Ik gok op Freecell, LadyS!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef LadyS het volgende:
Ik heb mijn kaaaaaart
Mijn Valentijn woon 228 km bij me vandaanDat is toch wel een vrij duidelijk hint, alleen wel een uitzoekwerk
Wil iedereen zijn woonplaats even pmen
Hmm, dat is een optie. Maar er zit wel een postzegel op (waar een pennekrabbeltje op staat)...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef LadyS het volgende:
Hij is misschien wel bij je in de bus gegooid
DJMO!!!!!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:57 schreef Lois het volgende:
Ik heb een hint, eindelijk een hint![]()
![]()
![]()
vandaag krijg je de eerste hint
niet teveel in eens, dat geeft te weinig tegenwind
deze valentijn heeft een kind maar eigenlijk een beetje toch twee."
96 kmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:10 schreef LadyS het volgende:
Ik woon in Zandvoort, BeakerHeb je daar wat aan? Waar woon jij ook alweeR?
routenet opzoekt, om de km's te berekenen
Ik zit ook al veel op mijn handen omdat ik anders teveel verraadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:18 schreef Nijna het volgende:
Ik wilde iets heel bijdehands zeggen, maar ik doe het maar niet want dan verraad ik denk ik wie ik heb...
En dan choco-eieren opsturen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:39 schreef LadyS het volgende:
Wat is het volgende thema?
Secret Easterbunny![]()
? Leuk is dit!!!
Wat Saffier zegt, mijn kinderen zijn echt allebei van mij, mijn man heeft er eentje echt, en eentje een beetje .. hij doet alleen niet meequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je via Aken en Keulen naar mij gaat ben je ook wel zo'n 228 km kwijt
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je via Aken en Keulen naar mij gaat ben je ook wel zo'n 228 km kwijt
quote:Van wie zou toch dit kaartje zijn...
haar echte naam rijmt op Valentijn..
Ik kom je tegen tussen dreumes en draagdoeken
dus misschien kan je daar gaan zoeken
naar mijn ware identiteit
mijn dreumesje is een kleine meid
Wonen doe ik in het midden van 't land.
wel wat aan de oostelijke kant
wat je ook nog weten mag
in juni is het hier altijd dweildag.
Nu wordt het toch te fijn ja
ik verklap het "bijna"
Een kusje van m'n dochter voor Pepijn!
Ik ook bixquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:10 schreef bixister het volgende:
mrien, ik heb wel 'n idee wie de jouwe is!
quote:
ja he, dan moet het haast LovelyValentina zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:19 schreef mrien het volgende:
Die dacht ik ook![]()
Ook het stukje ik heb 2 banjers van jongens zegt dat wel
ohquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa in 1 keer goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:01 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen !!
Een prachtige kaart en leuk gedicht !
Nu nog zoeken naar het gezicht
Dat het een jonge mama is dat is klip en klaar
nu dus naar het baby-topic maar
Zoeken naar een kindje uit 2008
dat in december of november werd verwacht
zijn naam stond zelfs in de laatste zin
dus Tik ik maar de naam Maarten in
En kijk daar hebben we 18 november 2008: Maarten Alexander,
zoon van Marie79 dat moet het zijn
Ik heb dr gevonden mijn valentijn !
(tenminste dat hoop ik )
Die was dan ook heel duidelijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:24 schreef Vicky het volgende:Amaranta is mijn valentijn
Foto's in ht topic
Ik wist het bij je hint uno, dos, tresquote:
En anders had de voorkant van de kaart het wel weggegeven hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik wist het bij je hint uno, dos, tres
meer dat we teglijk gepost hebben om 08.38quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:38 schreef Vicky het volgende:
psstt stout, je hebt mijn post over het hoofd gezien
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:45 schreef Marie79 het volgende:
Nou, ik heb eigenlijk nog geen flauw idee...
Nouja, ik kan er wel een hoop wegstrepen, degenen die gepost hebben dat ze een kaart gingen kopen en op de post gingen of laten doen, die hadden mij alvast nietquote:
Sorry ik heb jou niet....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:54 schreef Marie79 het volgende:
Ik had trouwens Lenaatje bedacht, maar na routeplanner geraadpleegt te hebben, streep ik haar maar weg, ze woont geen 135 km bij me vandaan...
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:49 schreef easy-going het volgende:
[..]Ik ook niet, maar ik heb dan ook exact 0 hints of aanknopingspunten
Dat is gemeen, dat kunnen er meer zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:08 schreef Fuente het volgende:
Mijn kaart is![]()
Maar ik weet nog niet wie het is. Het gedichtje was:
O, nu wil je natuurlijk ook nog een hint
Ik zal je vertellen, ik heb een kind
(en ik denk niet dat iedereen in OUD mij altijd even aardig vindt)
Even goed gaan nadenken dus
Ik snap hem welquote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:49 schreef easy-going het volgende:
[..]Ik ook niet, maar ik heb dan ook exact 0 hints of aanknopingspunten
Maar jij hebt 1 kindquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is gemeen, dat kunnen er meer zijn
Ik heb er nog eens naar gekeken, maar ik zie het ook niet hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik snap hem welIk weet wie jou Valentijn is
En nee ik ben het niet zelf maar ik zag het wel in 1 keer.
Volgens mij weet ik het ook! En dan issie best duidelijk! (als ik de goede heb)quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:13 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik snap hem welIk weet wie jou Valentijn is
En nee ik ben het niet zelf maar ik zag het wel in 1 keer.
quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:54 schreef huuphuup het volgende:
ooooooh
nieuwe hint!!
"Oh lieve Huup,
Was ik een hint vergeten?
Want je wilt vast graag weten,
Wie is jouw geheime Valentijn?
Zou het een leuke Fokker zijn?
Ik zal je zeggen, ik heb twee meisjes,
De oudste, die eet graag ijsjes,
De kleinste is daarvoor iets te klein,
Die mag nog een tijdje baby zijn.
Heel veel liefs, jou Valentijn."
*alle baby en kindertopics aanslingert!
Oh, en for the record, ik vind jullie beide aardig hoorquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:21 schreef Fuente het volgende:
Easy, ben jij mijn valentijn?
Of Simmu?
* Fuente verder speuren gaat
Nog een hint erbij voor jou?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:18 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dus 4 mogelijkheden
poppejans
huuphuup
missSly
prinseszondererwt
Huupje? ben jij het? Want jij ben hier nog niet zo lang actief (en dat was ook een hint)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 08:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon tussen Sittard en Heerlen.
en 2,5 uur is best lang hoor!![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:24 schreef Fuente het volgende:
[..]
Oh, en for the record, ik vind jullie beide aardig hoor
Ja had je mij echt?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het grote "Geheime OUD- Valentijn" topic
Hé, als dat zo zou zijn had ik haar al verdacht vanwege haar dubbele uitroeptekens, whahahahahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog een hint erbij voor jou?
[..]
en ik ben hier af en aan al heel lang actief. Ben bijna een oldiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:18 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dus 4 mogelijkheden
poppejans
huuphuup
missSly
prinseszondererwt
Huupje? ben jij het? Want jij ben hier nog niet zo lang actief (en dat was ook een hint)
me watte ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Als je id lager is dan 5000. Mijne is 5428
En het is natuurlijk oldbie, tikfoutje.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog een hint erbij voor jou?
[..]
Ja, je had het met hulp meteen goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef LadyS het volgende:
Hé, als dat zo zou zijn had ik haar al verdacht vanwege haar dubbele uitroeptekens, whahahahah
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, je had het met hulp meteen goed!![]()
Blijkbaar kan ik heel goed geheimen bewaren![]()
![]()
quote:
ik ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vond het een lieve kaart
En over dat geheimen bewaren: ik durf bijna niks te zeggen over mijn valentijn, whahahahaha.....Ben echt zo bang dat ik wat verkeerds zeg
Ik durfde niet eens een hint te sturen, whahahahaha....quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft een tweede kind dat Sterre heet? dat is namelijk mijn Valentijn, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
foto's volgen!
kaart en gedicht zijn erg leuk
s.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft een tweede kind dat Sterre heet? dat is namelijk mijn Valentijn, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
foto's volgen!
Ik heb gedicht gewoon geprint, maar tikte hem wel jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:32 schreef DaviniaHR het volgende:
Zijn er eigenljk nog meer mensen die zo slim zijn geweest om onderaan het kaartje te eindigen met de eigen naam?
Hardhandig doorgekrast en vervangen door "secret valentijn"...
slim, slim, slim...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
foto's volgen!
oeh die weet ikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
foto's volgen!
Kijk wie het zegtquote:
Gelukkig!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vond het een lieve kaart
En over dat geheimen bewaren: ik durf bijna niks te zeggen over mijn valentijn, whahahahaha.....Ben echt zo bang dat ik wat verkeerds zeg
ik weet het ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
foto's volgen!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Oeh als jij het niet bent Moussy dan moet ik toch echt even verder gaan spitten of iemand anders heeft na aanleiding van dit gedicht een idee. Komt ie
"Oh Faja,
Mijn dicht en rijm is niet wat het moest wezen. En mijn metamorfoses ook niet wat het moest zijn. Maar voor jou verander ik in elk mogelijk wezen want jij bent mijn Valentijn!
Je hebt nu vast al het idee dat je me kent, ik weet in ieder geval wel wie jij bent!
Heel veel groetjes en een fijne dag. Die je hopelijk met veel liefde doorbrengen mag!
Je secret Valentine"
Uhm dan is het misschien Huup die voor mij van Huup naar Audrey werd gesminkt als opdracht voor school?
Nu dacht ik eerst, het is Bar => Thijs, maar die zou 4 zijn geweest, dus dat klopt niet. Toen dacht ik Tearsong, want die heeft zoon Tomas (en dochter Yara, dus dat klopt ook niet helemaal), maar ik kom haar wel tegen in het dreumestopic en draagdoekentopic...quote:Lieve Davinia,
We komen niet veel in topics samen,
als je mijn naam kent, kan je dat beamen.
Toch hebben we zeker ook dingen gemeen,
Allebei een zoon, dat is 1.
Uiteraard zijn dat de liefste jongetjes op Fok!
En zeg niet dat ik nu jok!
Ik heb dus een zoon en dat leek heel gewoon.
Dat is meteen je eerste hint,
Eens kijken wat je van de volgende vindt.
Ik kom uit omgeving Rotterdam
Maar daar zijn meer Fok!kers van
Drenthe of zo was makkelijker geweest
voor jou. Maar het blijft geen feest
Mijn zoon is al drie jaar oud
en maar weinig stout.
Hij kan heel veel eten,
En zijn naam begint met een T moet je weten.
Ik droomde van een andere baan,
Deze wens is al in vervulling gegaan.
Heb je al een idee wie jouw Secret Valentijn is?
Of is een extra hint niet mis?
Ik hou erg van blauw, maar niet van kou!
Lieve Davinia, wie is toch die slecht-dichtende Valentijn van jou?
Wat ik van je las kwam me goed van pas
Ik wil nog één ding kwijt;
volgens mij ben je een hele leuke meid!
En een hele lieve mama voor je zoon,
Een toffe mama, dat bén je gewoon!
Veel liefs en een hele fijne dag van jouw Secret Valentijn
met excuses voor de slechte rijm
Ik ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
Jaaaa Davinia ik dacht gelijk Saffier toen ik het las!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik verdenk Memmel !!!
Heb ik het goed, heb ik het goed, heb ik het goed ???????
Jup!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:09 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Hahaha dus ik heb het goed geraden?
Ik heb nog niet geroepen wie ik dacht dat mij had, want ik herkende je postcode en huisnummer...omdat ik net een kaart op de post had gedaan naar die postcode met dat huisnummerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:11 schreef TearSong het volgende:
En ik heb een kaartje! met een lief gedicht!Foto's volgen maar het is een oldbie die nog geen kindjes heeft maar wel zwanger is..uit Amsterdam
![]()
Mijn eerste gedachte is Miss Sly maar dat roep ik zonder verder gekeken te hebben naar wie er nog meer in aanmerking komt. Dus als Miss Sly het niet is ga ik de Z&G lijst eens raadplegen
Jij ook bedankt voor je lieve kaart en het gedichtje! Echt heel leuk!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geroepen wie ik dacht dat mij had, want ik herkende je postcode en huisnummer...omdat ik net een kaart op de post had gedaan naar die postcode met dat huisnummer
Hoe toevallig!
Bedankt voor de geweldig mooie kaart en het lieve hartje
Helemaal goedquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:39 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier komt nog ff mijn gedichtje:
[..]
Nu dacht ik eerst, het is Bar => Thijs, maar die zou 4 zijn geweest, dus dat klopt niet. Toen dacht ik Tearsong, want die heeft zoon Tomas (en dochter Yara, dus dat klopt ook niet helemaal), maar ik kom haar wel tegen in het dreumestopic en draagdoekentopic...
"Ik hou van blauw, maar niet van kou", PR dacht dat ze in de zomer uitgerekend was van een jongetje
En toen bedacht ik me... Saffier!!![]()
Zoon Tobias, zit nu in de MMM want het blijkt dat ze zelf eigenlijk niet op natuurlijke wijze kids kunnen krijgen, saffier is een blauwe edelsteen.
Van de baan wist ik niet, en Rotterdam hielp ook verder niet.
Of maak ik hier ergens nu een enorme denkfout? Nee, toch?
Nou, zonder de herkenning van je postcode had ik het toch nog lasatig gevonden en had ik echt op zoek gemoetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:28 schreef TearSong het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je lieve kaart en het gedichtje! Echt heel leuk!![]()
Dus de niet zo subtiele hints in het kaartje waren niet eens nodig (Tomas riep dat hij ook wat in het kaartje wilde schrijven...dus ik denk 'kan geen kwaad' begint hij zijn naam te schrijvenNog redelijk herkenbaar ook)
Kijk eens naar de hoofdlettersquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, zonder de herkenning van je postcode had ik het toch nog lasatig gevonden en had ik echt op zoek gemoetenIk vond het stukje van Tomas echt heel erg lief
ahh nee toch! Dat zou wel heel erg zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef amaranta het volgende:
Ik ben erg verdrietig want de postbode was al wel geweest. En geen kaart dus (wel een kaart maar die is van een ander forum waar ik dit spel doe waar ik met mn echte naam heb meegedaan).
en ik zou dus 2 kaarten moeten hebben
Ik heb ook geen hints gehad dus ik denk dat ik helemaal vergeten ben
Ow, wat goed gedaan. Heel sneaky, maar toch als je even goed kijkt meteen duidelijk!quote:
Ik kan het gedicht uit de andere kaart wel hier posten, maar dan kan ik er al helemaal geen touw meer aan vast knopen. En op fok heb ik meegedaan onder de naam amaranta en de kaart was dus niet gericht aan amaranta.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ahh nee toch! Dat zou wel heel erg zijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef amaranta het volgende:
Ik ben erg verdrietig want de postbode was al wel geweest. En geen kaart dus (wel een kaart maar die is van een ander forum waar ik dit spel doe waar ik met mn echte naam heb meegedaan).
Dat zal toch niet?? Hopelijk maandag verlate post, mijn kaart heeft er ook 2 dagen over gedaan om bij Davinia te komenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef amaranta het volgende:
Ik kan geen geheime vragen meer stellen, sinds mijn laatste hint niet meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:44 schreef huuphuup het volgende:
Ahh nee dat zal toch nie Amaranta? Iedereen krijgt toch gewoon een lotje in zn inbox enzo? komt vast goed hoor!![]()
joehoe valentijn van amaranta, doe es een geheime vraag stellen ofzo!!
Nou, dat idee had ik dus ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:54 schreef TearSong het volgende:
Ik heb vooraf overigens ook geen hints gegeven (of gekregen). Vond dat het wel genoeg was om in de kaart te hinten en probeerde te voorkomen dat het dagen voordat de kaart aan zou komen al duidelijk zou zijn
Leuk, leuk ! Dankjewel !quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:06 schreef Memmel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
J. zag het kladje hier liggen en vroeg zich af wie ik met die hoogdravende onzin ging verblijden...![]()
JEE goed!!! Alleen jammer dat het glitter van het hartje een beetje over de kaart is geraakt.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:30 schreef beefcake het volgende:
Ik heb mijn kaart!
En ik weet ook wie het is: Hestria!
Ik wist het al na mijn hint via het lootje (Saffier is mijn getuige) maar nu ik het kaartje heb weet ik het helemaal zeker! Erg leuk kaartje Hestria, dankjewel
![]()
Foto's komen zo in het fototopic!
Ja die glitter kwam als een sneeuwstorm de envelop uitzetten toen ik hem openmaaktequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:40 schreef hestria het volgende:
[..]
JEE goed!!! Alleen jammer dat het glitter van het hartje een beetje over de kaart is geraakt.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:30 schreef Saffier het volgende:
PZE, klopt het? Ben jij mijn Valentijn?
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:31 schreef Beaker het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Spuuglokje
mijn valentijn is Spuuglokje
![]()
dat moet![]()
Ontzettend bedankt voor de leuke kaart en rijm![]()
foto's volgen zsm!
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik gok voor mezelf op Kapitein_Pannekoek, vanwege de tweelinghint... Klopt dat?
Ah volgens mij weet ik mquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:29 schreef secretvalentine het volgende:
[..]en ook geen tweeling, maar wel 2 van dezelfde soort
en lees de voorkant van de kaart nog eens goed
ow en mijn lip is momenteel weer normaal, maar dat kan weer veranderen
hoe weet je dat?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:27 schreef Ticootje het volgende:
ik heb nog niets gezien van mijn valentijn.
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik gok voor mezelf op Kapitein_Pannekoek, vanwege de tweelinghint... Klopt dat?
Ik wacht al jaren op je vraag, maar helaas net te laat...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
KP ben jij mijn valentijn?
de kaart komt zo in het fototopic, want die is uberlief. Jelief, ben jij mijn valentijn?quote:lieve simmu
ik schenk je een heel hart
niet als geliefde
dat is te apart
wel als 'bekende'
Geef het aan wie je bekoort
zoals het op valentijn "hoort"
van je liefste valentijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef DJMO het volgende:
volgens de hints en de tekening zou ik het inmiddels moeten weten.. maar ik heb nog geen flauw idee.. er staat een tekening bij van een muis???
Nopequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:32 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat lois mij had.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
Lois ben jij mijn valentijn...?
(als ik zo doorga dan uhm ben ik volgend jaar nog bezig)
ben jij mijn valentijn???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef moussy het volgende:
Zou dit makkelijker zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben jij mijn valentijn???die stoel _O wat een mooiee kaart iig moussy dankjewel
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef livelink het volgende:
Is die kaart echt zo groot als het lijkt![]()
Ik vond het erger dat je niet eens in je brievenbus ging kijken, en daarna nog eens verbouwen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef DJMO het volgende:
sorry jongens en vooral moussy natuurlijk, ik had het echt niet door, (houd het maar op al sinds maandag koppijn, dankzij de pil)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee wie mijn Valentijn is.![]()
Helpt iemand mee?
Gedicht:
[ afbeelding ]
is dat niet zo'n karakter uit een fantasy-boekenreekst? waarom weet ik dit? ik lees ze nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef Lois het volgende:
Hahahaha Mous!!
Ik zal zo even de foto's van mijn kaartje uploaden maar eerst het gedichtje:
Rijmen en aan elkaar lijmen
Dichten met veel plichten
Deze aanwijzing
toch maar op rijm
Gewoon voor de leuk
ook al is het meuk
Azhram's geliefde
wenst je veel liefde
Door de voorkant van de kaart denk ik alleen maar Jelief maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Het gedichtje helpt mij niet in ieder geval
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat niet zo'n karakter uit een fantasy-boekenreekst? waarom weet ik dit? ik lees ze nooit![]()
even graven wie er van dat soort boeken houdt
ja dat kan ik me nog herinneren...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
Nee maar ik weet wel iemand die het een paar bankjes terug nog over een boekenreeks had van een britse fantasy schrijven die vlak voor hij het laatste boek van die reeks zou schrijven overleed. Deze user zei dat ze groot liefhebber was van fantasyboeken enzo. en ze weet ook een hoop van financiële dingen
Oh en als ik helemaal abuis bendaar haakte iemand anders op in die ook van dat soort boeken hield en die doet ook mee geloof ik. Ik weet alleen niet meer zeker wie dat was.
En nu maar hopen dat ik me niet vergis en jullie niet voor jan l*l die bankjes door zitten te spitten straks
ik weet het zelfs! ...denk ik...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Ticoo, daar heb ik het niet over in ieder geval![]()
Ik heb even gegoogeld op een en ander en volgens mij heb ik gelijk![]()
mevrouw is geen heul regelmatige bankjesposter.
Zo nou heb k genoeg hints weg gegeven![]()
Lois doe es raden!
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:54 schreef Ticootje het volgende:
huup, jij kan het over evenstar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |