Hé, als dat zo zou zijn had ik haar al verdacht vanwege haar dubbele uitroeptekens, whahahahahquote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog een hint erbij voor jou?
[..]
en ik ben hier af en aan al heel lang actief. Ben bijna een oldiequote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:18 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dus 4 mogelijkheden
poppejans
huuphuup
missSly
prinseszondererwt
Huupje? ben jij het? Want jij ben hier nog niet zo lang actief (en dat was ook een hint)
me watte ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:44 schreef miss_sly het volgende:
Als je id lager is dan 5000. Mijne is 5428
En het is natuurlijk oldbie, tikfoutje.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nog een hint erbij voor jou?
[..]
Ja, je had het met hulp meteen goed!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:39 schreef LadyS het volgende:
Hé, als dat zo zou zijn had ik haar al verdacht vanwege haar dubbele uitroeptekens, whahahahah
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, je had het met hulp meteen goed!![]()
Blijkbaar kan ik heel goed geheimen bewaren![]()
![]()
quote:
ik ook!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:25 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ik vond het een lieve kaart
En over dat geheimen bewaren: ik durf bijna niks te zeggen over mijn valentijn, whahahahaha.....Ben echt zo bang dat ik wat verkeerds zeg
Ik durfde niet eens een hint te sturen, whahahahaha....quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft een tweede kind dat Sterre heet? dat is namelijk mijn Valentijn, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
foto's volgen!
kaart en gedicht zijn erg leuk
s.....quote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:31 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft een tweede kind dat Sterre heet? dat is namelijk mijn Valentijn, maar ik kan er echt niet opkomen![]()
foto's volgen!
kaart en gedicht zijn erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |