Ja, daarom weet ik nog niet zeker of ik met Sjoerd dus mee terug gaquote:
Ik kan ook wel rijden, moet er alleen wel te parkeren zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
Alsk mee ga kan m'n ma wel halen/terugbrengen
En dan op het station gaan liggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, daarom weet ik nog niet zeker of ik met Sjoerd dus mee terug ga
Gewoon allemaal een slaapmatje mee
Heb je je rijbewijs dan al?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rijden, moet er alleen wel te parkeren zijn
Nou danquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan ook wel rijden, moet er alleen wel te parkeren zijn
Ach fok is 1 grote familie johquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mensen slapen die ik net voor de eerste keer heb gezien... Ik ben daar niet zo heel makkelijk mee
Vet sfeertjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En dan op het station gaan liggen
Woensdag afrijden newbquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan gaat het krap worden baby.
[ afbeelding ]
Giggedy giggedy! ALLLLLrightquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef MASD het volgende:
[..]
Dan gaat het krap worden baby.
[ afbeelding ]
En niet kunnen drinken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Woensdag afrijden newb... Oh en ik moet de auto natuurlijk meekrijgen
Lijkt me wel gezellig jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vet sfeertje, of gewoon een nachtje doorhalen
Dat boeit me nietquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer overdreven, dan ben je verslaafd. Ik kan best zonder alcohol, maar een paar biertjes op een gezellige avond is hartstikke relaxt.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
tofff
Misschien mag je mn vader's auto lenen
betalen we em gewoon wat
Ja, oke. Ik zou het wel kunnenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:05 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer overdreven, dan ben je verslaafd. Ik kan best zonder alcohol, maar een paar biertjes op een gezellige avond is hartstikke relaxt.
Wel slagen potverdoriequote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |