Of dat je HIV hebt.quote:
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
Mensen die geen kinderen willen zijn voor niks op deze wereld gekomen. Geen kinderen is geen voortzetting van je genen
23. Het verbaast mij eigenlijk dat die vrienden van hem nu al kinderen hebben gekregenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef Biogarde het volgende:
Hoe oud ben je TS?
Ja heel herkenbaar trouwens. Alhoewel binnen mijn vriendengroep de acceptatie langzaam begint te komen. 't Is natuurlijk wel iets tegennatuurlijks. Maar zomaar kinderen nemen is ook tegen de natuur in. Alleen begrijpen een aantal dat niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mensen die niet accepteren dat mensen anders denken over kinderen.
22... Ik zou het eerder vreemd vinden als hij wel kinderen zou willen. Mannen van die leeftijd horen daar helemaal niet mee bezig te zijnquote:
Indd. Mensen die onvruchtbaar zijn moeten ook afgeschoten worden; ze hebben immers geen enkel biologische doel meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
Mensen die geen kinderen willen zijn voor niks op deze wereld gekomen. Geen kinderen is geen voortzetting van je genen
Ow?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef dottinator het volgende:
Kinderen willen krijgen is een dierlijk instinct, en je bent pas 23, dus ze hebben een punt
Ongeveer hetzelfde als op je 8e zeggen dat je meisjes vies vindt
22quote:
13-jarige wordt vaderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
22... Ik zou het eerder vreemd vinden als hij wel kinderen zou willen. Mannen van die leeftijd horen daar helemaal niet mee bezig te zijn
Maatje van mij was 22quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
23. Het verbaast mij eigenlijk dat die vrienden van hem nu al kinderen hebben gekregen
Misschien maar goed dat de TS geen kinderen wil.. Simpele manier van natuurlijke selectiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |