Nee, t waren kerolsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig bij mijn lieftallige collega Nathalie?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | ;<!!!!!!!!; .;!!!!!!!!!!!!> .<!!!!!!!!!!!!!!! ;!!!!!!!!!!!!!!!!' ;!!!!!!!!!!!!!!!!!' ;!!!!!!!!!!!!!!!'' ,!!!!!!!!!!!!!'` .:: ,;!',;!!!!!!!!!!!'` .::::'' .,,,,. !!!!!!!!!!!!!!!'`.::::' .,ndMMMMMMM, !!!!!!!!!!!!!' .::'' .,nMMP""',nn,`"MMbmnmn,. `!!!!!!!!!!` :'' ,unMMMM" xdMMMMMMMx`MMn _/ `'!!!!''` ',udMMMMMM" nMMMMM??MMMM )MMMnur= ,.... ......--~ , ,nMMMMMMMMMMnMMP".,ccc, "M MMMMP' ,, `--......-- _.' " MMP??4MMMMMP ,c$$$$$$$ ).MMMMnmMMM _.-' _..-~ =".,nmnMMMM .d$$$$$$$$$L MMMMMMMMMP .--~_.--~ '.`"4MMMM $$$$$$$$$$$',MMMMMPPMM `~~~~ ,$$$h.`MM `?$$$$$$$$P dMMMP , P <$""?$ `" $$$$$$$$',MMMP c$ `$c c$h $$$$$$$',MMMM $$ $$ $$$ $$$$$$',MMMMM `? `$.`$$$c. z$???" "',,`" 3h $$$$$cccccccccc$$$$$$$$$$$=r `$c`$$$$$$$$$$$$$$$??$$$$F"$$ " ,mr`$c`$$$$$$$$$$$$$$c 3$$$$c$$ ,mMMMM."$.`?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h, ;. . .uMMMMMMMM "$c,`"$$$$$$$$$$$$$$$$C,,,,cccccc,,.. !!;,;!!!!> .,,... ,nMMMMMMMMMMM.`?$c `"?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h. !!!!!!!!! uMM" <!!',dMMMMMMMMMMPP" ?$h.`::..`""???????""'.. -==cc,"?$$P !!!!!!!!'.MMP <!',nMMMMMMMMP" .; `$$c,`'::::::::::::'.$F !!!!!!!! JMP ;! JMMMMMMMP" .;!!' "?$hc,.````````'.,$$ !!!!'''' 4M(;',dMMMP""" ,!!!!` ;;!!;. "?$$$$$?????????" !!! ::. 4b ,MM" .::: !''`` <!!!!!!!!; `!::::.`' 4M':::::'',mdP <!!!!!!!!!!!; ! :::::: .. :::::: ""'' <!!!!!!!!!!!!!!; !! ::::::.::: .::::: ;!!> <!!!!!!!!!!!!!!!!!;. !! :::::: `:'::::::!!' <!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;. ! ::::::' .::::' ;!' .!!!!!!!!!!!!!!'`!!!!!!!!!!!;. ; `::';!> ::' ;<!.;!!!!!!!''''!!!!' <!! !!!!!!!!!!!> |
Je krijgt ook niet bij alles notes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Lauriette91 het volgende:
En ik heb er nog steeds geen note voor gekregen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Deze vlag moet je aanschaffen Lau
[ afbeelding ]
Zachte zijn heel relax, bovendien stukje goedkoper. Je moet ze alleen steeds in en uitdoen, maar dat heb je echt zó onder de knie. Hoorde van 'n klasgenoot dat je met harde lenzen kon slapen - hoewel ik 't nooit zou doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yup, k weet alleen nog niet of k harde of zachte lenzen moet nemen
Ohw... Nou de ene zal Ludwig wel zijn geweestquote:
Nee, maar had het nu wel verwachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet bij alles notes.
Dan blijven ze bezig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag je Donald al in dat andere topic.
DOWNLOAD KAMPLIET!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Deze vlag moet je aanschaffen Lau
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dna om je nek binden, en dan door de stad banjeren!
YEAAARRRHHH!
AAN DE KANT!
Nah, moet gewoon lenzen hebben die je 's ochtends in doet en voor t slapen weer uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zachte zijn heel relax, bovendien stukje goedkoper. Je moet ze alleen steeds in en uitdoen, maar dat heb je echt zó onder de knie. Hoorde van 'n klasgenoot dat je met harde lenzen kon slapen - hoewel ik 't nooit zou doen.
En die werd ge queot omdat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
DOWNLOAD KAMPLIET!
Eens luisteren
1tje vroeg wel naar mn ID, maar toen ik die liet zien kreeg k t als nog meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw... Nou de ene zal Ludwig wel zijn geweest
Ronald mcDonald?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee niet of, want er is maar één echt Donald.
Deze in dit topic is dus een kloon.
Zachte dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nah, moet gewoon lenzen hebben die je 's ochtends in doet en voor t slapen weer uit
Dat is wel heel snugger... Wat had je gehaaldquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
1tje vroeg wel naar mn ID, maar toen ik die liet zien kreeg k t als nog mee
En die in mijn donald duck boekie uit de leesmap dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee niet tof, want er is maar één echt Donald.
Deze in dit topic is dus een kloon.
Uhm volgens mij whiskey, jagermeister en drop shotquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is wel heel snugger... Wat had je gehaald
Gooi ze altijd meteen uit m'n uTorrentquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:47 schreef Hyman het volgende:
net nog 7 peers, nu 5peers en 9 seeders, dat waren wij dus
De Jägermeister ging hard deze week, aanbiedingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhm volgens mij whiskey, jagermeister en drop shot
Koppijn zuigt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
Dus. Heroes op laptop zetten.
Volproppen met paracetamol en in bed gaan liggen
Ik heb nog nóóit drank gekocht in de supermarkt/slijterijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Probinski het volgende:
[..]
Uhm volgens mij whiskey, jagermeister en drop shot
Uhu, heb de fles alweer op mn kamer staanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Jägermeister ging hard deze week, aanbieding
Jägerbombs gedaan?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Jägermeister ging hard deze week, aanbieding
Ga nu seizoen 1 Episode 5 kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef prodygee het volgende:
[..]
Koppijn zuigt.
Welke aflevering ben je al?
HEROES! Mijn verslaving! Serieus, heb in 2 weken 2 seizoenen gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:48 schreef Lauriette91 het volgende:
Dus. Heroes op laptop zetten.
Volproppen met paracetamol en in bed gaan liggen
Waarom nietquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit drank gekocht in de supermarkt/slijterij
Gaat hier ook gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
HEROES! Mijn verslaving! Serieus, heb in 2 weken 2 seizoenen gezien
Omdat ik dat altijd koop als ik uit gaquote:
Zijn wel allemaal 42 minuten ofzo, dus je bent wel ff zoetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ga nu seizoen 1 Episode 5 kijken
Omdat het goedkoper is?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd koop als ik uit ga, waarom zou ik het voor erbuiten kopen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |