quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
Ik ben oppernerd want:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Siemens Gigaset?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:02 schreef Hyman het volgende:
Ik ben oppernerd want:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef prodygee het volgende:
Ik haat m'n del vostro 1710.. maar ze is wel lekka snel
Genoeg keus voor je dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Technische opleiding
Enigste meisje in de klas
Met stage genoeg van die dingen in mijn handen gehadquote:
Meen je niet?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Technische opleiding
Enigste meisje in de klas
AAAAHAquote:
Ik koop ze in, in bulk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met stage genoeg van die dingen in mijn handen gehad
Aww... nog een knuffel?quote:
Ik vind beveiligingscentrales leuker spulquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:06 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik koop ze in, in bulk.
Telefooncentrales zijn leuke dingen om mee te fucken.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
*Loopt naar moeder*
Druk met tv kijken.
Grammar naziquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
* Lauriette geeft Heimen een dikke knuffel
Je studeert toevallig niet op het windesheim?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
* Lauriette geeft Heimen een dikke knuffel
Ach mallerd tochquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Iemand in m'n msn lijst luistert naar iets dat heet "Your Mother Sucks Cock In Hell"![]()
wtf
Wat heb ik voor mensen in m'n lijst?
Is dat niet uit 'n excorsism-film? Anders is 't hardcore, 100% zekerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Desunoto het volgende:
Iemand in m'n msn lijst luistert naar iets dat heet "Your Mother Sucks Cock In Hell"![]()
wtf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Banthum het volgende:
[..]
Je studeert toevallig niet op het windesheim?
Milfhunters dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Desunoto het volgende:
wtf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Desunoto het volgende:
wtf
Ik zat aan Mötley Crue te denkenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach mallerd toch
* Hyman geeft Vamps een knuffelOh kut, ik dacht dat je een meisje was..
Mötley Crue - Kickstart my Heartquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zat aan Mötley Crue te denken
Stimmt..quote:
quote:
Het telecombedrijf waar ik ondertussen 2.5 maanden werk heeft een ENORME aanbesteding binnengehaald. Dus als inkoper krijg je een vloedgolf aan werk binnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:16 schreef Lauriette91 het volgende:
Vamps, waarom was je eigenlijk zo lang weg
Goede redenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Het telecombedrijf waar ik ondertussen 2.5 maanden werk heeft een ENORME aanbesteding binnengehaald. Dus als inkoper krijg je een vloedgolf aan werk binnen.
Zeker weten. Er is altijd werk, waardoor de uren en dagen voorbij vliegen.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zeker weten. Er is altijd werk, waardoor de uren en dagen voorbij vliegen.
Anders dan wanneer ik in de slijterij sta. Meerendeel van de tijd zit ik niks te doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zeker weten. Er is altijd werk, waardoor de uren en dagen voorbij vliegen.
Jahoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
En geniet jij nog een beetje op school?
Aww, volgende keer zal k even een fles drank komen halen bij jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders dan wanneer ik in de slijterij sta. Meerendeel van de tijd zit ik niks te doen
1 keer gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef prodygee het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Zit je in de bus, na 'n dag school en er komt een oude bekende naast je zitten en die begint te lullen terwijl je eigenlijk even geen zin hebt in communicatie. Woorduitwisseling.
Had ik vorig jaar vaak last van inderdaad en dan begrijpen ze ook niet dat je niet wilt praten hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef prodygee het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Zit je in de bus, na 'n dag school en er komt een oude bekende naast je zitten en die begint te lullen terwijl je eigenlijk even geen zin hebt in communicatie. Woorduitwisseling.
Je bent geen 18quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aww, volgende keer zal k even een fles drank komen halen bij je
Precies! Keek de hele tijd wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar vaak last van inderdaad en dan begrijpen ze ook niet dat je niet wilt praten heNu gebeurt het gelukkig niet meer, 3 min fietsen
Stimmt, maar ik weet dat ie t niet isquote:
Pfft k kreeg t nog altijd mee hoor daarquote:
Klopt 't dat het maar 5 tracks zijn op dat 'album'?quote:
Klopt, maar nu hebk geen baard meer en binnenkort lenzen dus dan zal t wel een stuk minder zijn denk ikquote:
Van die torrent was dat et enige dat ik vond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Klopt 't dat het maar 5 tracks zijn op dat 'album'?
Jammerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Van die torrent was dat et enige dat ik vond.
Dan is het een mini-album of "E.P"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
EP inddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan is het een mini-album of "E.P"
Het is een EP.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Bij Ludwig zeker? Die werkt er niet meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef Probinski het volgende:
[..]
Pfft k kreeg t nog altijd mee hoor daar
Tijd voor een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Probinski het volgende:
[..]
Klopt, maar nu hebk geen baard meer en binnenkort lenzen dus dan zal t wel een stuk minder zijn denk ik
Geen idee, bij 2 mensen ofzo was tquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij Ludwig zeker? Die werkt er niet meer
Heel vroeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dan zijn ze dr vroeg bij dit jaar
Toevallig bij mijn lieftallige collega Nathalie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:35 schreef Probinski het volgende:
[..]
Geen idee, bij 2 mensen ofzo was t
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
Had mail gestuurd over toestemming voor die poll.
Krijg ik een mail terug dat het oké is enzo.
En daarna een mail dat het niet oké is omdat ik ging zeuren ik KLB
Mailtje zonderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Nu verstuurd![]()
Kan ik niet gewoon een nieuw topic openen, mijn excuses aanbieden en beginnen met een nieuwe poll?
Groetjes Lauriette
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
Belachelijk lol, vind ik niet kunnen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:38 schreef Lauriette91 het volgende:
Het is naar een adminquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef prodygee het volgende:
[..]
Mailtje zonderen
, hmm ik heb zo m'n twijfels.
Ojaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:41 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Het is naar een admin
En hotmail kent die emoticons niet
Yup, k weet alleen nog niet of k harde of zachte lenzen moet nemenquote:
Nee, t waren kerolsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig bij mijn lieftallige collega Nathalie?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | ;<!!!!!!!!; .;!!!!!!!!!!!!> .<!!!!!!!!!!!!!!! ;!!!!!!!!!!!!!!!!' ;!!!!!!!!!!!!!!!!!' ;!!!!!!!!!!!!!!!'' ,!!!!!!!!!!!!!'` .:: ,;!',;!!!!!!!!!!!'` .::::'' .,,,,. !!!!!!!!!!!!!!!'`.::::' .,ndMMMMMMM, !!!!!!!!!!!!!' .::'' .,nMMP""',nn,`"MMbmnmn,. `!!!!!!!!!!` :'' ,unMMMM" xdMMMMMMMx`MMn _/ `'!!!!''` ',udMMMMMM" nMMMMM??MMMM )MMMnur= ,.... ......--~ , ,nMMMMMMMMMMnMMP".,ccc, "M MMMMP' ,, `--......-- _.' " MMP??4MMMMMP ,c$$$$$$$ ).MMMMnmMMM _.-' _..-~ =".,nmnMMMM .d$$$$$$$$$L MMMMMMMMMP .--~_.--~ '.`"4MMMM $$$$$$$$$$$',MMMMMPPMM `~~~~ ,$$$h.`MM `?$$$$$$$$P dMMMP , P <$""?$ `" $$$$$$$$',MMMP c$ `$c c$h $$$$$$$',MMMM $$ $$ $$$ $$$$$$',MMMMM `? `$.`$$$c. z$???" "',,`" 3h $$$$$cccccccccc$$$$$$$$$$$=r `$c`$$$$$$$$$$$$$$$??$$$$F"$$ " ,mr`$c`$$$$$$$$$$$$$$c 3$$$$c$$ ,mMMMM."$.`?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h, ;. . .uMMMMMMMM "$c,`"$$$$$$$$$$$$$$$$C,,,,cccccc,,.. !!;,;!!!!> .,,... ,nMMMMMMMMMMM.`?$c `"?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h. !!!!!!!!! uMM" <!!',dMMMMMMMMMMPP" ?$h.`::..`""???????""'.. -==cc,"?$$P !!!!!!!!'.MMP <!',nMMMMMMMMP" .; `$$c,`'::::::::::::'.$F !!!!!!!! JMP ;! JMMMMMMMP" .;!!' "?$hc,.````````'.,$$ !!!!'''' 4M(;',dMMMP""" ,!!!!` ;;!!;. "?$$$$$?????????" !!! ::. 4b ,MM" .::: !''`` <!!!!!!!!; `!::::.`' 4M':::::'',mdP <!!!!!!!!!!!; ! :::::: .. :::::: ""'' <!!!!!!!!!!!!!!; !! ::::::.::: .::::: ;!!> <!!!!!!!!!!!!!!!!!;. !! :::::: `:'::::::!!' <!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;. ! ::::::' .::::' ;!' .!!!!!!!!!!!!!!'`!!!!!!!!!!!;. ; `::';!> ::' ;<!.;!!!!!!!''''!!!!' <!! !!!!!!!!!!!> |
Je krijgt ook niet bij alles notes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Lauriette91 het volgende:
En ik heb er nog steeds geen note voor gekregen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Deze vlag moet je aanschaffen Lau
[ afbeelding ]
Zachte zijn heel relax, bovendien stukje goedkoper. Je moet ze alleen steeds in en uitdoen, maar dat heb je echt zó onder de knie. Hoorde van 'n klasgenoot dat je met harde lenzen kon slapen - hoewel ik 't nooit zou doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yup, k weet alleen nog niet of k harde of zachte lenzen moet nemen
Ohw... Nou de ene zal Ludwig wel zijn geweestquote:
Nee, maar had het nu wel verwachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet bij alles notes.
Dan blijven ze bezig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag je Donald al in dat andere topic.
DOWNLOAD KAMPLIET!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Deze vlag moet je aanschaffen Lau
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dna om je nek binden, en dan door de stad banjeren!
YEAAARRRHHH!
AAN DE KANT!
Nah, moet gewoon lenzen hebben die je 's ochtends in doet en voor t slapen weer uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zachte zijn heel relax, bovendien stukje goedkoper. Je moet ze alleen steeds in en uitdoen, maar dat heb je echt zó onder de knie. Hoorde van 'n klasgenoot dat je met harde lenzen kon slapen - hoewel ik 't nooit zou doen.
En die werd ge queot omdat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
DOWNLOAD KAMPLIET!
Eens luisteren
1tje vroeg wel naar mn ID, maar toen ik die liet zien kreeg k t als nog meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw... Nou de ene zal Ludwig wel zijn geweest
Ronald mcDonald?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee niet of, want er is maar één echt Donald.
Deze in dit topic is dus een kloon.
Zachte dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nah, moet gewoon lenzen hebben die je 's ochtends in doet en voor t slapen weer uit
Dat is wel heel snugger... Wat had je gehaaldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
1tje vroeg wel naar mn ID, maar toen ik die liet zien kreeg k t als nog mee
En die in mijn donald duck boekie uit de leesmap dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee niet tof, want er is maar één echt Donald.
Deze in dit topic is dus een kloon.
Uhm volgens mij whiskey, jagermeister en drop shotquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is wel heel snugger... Wat had je gehaald
Gooi ze altijd meteen uit m'n uTorrentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
net nog 7 peers, nu 5peers en 9 seeders, dat waren wij dus
De Jägermeister ging hard deze week, aanbiedingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhm volgens mij whiskey, jagermeister en drop shot
Koppijn zuigt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
Dus. Heroes op laptop zetten.
Volproppen met paracetamol en in bed gaan liggen
Ik heb nog nóóit drank gekocht in de supermarkt/slijterijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhm volgens mij whiskey, jagermeister en drop shot
Uhu, heb de fles alweer op mn kamer staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Jägermeister ging hard deze week, aanbieding
Jägerbombs gedaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Jägermeister ging hard deze week, aanbieding
Ga nu seizoen 1 Episode 5 kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
Koppijn zuigt.
Welke aflevering ben je al?
HEROES! Mijn verslaving! Serieus, heb in 2 weken 2 seizoenen gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
Dus. Heroes op laptop zetten.
Volproppen met paracetamol en in bed gaan liggen
Waarom nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit drank gekocht in de supermarkt/slijterij
Gaat hier ook gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
HEROES! Mijn verslaving! Serieus, heb in 2 weken 2 seizoenen gezien
Omdat ik dat altijd koop als ik uit gaquote:
Zijn wel allemaal 42 minuten ofzo, dus je bent wel ff zoetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ga nu seizoen 1 Episode 5 kijken
Omdat het goedkoper is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd koop als ik uit ga, waarom zou ik het voor erbuiten kopen ?
Denk ik ook, hehehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Gaat hier ook gebeuren denk ik.
Tja, om alleen te drinken ist niet leuk, maar met wat mensen welquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd koop als ik uit ga, waarom zou ik het voor erbuiten kopen ?
Oh ik wel. Pisang, passoaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit drank gekocht in de supermarkt/slijterij
Hoorde van de week dat seizoen 3 weer verder was gegaan, gelijk 2 epi's kunnen zien!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
HEROES! Mijn verslaving! Serieus, heb in 2 weken 2 seizoenen gezien
Zo zékersquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Probinski het volgende:
[..]
Tja, om alleen te drinken ist niet leuk, maar met wat mensen wel
Start seizoen 4 dus. Euuwnee, ze noemen het volume 4, maar valt nog onder 3. Rightquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat seizoen 3 weer verder was gegaan, gelijk 2 epi's kunnen zien!
Klopt! T/m aflevering 13 is hij al te downloadenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef prodygee het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat seizoen 3 weer verder was gegaan, gelijk 2 epi's kunnen zien!
Pisang met sinas en energydrinkquote:
Jullie willen niks afsprekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:51 schreef Probinski het volgende:
[..]
Tja, om alleen te drinken ist niet leuk, maar met wat mensen wel
Morgen Macquote:
13 maart?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
Sjoegerd, niet vergeten 13 maart vrij te vragen huh?
En Probin ook, als ie mee wil.
Wut waarvoor?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:53 schreef Hyman het volgende:
Sjoegerd, niet vergeten 13 maart vrij te vragen huh?
En Probin ook, als ie mee wil.
Jaahaaaa.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef prodygee het volgende:
Als je hiero kijkt: http://www.tv.com/heroes/show/17552/episode.html
Dan zie je dat het niet seizoen 4 is dat was begonnen
En daar heeft u een puntquote:
Ik ga als Sjoerd gaat, anders moet ik in mn eentjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over die meet
Bestquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Probinski het volgende:
[..]
En daar heeft u een punt.
Nou ergens volgende week dan? Joenne's bar ofzo
Ik ga zodra ik mezelf zover kan krijgen om te gaanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ga als Sjoerd gaat, anders moet ik in mn eentje
Welke dag, begintijd, eindtijd?quote:
je moet komen lau!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over die meet
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
je moet komen lau!
anders komt kev niet.
hihi grapj.
Ja tof hèquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:56 schreef Probinski het volgende:
WTF! volgende maand weer een vrijdag de 13e?
Volume is niet Seasonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:55 schreef Lauriette91 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Heroes_episodes
Ik haal je gewoon overquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hmm. Kans is aanwezig dat ik er zal zijn
Lekker jaquote:
Boeiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:58 schreef ImTheBase het volgende:
13 maartdan ben ik nog brak van The Killers gek
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik haal je gewoon over
*haal over.
Poef!
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef prodygee het volgende:
Als je hiero kijkt: http://www.tv.com/heroes/show/17552/episode.html
Dan zie je dat het niet seizoen 4 is dat was begonnen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:54 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Jaahaaaa.
Post was al 1 sec daarna aangepast
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:52 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Start seizoen 4 dus. Euuwnee, ze noemen het volume 4, maar valt nog onder 3. Right
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik haal je gewoon over
*haal over.
Poef!
Dan moet(en) we/ jij de laatste trein nemen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb alleen geen behoefte om ergens te blijven slapen..
Ook niet bij mij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
why?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Sjoegerd het volgende:
Dat is onwijs vroeg johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan moet(en) we/ jij de laatste trein nemen.
DAAAAAMN.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ook niet bij mij?
We kunnen op het station crashen met zn allen
OMGOSSHH.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Desunoto het volgende:
Die SC gaat weer te snel.
Ik ben even weg.
En hop meteen weer een paar pagina's erbij.
Ik denk dat ik er maar wat verboden woorden tegenaan gooi.
WORLD OF WARCRAFT
TOKIO HOTEL
BILL KAULITZ
COOL CAT
Hopelijk schrikt het wat mensen af en kunnen we verder SLOWchatten.
Omdat ik dat koosquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef Lauriette91 het volgende:
En nog steeds snap ik niet dat het 13 maart is terwijl daar maar één stem voor is.
Alsk mee ga kan m'n ma wel halen/terugbrengenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan moet(en) we/ jij de laatste trein nemen.
Heb ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef MASD het volgende:
[..]
DAAAAAMN.
Verkapt "ik heb een 2-persoonsbed".
Tofquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:57 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Hmm. Kans is aanwezig dat ik er zal zijn
Dat kan ik nog in optie nemenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ook niet bij mij?
We kunnen op het station crashen met zn allen
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
Omdat ik dat koos
nee omdat er geen keuzes gemaakt werden. en ik kan niet zo goed tegen onduidelijkheid
Ik las en ik moest bijna huilenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:59 schreef Desunoto het volgende:
Die SC gaat weer te snel.
Ik ben even weg.
En hop meteen weer een paar pagina's erbij.
Ik denk dat ik er maar wat verboden woorden tegenaan gooi.
WORLD OF WARCRAFT
TOKIO HOTEL
BILL KAULITZ
COOL CAT
Hopelijk schrikt het wat mensen af en kunnen we verder SLOWchatten.
Zodra ik zei dat ik hem had aangepast had je dat even kunnen doen ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef prodygee het volgende:
Lau, ik ga niet 2 keer dezelfde posts langs. Misschien zou ik dat dan moeten doen.
Bij mensen slapen die ik net voor de eerste keer heb gezienquote:
Ja, daarom weet ik nog niet zeker of ik met Sjoerd dus mee terug gaquote:
Ik kan ook wel rijden, moet er alleen wel te parkeren zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
Alsk mee ga kan m'n ma wel halen/terugbrengen
En dan op het station gaan liggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik nog niet zeker of ik met Sjoerd dus mee terug ga
Gewoon allemaal een slaapmatje mee
Heb je je rijbewijs dan al?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rijden, moet er alleen wel te parkeren zijn
Nou danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rijden, moet er alleen wel te parkeren zijn
Ach fok is 1 grote familie johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mensen slapen die ik net voor de eerste keer heb gezien... Ik ben daar niet zo heel makkelijk mee
Vet sfeertjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En dan op het station gaan liggen
Woensdag afrijden newbquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan gaat het krap worden baby.
[ afbeelding ]
Giggedy giggedy! ALLLLLrightquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan gaat het krap worden baby.
[ afbeelding ]
En niet kunnen drinken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Woensdag afrijden newb... Oh en ik moet de auto natuurlijk meekrijgen
Lijkt me wel gezellig jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vet sfeertje, of gewoon een nachtje doorhalen
Dat boeit me nietquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer overdreven, dan ben je verslaafd. Ik kan best zonder alcohol, maar een paar biertjes op een gezellige avond is hartstikke relaxt.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
tofff
Misschien mag je mn vader's auto lenen
betalen we em gewoon wat
Ja, oke. Ik zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer overdreven, dan ben je verslaafd. Ik kan best zonder alcohol, maar een paar biertjes op een gezellige avond is hartstikke relaxt.
Wel slagen potverdoriequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |