Dit hoef je als doorsnee user niet te proberen. Of sta jij straks zelf in het bantopicquote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:20 schreef Sander het volgende:
En die tietenfipo gaan we ook gelijk regelen.
[ link | afbeelding ]
Meh. Lees de FAQ nog eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dit hoef je als doorsnee user niet te proberen. Of sta jij straks zelf in het bantopic
Dus tieten posten = toegestaan en levert geen ban op?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:30 schreef Sander het volgende:
[..]
Meh. Lees de FAQ nog eens zou ik zeggen
Haha nou ja, alles is relatief. Meestal levert het je geen ban op. Zeker niet als fipo in de Nijmegen reeks. Maar doe het niet te vaak ik OUD of FBquote:Op vrijdag 13 februari 2009 06:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dus tieten posten = toegestaan en levert geen ban op?
Wel een mooi meisje trouwens
Uh ja kan wel, schrijf dan iets leuks over jezelfquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Er is dus niets te regelen met gewoon mailadres ofzo?
Midden in de stad. Wat moet je doen dan? Paspoort und so verlengen moet in de stadswinkel namelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:59 schreef gers het volgende:
stomme vraag maar waar zit het gemeentehuis
Je gewenste artikel staat in de krant.quote:
Stadswinkel wat is datquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Midden in de stad. Wat moet je doen dan? Paspoort und so verlengen moet in de stadswinkel namelijk.
Dat moet ook in de stadswinkel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:02 schreef gers het volgende:
[..]
Stadswinkel wat is dat![]()
Maar ik ga me hier inschrijven
Dan moet je naar de stadswinkel. Kijk hier voor een simpele route (vanaf het station).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:02 schreef gers het volgende:
[..]
Stadswinkel wat is dat![]()
Maar ik ga me hier inschrijven
Over Fortis enzo? Top... heb ik straks iets te lezen tijdens m'n lunchquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gewenste artikel staat in de krant.
hoi!quote:
Is dat een hint dat je met moblo geen kinderen wil?quote:
Wat zou daaruit komen zeg, een baby die kotst op nieuwe topics, als TS.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Is dat een hint dat je met moblo geen kinderen wil?
Jup, 't was feest. Allemaal uitroeptekens op de P2000, meerdere prio 1-meldingen, gaat niet goed daarquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ik hoorde er ook een aantal voorbij schieten Mik..
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:43 schreef morgane het volgende:
Hier geen vroege vogel, werd om half 8 kwart over 7 wakker van de wekker maar heb me weer lekker omgedraaid
How should I know, 't is niet mijn brandquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah maar ik zou daar toch iets van moeten zien dan?
ik lig nog in bed en moet om 12 uur opstaan dus geen goed planquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij bent toch onze huisramptoerist?
Dat voorspelt weinig goeds. Overledenen of anders zeer waarschijnlijk personen met longproblemen door ingeademde rook...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef swarmahoer het volgende:
gaan ook n boel ambulances naartoe en t is een woningbrand
Die toko onderaan de Houtstraat (bij kruising met de Hezelstraat)...hoe heet 't ook alweer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
ga dadelijk met mijn ma en mijn zussie wat drinken en happen, iemand aanrader? Anders wodt het gewoon weer de camelot
nou, geweldig?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
Hee leuk, nu ook een Prio 1 op het Canisius aan de Goffertsingel. Groesbeek is er al bij geroepen... nog één (terechte) prio 1 erbij en ze kunnen het nog maar moeilijk bolwerken
.
Dat zou zomaar kunnen, maar het staat als woningbrand op de melderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:33 schreef morgane het volgende:
Woningbrand? Ik dacht dat het de kelder van Humphrey's is.
Dat zou Nijmegen moeten aansporen om een flink korps vrijwilligers aan te leggen. En daar kan ik dan ook mooi bijquote:
Eigenlijk niet zo goedquote:
Weet je hoe vetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
jij denkt dat je dat wel kunt?
Ze is eigenlijk best lelijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:38 schreef morgane het volgende:
Denk dat 'ie het hierom wil:
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze van morganequote:
Ik mis de stoppelbaard, maar verder is het 1:1quote:
I know, was de eerste hit op googlequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij is ze van morganeMaar tis ook nog eens een tekening volgens mij..
Goed punt. Ik zit nu college te skippen om thuis aan het werk te gaan, maar het lukt nog niet echtquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen, werk, school, stage, kappen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:49 schreef Sander het volgende:
Ik heb net een Valentijnskaart voor mijn bovenbuurmeisje gekocht. Ze klaagde gister dat ze nooit kaarten kreeg, en zo'n captain obvious kon ik niet aan me voorbij laten gaan. Heb d'r een briljant gedichtje bij verzonnen, en het hele zwikkie gaat zo op de bus
Daar zit ik bij een vriendin van me dus ook over te denkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:49 schreef Sander het volgende:
Ik heb net een Valentijnskaart voor mijn bovenbuurmeisje gekocht. Ze klaagde gister dat ze nooit kaarten kreeg, en zo'n captain obvious kon ik niet aan me voorbij laten gaan. Heb d'r een briljant gedichtje bij verzonnen, en het hele zwikkie gaat zo op de bus
Nee serieus heb er echt niks meequote:
samen koken?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee serieus heb er echt niks mee
Heb liever een spontaan cadeautje dan op zo'n door een of andere persoon bedachte dag
Maar dat vriendje van me is zo cheezy dus nu gaan we morgen samen koken enzo
Haha, absoluut doen! Ik zit nu 'je valentijn' te oefenen. Straks ff een mooie rooie fineliner scoren in de stadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar zit ik bij een vriendin van me dus ook over te denken. Die zat ook al te klagen dat d'r zusjes dit jaar alweer allebei bezet zijn en zij niet
. Nu nog even een mooi gedichtje bedenken
.
Fuck yeah dat dat romantisch isquote:
Hehe, ik heb er idd ook niks mee. Het uitgekauwde argument dat het zo commercieel is gaat best wel op. Maar voor dit soort dingen is het ook wel leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee serieus heb er echt niks mee
Heb liever een spontaan cadeautje dan op zo'n door een of andere persoon bedachte dag
Maar dat vriendje van me is zo cheezy dus nu gaan we morgen samen koken enzo
Ja ik moet dus ook nog ergens een leuke tekst uit m'n brein weten te persenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Sander het volgende:
[..]
Haha, absoluut doen! Ik zit nu 'je valentijn' te oefenen. Straks ff een mooie rooie fineliner scoren in de stad.
Dat dus. Commerciële shit is het, maar voor de gelegenheid een kaartje sturen heeft ook wel watquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er idd ook niks mee. Het uitgekauwde argument dat het zo commercieel is gaat best wel op. Maar voor dit soort dingen is het ook wel leuk.
samen koken zou hier tot ergenissen en scheidingen leidenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck yeah dat dat romantisch is
Verzuurde pruim
Naja, hij gaat koken en ik sta erbij voor de support.. Maarja dat weet hij nog nietquote:
Koken met liefdequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
samen koken zou hier tot ergenissen en scheidingen leiden
het enige wat hij mag doen zijn dingen als citroenen uitpersen en de oven aanzetten
als ik 'm vraag wat te snijden ofzo, dan duurt dat 10 keer zo lang als wanneer ik het zelf doe en snijdt de groente alsof hij bij elke snee een gebedje zegt voor de pijn van de betreffende paprika
fijn hè?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[cheezy]Btw dat elkaar al de hele week zien en iedere dag naast elkaar wakker worden rockt best wel[/cheezy]
Kost niks, zo'n relatiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn hè?
volgende auto maar weer snel in de prak rijden dan?
Ik heb bij de bruna een toffe gescoord. Staat een heel erg cliché beertje op, met letterlijk dit gedichtje er onder:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Mikkie het volgende:
Alleen het uitzoeken van een leuke, geschikte kaart is al een opgave.
Van Yashi's MILF-moeder, jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voor 900 euro en wat studievertraging krijg je best veel liefde terug
Oke, ik begrijp je volledig...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
samen koken zou hier tot ergenissen en scheidingen leiden
het enige wat hij mag doen zijn dingen als citroenen uitpersen en de oven aanzetten
als ik 'm vraag wat te snijden ofzo, dan duurt dat 10 keer zo lang als wanneer ik het zelf doe en snijdt de groente alsof hij bij elke snee een gebedje zegt voor de pijn van de betreffende paprika
burgertrutje heet dat toch ?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja, hij gaat koken en ik sta erbij voor de support.. Maarja dat weet hij nog niet
Net zoals vanaaf![]()
Maarja anders was het leuk geweest om elkaar eens een keer op zaterdag te zien.. Maar nuheb ik hem al de hele week gezien, dus het is niet "speciaal" ofzo
[cheezy]Btw dat elkaar al de hele week zien en iedere dag naast elkaar wakker worden rockt best wel[/cheezy]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:00 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb bij de bruna een toffe gescoord. Staat een heel erg cliché beertje op, met letterlijk dit gedichtje er onder:
Roses are red
Violets are blue
Cows eat grass
and say moo
Ik lachte echt hardop toen ik hem zag.
Ja ik zat het net te bedenken.. Maar goed als dit burgertrutje zijn inhoud dan neem ik dat al te graag voor liefquote:
Eet-meet bij Hostiquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ik heel vaak gastronomische wereldwonderen mee creëer
Wil je het gedichtje ook? Succes verzekerdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]Vet! Ik ga je idee jatten misschien, dadelijk maar even richting de Bruna
.
een leet gedichtje voor slari makenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF![]()
wat kookt iequote:
precies, ik wilde ook nooit een burgertrutje worden, maar toen ik dit had, wilde ik ook niet anders meerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik zat het net te bedenken.. Maar goed als dit burgertrutje zijn inhoud dan neem ik dat al te graag voor lief
Ik ben op dit moment inspiratieloos aan alle kanten, zodat ik niet verder kom dan 'Kus'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Sander het volgende:
[..]
Wil je het gedichtje ook? Succes verzekerd.
En dan met z'n alle hutjemutje op de bank voor de tv opetenquote:
Rozen verwelkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
een leet gedichtje voor slari maken
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Maar een toetje met banaan
laat ik echt niet staan
Die wil ikquote:
Is dat ook echt het gedichtje dat je opgeschreven hebt?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef Sander het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Maar een toetje met banaan
laat ik echt niet staan
Naja het is eik veel lekkerderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
faal!
Zeg, jij bent hier de vaste topicopenerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sla, open er een ONZtopic over. Zijn vast meer van die valentijngedichtjes.
Nee, maar dat zou wel briljant zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat ook echt het gedichtje dat je opgeschreven hebt?
Jaja... jij en je bovenbuurmeisjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:22 schreef Sander het volgende:
Briljant! Mijn bovenbuurmeisje smst... 'er ligt ineens veel post voor je lijkt het wel...'. Ik kijken, ligt er een gigantische, lieve kaart van haar voor me
Dat dus. Tijd om even aan het werk te gaan.quote:
De balletjes van de koningin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn de hits die we moeten kennen voor carnaval?
Stommerdquote:
Ik ben nu een concept sollicitatie aan het schijven. Da's ook tikken, delete, tikken, knip, plak, delete, tikken, plakken, delete.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt geen zin om aan school te beginnen.. En net ook weer een beetje gezeik met mijn moeder gehad bluh
Dat is ook wel vetquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb nog nooit carnaval gevierd, alleen als kindje zeg maar..
Dit jaar was ik van plan te gaan, maar ik denk dat ik niet ga, dan kan ik 2 avonden bij Tina Turner werken
Uhm, Tina is toch pas maart?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb nog nooit carnaval gevierd, alleen als kindje zeg maar..
Dit jaar was ik van plan te gaan, maar ik denk dat ik niet ga, dan kan ik 2 avonden bij Tina Turner werken
que?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Toch jammer, als je verzorgsmoes al binnen een week is uitgewerkt.
Maak dan een nieuwequote:
Hmm... misschien wel, al zou ik zoiets eerder verwachten bij Amsterdam of zo. Nijmegen voelt volgens mij eerder als veel liefdevol ge-aai en gefriemel en daarna gewoon lekker stevig neuken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:31 schreef -RockYourBody- het volgende:
Hoe zou het zijn om de liefde te bedrijven met Nijmegen? Would it feel like getting fucked in the ass? Dat zijn zo maar dingen waar je zo maar stil bij staat om 1731 op een vrijdag middag.
Ging het nog ergens over dan? In dat geval, sorry dat ik spam :pquote:
Hmmm ik weet niet joh ik twijfel ik twijfel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:50 schreef DaNoon het volgende:
[..]
Hmm... misschien wel, al zou ik zoiets eerder verwachten bij Amsterdam of zo. Nijmegen voelt volgens mij eerder als veel liefdevol ge-aai en gefriemel en daarna gewoon lekker stevig neuken.
Hahaha!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moet je eens een keer niet twijfelen als je op de brug staat
Doe eens niet zo hatelijk ... dat zijn serieuse onderwerpen om over te discussieren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moet je eens een keer niet twijfelen als je op de brug staat
God das echt de 15e keer dat ik me vergis, ik kan er niet tegen dat feb en maart nu dezelfde dagen hebbenquote:
Het is altijd gevaarlijk om met vuur te spelen ... Zin hebben om iemand KO te slaan. . En sex met nijmegen is on fire ... closer and closer. By the way Closer is een geweldige track ... nijmegen wordt zelfs indirect genoemd: "spooky town".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Serieuse
Oh, en je bent vervelend, dus ik vond het op z'n plaats
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
God das echt de 15e keer dat ik me vergis, ik kan er niet tegen dat feb en maart nu dezelfde dagen hebben
Comment t'alez-vous?quote:
Ja das toch raar of niet dan? Ik vind het echt heel gek!quote:
Haha ik vind het juist wel geniaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
God das echt de 15e keer dat ik me vergis, ik kan er niet tegen dat feb en maart nu dezelfde dagen hebben
Ik heb m gezien! Kijkavond is eerste week van maart, dus tegen die tijd zal je wel iets horenquote:
Christ, ik vond je al sneu maar je bent ook gewoon een klapmongool eerste klas ook hèquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:14 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Het is altijd gevaarlijk om met vuur te spelen ... Zin hebben om iemand KO te slaan. . En sex met nijmegen is on fire ... closer and closer. By the way Closer is een geweldige track ... nijmegen wordt zelfs indirect genoemd: "spooky town".
Ja dat ik gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Dupje het volgende:
We hebben het toch een paar keer over vroeg vader of moeder worden gehad? Dit is al helemaal het toppunt: KLIK
En het kind lijkt 9 jaar ofzo, echt heeeeeeeeeel apart.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja dat ik gelezen. Wat een faal. Op je 13 al sex
, ouders werkloos
, en het kind houden
.
Whehe inderdaad.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:52 schreef IrishBastard het volgende:
Hij had al wel een chickie gehosseld op z'n 12e, das ook watOh, en dat mokkel is wel zwaar pedo
ook gezien vorige week, goede filmquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond eindelijk eens the bankjob kijken
Niks mis mee toch? Mijn moeder is ook 35quote:
Idd, moest meteen hieraan denken:quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij bent echt een zielig mannetje hè
Bij mij komt dat met vrachtwagens. In m'n dromenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
De eerste valentijnskaart binnen!
Ach het was ook geen serieus kaartje maar een grappig bedoeld kaartjequote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bij mij komt dat met vrachtwagens. In m'n dromen.
Die heb ik gisteren ook verstuurd... ben benieuwd of ze door heeft dat 'ie van mij isquote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach het was ook geen serieus kaartje maar een grappig bedoeld kaartje
Hee ik rij met mep mee, want ik hoef pas om half 11 of 11 ofzo te beginnen.. en moet dus ook tot later! Maar thanksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:29 schreef swarmahoer het volgende:
hej lr, nog zin in n ritje morgen ?
ok primaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 12:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hee ik rij met mep mee, want ik hoef pas om half 11 of 11 ofzo te beginnen.. en moet dus ook tot later! Maar thanks
Mij mij stond gewoon haar naam erbijquote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:55 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
[..]
Die heb ik gisteren ook verstuurd... ben benieuwd of ze door heeft dat 'ie van mij is.
eamonn eamonn eamonn wanneer ga je leren dat schelden over internet niet echt veel zin heeft ... maar het gevoel is intussen al weer redelijk onder controle hoor dus je hoeft niet bang te zijn dat de zoon van god je te gemoet komt gelopen en zijn arm uitstrekt om even uitgebreid naar Hanno te zwaaien en in het proces toevalligerwijs langs je hoofd schraapt sorry ik had je niet gezien het is ook altijd zo druk in het centrale gangpad vergeet het niet to shake that ass. Talk with the body.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Jij bent echt een zielig mannetje hè
Very truequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mij mij stond gewoon haar naam erbijDas gemakkelijk!
Het is een film die laat zien dat je met een goed verhaal ver kunt komen, het is robuust, Jason Statham in een van zijn betere rollen, een spanningsopbouw ... nee, deze film verdient wel meer dan een 7.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 00:09 schreef Mikkie het volgende:
The Bank Job was wel okay ja, maar niet heel super. Een typische 7-film.
+ nog naar andere winkels of was dat het totale eten en drinken budget?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet leren goedkoper boodschappen te doen. Vorige maand 270 euro naar de AH gebracht.
Nee dat was het totaal in NL. In Dublin is er in een paar dagen ook nog een vermogen doorheen gegaan, maar dat tel ik even niet mee. Ik vind 270 euro voor één persoon die nota bene een dag of zes niet eens 's avonds thuis eet best veel...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
+ nog naar andere winkels of was dat het totale eten en drinken budget?
Neu, dat is meer gebaseerd op wat ik nu uitgeef. En dan is 300 euro gewoon veel, voor één persoon. Dat moet goedkoper kunnenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:42 schreef swarmahoer het volgende:
maar je had toch voor ''300'' gepland per maand aan eten ?
Dat doe ik dus ook altijd, maar mên dat is confronterend. Deze maand zit ik pas op 80 euro, maar dan ben ik daarbij al drie keer uit eten geweest en heb ik een avond of vier niet thuis gegetenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik pin altijd alles dus ik ga ook ff excellen.
Of gewoon een programmaatje ervoor gebruiken:quote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik pin altijd alles dus ik ga ook ff excellen.
Sodeju! Hoe doe je dat mên?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Conclusie: ik ben veul zuiniger dan Mikkie. Oh ja, en in 't weekend ben ik niet in R'dam.
Maandbedrag wat ik gepind heb bij de AH R'dam.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat zijn maandbedragen pietje ? en daar eet en drink je 5 dagen van ex stappen en uit eten neem ik aan ?
Da's vlakbij voor jou, dat scheeltquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga zometeen maar eens wat kopiëren in de UB.
hoe moet ik mijn postbankrekening nu importerenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of gewoon een programmaatje ervoor gebruiken:
http://www.orov.nl/
dus t zou zomaar 2x zo hoog kunnen zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die lijst zit vol mitsen en maren. Op m'n werk koop ik tegenwoordig brood en beleg in Alphen, dus dat zit er van 2009 al niet bij. Daarnaast ben ik tijdens vakanties altijd thuis geweest, en eet ik gewoon veel standaard goedkoop voedsel. Je zal me nooit langer dan 20min in de keuken zien staan
.
Exporteren vanuit je postbankdinges natuurlijkquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
hoe moet ik mijn postbankrekening nu importerenik moet een file toevoegen maar die staat neit op mn computer gok ik
Daarom schrok ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:21 schreef LastRequest het volgende:
270 in de maand is wel érg veel Mikkie, ik eet 4 avonden in de week hier en haal dat bij lange na niet.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het al veel teveel als ik 40eu in een week bij de AH betaald heb, dan eet ik voor iets minder dan tien euro per dag.. das nergens voor nodig vind ik. En ik eet geen schrale bende ofzo, ik eet prima
Macaroni met ham kaas en ketchup?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Alhoewel ik soms wel schrale bende eet
.
Yep! Fijn is dat als je eigen boek nog niet binnen is en het enige andere exemplaar uitsluitend ter inzage is!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's vlakbij voor jou, dat scheelt.
Dudequote:Op zaterdag 14 februari 2009 13:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Neu, dat is meer gebaseerd op wat ik nu uitgeef. En dan is 300 euro gewoon veel, voor één persoon. Dat moet goedkoper kunnen.
Familierecept: Een boterham met leverpastei en speculaas!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
ik heb een huisgenoot in Nederland welleens rijst met ketchup zien eten
Ach tomatenrijst is best lekkerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:46 schreef Californium het volgende:
zelfs dat lijkt me nog lekkerder dan rijst met ketchup
Een zakje aardappelen met een willekeurig potje groenten en gehakt heul snel door elkaar wokkenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:37 schreef LastRequest het volgende:
En wat is dan wel schrale bende?
Dat scheelt wel een paar tientjes denk ik jaquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je bij Mikkie 't bier niet meetelt valt 't allemaal reuze mee.
Dat vind ik dan weer zo schraalquote:
Dat heb ik ook regelmatig. Zojuist drie bakjes met voer weggetieft die echt al maanden in mn vriezer stonden, puur omdat ik altijd vergeet het eruit te halen. En nu zaten ze onder de kristallenquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vergeet echt te vaak om vlees uit de vriezer te halen 'smorgens. Moet je weer naar de winkel terwijl je juist eerder iets meer gekocht hebt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Ja, dat is heel typisch aan hem. Het is echt een hele goede kerel, maar in die zaken is ie minder attent en niet proactief genoeg, hij ziet de 'waarde' er niet van heb ik het idee. Ik heb 't 'm twee maanden geleden gezegd, en in de tussentijd hoor je alleen maar 'oh ja dat moet ik nog doen, maar [insert smoesje]...'. En dan was ie laatst weer bij mij, vraagt 'ie achteraf wat 'ie voor het bier moet geven. Ik vind het gewoon ronduit matig om twee of drie euro aan je vrienden te vragen voor bier (tenzij ze met z'n tienen komen ofzoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel lame dat 'ie dat uit zichzelf dan niet doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |