ja dat is wel de bedoeling denk ik, of misschien een kaart die een hint geeft? (barbapapa voor mij!quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:02 schreef simmu het volgende:
moet je dan een hint geven in het gedichtje over wie de afzender is?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef simmu het volgende:
ieks! onhandig editten mijnerzijds maakte Faja-Lobi kwijt![]()
voor de makkelijk dan ff nu:
Ach jee...doet die rare KP ook mee ?
Faja-Lobi
YPPY
TearSong
DJMO
Troel
moussy
Poppejans
Davinia
_evenstar_
Vicky
Huuphuup
_Bar_
Marie79
Mrien
Ticootje
Fuente
hestria
Webkim
simmu
Lenaatje
LovelyLady
miss_sly
KP
LEUK
Ik pak iedere kans aan he, dat jij mijn valentijn kan zijnquote:
Hmm lastig dan voor de gene die mij trekt. Ik ben niet zo 'n heel actieve oud-poster namelijkquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
@Easy, iets over de ontvanger en daarin kan je hints geven naar wie degene is die het verstuurt heeft. Maak er een leuk raadsel van zou ik zeggen.
Wellicht handig als ik dan ook wat post daarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Amaranta houdt het estafette topic in de gaten
nee jij nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:08 schreef Stout het volgende:
ooh wat leuk ! mag ik ook meedoen ?
heb al hele leuke ideeën
Same here...quote:Op zondag 25 januari 2009 21:53 schreef bixister het volgende:
ik pas even hoor. ik kijk dit keer wel mee langs de zijlijn.
dat dusquote:Op maandag 26 januari 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
t is toch leuk om eens een keer een valentijns kaart te krijgen van iemand anders dan je partnerEn inderdaad een leuke fout kaart , kan je dag al niet meer kapot lijkt me.
|Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach....
sangdrax denkt nooit aan dat soort dingen, dus ik krijg om te beginnen al jaren geen kaart. vandaar dat ik lekker niet zeg dat ik hieraan meedoequote:Op maandag 26 januari 2009 07:46 schreef Stout het volgende:
t is toch leuk om eens een keer een valentijns kaart te krijgen van iemand anders dan je partnerEn inderdaad een leuke fout kaart , kan je dag al niet meer kapot lijkt me.
|Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach....
Doe mee joh! Gezelligquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:35 schreef LadyS het volgende:
Ja, ik weet dan wel zeker dat ik een kaartje krijg he
Dit rijmt al heel aardig, hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
het gaat niet om het rijmen het gaat om de verrassing. Wie heeft Wie getrokken met lootjes en het raden van de mensen achteraf. Ik kan ook niet rijmen en dichten zonder mijn hemd op te lichten hoor.
Hoeft niet, je kan bijvoorbeeld via greetz.nl nu het kaartje al maken en het dan op 13 feb laten versturen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:20 schreef Stout het volgende:
ik zit met een probleem, ik ben met valentijnsdag niet thuis, we gaan een weekje weg
Kan ik nu nog meedoen of is dat niet zo handig/leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |