Ah volgens mij weet ik mquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:29 schreef secretvalentine het volgende:
[..]en ook geen tweeling, maar wel 2 van dezelfde soort
en lees de voorkant van de kaart nog eens goed
ow en mijn lip is momenteel weer normaal, maar dat kan weer veranderen
hoe weet je dat?quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:27 schreef Ticootje het volgende:
ik heb nog niets gezien van mijn valentijn.
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik gok voor mezelf op Kapitein_Pannekoek, vanwege de tweelinghint... Klopt dat?
Ik wacht al jaren op je vraag, maar helaas net te laat...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
KP ben jij mijn valentijn?
de kaart komt zo in het fototopic, want die is uberlief. Jelief, ben jij mijn valentijn?quote:lieve simmu
ik schenk je een heel hart
niet als geliefde
dat is te apart
wel als 'bekende'
Geef het aan wie je bekoort
zoals het op valentijn "hoort"
van je liefste valentijn
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:26 schreef DJMO het volgende:
volgens de hints en de tekening zou ik het inmiddels moeten weten.. maar ik heb nog geen flauw idee.. er staat een tekening bij van een muis???
Nopequote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:32 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat lois mij had.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
Lois ben jij mijn valentijn...?
(als ik zo doorga dan uhm ben ik volgend jaar nog bezig)
ben jij mijn valentijn???quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef moussy het volgende:
Zou dit makkelijker zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ben jij mijn valentijn???die stoel _O wat een mooiee kaart iig moussy dankjewel
![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:58 schreef livelink het volgende:
Is die kaart echt zo groot als het lijkt![]()
Ik vond het erger dat je niet eens in je brievenbus ging kijken, en daarna nog eens verbouwen!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:13 schreef DJMO het volgende:
sorry jongens en vooral moussy natuurlijk, ik had het echt niet door, (houd het maar op al sinds maandag koppijn, dankzij de pil)
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeen idee wie mijn Valentijn is.![]()
Helpt iemand mee?
Gedicht:
[ afbeelding ]
is dat niet zo'n karakter uit een fantasy-boekenreekst? waarom weet ik dit? ik lees ze nooitquote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:22 schreef Lois het volgende:
Hahahaha Mous!!
Ik zal zo even de foto's van mijn kaartje uploaden maar eerst het gedichtje:
Rijmen en aan elkaar lijmen
Dichten met veel plichten
Deze aanwijzing
toch maar op rijm
Gewoon voor de leuk
ook al is het meuk
Azhram's geliefde
wenst je veel liefde
Door de voorkant van de kaart denk ik alleen maar Jelief maar misschien zit ik er wel helemaal naast. Het gedichtje helpt mij niet in ieder geval
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is dat niet zo'n karakter uit een fantasy-boekenreekst? waarom weet ik dit? ik lees ze nooit![]()
even graven wie er van dat soort boeken houdt
ja dat kan ik me nog herinneren...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
Nee maar ik weet wel iemand die het een paar bankjes terug nog over een boekenreeks had van een britse fantasy schrijven die vlak voor hij het laatste boek van die reeks zou schrijven overleed. Deze user zei dat ze groot liefhebber was van fantasyboeken enzo. en ze weet ook een hoop van financiële dingen
Oh en als ik helemaal abuis bendaar haakte iemand anders op in die ook van dat soort boeken hield en die doet ook mee geloof ik. Ik weet alleen niet meer zeker wie dat was.
En nu maar hopen dat ik me niet vergis en jullie niet voor jan l*l die bankjes door zitten te spitten straks
ik weet het zelfs! ...denk ik...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Ticoo, daar heb ik het niet over in ieder geval![]()
Ik heb even gegoogeld op een en ander en volgens mij heb ik gelijk![]()
mevrouw is geen heul regelmatige bankjesposter.
Zo nou heb k genoeg hints weg gegeven![]()
Lois doe es raden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |