Dat is een heel goed beginnetje, LadySquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef LadyS het volgende:
Okeeeee, ik doe meeeeee
dat rijmt ook al aardig he?
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staanquote:
Overslaan mag natuurlijk als je dat wil, maar of je al zwanger bent of een kind hebt, heeft er niets mee te maken hoor. Je post toch veel in OUD? Daar gaat het veel meer om.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staan![]()
Niet alleen daarom hoor,heb gewoon iets te enthousiast meteen gereageerd, ik sla echt effe een keertje over
Je bent toch een OUD poster? Er zijn wel meer mensen zonder kinderen die hier veel posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staan![]()
Niet alleen daarom hoor,heb gewoon iets te enthousiast meteen gereageerd, ik sla echt effe een keertje over
Ik ben niet zwanger en heb geen kinderen!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, heb wel kinderen, maar post er maar héél weinig overquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik denk dat je een link krijgt om je lot te activeren en in dat lot staan de gegevens van de persoon die jij hebt getrokken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:28 schreef simmu het volgende:
uhm, eventjes als newbie een praktisch vraagje: en nu? ik heb email gestuurd naar faja, en wat is de procedure nu? moet het een ecard of een gewone zijn? hoe werkt het nu verder?
Nee alleen adres toch, verlanglijstje doen we niet nuquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef Nijna het volgende:
En dan vullen we ons adres in toch op het lootje?
Of moet er nog meer op?
onze postbode levert alles waar ons adres op staan, we krijgen nog post van de vorige bewoners,quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik denk dat je eigen naam handiger is en ik weet niet of de postbode wel iets aflevert als er een Nickname op staat ipv een echte naam....
je spambox?quote:
Same herequote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef DJMO het volgende:
hier ook ingeleverd, met volledige naam, en nickname er tussen haakjes achter was eerst vergeten naam en adres in te vullen, kwam ik hier pas achter, gelijk aangepast
ok, tsjekquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:13 schreef DJMO het volgende:
je krijgt een link waarmee je je verlanglijstje kunt aanpassen als het goed is
Je hebt zelf nog je lootje niet ingeleverd!quote:Op zondag 1 februari 2009 09:56 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nog 12 mensen te gaan van de 41. Hopelijk zijn we eind van de dag allemaal een lootje rijker.
done!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
De volgende mensen hebben hun lootje nog niet geactiveerd:
Tearsong
Davinia
Bar
Flowerbox
Jelief
En ik zelf als laatste.
Ik heb mijn lootje geactiveerd (ben in het weekend nooit zo actief op Fok!)quote:Op zondag 1 februari 2009 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
De volgende mensen hebben hun lootje nog niet geactiveerd:
Tearsong
Davinia
Bar
Flowerbox
Jelief
En ik zelf als laatste.
NOG 1 TE GAAN!
Ik ook!quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 februari 2009 14:19 schreef Belana het volgende:
he en nou zit ik op mijn werk en kan niet kijken
Ik ookquote:
Nee hoor, ik heb jouquote:Op maandag 2 februari 2009 15:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar ik zie wel dat of Faja-Lobi óf Reinhilde óf Vicky mij heeft
Oh jee het begint weerquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb jou![]()
En ik wil nu erg graag weten wie mij heeft
ik natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
denk dat er iets mis is gegaan, ik heb ook easygoing, maar ook jou beefcake?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef beefcake het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |