werkelijk, daar gaan teveel mensen die ik ken heenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:19 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga zo ook naar Hardbass!
En ik heb gewoon ouderwets voorgekookt
What the fuuuuuuuuuckquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:08 schreef morgane het volgende:
[..]
Fillum! We gaan naar Burn After Reading
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijnis mijn
niet meer. Hoewel we beiden
gevoelens hebben is het verstandiger als we geen
van elkaar zijn, maar gewoon vrienden.
Mwoah. Een beetje achter de bar staan en bier/fris verkopen, dat kan toch iedereenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:37 schreef Sander het volgende:
Hehe cool. Maar werken int gelredome lijkt me zo kut tijdens dat soort feesten
Ik niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah. Een beetje achter de bar staan en bier/fris verkopen, dat kan toch iedereen.
Wat kan jij nou wél?quote:
aai.gif, het klinkt echt concreet enzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit nu gewoon een heel onderzoek te bedenken met allerlei variabelen, moet er hypothesen enzo bij verzinnen, maar eigenlijk kom ik er niet helemaal uit.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoezo moet je het bedenken? In wat voor context zegmaar?
Het is voor m'n bachelorscriptie. Ik heb een dataset met tig variabelen, en daar moet ik een A-C relatie uit halen, en dan een modererende of mediërende invloed van B erbij uitzoeken. En ik moet dus voor de inleiding allemaal shit hebben die A-C ondersteunt, maar ondertussen ook B ergens bij betrekt (dus A-C, B-C of A-B-C). Ik heb wel wat artikelen opgeduikeld (stuk of 10 om te beginnen), maar die moet ik dus nog allemaal doorlezen en tot een logische hypothese bouwen voor maandagochtend, terwijl ik morgen de hele dag moet werkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif, het klinkt echt concreet enzo.
Dat is het dus. Ik heb wel een A-C waarschijnlijk (de literatuur wijst er in elk geval op), maar B is echt even afwachten... Moet ik bedenken of ik mediërend wil, of modererend. Morgen dus maar even wat spul printen en doornemen en dan wat verzinnen. Of eventueel woensdag even wat info inwinnen bij m'n docent. Nu ga ik waarschijnlijk onderzoek doen naar de mate van ouderlijke controle en de mogelijke samenhang met delinquent gedrag bij jongeren. De mediërende (of modererende) variabele wordt de gehechtheid van de betreffende jongere. Pittig... nog 'n hoop te doen komend halfjaarquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb dat ooit gehad bij methoden & technieken. Probleem bij 't aantonen van causaal verband, denk je een A --> C verband gevonden te hebben, blijkt 't een A --> B en B --> C verband te zijn. Nu weet ik de term niet meer.
Ik maak het leven van artsen zuur!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kan jij nou wél?Behalve je ziektekostenpremie zo maximaal mogelijk opmaken
.
Jij biedt uitdagingenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik maak het leven van artsen zuur!
Jezus man, ik heb helemaal geen zin meer om WO te gaan doenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Het is voor m'n bachelorscriptie. Ik heb een dataset met tig variabelen, en daar moet ik een A-C relatie uit halen, en dan een modererende of mediërende invloed van B erbij uitzoeken. En ik moet dus voor de inleiding allemaal shit hebben die A-C ondersteunt, maar ondertussen ook B ergens bij betrekt (dus A-C, B-C of A-B-C). Ik heb wel wat artikelen opgeduikeld (stuk of 10 om te beginnen), maar die moet ik dus nog allemaal doorlezen en tot een logische hypothese bouwen voor maandagochtend, terwijl ik morgen de hele dag moet werken.
quote:Op zondag 15 februari 2009 04:14 schreef LastRequest het volgende:
Jezus man, ik heb helemaal geen zin meer om WO te gaan doen
Coolquote:
Bij ska-p heb ik 't zoveel fout zien gaan, en dat ziet er zo hilarisch uitquote:Op zondag 15 februari 2009 14:05 schreef Dupje het volgende:
En misschien moet ik de volgende keer maar eens stagediven
Cool, welk land?quote:Op zondag 15 februari 2009 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
* Hostimeister gaat naar het oostblok een dezer dagen
wtfquote:Op zondag 15 februari 2009 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
Dus, een van je homeboys is door een stel berggorilla's op zijn bek gebeukt?
Zelfs Gandhi zei tegen mij wel eens: "Dude, dat je dat pikt!"!quote:
dat zal misschien ook wel de reden zijn dat ze dan niet lastig gevallen wordenquote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vrienden worden altijd lastig gevallen als ik er niet bij ben, nooit als ik er eens wel bij ben
Had ooit een verkoopcursus waarbij de trainer ook daadwerkelijk Ghandi aanhaaldequote:Op zondag 15 februari 2009 15:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs Gandhi zei tegen mij wel eens: "Dude, dat je dat pikt!"!
Haha, ik ben benieuwd naar de context ervanquote:Op zondag 15 februari 2009 15:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Had ooit een verkoopcursus waarbij de trainer ook daadwerkelijk Ghandi aanhaalde
Die dingen, te ranzig wat daar tussen staatquote:Op zondag 15 februari 2009 17:38 schreef IrishBastard het volgende:
http://thisiswhyyourefat.com/
Leuk, na gister over 'schrale bende'
Verbazingwekkendquote:Op zondag 15 februari 2009 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vrienden worden altijd lastig gevallen als ik er niet bij ben, nooit als ik er eens wel bij ben
Lukt 't allemaal enzoquote:
Het gaat wel redelijk jaquote:Op zondag 15 februari 2009 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lukt 't allemaal enzo? Of heb je nu ipv FOK! die bastard als hobby
?
Hoiquote:
Hoe meer reclame, hoe slechter het programmaquote:Op zondag 15 februari 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
wipeout is echt saai op rtl 5, superveel reclame de hele week lang, ik had iets verwacht als spel zonder grenzen ofzo, dat was lache
ik heb t opgenomen, wil dat stukje met die ferraries nog ff zien dalijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:29 schreef Mikkie het volgende:
Geniaal... zo'n kamplimburger bij Wegmisbruikers, rijdt dik 200 km/h bij wegwerkzaamheden van 90 km/h. Zegt die agent: "Ja je mag daar maar 90 omdat het wegdek nog niet aan de normen van remvertraging voldoet, je kan niet snel genoeg remmen." Die knakker heel droog: 'Hmmm, daar had ik geen last van'..
quote:Op zondag 15 februari 2009 11:47 schreef JobV het volgende:
ja ik heb op blog gezet ik zal wel even kopieren maar het was echt best wel leuk. maar ik mag niet elke week van ons pap en mam.
Goeiemorgen iedereen,
ik ben hier al even niet meer geweest dus ik zal vertellen wat ik heb gedaan allemaal.
gisteren was het valentijnsdag en moest ik kranten posten, dat deed ik smiddags.
dat duurde best wel lang want er lag ijs en het was ook glad. ik had geen valentijnskado's meer gekregen jammer genoeg.
na het eten (salade met bonen) ging ik naar mike toe. ik nam bier mee want zijn ouders hadden een trouwfeest.
ik had alles in een tas gedaan ik denk dat het ongeveer wel 20 flesjes waren.
we gingen tv kijken en ondertussen nog wat op de playstation spelen.
alleen ron deed ook bier drinken, ik had denk ik wel 5 flesjes opgedronken in de hele avond.
toen was het half elf en gingen we naar de disco. berry ging alleen wel naar huis want hij wou niet. wel lopend anders wordt je fiets gestolen want dat was eerst ook gebeurd bij iemand uit mijn klas.
toen we daar aangekwamen was het niet heel druk en gingen we gewoon bij de mevrouw achter de bar zitten. ik en ron bestelde bier en mike bestelde sevenup. we zaten daar eigenlijk maar een beetje aan de bierfiltjes te kneden want verder was er bijna niemand. ik voelde me wel lekker want alles was best wel raar enzo ik weet niet meer helemaal.
om 11 uur was het wel wat drukker en toen kwam ik nog wat mensen uit mijn klas tegen. ha-ha ze waren helemaal zat volgens mij en gingen allemaal mij meeslurren naar de dansvloer.
ik had daar even bij gestaan en ging toen weer terug naar ron en mike. maar die waren naar huis gegaan denk ik want ze waren er niet meer.
toen ging ik nog wat bier halen. o wacht we hadden wel eerst muntjes gekocht hoor want je kunt niet betalen met echt geld. ik had ook een bacardie breezer gekocht.
ik ging zo aan mijn bier drinken en gaf die bacardie aan zon meisje dat binnenkwam ha-ha. dat was echt leuk want ze lachte en ik mocht even bij haar vriendinnen staan. maar toen moest ik plassen en toen waren ze weg. dat plassen deed ik wel ergens in de bossen in de buurt want ik kan niet plassen in zon disco als iedereen zo langs je staat.
en mijn mensen uit de klas waren toen ook weg. dus ging ik maar naar huis toe. ha-ha het was al 2 uur ofzo!! ons mam en pap die sliepen al want ik had van te voren wel gezegd dat ik op stap ging.
ik vond het wel leuk eigenlijk
dat was het gisteren
groetjes job
Neen helaasquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
maar wel vermakelijkkan jij niet kloonscannen
?
aanvraag indienen kan je wel.. maar dit zal niet n gegronde reden zijn toch ofquote:
Waarschijnlijk hebben de FA's dat zelf ook wel bedachtquote:Op zondag 15 februari 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
maar wel vermakelijkkan jij niet kloonscannen
?
t is geen relkloon dus zal niet een directe behoefte zijn denk ikquote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de FA's dat zelf ook wel bedacht.
zijn trucjes voor schijntquote:Op zondag 15 februari 2009 21:59 schreef Mikkie het volgende:
Maar dan nog heb je proxy's.
En GVD wat is m'n Internet Turkentraag zeg.
Krijg tyfus en ebola.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik maar weer
Daar red je het niet altijd mee. Sommige proxy's kan je herleiden naar het oorspronkelijke adres.quote:
truucjes om alsnog erachter te komen ookal gebruik je proxysquote:
Da's nog altijd beter dan een verschrompelde kop met schruftsporenquote:Op zondag 15 februari 2009 22:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verschrompelde teelballen voor jou dan
Jij hebt ook Jambers aan staanquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
"Naturisme wordt gekenmerkt door de gezamenlijke naaktheid."
Joh?
als je dat in t woordenboek vind snap ik het wel, weet niet precies waarin dat staat maar hangt er dus vanaf waar het in staat of het stom is of nietquote:Op zondag 15 februari 2009 22:18 schreef LastRequest het volgende:
"Naturisme wordt gekenmerkt door de gezamenlijke naaktheid."
Joh?
Nooit last van gehadquote:Op zondag 15 februari 2009 22:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Daar red je het niet altijd mee. Sommige proxy's kan je herleiden naar het oorspronkelijke adres.
RTL7.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waar is ie?Must le see, dat heb ik al zooooooo lang niet gezien
Nah Jambers zei het net iddquote:Op zondag 15 februari 2009 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je dat in t woordenboek vind snap ik het wel, weet niet precies waarin dat staat maar hangt er dus vanaf waar het in staat of het stom is of niet
Het zijn net Duitsersquote:Op zondag 15 februari 2009 22:33 schreef IrishBastard het volgende:
Wat een kampers, met die geblondeerde koppies en die kettingen
Ik vergaat m'n post erbijquote:Op zondag 15 februari 2009 22:40 schreef LastRequest het volgende:
Politie houdt 132 mensen aan op housefeest
het was meer hardstylequote:Op zondag 15 februari 2009 22:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vergaat m'n post erbij
Wilde zeggen: "Housefeest"
Het was totaal geen house, daarom juist.. het was hardstyle.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het was meer hardstylemaar alsnog lekker
er was een supergrote knokpartij buiten
Bij die twee denk ik sowieso niet aan erotiek.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Willie, en het dan over erotiek hebbenDe ironie
Ik las 'likken'quote:Op zondag 15 februari 2009 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB zit naast me he, en die gaat klikken.. Weet het nu al..
Ik moest ook echt vier keer lezen voordat ik door had dat dat er niet stond, ik kon het me al niet voorstellenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan het niet dat er wat anders achter zit?quote:Op zondag 15 februari 2009 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehhehe Ik hoor net dat mijn ex schoonzus zwanger is van een donor![]()
Dat mens is pas 26 ofzo.. Beter zoekt ze gewoon een fatsoenlijke vent.. Maarja broertjelief heeft natuurlijk al een kind dus zij kan niet achterblijven
moed indrinkenquote:
quote:
Waarom zou je überhaupt je kleingeld tellen?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef swarmahoer het volgende:
zo, mn kleingeld eens geteld, het was precies 123.45
om het in te leveren, dan weet ik dat ik niet opgelicht zal worden als die me maar 100 euro geeft.. of is dat heel gekquote:Op zondag 15 februari 2009 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Waarom zou je überhaupt je kleingeld tellen?. Dude!
Dat breng je toch gewoon naar de bank, waar je het in zo'n automaat tieft?quote:Op zondag 15 februari 2009 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om het in te leveren, dan weet ik dat ik niet opgelicht zal worden als die me maar 100 euro geeft.. of is dat heel gek
ik heb postbank, ik moet betalen om muntgeld weg te brengen en moet het ook nog eens op een rekening laten storten die ik niet eens hebquote:Op zondag 15 februari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat breng je toch gewoon naar de bank, waar je het in zo'n automaat tieft?
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb postbank, ik moet betalen om muntgeld weg te brengen en moet het ook nog eens op een rekening laten storten die ik niet eens heb
briefgeld is het enige dat ik kostenloos kan storten
ja daarom heb ik het dus ook geteld zodat ik weet hoeveel ik inlever, sherlockquote:Op zondag 15 februari 2009 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
En anders breng je het naar een winkel.. Vragen of ze willen wisselen.. Gratisch enzo.
Je zei toch niet wáár je het ging inleveren sherlockquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja daarom heb ik het dus ook geteld zodat ik weet hoeveel ik inlever, sherlock
Ik dacht ook dat ie naar de Postbank ging hoor.. haha.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je zei toch niet wáár je het ging inleveren sherlock
Ah, ik ben dus niet gekquote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ie naar de Postbank ging hoor.. haha.
* same here.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ie naar de Postbank ging hoor.. haha.
quote:Op zondag 15 februari 2009 23:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ga me nu geen woorden in de mond leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |