Je bent geen 18quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aww, volgende keer zal k even een fles drank komen halen bij je
Precies! Keek de hele tijd wegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar vaak last van inderdaad en dan begrijpen ze ook niet dat je niet wilt praten heNu gebeurt het gelukkig niet meer, 3 min fietsen
Stimmt, maar ik weet dat ie t niet isquote:
Pfft k kreeg t nog altijd mee hoor daarquote:
Klopt 't dat het maar 5 tracks zijn op dat 'album'?quote:
Klopt, maar nu hebk geen baard meer en binnenkort lenzen dus dan zal t wel een stuk minder zijn denk ikquote:
Van die torrent was dat et enige dat ik vond.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Klopt 't dat het maar 5 tracks zijn op dat 'album'?
Jammerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Van die torrent was dat et enige dat ik vond.
Dan is het een mini-album of "E.P"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
EP inddquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan is het een mini-album of "E.P"
Het is een EP.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef prodygee het volgende:
[..]
Bij Ludwig zeker? Die werkt er niet meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:31 schreef Probinski het volgende:
[..]
Pfft k kreeg t nog altijd mee hoor daar
Tijd voor een fotoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:32 schreef Probinski het volgende:
[..]
Klopt, maar nu hebk geen baard meer en binnenkort lenzen dus dan zal t wel een stuk minder zijn denk ik
Geen idee, bij 2 mensen ofzo was tquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij Ludwig zeker? Die werkt er niet meer
Heel vroeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:33 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dan zijn ze dr vroeg bij dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |