Natuurlijk vind ik dat erg! Ik wil eis de perfecte valentijnskaartquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik ook zo blij dat ik jouw lootje heb.
Je vind het toch niet erg dat ik niet creatief ben he
Owquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Fuente het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik dat erg! Ik wil eis de perfecte valentijnskaart
Zo ben ik nu eenmaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:35 schreef moussy het volgende:
Mijn Valentijn is een rotterd! Die doet al hinten en me dus schijtnieuwsgierig maken![]()
noem dat maar niet creatief, gewoon heul erg op rijm! Wat ben je toch een bescheiden Valentijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:37 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal
Vind je het niet erg dat ik verder niet zo creatief ben?
Jaah, ik kan rijmen en dichten .... zonder mijn hemd op te lichtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:38 schreef moussy het volgende:
[..]
noem dat maar niet creatief, gewoon heul erg op rijm! Wat ben je toch een bescheiden Valentijn
hee das grappig! Ik heb jou!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:41 schreef Saffier het volgende:
Ik heb Belana
En ik verstuur 'm ook eerder dan vrijdag anders gaat'ie pas na 22 uur op de post de 13e, weet ik zeker dat je 'm niet op tijd hebt Belaan, dat vind ik niet leuk dus je moet maar een paar dagen naar een envelop kijken dan
Moet ik dan wel of niet 'gefeliciteerd' op je kaartje schrijven?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:53 schreef Ticootje het volgende:
ik moet ook nog een kaartje kopen. Ik hoop wel op een valentijnskaart, en geen verjaardagkaart. Ik krijg altijd valentijnskaarten met gefeliciteerd met je verjaardag.
quote:
Ik heb nog geen een PM...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:37 schreef beefcake het volgende:
Kan iedereen die mij níet heeft, mij even een PM sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |