Nee, t waren kerolsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toevallig bij mijn lieftallige collega Nathalie?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 | ;<!!!!!!!!; .;!!!!!!!!!!!!> .<!!!!!!!!!!!!!!! ;!!!!!!!!!!!!!!!!' ;!!!!!!!!!!!!!!!!!' ;!!!!!!!!!!!!!!!'' ,!!!!!!!!!!!!!'` .:: ,;!',;!!!!!!!!!!!'` .::::'' .,,,,. !!!!!!!!!!!!!!!'`.::::' .,ndMMMMMMM, !!!!!!!!!!!!!' .::'' .,nMMP""',nn,`"MMbmnmn,. `!!!!!!!!!!` :'' ,unMMMM" xdMMMMMMMx`MMn _/ `'!!!!''` ',udMMMMMM" nMMMMM??MMMM )MMMnur= ,.... ......--~ , ,nMMMMMMMMMMnMMP".,ccc, "M MMMMP' ,, `--......-- _.' " MMP??4MMMMMP ,c$$$$$$$ ).MMMMnmMMM _.-' _..-~ =".,nmnMMMM .d$$$$$$$$$L MMMMMMMMMP .--~_.--~ '.`"4MMMM $$$$$$$$$$$',MMMMMPPMM `~~~~ ,$$$h.`MM `?$$$$$$$$P dMMMP , P <$""?$ `" $$$$$$$$',MMMP c$ `$c c$h $$$$$$$',MMMM $$ $$ $$$ $$$$$$',MMMMM `? `$.`$$$c. z$???" "',,`" 3h $$$$$cccccccccc$$$$$$$$$$$=r `$c`$$$$$$$$$$$$$$$??$$$$F"$$ " ,mr`$c`$$$$$$$$$$$$$$c 3$$$$c$$ ,mMMMM."$.`?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h, ;. . .uMMMMMMMM "$c,`"$$$$$$$$$$$$$$$$C,,,,cccccc,,.. !!;,;!!!!> .,,... ,nMMMMMMMMMMM.`?$c `"?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h. !!!!!!!!! uMM" <!!',dMMMMMMMMMMPP" ?$h.`::..`""???????""'.. -==cc,"?$$P !!!!!!!!'.MMP <!',nMMMMMMMMP" .; `$$c,`'::::::::::::'.$F !!!!!!!! JMP ;! JMMMMMMMP" .;!!' "?$hc,.````````'.,$$ !!!!'''' 4M(;',dMMMP""" ,!!!!` ;;!!;. "?$$$$$?????????" !!! ::. 4b ,MM" .::: !''`` <!!!!!!!!; `!::::.`' 4M':::::'',mdP <!!!!!!!!!!!; ! :::::: .. :::::: ""'' <!!!!!!!!!!!!!!; !! ::::::.::: .::::: ;!!> <!!!!!!!!!!!!!!!!!;. !! :::::: `:'::::::!!' <!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;;. ! ::::::' .::::' ;!' .!!!!!!!!!!!!!!'`!!!!!!!!!!!;. ; `::';!> ::' ;<!.;!!!!!!!''''!!!!' <!! !!!!!!!!!!!> |
Je krijgt ook niet bij alles notes.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Lauriette91 het volgende:
En ik heb er nog steeds geen note voor gekregen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Deze vlag moet je aanschaffen Lau
[ afbeelding ]
Zachte zijn heel relax, bovendien stukje goedkoper. Je moet ze alleen steeds in en uitdoen, maar dat heb je echt zó onder de knie. Hoorde van 'n klasgenoot dat je met harde lenzen kon slapen - hoewel ik 't nooit zou doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yup, k weet alleen nog niet of k harde of zachte lenzen moet nemen
Ohw... Nou de ene zal Ludwig wel zijn geweestquote:
Nee, maar had het nu wel verwachtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je krijgt ook niet bij alles notes.
Dan blijven ze bezig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag je Donald al in dat andere topic.
DOWNLOAD KAMPLIET!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:42 schreef Hyman het volgende:
Deze vlag moet je aanschaffen Lau
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dna om je nek binden, en dan door de stad banjeren!
YEAAARRRHHH!
AAN DE KANT!
Nah, moet gewoon lenzen hebben die je 's ochtends in doet en voor t slapen weer uitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zachte zijn heel relax, bovendien stukje goedkoper. Je moet ze alleen steeds in en uitdoen, maar dat heb je echt zó onder de knie. Hoorde van 'n klasgenoot dat je met harde lenzen kon slapen - hoewel ik 't nooit zou doen.
En die werd ge queot omdat?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef prodygee het volgende:
[..]
DOWNLOAD KAMPLIET!
Eens luisteren
1tje vroeg wel naar mn ID, maar toen ik die liet zien kreeg k t als nog meequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ohw... Nou de ene zal Ludwig wel zijn geweest
Ronald mcDonald?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee niet of, want er is maar één echt Donald.
Deze in dit topic is dus een kloon.
Zachte dusquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nah, moet gewoon lenzen hebben die je 's ochtends in doet en voor t slapen weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |