Dat is een heel goed beginnetje, LadySquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:16 schreef LadyS het volgende:
Okeeeee, ik doe meeeeee
dat rijmt ook al aardig he?
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staanquote:
Overslaan mag natuurlijk als je dat wil, maar of je al zwanger bent of een kind hebt, heeft er niets mee te maken hoor. Je post toch veel in OUD? Daar gaat het veel meer om.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staan![]()
Niet alleen daarom hoor,heb gewoon iets te enthousiast meteen gereageerd, ik sla echt effe een keertje over
Je bent toch een OUD poster? Er zijn wel meer mensen zonder kinderen die hier veel posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Omdat volgens mij iedereen in die lijst kinderen heeft of zwanger is, voelde me er gewoon beetje raar tussen staan![]()
Niet alleen daarom hoor,heb gewoon iets te enthousiast meteen gereageerd, ik sla echt effe een keertje over
Ik ben niet zwanger en heb geen kinderen!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ben niet zwanger, heb wel kinderen, maar post er maar héél weinig overquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |