Goede redenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Vamps het volgende:
[..]
Het telecombedrijf waar ik ondertussen 2.5 maanden werk heeft een ENORME aanbesteding binnengehaald. Dus als inkoper krijg je een vloedgolf aan werk binnen.
Zeker weten. Er is altijd werk, waardoor de uren en dagen voorbij vliegen.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zeker weten. Er is altijd werk, waardoor de uren en dagen voorbij vliegen.
Anders dan wanneer ik in de slijterij sta. Meerendeel van de tijd zit ik niks te doenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:23 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zeker weten. Er is altijd werk, waardoor de uren en dagen voorbij vliegen.
Jahoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
En geniet jij nog een beetje op school?
Aww, volgende keer zal k even een fles drank komen halen bij jequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Anders dan wanneer ik in de slijterij sta. Meerendeel van de tijd zit ik niks te doen
1 keer gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef prodygee het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Zit je in de bus, na 'n dag school en er komt een oude bekende naast je zitten en die begint te lullen terwijl je eigenlijk even geen zin hebt in communicatie. Woorduitwisseling.
Had ik vorig jaar vaak last van inderdaad en dan begrijpen ze ook niet dat je niet wilt praten hequote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef prodygee het volgende:
Heb je dat ook wel eens? Zit je in de bus, na 'n dag school en er komt een oude bekende naast je zitten en die begint te lullen terwijl je eigenlijk even geen zin hebt in communicatie. Woorduitwisseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |