dan ben ik het ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Stout het volgende:
1,5 km bij de plek vandaan waar mijn valentijn komt
heerhugowaard
Ik heb er zelfs 2quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:44 schreef DJMO het volgende:
jippie ik weet dat wie mij heeft getrokken iig een zoontje heeft .. dat laat al een paar mensen afvallen!
Ik heb ook een zoonquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:20 schreef DJMO het volgende:
dan kan jij het dus nog wel zijn lovelydakota valt iig sowieso af .. of ze moet me echt straal voor de gek houden
de rest weet ik niet één twee drie uit mijn hoofd .. ja rocka heeft een zoon en is zwanger, maar doet niet mee, BE dito, doet wel mee, dus zou het ook kunnen zijn..
die was laatquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef mrien het volgende:
Ik had trouwens gisteren een leuke geheime vraag van m'n secret santa
In dichtvorm
Ben alleen vergeten te kopiëren, en nu kan ik er niet meer bij omdat ik al geantwoord heb![]()
Ben benieuwd wie je bent!
Ik heb je gepie-emdquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb ook een zoon
Wie heeft mij getrokken? Mijn PM-box staat open
En...weet je al wie jou heeft getrokkenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ik heb ook een zoon
Wie heeft mij getrokken? Mijn PM-box staat open
ik twijfel nog...quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:55 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja![]()
Je doet toch wel een extravagant-ranzige kaart he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |