FOK!forum / Gaming / Aliens vs. Predator 3
Skull-splittervrijdag 13 februari 2009 @ 16:31
Introductie
Na 6 jaar stilte wordt er weer een Alien versus Predator spel aangekondigd. Onder de voorlopige werktite "Alien versus Predator"l is Rebellion, ontwikkelaar van de eerste en tweede incarnatie als shooter, sinds enige tijd aan het werk aan de opvolger van het door Monolith ontwikkelde AvP2.
Sega zal publiceren. Release volgens Sega in 2010, release van Aliens: Colonial Marines (aangekondigd 2007, eerste screens halverwege 2008 vrijgegeven) zal worden geplaatst na AvP3.

Geschiedenis

Wat een succes is qua films kan een nieuwe franchise het hoofd bieden. Zowel de Alien als de Predator reeks deed het op doek zo goed dat er diverse comics in omloop werden gebracht. Bij de release van Predator 2 werd de comic Alien versus Predator op de markt gezet, met succes, en als knipoog werd er een alien schedel in de trofeeenkast van de predator geplaatst op het laatste moment.

En zoals dat vaak gaat als er nieuwe technieken in opkomst zijn, werd ook van deze franchise een serie games gemaakt. Waar men in het begin bleef steken op Double Dragon-achtige platformers/fighters, was het voor fans de droom om het personage zelf te kunnen spelen.

In 1994 werd op de Atari Jaguar een spel uitgebracht waar fans sinds het verschijnen van de eerste comics op hadden zitten wachten: Alien versus Predator.



Recensies waren wisselend, maar over het algemeen werd deze first person action puzzler goed ontvangen. Lof was er vooral voor het grote verschil in gameplay tussen de drie hoofdpersonages.

In 1999 was AvP voor de pc reeds 3 jaar in ontwikkeling, en volgens EA eindelijk klaar voor release.


Hoewel verre van perfect vond deze incarnatie een plaatsje bij menig fan in zijn hart. Nog nooit was een game zo no-nonsense (er was geen verhaal of andere vorm van dialoog tussen karakters), zo flitsend en controleerbaar. Spelers hadden echt volledige controle over hun karakter en ook online werd er wat (zuur) bloed vergoten.

Er ontstond, al ver voor de release, een hechte community rond deze titel en andere Alien of Predator gerelateerde titels. Denk hierbij aan de inmiddels helaas ten ziele gegane AvPnews.com, AvPnetwork.com en AvsP.net. In deze communities werd het spel en de films volledig ontleed en verbale oorlogen waren er geen uitzondering. Lange discussies, maar altijd gezellig en als een groep.

Na een anderhalf jaar werd AvP2 aangekondigd, en dat was weer voer voor discussie op de fora.
Wat zou erin komen, zou de multiplayer wel in orde zijn?
AvPNews.com had als enige site een lijntje naar Fox Interactive lopen. Er was wekelijks een batch nieuwe screenshots (in de waanzinnige resolutie van 800x600) om naar uit te kijken, en ook veel interviews. Tot oktober 2001.


AvP2 werd gereleased, en natuurlijk besprak men het spel. De sfeer en diversiteit van het spel werd geroemd.
Tuurlijk was ook deze titel niet perfect te noemen. Animaties leken soms on-af, de belichting van het spel was minder dan het voorgaande deel en Monolith's stijlkeuze om voor gestileerde karakters te gaan ipv realisme werd niet door iedereen gewaardeerd.

Hierna werden beide films gereleased en kreeg de community harde klappen. Vele servers sneuvelden door de nieuwe aanwas van spelers en fans, en de oude garde die zich tegen hen verzette.
Een ware exodus volgde, en de meeste game-georienteerde sites gingen op een laag pitje verder of sneuvelde compleet.

Nu lijkt alle hoop gevestigd op Rebellion, de ontwikkelaar die 2 redelijk goed ontvangen incarnaties op de wereld zette, maar buiten die games nauwelijks indruk heeft weten te maken met zijn repetoire.
Darkanglevrijdag 13 februari 2009 @ 16:47
AvsP 2 uitbreiding missing....
In development: Marines, zo te zien ontbreekt er nog het een en ander aan dit stukje.
Sega maakt op dit moment een AvsP3.

Aliens: Colonial Marines is niet van sega maar van Gearbox en is iets compleet anders.

Ik weet niet waar je dit stukje vandaan hebt gecopy paste, maar het klopt feitenlijk van geen kant.
Disordervrijdag 13 februari 2009 @ 16:57
Godsamme wat was Aliens versus Predator toch vet. Heerlijk om een marine te besluipen, vanaf het plafond, op je kop. Echt heel erg tof
#ANONIEMvrijdag 13 februari 2009 @ 17:10
Echt, dat waren vroeger toch de meest geweldige multiplayerpotjes die je je kon voorstellen...kan me een multiplayer potje herinneren met 5 marines, 2 aliens en 1 predator...ik was 1 v/d 2 aliens...de spanning was onvoorstelbaar...voor de predator was het sowieso oppassen, bij de marines kon je met zn 2en wel goed sluipen, maar omdat je zo in de minderheid was, was 1 fout ook fataal.

Nog steeds geen spel gehad wat me zo in de multiplayer wist te slepen
Skull-splittervrijdag 13 februari 2009 @ 17:38
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 16:47 schreef Darkangle het volgende:
AvsP 2 uitbreiding missing....
Missing, missing, dat ding moet je gewoon vergeten... AvP: Gold heb ik hier ook niet neergezet...
quote:
In development: Marines, zo te zien ontbreekt er nog het een en ander aan dit stukje.
Sega maakt op dit moment een AvsP3.
Aliens: Colonial Marines - Developer: Gearbox - Publisher: SEGA
AVP - Developer: Rebellion - Publisher: SEGA
Aliens RPG - Developer: Obsidian - Publisher: SEGA
Geen idee waar je zin heen gaat, maar dit zijn de feiten.
quote:
Aliens: Colonial Marines is niet van sega maar van Gearbox en is iets compleet anders.

Ik weet niet waar je dit stukje vandaan hebt gecopy paste, maar het klopt feitenlijk van geen kant.
Ik mis je zinsopbouw en/of context denk ik, want dit is de tweede zinssnede die ik niet kan duiden.

Ik geef slechts aan dat SEGA nu ervoor kiest om zowel Aliens: Colonial Marines als de Aliens RPG in de koelkast te zetten en alle aandacht/al het geld naar AvP wil laten gaan, iets wat zij als publisher kunnen doen als de kwaliteit niet goed genoeg is/er sneller geld te verdienen valt.
SpankmasterCvrijdag 13 februari 2009 @ 17:43
Goeie OP dit!

Ik vond zelf AvP2 tegenvallen, de artstijl sprak me niet aan maar ik vond vooral de wereld als Alien te beperkt. Leukw as wel dat je begon als facehugger maar dat voegde vrij weinig toe... Had liever gezien dat ik echt volledig vrij rond kon klimmen dan dit... AvP1 heb ik echt veel gespeeld, enorm sfeervolle game

[ Bericht 7% gewijzigd door Bart op 13-02-2009 20:18:09 (Bazenplaatje wel goed weergeven Spanky) ]
Skull-splittervrijdag 13 februari 2009 @ 19:19
Sterkste toef van AvP2: het voelde meer als een afgewerkte game dan AvP 99. Het had een verhaal, het liep aardig (ondanks de ramp van een Lithtechengine) en het speelde gewoon goed. De stijlkeuze is iets waar velen over vallen, ik vond het zijn charme wel hebben. Maar ik zou het zeker waarderen als de stijlkeuze nu dichter bij de Aliens: Colonial Marines zou liggen (die screens zijn echt idioot IMO)

Ik snap ook niet dat SEGA niet eenmalig investeerd in een contentontwikkelaar aangezien de drie titels in principe dezelfde basis gebruiken. Maar dat is waarschijnlijk wel de reden dat de RPG op ijs ligt en de Colonial Marines in de koelkast staan: directe concurentie van eigen producten.
capital_Pzondag 15 februari 2009 @ 10:37
ik heb nog een AvsP op de ps2 gespeeld, was een soort strategy-game. Volgens mij hebben jullie deze nog niet genoemd, of wel?

Ik vond em in ieder geval wel geinig, maar het lijkt me veel leuker om als 1 alien rond te sluipen (i.p.v. een groepje besturen).

Het aankomende deel wordt een shooter?
Skull-splitterzondag 15 februari 2009 @ 10:41
Ik tel alleen de FPS titels, anders had hier ook de SNES variant, Alien: Resurrection (PSX), Predator: Concrete Jungle, Aliens: Online en AvP: Extinction tussen gestaan

Volgende deel wordt waarschijnlijk weer een shooter idd, net als AvP 99 en AvP2
#ANONIEMmaandag 16 februari 2009 @ 13:45
avp 1 nooit gespeeld...de moeite waard om nog eens te spelen? vind de graphics van deel 2 niet storend slecht, weet niet hoe veel slechter deel 1 is
Darkanglemaandag 16 februari 2009 @ 14:23
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Missing, missing, dat ding moet je gewoon vergeten... AvP: Gold heb ik hier ook niet neergezet...
[..]

Aliens: Colonial Marines - Developer: Gearbox - Publisher: SEGA
AVP - Developer: Rebellion - Publisher: SEGA
Aliens RPG - Developer: Obsidian - Publisher: SEGA
Geen idee waar je zin heen gaat, maar dit zijn de feiten.
[..]

Ik mis je zinsopbouw en/of context denk ik, want dit is de tweede zinssnede die ik niet kan duiden.

Ik geef slechts aan dat SEGA nu ervoor kiest om zowel Aliens: Colonial Marines als de Aliens RPG in de koelkast te zetten en alle aandacht/al het geld naar AvP wil laten gaan, iets wat zij als publisher kunnen doen als de kwaliteit niet goed genoeg is/er sneller geld te verdienen valt.
Sega kondigt nieuwe Alien vs Predator-game aan

Door Jan Laros, donderdag 12 februari 2009 16:14, views: 7.547

Sega heeft een nieuwe Alien versus Predator-game aangekondigd. De release van het spel staat voorlopig gepland voor 2010. De uitgever wil de release van andere Alien-games, die al in ontwikkeling zijn, opschuiven.


Sega heeft donderdag een aankondiging voor een nieuwe game op zijn website geplaatst. Het gaat om een nieuwe versie van Alien vs Predator, waarmee een vervolg wordt gegeven aan het originele spel uit 1999. In de aankondiging wordt niet gesproken over de eventuele platformen waarop het spel zal verschijnen. Wel is bekend dat Rebellion de nieuwe AvsP-game zal ontwikkelen. Deze studio was destijds ook verantwoordelijk voor het originele spel.

Naoya Tsurumi, CEO van Sega West, licht toe dat de releasedata van andere games die momenteel met de Aliens-franchise worden ontwikkeld, zullen worden beïnvloed door de komst van de nieuwe Alien vs Predator-titel. Hij is van mening dat het strategisch plannen van releasedata een belangrijk onderdeel is bij het waarmaken van de hoge verwachtingen die Sega rond de serie heeft. Het is goed mogelijk dat dit een vertraging betekent voor het veelbesproken Aliens: Colonial Marines. Deze first person shooter is sinds 2006 in ontwikkeling bij Gearbox.


bron

Het is dus niet hetzelfde als colonial marines.

[ Bericht 1% gewijzigd door Darkangle op 16-02-2009 14:34:45 ]
Darkanglemaandag 16 februari 2009 @ 14:26
http://www.gearboxsoftware.com/games/aliens/

Wat de gearbox aangaat hebben we dus allebij gelijk
Skull-splittermaandag 16 februari 2009 @ 21:31
ik zei ook nergens van wel?
Skull-splittermaandag 20 april 2009 @ 18:12
Pak uw agenda, 7 mei komt Xbox Magazine met "exclusive screenshots" uit
Skull-splitterwoensdag 22 april 2009 @ 20:03
http://www.axelspringer.es/avances/PlayMan%EDa/124/index.html Pagina 2
Rickocumzaterdag 25 april 2009 @ 17:58
TVP voor de AVP!!!!!!!

Meesterlijke spellen (avp 1 en 2) maar ik vond het eerste deel toch beter, een beklemmendere sfeer en inderdaad, het zag er rauwer en grimmiger uit en ik vond deel 2 toch ietsjepietsje minder!
Skull-splitterzaterdag 25 april 2009 @ 19:45







Teh 4wes0m3!
Steenarendzondag 26 april 2009 @ 11:35
oMg! AVP 2 was 1 van de mooiste games ever.
Rickocumzondag 26 april 2009 @ 12:25
Ook zo mooi met AVP 1, een van die laatste missies dat je tegen die predator moest, die jou über snel kon afmaken
Skull-splitterdonderdag 21 mei 2009 @ 00:36
Officiele release met teasertrailer

High-Res screenshots
Rickocumdonderdag 21 mei 2009 @ 12:47
quote:
Next gen wall huggen geblazen dus!
Skull-splitterdonderdag 21 mei 2009 @ 22:10
Count me in :p
Skull-splitterdonderdag 4 juni 2009 @ 17:38


Met de aanloop van de E3 kwam er aardig wat beeldmateriaal vrij:








AQuila360donderdag 4 juni 2009 @ 17:44
Tvp

Ga dit spel zeker kopen!
Skull-splittervrijdag 7 augustus 2009 @ 13:31
Weer even een newsflash:



Tweede trailer, Marines deze keer.
Sfeer lijkt goed te zitten, en kan zeker meekomen met moderne engines als ik het zo bekijk.

Alien wordt als laatste getoond, waarschijnlijk over een maand of 2.

Release Februari 2010 (lekker vlot dus)
Eurogamer Expo
Mocht je in de buurt van Leeds komen (27-28 oktober) of Londen (30-31 oktober), dan bestaat er de mogelijkheid het spel te spelen, en dan niet alleen de predator demo of de marine demo (die waarschijnlijk ook speelbaar gaat zijn op de Keulen-gameexpo), maar gewoon glashard multiplayer.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zo mijn bedenkingen bij sommige designkeuzes en gameplay elementen, ik vind het qua game, zover als getoond iig, teveel op de console leunen en niet de mogelijkheid van vrijheid van muis en toetsenbord tonen. Tuurlijk zijn FPSen gewoon speelbaar op consoles, maar dit is IMO niet het beste voorbeeld. Ik had graag meer vrijheid gezien.
Tevens vind ik het een grove schande dat het nu bijna een volledige movie-tie-in is, ipv een lekkere standalone titel met een eigen verhaal en eigen design (grootste gedeelte van ontwerpen leunen nu heel erg op het "hippe" AvP-R, een rampzalige film, maar om nou meteen de Predator van die film als design te gaan gebruiken... Iets meer variatie, ala Predator 2 had het monster meer goed gedaan denk ik.)

Ook de Gears-of-War geinspireerde Marines vind ik jammer. WTF moet ik met lampjes op mijn pantser? Ik heb toch al een schouderlamp en flares? Het pantser zelf vind ik wel aardig ogen, op de been-armor na (giga-robo-boots?), maar dat de Pulserifle nodeloos verhipt is (NOG vierkanter, meer gaatjes en roosters, dat moet er hip uitzien!) en dergelijke is gewoon jammer. Dat betreft kijk ik meer uit naar Aliens: Colonial Marines van Gearbox, die meer voor de authentieke look gaan, zoals AvP 99 dat eigenlijk ook gewoon deed.
fokkerspyvrijdag 7 augustus 2009 @ 20:02
Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Iets zegt me " nee " teveel film based en anderzijds heb ik zoiets van "mwah..mischien toch maar proberen" Maar het probleem is er zijn al zoveel soortgelijke games zoals mass effect,space siege,risen,
#ANONIEMvrijdag 7 augustus 2009 @ 20:03
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef fokkerspy het volgende:
Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Iets zegt me " nee " teveel film based en anderzijds heb ik zoiets van "mwah..mischien toch maar proberen" Maar het probleem is er zijn al zoveel soortgelijke games zoals mass effect,space siege,risen,
Mass Effect, een RPG gelijk aan een shooter waarin je als Alien aan de muren kan kleven en hoofden af kan bijten? Wow
Skull-splittervrijdag 7 augustus 2009 @ 20:22
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:02 schreef fokkerspy het volgende:
Ik weet niet of ik deze game ga kopen. Iets zegt me " nee " teveel film based en anderzijds heb ik zoiets van "mwah..mischien toch maar proberen" Maar het probleem is er zijn al zoveel soortgelijke games zoals mass effect,space siege,risen,
Probeer eerst eens AvPGold of AvP2 (door Monolith en in veel opzichten een completere game dan AvPGold ooit was). De figuren komen uit een film, maar daar houdt de vergelijking ook snel op. De spellen waar jij AvP nu mee vergelijkt zijn iig niet echt direct concurrenten. Denk eerder aan Dead Space, Resident Evil, Bioshock/Systemshock, Undying. Horror, spanning en een flinke scheut actie.
Skull-splittervrijdag 27 november 2009 @ 17:44
En nu is ook beeld van het MP-gebeuren (180MB!) vrijgegeven
Dragonettizondag 29 november 2009 @ 16:33
Ik hoop echt dat deze net zo intens zal zijn als AVP1 en AVP2 (pc).
Na lange tijd heb ik die intensiteit weer enigzins teruggevonden in Deadspace.

Het was gewoon geniaal gedaan in AvP 1 en 2.

Human: Geen superwapens zoals de predator, niet de snelheid en kracht van de aliens. Maar de human campaign was misschien wel het spannendst.

Predator: Mooie wapens, snel en sterk. Maar toch een spannende campaign weten maken om de predator heen. En gelukkig niet de predator te overpowered maken.

De alien species heb ik niet echt vaak gespeeld, maar het was zeker ook een goed gevoel om langs de muren en plafonds heen sluipen om je slachtoffer te pouncen....

Ik hoop dat het niet verpesten.....

Edit: Net dat MP filmpje gezien, ziet er heel leuk uit! (achtegrond muziek ... )

[ Bericht 11% gewijzigd door Dragonetti op 29-11-2009 16:44:01 ]
Skull-splitterzaterdag 19 december 2009 @ 12:13
27 (!) nieuwe screenshots vrijgegeven
Skull-splitterdinsdag 12 januari 2010 @ 20:34
nog maar 6 weken
SpankmasterCwoensdag 13 januari 2010 @ 01:34
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:
nog maar 6 weken


Maak me toch wel zorgen, afgelopen Rebellion games waren zonder twijfel allemaal kut.
Skull-splitterwoensdag 13 januari 2010 @ 17:47
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 01:34 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]



Maak me toch wel zorgen, afgelopen Rebellion games waren zonder twijfel allemaal kut.
Ik opperde onlangs dat Rebellion enkel fatsoenlijke AvP games heeft gemaakt, en dat hun overige games gewoon nooit boven gemiddeld zijn.

En AvP zat in 99 niet echt vol met geweldige gameplay maar ademde meer de sfeer van een techdemo...


Verse lading screens









Sharkdoggiezaterdag 23 januari 2010 @ 12:07
Vandaag bij Zavvi als dagaanbieding de pc versie pre-order 20,-. Bij FRS kost het 50,-. Heb zelf goede ervaringen met de winkel.
Skull-splitterzaterdag 23 januari 2010 @ 15:15
Das aardig de moeite idd... Tis dat ik de hunter edition wil... Maar wellicht voor broertjes interessant.

Edit: besloten dat maar als verjaardagscadeautje voor beiden te doen en het is waar dat je anderen cadeau geeft wat je zelf het liefst krijgt

[ Bericht 43% gewijzigd door Skull-splitter op 23-01-2010 15:29:39 ]
Skull-splitterwoensdag 3 februari 2010 @ 14:20
Morgen, 4 februari, MP demo
Ulreazjwoensdag 3 februari 2010 @ 14:58
Gepreordered, nu nog paar week wachten.
Skull-splitterwoensdag 3 februari 2010 @ 15:37
platform?
Ulreazjwoensdag 3 februari 2010 @ 15:51
Voor de pc.
SpankmasterCwoensdag 3 februari 2010 @ 15:56
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Ulreazj het volgende:
Voor de pc.
Het platform voor echte mannen!
Tokuswoensdag 3 februari 2010 @ 15:57
quote:
oh my god wat is dat voor lelijke concept art? Ik hoop echt dat die niet in het spel zit.
Skull-splitterwoensdag 3 februari 2010 @ 16:02
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het platform voor echte mannen!
Jammer genoeg is deze titel volledig verkracht door hem console vriendelijk te maken (althans, van alle beelden tot nu toe... Juist, console beelden )

Maar dat mag de pret niet drukken, PC-galore!
Skull-splitterdonderdag 4 februari 2010 @ 15:40
Demo is uit, en mocht je gezeik hebben op je PC omdat ie crasht naar de desktop: zet je geluidseigenschappen in windows op maximaal 44.1KHz sampling, anders gaat ie dus bokken

Speelt verder prima weg
Dibbledonderdag 4 februari 2010 @ 16:00
Ben nu de demo aan het downloaden op Steam, hoor niet veel goeds over dit spel. Zou te console achtig voelen en jammer dat er matchmaking in zit. Hoop dat het meevalt.
Skull-splitterdonderdag 4 februari 2010 @ 16:53
De demo is iig geen publiekstrekker (matchmaking, steam wat mensen zonder steam-games niet laat inviten en de geluidsbug (alles boven de 44.1Khz aan sampling zorgt voor een crash to desktop) zijn niet echt paradepaardjes om publiek mee te trekken, voor de PC althans), en lang leve consoles idd: veel acties zijn oversimplificeerd/buiten beheersing van de speler gelaten helaas

[ Bericht 40% gewijzigd door Skull-splitter op 04-02-2010 17:00:30 ]
rakottodonderdag 4 februari 2010 @ 21:53
Wtf is dit, hij blijft zoeken naar een game.
CraniuMdonderdag 4 februari 2010 @ 21:53
De mp demo bevalt me erg goed.

De game is al ge-preorderd
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef rakotto het volgende:
Wtf is dit, hij blijft zoeken naar een game.
Dat is het nadeel duurt allemaal veels te lang.
intraxzdonderdag 4 februari 2010 @ 22:05
Jammer dat er weer zo'n walgelijk matchmaking systeem bijzit. Het spel zelf is wel leuk. Ik maak de meeste kills als ik gewoon human ben
Dibbledonderdag 4 februari 2010 @ 22:26
Is het al beter nu, kunnen er meer mensen connecten? Vanmiddag heb ik het opgegeven
rakottodonderdag 4 februari 2010 @ 22:26
Voeg me maar toe: Darkelda, dan kunnen we wel spelen.
Skull-splitterdonderdag 4 februari 2010 @ 22:30
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef rakotto het volgende:
Wtf is dit, hij blijft zoeken naar een game.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:05 schreef intraxz het volgende:
Jammer dat er weer zo'n walgelijk matchmaking systeem bijzit. Het spel zelf is wel leuk. Ik maak de meeste kills als ik gewoon human ben
Problemen van een gehandicapte demo: matchmaking is slechts een onderdeel, de full-game zal dedicated servers en meer vrijheid geven in de indeling van een server. Net als de 8 player eis voordat je uberhaupt een game kunt beginnen...
Allemaal zodat je de full game koopt, maar hiermee jaag je juist veel mensen weg.

Qua gameplay: het is geen AvP '99. Het is geen AvP2. Het is niet beter. Bij veel keuzes heb ik domweg vraagtekens: waarom? Het werkte prima in de voorgangers, waarom aanpassen? Antwoord vindt men in de vorm van consoles vrees ik, en een cloak die bij het minste of geringste al begint te schitteren als een kerstboom heeft bijvoorbeeld ook geen zin.

Nee, hier is duidelijk nog werk aan de winkel, maar ik denk wel dat je voor weinig geld een toffe game hebt (de game is voor ongeveer 20 euro in britsegameshops te bestellen voor de PC)
CraniuMdonderdag 4 februari 2010 @ 22:40
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:

Qua gameplay: het is geen AvP '99. Het is geen AvP2. Het is niet beter. Bij veel keuzes heb ik domweg vraagtekens: waarom? Het werkte prima in de voorgangers, waarom aanpassen? Antwoord vindt men in de vorm van consoles vrees ik, en een cloak die bij het minste of geringste al begint te schitteren als een kerstboom heeft bijvoorbeeld ook geen zin.
Bij AvP'99 en 2 heb je ook nu meer een nostalgie gevoel, en dat je dat nog in je geheugen heb als een super vette game en daarom deze nu al wat mider is. Maar hoe vaker ik de demo nu doe komt het oude avp gevoel toch weer wat terug.
Myersdonderdag 4 februari 2010 @ 22:58
'Quick Match'

Na 30 mins wachten maar afgesloten.
intraxzdonderdag 4 februari 2010 @ 23:35
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]


[..]

Problemen van een gehandicapte demo: matchmaking is slechts een onderdeel, de full-game zal dedicated servers en meer vrijheid geven in de indeling van een server. Net als de 8 player eis voordat je uberhaupt een game kunt beginnen...
Allemaal zodat je de full game koopt, maar hiermee jaag je juist veel mensen weg.
Dus ik kan in de full game een server uit een lijst met servers aanklikken? Dat zou de game een stuk gebruiksvriendelijker maken.
rakottovrijdag 5 februari 2010 @ 10:49
Ik heb geen problemen meer.
Skull-splittervrijdag 5 februari 2010 @ 17:44
PC versie is iig gefixt, en ja, in de full game zit gewoon een serverbrowser ingebouwd.
rakottovrijdag 5 februari 2010 @ 19:14
quote:
Unprecedented demand for Aliens vs Predator following the release of the cross-platform demo yesterday morning brought to light matchmaking issues resulting in players having to wait to join games, or even not find games at all.

We’re pleased to say later in the day the issue was corrected and a small patch to the PC executable next time you launch it from Steam will have you finding and playing games using Quick Match as it was intended.

While this issue did not affect the Xbox 360, we are with SEGA’s assistance investigating reports of a similar nature on the PlayStation 3 and working flat out on a solution.

The full game features the ability to browse for and create games but for the purposes of simplicity the demo was limited to matchmaking, alongside the ability to set up groups with friends which mitigated yesterday’s issues for many.

We’re really sorry that this issue tainted a day in which we saw many people get hands on with AvP for the first time and we’re hugely gratified by the positive feedback to the game.
intraxzvrijdag 5 februari 2010 @ 19:16
Mooi dat er ook nog consolegames uitkomen met de mogelijkheid om zelf een game te zoeken.
HL_Dog43vrijdag 5 februari 2010 @ 19:55
Met de 360 demo had moest ik ook belachelijk lang wachten op een game, als je het vergelijkt met een andere multiplayer demo die recentelijk is verschenen (BF BC2 red.).
Maar een helse 30 minuten, laat staan 10 minuten.. nee.. gelukkig niet. Wel een minuut (2?).
Dat kan natuurlijk niet als je ff vlug een demo wil checken.

Vind de demo zelf wel leuk, maar ik verwacht wel meer van de volledige versie.


ps. Alle lichten uit, headphones op, scherm aan. Oef.
Tauchmeistervrijdag 5 februari 2010 @ 20:55
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:55 schreef HL_Dog43 het volgende:
ps. Alle lichten uit, headphones op, scherm aan. Oef.
Skull-splittervrijdag 5 februari 2010 @ 21:32
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:16 schreef intraxz het volgende:
Mooi dat er ook nog consolegames uitkomen met de mogelijkheid om zelf een game te zoeken.
Geloof je dat zelf? Die dedicated servers zijn volgens mij voorbehouden aan de PC
intraxzvrijdag 5 februari 2010 @ 21:50
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geloof je dat zelf? Die dedicated servers zijn volgens mij voorbehouden aan de PC


Ik hoef niet perse dedicated servers, zolang ik maar een game kan zoeken met een serverbrowser. Ik wil geen half uur wachten in een of andere matchmaking lobby.
Skull-splittervrijdag 5 februari 2010 @ 21:52
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef intraxz het volgende:

[..]



Ik hoef niet perse dedicated servers, zolang ik maar een game kan zoeken met een serverbrowser. Ik wil geen half uur wachten in een of andere matchmaking lobby.
Die is nu dus alweer gefixt en binnen een paar tellen zit je in je loading scherm... Wil je een serverbrowser, dan moet je gewoon PC spelen.
Dibblevrijdag 5 februari 2010 @ 21:54
doet de demo het nou weer goed?
Skull-splittervrijdag 5 februari 2010 @ 21:55
Bother to read?
Dibblevrijdag 5 februari 2010 @ 22:58
pc of xbox ben in de war over welke versie mensen het hier hebben
rakottozaterdag 6 februari 2010 @ 00:30
Tering gave game, ik kan niet wachten op de SP.
Dibblezaterdag 6 februari 2010 @ 01:09
Jezus wat een eng spel zeg
SoldMayorzaterdag 6 februari 2010 @ 02:34
Wat een spel
Ulreazjzaterdag 6 februari 2010 @ 12:47
Vandaag demo eens binnentrekken en kijken hoe het gaat
Skull-splitterzondag 7 februari 2010 @ 00:02
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:47 schreef Ulreazj het volgende:
Vandaag demo eens binnentrekken en kijken hoe het gaat
Ulreazj, last survivor of the Nostromo, signing out...
Ulreazjzondag 7 februari 2010 @ 12:18
Hehe, zo voelde het wel. Eerst ging ik als pred, dat was wel leuk, maar niet mijn klasse. Toen als marine, hoe vet is dat
rakottozondag 7 februari 2010 @ 12:32
Alien heeft toch wel een goede voorsprong in DeathMatch.

Speed(hack) Haha, nee. Het kan snel bewegen.
Auto-Health-Regeneration - Ga je bijna dood, kan je snel ontsnappen en rustig bij ademen.
Skull-splitterzondag 7 februari 2010 @ 23:59
Mijn problemen met dit spel beperken zich helaas tot het volgende: kunstmatige balancing die doorgeslagen is...
Vroeger, in zowel AvP 1 als 2 was de balans redelijk natuurlijk, en eens gewend maakte het eigenlijk geen zak uit welk ras je speelde, omdat ieder ras zo zijn zwakte had, en je moest je sterke kaarten gewoon uit weten te spelen.

Bij deze demo iig, kun je al je oude kennis overboord gooien en opnieuw beginnen.

Ter illustratie:
quote:
[message=33427851,noline]Bulls schreef op zondag 07 februari 2010 @ 23:07[/message]:
Je kan wel van het plafond vallen met Alien, je moet dan naar beneden kijken, en dan springen, maar helaas maak je dan wel lawaai.

"Vroegah" hoefde je alleen je knop los te laten. Als je vanaf een verhoging naar beneden wilde vallen, dan kon dat gewoon, zonder dat je het risico had dat je aan de grond en daarna de muur bleef kleven. Dat werkte, dat werkte goed. Why fix what ain't broken? Antwoord? Consoles.

Nog een voorbeeld: vroegah was de cloak gewoon een transparancy van 90% bij stilstand, 75-80% bij beweging. Je kon er geen kont van zien, behalve als je gewoon oplette. De wapens waren ingedeeld in ranged (auto-decloak) en melee (cloak bleef werken), waarbij alleen de speargun en plasmacaster je een laservisier gaven, voor buitenstaanders zichtbaar als een lichtvlek op respectievelijk speargun en helm, ook bij cloak.

Nu is de cloak een shader effect (eindelijk, maar nog immer niet filmgetrouw/effectief/autobalancing), maar om hem zichtbaarder te maken bij beweging heeft men ervoor gekozen dat je cloak enorm stoort, voor buitenstaanders zichtbaar als electrische randen die over je ganse lichaam lopen, en je even zichtbaar maken als een kerstboom aan krachtstroom.
Daarnaast wordt je bij elke aanval uit je cloak geworpen, heeft men het laservizier niet enkel aan begin en eind zichtbaar gemaakt (dus niet meer slechts de beruchte drie punten), maar van A tot B zichtbaar te maken, en daarnaast OOK nog een kleine donderstorm op je schouder af te laten gaan als je een plasmawapen wilt gebruiken. Hoe nutteloos kun je die cloak maken?
Daarnaast begint een Alien met al zijn wapens aan boord, en een marine wordt afgescheept met een gecastreerde versie van de Pulserifle (geen grenadelauncher), en de Marine mag zelfs zijn meest kenmerkende wapen aan de andere kant van het level ophalen (al snap ik waarom, ze hebben er een wapen van gemaakt wat een one-shot-kill maakt in elke omstandigheid van een treffer, waar je vroeger lichte shots en zware shots kon doseren, omdat het een losstaand wapen was)

En ik moet zeggen helaas, maar het zorgt bij mij meer voor frustratie dan voor speelplezier. Here's hoping they will fix it...
rakottomaandag 8 februari 2010 @ 06:49
De Cloaking + Lasersights van de Predator mag inderdaad beter gedaan worden.

En de weapon pickups... Tja, ook wel irritant op een één of andere manier met die triggers, maar het is een kwestie van wennen.

De wall-walk van de Alien is opzich makkkelijk op te lossen. Vaak hoef je niet op springen te drukken als je Auto wall-walk uit hebt staan. Als je gewoon hangend op MOUSE3 klikt, dan valt ie al naar beneden in de meeste gevallen. Ik denk dat dit wel fixed is in de Full Version.


Volgens mij is dit toch ook een maanden oude build? Of heb ik het mis?
Skull-splittermaandag 8 februari 2010 @ 08:26
Demo is code van nog geen anderhalve maand terug geloof ik, maar veel reviews van de volledige versie reppen wel over een behoorlijk verschil in gameplay tussen demo en full... In de positieve zin
Ulreazjmaandag 8 februari 2010 @ 09:04
Ja, demo lijkt mij ook niet echt af. voicechat is crappy en laden duurt best lang.
Noorsevikingmaandag 8 februari 2010 @ 21:04
Voicechat is erg gaar , maar opzich als je met vrienden een volle game host ....en die instant killing moves in de ban doet is het erg vermakelijk.

Hij is al een pre-order voor mij

Alien
intraxzmaandag 8 februari 2010 @ 21:27
quote:
Op maandag 8 februari 2010 08:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Demo is code van nog geen anderhalve maand terug geloof ik, maar veel reviews van de volledige versie reppen wel over een behoorlijk verschil in gameplay tussen demo en full... In de positieve zin
Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?
Kontikidinsdag 9 februari 2010 @ 21:37
PS3 demo is nog niet gefixt zeker? Nog geen enkele keer een match gevonden
Skull-splitterdonderdag 11 februari 2010 @ 16:35
quote:
Op maandag 8 februari 2010 21:27 schreef intraxz het volgende:

[..]

Heb je een linkje naar een review die daar wat over zegt?
OXM, dus dat is dan ook weer een console variant...
Scoort daar een 80/100.

Demo nu weer een paar keer gespeeld, het melee-systeem begin ik aardig onder de knie te krijgen (maar het blijft wonky), ben benieuwd naar de full...

Volgende week komt het spel uit, Hunters Edition hier, dus "Oh jee, een facehugger in de plee" in huize Skull-splitter

Ik ben dit betreft overigens een volledige PC speler, dus wellicht is het hendig om hier gametags/steam-usernames neer te zetten.

Nick @ fok=username @ steam voor mij
Tokusdonderdag 11 februari 2010 @ 16:54
eigenlijk verwacht ik niet heel veel van die facehugger in de Hunters edition. die zal wel vrij lame zijn, net als die batarang bij Batman: Arkham Asylum.
Skull-splitterdonderdag 11 februari 2010 @ 17:08
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:54 schreef Tokus het volgende:
eigenlijk verwacht ik niet heel veel van die facehugger in de Hunters edition. die zal wel vrij lame zijn, net als die batarang bij Batman: Arkham Asylum.
Die was wel extreem cheap... Als ik dat geweten had, had ik de gewone versie gekocht

Ik gok, eerlijk gezegd, dat dit de standaard bendy-facehugger is die ook een tijdje te koop was rond de release van Alien: Resurrection. Zacht plastic rubber met metaal in de poten.
Tokusdonderdag 11 februari 2010 @ 17:51
hm ok.
ik krijg dit weekend als het meezit m'n Big Chap binnen, leuk voor op de box naast m'n monitor. Op de andere staat nu een 12" Predator
Skull-splitterdonderdag 11 februari 2010 @ 19:57
Hier een Hot Toys P1 idd, big chap... Ik vind zijn dome niet geweldig, maar de NECA variant is ook weer niet alles...

(en net al mijn McFarlane zut verkocht en mijn Predator maskers aan de muur gehangen )
Tokusdonderdag 11 februari 2010 @ 22:26
hm, die andere Aliens van Hot Toys vond ik ook nog geweldig. Big Chap komt er nog wel het dichtste bij in de buurt. Vooral met die doorzichtige dome. Alleen de vorm klopt niet helemaal he? Naja, dat is nitpicking. En ver offtopic.
rakottodonderdag 11 februari 2010 @ 22:45
85/100

http://ps3.ign.com/articles/106/1068504p1.html

Ulreazjvrijdag 12 februari 2010 @ 10:02
Schop, we zijn er bijna.
Tokusvrijdag 12 februari 2010 @ 10:22
de beschrijving op Bol.com is overigens wel grappig
quote:
Aliens vs Predator is een game gebaseerd op de gelijknamige B-film waarin mariniers stranden in een oorlog tussen Aliens, bekend uit de Aliens filmtrilogie, en Predators, bekend van de Predator filmserie.
rakottovrijdag 12 februari 2010 @ 17:42
B-Film?
Tokusvrijdag 12 februari 2010 @ 17:50
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef rakotto het volgende:
B-Film?
Je wou toch niet beweren dat AvP zo'n geweldige film is he? Of dat die ook maar een beetje in de buurt kan komen van de Alien of Predator films? (ja, zelfs niet bij Alien: Resurrection)
Skull-splittervrijdag 12 februari 2010 @ 19:42
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:42 schreef rakotto het volgende:
B-Film?
Nou... Gezien wat de vorige films opbrachten is 40 miljoen niet echt een geweldig budget, wat er hier en daar ook wel aan af te zien is...
rakottovrijdag 12 februari 2010 @ 22:49
Ik dacht dat ze het over Aliens hadden en niet AvP.
Skull-splitterzaterdag 13 februari 2010 @ 12:22
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:49 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht dat ze het over Aliens hadden en niet AvP.
En laat die nou later, na "naar de gelijknamige B-film" als aparte franchise genoemd worden...

Magoed, nog een weekje
Kontikimaandag 15 februari 2010 @ 21:26
En inmiddels werkt ook de PS3-versie naar behoren Ben er blij mee, het is weer ouderwets spannend.

Iemand enig idee wat je voor videokaart nodig hebt om de PC versie in full hd goed te kunnen laten lopen? Mijn ATI Radeon HD 2600 Pro trekt het niet (10 fps of zo), ondanks de quad core Core2 en 6 gig ram.
Skull-splittermaandag 15 februari 2010 @ 22:54
lol, de HD2900 is dan ook de minimum !

Met een Ati HD5770 a 140 ben je weer onder de pannen iig, 1920*1200 hier iig, alles high.

Ik heb een haat liefdeverhouding met dat domme meleesysteem, vaak als je de eerste heavy mist heb je geen kans meer op herstel omdat je tegen de vlakte gaat, waarbij de Predator ook nog eens veel sneller links-rechtsen uit kan delen... En die Press E to instakill ben ik onderhand ook beu... Vaak vanaf tien meter te activeren, krijg ik weinig voldoening uit (behalve dat ik het dan sneller doe dan de tegenstander).

Ik speel alle rassen inmiddels redelijk, maar blijf vierkant zuigen als Alien... Moet beter kunnen.
rakottodinsdag 16 februari 2010 @ 06:52
Ik zuig als Marine, ben middelmatig met de Predator en ben goed met de Aliens als ik het zo mag zeggen.
Noorsevikingdinsdag 16 februari 2010 @ 11:11
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 06:52 schreef rakotto het volgende:
Ik zuig als Marine, ben middelmatig met de Predator en ben goed met de Aliens als ik het zo mag zeggen.
Marine is altijd de lul zeker in deze map

Het is niet zo moelijk om als Alien te spelen
Zeker met de bijna instant respawn bij deathmatch. bij de andere modes zul je een x aantal levens hebben, niet met zoveel Aliens in aantal zijn.
Kwestie van gewoon kamikaze plegen op de vijanden, zelfs al doe je geen instant kill moves (e), maak je ze nog makkelijk af met je gewone aanvallen.
Dus goed hoef je niet echt te zijn.. gemiddeld potje eindig je makkelijk met 20/25 kills.

De demo is een ouder versie dus hopelijk is het getweakt dat het wat meer gelijk is...
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 11:52
Als marine lukt het me eigenlijk stelselmatig te winnen met enkel pulserifle en af en toe een granaatje (alleen wordt je minstens zo vaak gebumraped door backstabbing aliens met "E" )
Noorsevikingdinsdag 16 februari 2010 @ 12:10
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Als marine lukt het me eigenlijk stelselmatig te winnen met enkel pulserifle en af en toe een granaatje (alleen wordt je minstens zo vaak gebumraped door backstabbing aliens met "E" )
Zo'n stun attack met de staart en dan een gewone melee attack is ook al genoeg in principe
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 12:13
Klopt, maar die werken niet op 10 meter afstand, die E wel
Houzerdinsdag 16 februari 2010 @ 13:58
Kut ik heb de hele versie net door bus gekieperd gekregen (Dank BOL.com). Kan ik hem nog niet installeren
Ik denk pas de 19e dat ie op steam vrij gegeven word.

Hopelijk zit ook hier weer de survivor mode in mutiplayer.
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 14:00
Correct. Grappig dat bol.com enerzijds al bezorgd, anderzijds mailtjes rondstuurt en weer anderen hebben nog niets gehoord.

Maar dat wachten terwijl je de game al vast hebt is idd onzin... Maar ook niet voor het eerst/laatst.
Tokusdinsdag 16 februari 2010 @ 16:48
hm
verstuurt bol.com de Xbox-versie ook al? zo ja, dan ga ik 'm straks nog bestellen.
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 16:56
Dunno, ik zit toch te wachten op de PC variant (consoles voor dit soort spellen, mag ik zeggen met een x360) en die gaat pas de 19e live.
Eenskijkendinsdag 16 februari 2010 @ 17:51
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:
Dunno, ik zit toch te wachten op de PC variant (consoles voor dit soort spellen, mag ik zeggen met een x360) en die gaat pas de 19e live.
dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 18:00
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:51 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

dit is wel een console game hoor. merk je aan de controls, overgeport naar PC later.
Slettebak, lees dan: ik vind het gewoon kut dat die hoerenconsoles de besturing van de PC aangetast hebben. Maar verder dan de feitelijke betekenis van een zin lezen is kennelijk vrij moeilijk.
Eenskijkendinsdag 16 februari 2010 @ 18:16
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

ik vind .
oh zo
MMaRsudinsdag 16 februari 2010 @ 18:29
Vandaag opgepikt bij de Media Markt ( 360 versie ) en het is echt een supergame tot nu toe . Van alle species even de eerste missie gespeeld, en het is echt geweldig. HEERLIJK zoals vanouds zeg maar. Goede graphics en sfeer, audio is perfect. Club missie is OMG.
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 18:30
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:16 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

oh zo
Met mij een klein leger aan spelers van de vorige versies. Maar gelukkig staat mijn mening daarin alleen.
Ulreazjdinsdag 16 februari 2010 @ 18:32
Vrijdag is het zover.
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 18:34
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:32 schreef Ulreazj het volgende:
Vrijdag is het zover.
Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?
Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 22:04
ach, feest: de hunter edition wordt volgens geruchten later geleverd, omdat, jawel, er problemen zijn met het produceren van de facehugger... als je IETS kunt plannen dan is het wel het produceren van een plastic figuurtje...

Nieuwe release voor de special edition: 3 maart
Tokusdinsdag 16 februari 2010 @ 22:22
damn. dan hoef ik morgen dus nog niet naar de gamestore.
SoldMayordinsdag 16 februari 2010 @ 22:42
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen

die demo was zo
rakottodinsdag 16 februari 2010 @ 22:44
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen

die demo was zo
SoldMayordinsdag 16 februari 2010 @ 23:23
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:44 schreef rakotto het volgende:

[..]


Skull-splitterdinsdag 16 februari 2010 @ 23:24
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef Tokus het volgende:
damn. dan hoef ik morgen dus nog niet naar de gamestore.
De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.
Eenskijkendinsdag 16 februari 2010 @ 23:34
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen

die demo was zo
singleplayer
Ulreazjwoensdag 17 februari 2010 @ 08:41
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hey Ulreazj, have you ever been mistaken for a man?
wat ?
Noorsevikingwoensdag 17 februari 2010 @ 11:17
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:42 schreef SoldMayor het volgende:
Zijn er echt mensen die dit gaan kopen

die demo was zo
Ja, want de demo is ook echt de definitieve game, Jij bent zeker zo'n figuur dat na één match de demo al zat was er minstens 6 verschillende modes.. waarvan de Deathmatch de minst geslaagde is.

Als je dit met maten online speelt is het gewoon toffe game

Ga maar lekker weer GTA 4 spelen.
Tokuswoensdag 17 februari 2010 @ 11:24
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De gewone is overal gewoon te koop, officieel pas vanaf de 19e.
ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monteren
MMaRsuwoensdag 17 februari 2010 @ 13:31
Echt een supervette game
CraniuMwoensdag 17 februari 2010 @ 13:50
hopen dat de bestelling van game.co.uk wel vrijdag op mijn deurmatje beland 14.gif
Skull-splitterwoensdag 17 februari 2010 @ 13:56
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik heb er liever een beestje bij, zodat ik die op m'n Terminator schedel kan monteren
Dito hier, maar die had ik al een tijdje in de preorder staan. In de winkel zie ik hem niet zo hard gaan, ondanks 4 extra maps. Hopen dat bol hem tijdig levert.
Tokuswoensdag 17 februari 2010 @ 13:59
Mediamarkt en gamestores hadden 'm nog niet. Wel de normale versie.
MMaRsuwoensdag 17 februari 2010 @ 14:25
Echt een bazengame
Skull-splitterwoensdag 17 februari 2010 @ 14:33
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 13:59 schreef Tokus het volgende:
Mediamarkt en gamestores hadden 'm nog niet. Wel de normale versie.
Ga er ook van uit dat de special edition pas vrijdag te krijgen is eerlijk gezegd. Wel naadje dat dit foefje nagenoeg altijd plaatsvindt als je een SE besteld...
rakottowoensdag 17 februari 2010 @ 16:27
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
Echt een bazengame
Ik ben benieuwd.
Noorsevikingwoensdag 17 februari 2010 @ 17:00
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
Check het steam forum je kunt hem al preloaden blijkbaar

15 GB dus wel de moeite waard om het nu al te doen.
rakottowoensdag 17 februari 2010 @ 17:32
Het is in Enschede al verkrijgbaar. en 15gb indeed. Like wtf Moet grafisch dan wel heel erg sterk zijn, textures etc
Skull-splitterwoensdag 17 februari 2010 @ 17:34
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:32 schreef rakotto het volgende:
Het is in Enschede al verkrijgbaar. en 15gb indeed. Like wtf Moet grafisch dan wel heel erg sterk zijn, textures etc
Aangezien elk oppervlak anno 2010 gewoon minimaal 3 textures heeft, sta ik er eigenlijk niet echt van te kijken.
Cruise.Elroywoensdag 17 februari 2010 @ 22:47
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Aangezien elk oppervlak anno 2010 gewoon minimaal 3 textures heeft, sta ik er eigenlijk niet echt van te kijken.
Dat is ongeveer 2MB per megapixel als ze geen DXT1 gebruiken, nog steeds een enorme berg textures.
Skull-splitterwoensdag 17 februari 2010 @ 22:49
En niet te vergeten een sloot aan geluid. UT3 was iets van 8 GB, vond ik ook al veel, magoed, dat is lang geen volledig spel.
Kontikiwoensdag 17 februari 2010 @ 23:25
Wat zijn dat voor mong.... onplezante lui die de hele tijd door het spel heen blerren Helaas nog geen optie gevonden om dat uit te schakelen (PS3 demo).
Ulreazjdonderdag 18 februari 2010 @ 19:17
Hijs al te spelen Kon al downloaden op steam. Intro filmpje van Marine is vet. En graphics op 1920*1200 alles high, zeer aan te raden.
HL_Dog43donderdag 18 februari 2010 @ 19:38
Zojuist de 360 versie gekocht en nu aan het installeren op de HDD
Eenskijkendonderdag 18 februari 2010 @ 19:47
Ik ben benieuwd naar jullie meningen
HL_Dog43donderdag 18 februari 2010 @ 21:18
Lol de eerste keer dat ik me rotschok was van mijn schaduw
rakottodonderdag 18 februari 2010 @ 23:06
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Lol de eerste keer dat ik me rotschok was van mijn schaduw
Marine
Marksterdonderdag 18 februari 2010 @ 23:10
http://www.gamespot.com/x(...)ingtitle/review.html

5.5, wauw bazengame
HL_Dog43donderdag 18 februari 2010 @ 23:37
Yeah ik ben eerst een marine... daarna zie ik wel.
Eenskijkendonderdag 18 februari 2010 @ 23:37
gamespot Dat zooitje ongergeld kan je toch niet serieus nemen.
MMaRsudonderdag 18 februari 2010 @ 23:39
quote:
Gamespot . Review van niks man.

Na dat debacle met Kane & Lynch zijn hun totaal niet betrouwbaar meer. 7 van Eurogamer & IGN zegt genoeg. Fans vinden de game vet, dat zegt ook genoeg.
HL_Dog43vrijdag 19 februari 2010 @ 00:12
Ik vind de 8,5 die gamez heeft gegeven anders wel terrecht. Oh en nee ik ben GEEN fan, ik vind het echter wel een goede game. Geen topper, dat dan weer niet.
Noorsevikingvrijdag 19 februari 2010 @ 01:00
quote:
Gamespot heeft allang zijn aanzien verloren


Heb hem nu op Steam maar ze moet iets aan die matchmaking doen.

Team DM 4 vs 4

Bleek na 5 minuten 4 vs 1

Ik was alleen de eindscore 18 voor hun 14 voor mij ...wel lekker veel xp
Tokusvrijdag 19 februari 2010 @ 12:03
en, ligt de Hunter Edition al in de winkels?
Skull-splittervrijdag 19 februari 2010 @ 15:24
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 12:03 schreef Tokus het volgende:
en, ligt de Hunter Edition al in de winkels?
Nope, en nog immer niets van Bol.com...
Eenskijkenvrijdag 19 februari 2010 @ 15:37
Die staarten van de facehuggers schijnen grote problemen te hebben, dat ze afbreken etc.
Skull-splittervrijdag 19 februari 2010 @ 15:58
Worden ook gratis vervangen door SEGA, maar vergis je niet: die dingen zijn klein, Patrick...

Maar wel om te janken dat je maar niets hoort... Pre-order staat in de verwerking @ bol.com, maar op productpagina staat een levertijd van 2-4 werkdagen

Gelukkig ben ik volgende week vrij.
Markstervrijdag 19 februari 2010 @ 20:51
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
Skull-splittervrijdag 19 februari 2010 @ 22:06
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
Verbreed je blik eens
Dulkzaterdag 20 februari 2010 @ 00:23
nou ik ben net met Marine gestart, dat stukje in "the Club" is wel gaaf.
die radar met bliepjes heb ik bijna nachtmerries van gehad en die zit er gewoon weer in
SPOILER
opeens gaat de muziek weer spelen en komen de xenomorphs van alle kanten
vooral met mijn koptelefoon op en alle lampen uit
HL_Dog43zaterdag 20 februari 2010 @ 02:07
Die bliepjes zijn zo freaky... BLIEP BLIEP BLIEP BLIEP
*kijkt angstig om zich heen*
*ziet een glimp van voorbijrushende schaduw*
*kruipt bibberend samen in een hoekje*
*jammerd om zijn mammie*
rakottozaterdag 20 februari 2010 @ 11:22
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
Omkopingen voor goede reviews etc
Noorsevikingzaterdag 20 februari 2010 @ 11:32
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
Sinds het Kane & Lynch incident (zoek maar op google) is het het lachertje onder de gamesites geworden

Hun reviews kan je gewoon niet serieus nemen
intraxzzaterdag 20 februari 2010 @ 13:19
Hoe verschilt het uiteindelijke spel nou van de demo?
Tokuszaterdag 20 februari 2010 @ 17:03
zoals verwacht valt de hunter edition tegen. geen comic, en de facehugger is veel kleiner dan verwacht. voor een kat is het wel ongeveer het goeie formaat.
Skull-splitterzaterdag 20 februari 2010 @ 17:14
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef Tokus het volgende:
zoals verwacht valt de hunter edition tegen. geen comic, en de facehugger is veel kleiner dan verwacht. voor een kat is het wel ongeveer het goeie formaat.
Don't say I haven't told you so...

Hier nog niets binnen verdomme...
Marksterzaterdag 20 februari 2010 @ 18:33
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Verbreed je blik eens
ga ik vanaf nu meteen doen
Skull-splitterzaterdag 20 februari 2010 @ 18:39
Niet dat je gamespot niet mag geloven, alle kritiekpunten zitten er wel in, maar niet genoeg om een 5.5 te rechtvaardigen IMO.

Ik bedoel meer dat mensen vaak makkelijk op een enkele review hun keuzes/meningen baseren, en dat is te kort door de bocht.
Marksterzaterdag 20 februari 2010 @ 19:03
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet dat je gamespot niet mag geloven, alle kritiekpunten zitten er wel in, maar niet genoeg om een 5.5 te rechtvaardigen IMO.

Ik bedoel meer dat mensen vaak makkelijk op een enkele review hun keuzes/meningen baseren, en dat is te kort door de bocht.
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel )
intraxzzaterdag 20 februari 2010 @ 19:06
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:

[..]

over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel )
Precies. Een spel met een goed cijfer kan ook erg slecht zijn. Neem bijvoorbeeld Gears of War 2. Die multiplayer is echt een wanproduct.
Ulreazjzaterdag 20 februari 2010 @ 19:10
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:

[..]

over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel )
Dat is inderdaad wel een aardig lijst.

Het is btw sowieso ipv zowiezo (ik weet het , maar toch even zeggen)
Marksterzaterdag 20 februari 2010 @ 19:25
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:10 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een aardig lijst.

Het is btw sowieso ipv zowiezo (ik weet het , maar toch even zeggen)
ik weet het
Maar ik schrijf het al me hele leven zo, omdat ik altijd dacht dat het zo was. Nu doe ik het gewoon omdat ik het leuk vind
Noorsevikingzaterdag 20 februari 2010 @ 19:46
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:

[..]

over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel )
Blijkbaar ging je daar wel van uit als je jouw opmerking terugleest.
Bij sommige spellen heb je geen review nodig zeg je.... misschien niet voor sommige spellen maar bij de grote titels heb je ook grote verwachtingen. In het verleden viel dat vies tegen als je kijkt naar Devil May Cry 2.

AvP is een redelijke "hype". maar bij deze game moet je de verschillende review's tegen elkaar afwegen.
Het is zeker geen game van het niveau Mass Effect 2 maar ook zeker geen drollenbak.
Rickocumzaterdag 20 februari 2010 @ 19:50
Ik kijk altijd op metacritic.com voor de reviews, heb je alle verschillende sites op een rijtje.

Al zag ik AvP3 er nog niet tussen staan
cryotekzaterdag 20 februari 2010 @ 20:25
Vanmiddag gekocht na hem eerst gedownload te hebben

Nu nog dedicated servers dan is t helemaal ideaal!
Skull-splitterzaterdag 20 februari 2010 @ 21:48
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef Noorseviking het volgende:
AvP is een redelijke "hype".
Voornamelijk onder fans van de oude titels
Tokuszaterdag 20 februari 2010 @ 22:24
zo, net eindeiljk even als Marine gespeeld, en het ziet er gaaf uit, en speelt best leuk.
Marksterzondag 21 februari 2010 @ 12:24
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef Noorseviking het volgende:

[..]

Blijkbaar ging je daar wel van uit als je jouw opmerking terugleest.
Bij sommige spellen heb je geen review nodig zeg je.... misschien niet voor sommige spellen maar bij de grote titels heb je ook grote verwachtingen. In het verleden viel dat vies tegen als je kijkt naar Devil May Cry 2.

AvP is een redelijke "hype". maar bij deze game moet je de verschillende review's tegen elkaar afwegen.
Het is zeker geen game van het niveau Mass Effect 2 maar ook zeker geen drollenbak.
ik zei "over het algemeen" In dit geval deed ik het idd wel
Ulreazjzondag 21 februari 2010 @ 15:16
Als marine die queen killen Vet gedaan.
2dopezondag 21 februari 2010 @ 19:29
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik kijk altijd op metacritic.com voor de reviews, heb je alle verschillende sites op een rijtje.

Al zag ik AvP3 er nog niet tussen staan
Nu wel, op den voorpagina zelfs

http://www.metacritic.com(...)360/aliensvspredator
HL_Dog43maandag 22 februari 2010 @ 00:17
Belachelijk lage cijfers als je het mij vraagt.
Mint_Clansellmaandag 22 februari 2010 @ 00:30
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
Zoek het Kane & Lynch debacle eens op.

Hier
rakottomaandag 22 februari 2010 @ 10:52
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Belachelijk lage cijfers als je het mij vraagt.
De User reviews zijn dan wel weer hoog.
Skull-splittermaandag 22 februari 2010 @ 12:40
Nog immer niets
Houzermaandag 22 februari 2010 @ 13:59
GODVR!

Ik heb de PC versie geinstalleerd, ff de singleplayer en multiplayer gedaan afgesloten, om het vervolgens al de hele week niet meer opgestart te krijgen.
Mn Steamaccount zegt alleen dat het spel 100% ready is, ik ram op launch game hij doet ff synq en gaat weer op 100% ready, maar de game starten ho maar
Skull-splittermaandag 22 februari 2010 @ 14:44
Er schijnen aardig wat bugs in te zitten, enige oplossing lijkt te zijn dat je de gamecash moet verifieren, daarna lijkt het allemaal prima te werken. Downside? Je raakt alle vorm van progressie kwijt

Ik kreeg net eindelijk een mailtje, dus morgen kan ik gaan spelen...
Houzermaandag 22 februari 2010 @ 14:49
Ik weet al waar het aan ligt ik draai het onder XP, dus direct X 9.
Als die versie laat in steam, krijg ik de melding dat die versie tijdelijk niet beschikbaar is
SpankmasterCmaandag 22 februari 2010 @ 14:52
quote:
Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef Houzer het volgende:
GODVR!

Ik heb de PC versie geinstalleerd, ff de singleplayer en multiplayer gedaan afgesloten, om het vervolgens al de hele week niet meer opgestart te krijgen.
Mn Steamaccount zegt alleen dat het spel 100% ready is, ik ram op launch game hij doet ff synq en gaat weer op 100% ready, maar de game starten ho maar
Je moet even in je steamdirectory je clientregistry.blob hernoemen naar iets anders, dan Steam opnieuw opstarten, vaak werkt het dan wel
Houzermaandag 22 februari 2010 @ 14:56
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je moet even in je steamdirectory je clientregistry.blob hernoemen naar iets anders, dan Steam opnieuw opstarten, vaak werkt het dan wel
Mmmh volgens mij ligt het aan het feit dat ik directx9 heb.
Skull-splittermaandag 22 februari 2010 @ 15:01
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:56 schreef Houzer het volgende:

[..]

Mmmh volgens mij ligt het aan het feit dat ik directx9 heb.
Nope, het ligt aan het proces tussen Steam en de local files. Een verify zorgt dat alles weer normaal werkt.

(zou lekker wezen, dat een heel spel niet meer loopt omdat je een API gebruikt)
CraniuMmaandag 22 februari 2010 @ 15:56
Godverdomme, hij is bij mij nog steeds niet binnen. Ik wil spelen.
Dulkmaandag 22 februari 2010 @ 15:58
ik heb net geprobeerd om de dx11 versie te starten, maar deze crashte naar de desktop terug toen het introfilmpje van het eerste level afgelopen was.
Skull-splittermaandag 22 februari 2010 @ 16:20
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:58 schreef Dulk het volgende:
ik heb net geprobeerd om de dx11 versie te starten, maar deze crashte naar de desktop terug toen het introfilmpje van het eerste level afgelopen was.
Zelfde truc. Rechter muisknop, verify.
HL_Dog43maandag 22 februari 2010 @ 16:22
Ik ben al bij de Predator campaign begonnen.
dikke_dondermaandag 22 februari 2010 @ 16:34
ik zit te twijfelen of ik het spel wel of niet koop. is de demo nog te downloaden en is het al enigzins verbeterd? hoorde dat het nogal ruk was in het begin met de demo.
Skull-splittermaandag 22 februari 2010 @ 19:18
Demo is gewoon redelijk te spelen op alle platformen idd, en voor het geld hoef je het niet te laten als jij bij een britse shop besteld (zavvi.com, play.com)
Kontikidinsdag 23 februari 2010 @ 23:41
Nou, ik heb eindelijk door dat je ook kunt blocken. Speelt gelijk een stuk beter als marinier.
Houzerwoensdag 24 februari 2010 @ 13:18
Whaa net de Marine missie in Normal Mode uitgespeeld.
Skull-splitterwoensdag 24 februari 2010 @ 15:00
Alien uit, Predator eerste twee missies, Marine de eerste 2 missies.

Marine doet me helaas echt veel te veel denken aan Doom 3: te donker, te weinig zicht, meer schrikeffecten dan werkelijke spanning. Werd misselijk van die alien, en in het laatste level wordt het ineens WEL moeilijk (een hyperactieve achtervolging in een beroerd ontworpen level)

Met acht jaar anticipatie onder fans had dit echt beter gekund en gemoeten IMO. Ik wil het geen flop noemen, daar is het nog net spel genoeg voor, maar wel schandalige mishandeling van een goede franchise...
CraniuMwoensdag 24 februari 2010 @ 22:33
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Alien uit, Predator eerste twee missies, Marine de eerste 2 missies.

Marine doet me helaas echt veel te veel denken aan Doom 3: te donker, te weinig zicht, meer schrikeffecten dan werkelijke spanning. Werd misselijk van die alien, en in het laatste level wordt het ineens WEL moeilijk (een hyperactieve achtervolging in een beroerd ontworpen level)

Met acht jaar anticipatie onder fans had dit echt beter gekund en gemoeten IMO. Ik wil het geen flop noemen, daar is het nog net spel genoeg voor, maar wel schandalige mishandeling van een goede franchise...
Mee eens, maar de mp maakt het voor mij geweldig goed imo.

miss ff een nieuw topic maken over deze avp game dan met steam account van ons erbij, zodat wij samen kunnen spelen?
Skull-splitterdonderdag 25 februari 2010 @ 09:18
De MP is een grap. Echt. Het menu is onoverzichtelijk, je instellingsmogelijkheden beperkt, keuze is non-existent en de beloofde dedicated servers met serverlist (volgens mij redelijk standaard op een PC game) zijn gewoon nog nergens te bekennen.

Als ik in een matchmaking game kom, zit ik met een ping van 800 te spelen
MMaRsudonderdag 25 februari 2010 @ 14:04
Dedicated servers komen nog hoor..

MP op 360 is gewoon prima.. Consoles ftw
rakottodonderdag 25 februari 2010 @ 14:07
Dedicated servers komen dmv een patch.
Skull-splitterdonderdag 25 februari 2010 @ 16:42
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:07 schreef rakotto het volgende:
Dedicated servers komen dmv een patch.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Dedicated servers komen nog hoor..
Als je die shit rond de release van CoD: MW2 schreeuwt als unique selling point, dan is het gewoon lachwekkend om je product zonder fatsoenlijke MP ondersteuning op de markt te werpen. Ik kom gemiddeld in potjes met een ping van 600-800. Doe eens grappig...
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
MP op 360 is gewoon prima.. Consoles ftw
* Skull-splitter kicks MMaRsu in the nads

Consoles hebben hier soortgelijke sporen nagelaten als bij Deus Ex 2.
MMaRsudonderdag 25 februari 2010 @ 17:14
Ik denk dat het eerder ligt aan Rebellion zelf dan aan de console versies. Net als dat het de keuze was van Ion Storm ( toch? ) om Deus Ex 2 voor de PC gewoon te porten van de console versies :p.
Skull-splitterdonderdag 25 februari 2010 @ 18:00
Dan ligt het nog altijd meer aan SEGA en Fox vrees ik, omdat die de consoleversie erdoorheen gedrukt hebben. En ik geloof dat zo'n beetje 60-75% heb op een console speelt...

Overigens loopt ie op de consoles ook niet geheel soepel heb ik begrepen.

Binnenkort een review pennen, twijfel nog aan de insteek. Als fan, als algemene game en als vergelijking met de oude AvP's is mogelijk...
MMaRsudonderdag 25 februari 2010 @ 18:34
Persoonlijk vind ik de campaigns & MP op de 360 erg goed spelen, weinig problemen gehad behalve dat het soms fucking moeilijk was op Hard.
psaexorpvrijdag 26 februari 2010 @ 15:50


deze game een 5.5 durfen te geven terwijl je weet dat ik dit soort killmoves inzitten
MMaRsuvrijdag 26 februari 2010 @ 16:08
We’ve been hard at work listening to and addressing your concerns and are pleased to announce that Monday will see the release of an update to Aliens vs Predator, see below for detail on what will be included.

We will also have news on an additional feature we know many of you have been waiting for which is now ready for a closed Beta test!

Please remember and check the revised Readme file when the update becomes available for additional information on the following.

General
- Stability improvements to address rare and infrequent hangs
- Implemented a workaround for missing audio issues with certain hardware (SoundBlaster X-Fi, Realtek onboard, etc.)
- Fixed save games being lost or corrupted if connection to Steam is lost or if user switches to offline play

Multiplayer
- Fixed XP being incorrectly affected by offline play (though only in the local stats; this will be corrected next time you connect to multiplayer)
- Fixed other players sometimes appearing to have the wrong weapon or continuing to fire indefinitely after dying
- Fixed rare issue where players would be temporarily invisible
- Fixed some selection of servers and players in menus sometimes being incorrect

AVP Dedicated Server - Beta release information

Originally Posted by daPing:
Further information regarding the dedicated servers closed beta will be announced on the 1st of March, as stated in "Patch 2 notes" thread which has been stickied in this forum.
Mint_Clansellvrijdag 26 februari 2010 @ 16:14
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:


deze game een 5.5 durfen te geven terwijl je weet dat ik dit soort killmoves inzitten
Ja, alsof die lui alleen daar naar kijken.
psaexorpvrijdag 26 februari 2010 @ 16:27
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:14 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ja, alsof die lui alleen daar naar kijken.
ja

3 speelbare kanten, 3 campaigns, mooie hoeveelheid gore, sfeer etc.
nee het is niet perfect, maar geef het dan een 6 + / -
Mint_Clansellvrijdag 26 februari 2010 @ 17:24
Een 5,5 is prima voor wat ze erbij hebben geschreven. Misschien moet je dat eens lezen i.p.v. alleen naar het cijfer te kijken.
MMaRsuvrijdag 26 februari 2010 @ 17:43
Bullshit. Het is een kut review, klaar.
Skull-splittervrijdag 26 februari 2010 @ 22:19
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:50 schreef psaexorp het volgende:


deze game een 5.5 durfen te geven terwijl je weet dat ik dit soort killmoves inzitten
Die zijn de eerste paar keer leuk, daarna wordt het alleen irritant... En verliest daardoor zijn meerwaarde. Net zoals AvP-R niet enkel op gore kon blijven drijven.
rakottovrijdag 26 februari 2010 @ 22:37
AvP-R Er was maar één scene die goed was en de rest van de film was ruk.
Skull-splittervrijdag 26 februari 2010 @ 23:28
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 22:37 schreef rakotto het volgende:
AvP-R Er was maar één scene die goed was en de rest van de film was ruk.
Voordelen: Predator zag er weer wat beter uit (tot zijn masker af ging), energiecentralescenes waren OK, en the bitch got nailed.
Nadelen: all else (als je al iets kon zien)
rakottozaterdag 27 februari 2010 @ 09:36
Hehe, the bitch got nailed scene is dus het scene waar ik het over had. Maar indeed, nu je het zo zegt... De energiecentrale scenes waren best OK.
Skull-splitterzaterdag 27 februari 2010 @ 14:25
Uit. Underwhelmed. Moeilijkheid is in dit spel eerder gebaseerd op frustratie, maar als je het trucje doorhebt dan is alles goed te doen.
SPOILER
en die vreselijke hint naar een alien home world Sommige dingen moet je gewoon niet willen weten.
Skull-splitterwoensdag 31 maart 2010 @ 23:05
Had ik al gezegd dat het een kutgame is geworden?