ja dat is wel de bedoeling denk ik, of misschien een kaart die een hint geeft? (barbapapa voor mij!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef simmu het volgende:
moet je dan een hint geven in het gedichtje over wie de afzender is?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef simmu het volgende:
ieks! onhandig editten mijnerzijds maakte Faja-Lobi kwijt![]()
voor de makkelijk dan ff nu:
Ach jee...doet die rare KP ook mee ?
Faja-Lobi
YPPY
TearSong
DJMO
Troel
moussy
Poppejans
Davinia
_evenstar_
Vicky
Huuphuup
_Bar_
Marie79
Mrien
Ticootje
Fuente
hestria
Webkim
simmu
Lenaatje
LovelyLady
miss_sly
KP
LEUK
Ik pak iedere kans aan he, dat jij mijn valentijn kan zijnquote:
Hmm lastig dan voor de gene die mij trekt. Ik ben niet zo 'n heel actieve oud-poster namelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Easy, iets over de ontvanger en daarin kan je hints geven naar wie degene is die het verstuurt heeft. Maak er een leuk raadsel van zou ik zeggen.
Wellicht handig als ik dan ook wat post daarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Amaranta houdt het estafette topic in de gaten
nee jij nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Stout het volgende:
ooh wat leuk ! mag ik ook meedoen ?
heb al hele leuke ideeën
Same here...quote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef bixister het volgende:
ik pas even hoor. ik kijk dit keer wel mee langs de zijlijn.
dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
t is toch leuk om eens een keer een valentijns kaart te krijgen van iemand anders dan je partnerEn inderdaad een leuke fout kaart , kan je dag al niet meer kapot lijkt me.
|Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach....
sangdrax denkt nooit aan dat soort dingen, dus ik krijg om te beginnen al jaren geen kaart. vandaar dat ik lekker niet zeg dat ik hieraan meedoequote:Op maandag 26 januari 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
t is toch leuk om eens een keer een valentijns kaart te krijgen van iemand anders dan je partnerEn inderdaad een leuke fout kaart , kan je dag al niet meer kapot lijkt me.
|Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach....
Doe mee joh! Gezelligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef LadyS het volgende:
Ja, ik weet dan wel zeker dat ik een kaartje krijg he
Dit rijmt al heel aardig, hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
het gaat niet om het rijmen het gaat om de verrassing. Wie heeft Wie getrokken met lootjes en het raden van de mensen achteraf. Ik kan ook niet rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten hoor.
Hoeft niet, je kan bijvoorbeeld via greetz.nl nu het kaartje al maken en het dan op 13 feb laten versturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:20 schreef Stout het volgende:
ik zit met een probleem, ik ben met valentijnsdag niet thuis, we gaan een weekje weg
Kan ik nu nog meedoen of is dat niet zo handig/leuk
Dat is een heel goed beginnetje, LadySquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef LadyS het volgende:
Okeeeee, ik doe meeeeee
dat rijmt ook al aardig he?
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staanquote:
Overslaan mag natuurlijk als je dat wil, maar of je al zwanger bent of een kind hebt, heeft er niets mee te maken hoor. Je post toch veel in OUD? Daar gaat het veel meer om.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staan![]()
Niet alleen daarom hoor,heb gewoon iets te enthousiast meteen gereageerd, ik sla echt effe een keertje over
Je bent toch een OUD poster? Er zijn wel meer mensen zonder kinderen die hier veel posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staan![]()
Niet alleen daarom hoor,heb gewoon iets te enthousiast meteen gereageerd, ik sla echt effe een keertje over
Ik ben niet zwanger en heb geen kinderen!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, heb wel kinderen, maar post er maar héél weinig overquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik denk dat je een link krijgt om je lot te activeren en in dat lot staan de gegevens van de persoon die jij hebt getrokken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef simmu het volgende:
uhm, eventjes als newbie een praktisch vraagje: en nu? ik heb email gestuurd naar faja, en wat is de procedure nu? moet het een ecard of een gewone zijn? hoe werkt het nu verder?
Nee alleen adres toch, verlanglijstje doen we niet nuquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef Nijna het volgende:
En dan vullen we ons adres in toch op het lootje?
Of moet er nog meer op?
onze postbode levert alles waar ons adres op staan, we krijgen nog post van de vorige bewoners,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik denk dat je eigen naam handiger is en ik weet niet of de postbode wel iets aflevert als er een Nickname op staat ipv een echte naam....
je spambox?quote:
Same herequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef DJMO het volgende:
hier ook ingeleverd, met volledige naam, en nickname er tussen haakjes achter was eerst vergeten naam en adres in te vullen, kwam ik hier pas achter, gelijk aangepast
ok, tsjekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef DJMO het volgende:
je krijgt een link waarmee je je verlanglijstje kunt aanpassen als het goed is
Je hebt zelf nog je lootje niet ingeleverd!quote:Op zondag 1 februari 2009 09:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nog 12 mensen te gaan van de 41. Hopelijk zijn we eind van de dag allemaal een lootje rijker.
done!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
De volgende mensen hebben hun lootje nog niet geactiveerd:
Tearsong
Davinia
Bar
Flowerbox
Jelief
En ik zelf als laatste.
Ik heb mijn lootje geactiveerd (ben in het weekend nooit zo actief op Fok!)quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
De volgende mensen hebben hun lootje nog niet geactiveerd:
Tearsong
Davinia
Bar
Flowerbox
Jelief
En ik zelf als laatste.
NOG 1 TE GAAN!
Ik ook!quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef Belana het volgende:
he en nou zit ik op mijn werk en kan niet kijken
Ik ookquote:
Nee hoor, ik heb jouquote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik zie wel dat of Faja-Lobi óf Reinhilde óf Vicky mij heeft
Oh jee het begint weerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb jou![]()
En ik wil nu erg graag weten wie mij heeft
ik natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
denk dat er iets mis is gegaan, ik heb ook easygoing, maar ook jou beefcake?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Opnieuw lootjes trekken zou ik zeggen!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef hestria het volgende:
[..]
denk dat er iets mis is gegaan, ik heb ook easygoing, maar ook jou beefcake?
Ik ook!quote:
Hoe kan je dat nou weer zien??quote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik zie wel dat of Faja-Lobi óf Reinhilde óf Vicky mij heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Degene die jouw lootje heeft getrokken vraagt:
"Ik heb jou!!"
Jaa! Dat moet je zien als een hint! Wie gebruikt er wel vaker 2 vraagtekens achter elkaar? Waarom niet 1..of 3?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef LadyS het volgende:
Ik krijg een anonieme melding van mjn Secret Valentine:
[..]
Versturen vrijdag de 13de (als dat maar niet mis gaat!)quote:Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Asyniur het volgende:
Ik vind het ook al leuk!!
Ik heb al een hele leuke kaart gevonden![]()
wanneer gaan moeten we ze eigenlijk versturen en/of openmaken?
Dat dacht ik ook, precies in die post boven jequote:
quote:
Te opvallend, Lenaatje *wil* graag dat je denkt dat zij het isquote:Op maandag 2 februari 2009 20:34 schreef LadyS het volgende:
Ownee, het is Lenaatje, die gebruikt 3x2 uitroeptekens in 1 post
ik heb nog geen flauw ideequote:
dan lijkt de 12e versturen me veiligerquote:Op maandag 2 februari 2009 20:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Versturen vrijdag de 13de (als dat maar niet mis gaat!)
En openen op de 14de?
Ik heb die ochtend een dansworkshopcursus dus ik ben er pas 's middags.
Ja ik weet het, ik ben leukquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Memmel het volgende:
Ik heb ook zo'n leukerd! Ga eens even bedenken wat voor kaart ik in elkaar ga frutselen!
Ja doe ik ook hoor voor de zekerheid. En als het dan de 13e bezorgd wordt moet ze maar even op haar handen zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan lijkt de 12e versturen me veiligerniet alleen vanwege het bijgeloof, maar omdat post er sóms langer over doet ... (juh ervaring mee) en rond die tijd heb je daar helemaal kans op ben ik bang ...
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:31 schreef Belana het volgende:
maar.... mijn Valentijn, weet dat ik het goed bedoel
Ja, daarom ben ik ook zo blij dat ik jouw lootje heb.quote:
Natuurlijk vind ik dat erg! Ik wil eis de perfecte valentijnskaartquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook zo blij dat ik jouw lootje heb.
Je vind het toch niet erg dat ik niet creatief ben he
Owquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Fuente het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat erg! Ik wil eis de perfecte valentijnskaart
Zo ben ik nu eenmaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef moussy het volgende:
Mijn Valentijn is een rotterd! Die doet al hinten en me dus schijtnieuwsgierig maken![]()
noem dat maar niet creatief, gewoon heul erg op rijm! Wat ben je toch een bescheiden Valentijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal
Vind je het niet erg dat ik verder niet zo creatief ben?
Jaah, ik kan rijmen en dichten .... zonder mijn hemd op te lichtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef moussy het volgende:
[..]
noem dat maar niet creatief, gewoon heul erg op rijm! Wat ben je toch een bescheiden Valentijn
hee das grappig! Ik heb jou!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:41 schreef Saffier het volgende:
Ik heb Belana
En ik verstuur 'm ook eerder dan vrijdag anders gaat'ie pas na 22 uur op de post de 13e, weet ik zeker dat je 'm niet op tijd hebt Belaan, dat vind ik niet leuk dus je moet maar een paar dagen naar een envelop kijken dan
Moet ik dan wel of niet 'gefeliciteerd' op je kaartje schrijven?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef Ticootje het volgende:
ik moet ook nog een kaartje kopen. Ik hoop wel op een valentijnskaart, en geen verjaardagkaart. Ik krijg altijd valentijnskaarten met gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:
Ik heb nog geen een PM...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef beefcake het volgende:
Kan iedereen die mij níet heeft, mij even een PM sturen?
dan is het robertquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Stout het volgende:
"Deze Valentijn is niet heel erg goed in rijmelarij;
Maar ik kan je één ding zeggen: het is mij!"
dit staat in mijn mail....(van het verlanglijstje)
Oh, ik kreeg:quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Stout het volgende:
"Deze Valentijn is niet heel erg goed in rijmelarij;
Maar ik kan je één ding zeggen: het is mij!"
dit staat in mijn mail....(van het verlanglijstje)
quote:Jij bent vast een bekende in OUD,
Ik ken jou alleen van naam is dat erg fout?
Je staat al lang geregistreerd
Dus wordt jij vast in OUD gewaardeerd
Spannend he? Vind je niet? Of valt het mee?
Ik woonde net als jij zo dicht bij de zee
Niet eens zo heel ver bij jou vandaan
Maar daar heb je nu niet zoveel aan
Mijn hint die komt nog wel een keer
Over wonen aan een meer
Ofzoiets in die buurt
De hint word verder in jouw kaartje meegestuurt.
Ik leg mijn pen spreekwoordelijk neer
En ik zeg tot de volgende keer........
Liefs
Valentijn"
Ja, duidelijk Robert jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan is het robert
voor de gene die nou denkt, amaranta heeft een klap van de molenwiek gehad, dat zij robert (carlo) altijd bij pittige tijden
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:36 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Mijn kaart voor Easy is helemaal af en klaar en beschreven enzo
Waar staat jouw huis dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:11 schreef Stout het volgende:
"Aangezien je toch al nieuwsgierig bent mijn kind,
Kan ik je vertellen...
Dat ik me wel eens op 1,5 km van jouw huis bevindt!"
tjee ik heb degene dus wellicht wel eens gezien, met 1,5 km blijf je nl binnen de grenzen van mijn woonplaats (ongeveer) * Stout is nu wel ultra schieuwnierig
dan ben ik het nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Stout het volgende:
1,5 km bij de plek vandaan waar mijn valentijn komt
heerhugowaard
wat zij zeiquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan ben ik het niet
of misschien wel
Zo dichtbij woon ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Stout het volgende:
heerhugowaard
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo dichtbij woon ik niet
Of toch wel
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:44 schreef DJMO het volgende:
jippie ik weet dat wie mij heeft getrokken iig een zoontje heeft .. dat laat al een paar mensen afvallen!
dan ben ik het ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Stout het volgende:
heerhugowaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |