Of dat je HIV hebt.quote:
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
Mensen die geen kinderen willen zijn voor niks op deze wereld gekomen. Geen kinderen is geen voortzetting van je genen
23. Het verbaast mij eigenlijk dat die vrienden van hem nu al kinderen hebben gekregenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef Biogarde het volgende:
Hoe oud ben je TS?
Ja heel herkenbaar trouwens. Alhoewel binnen mijn vriendengroep de acceptatie langzaam begint te komen. 't Is natuurlijk wel iets tegennatuurlijks. Maar zomaar kinderen nemen is ook tegen de natuur in. Alleen begrijpen een aantal dat niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mensen die niet accepteren dat mensen anders denken over kinderen.
22... Ik zou het eerder vreemd vinden als hij wel kinderen zou willen. Mannen van die leeftijd horen daar helemaal niet mee bezig te zijnquote:
Indd. Mensen die onvruchtbaar zijn moeten ook afgeschoten worden; ze hebben immers geen enkel biologische doel meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
Mensen die geen kinderen willen zijn voor niks op deze wereld gekomen. Geen kinderen is geen voortzetting van je genen
Ow?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef dottinator het volgende:
Kinderen willen krijgen is een dierlijk instinct, en je bent pas 23, dus ze hebben een punt
Ongeveer hetzelfde als op je 8e zeggen dat je meisjes vies vindt
22quote:
13-jarige wordt vaderquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
22... Ik zou het eerder vreemd vinden als hij wel kinderen zou willen. Mannen van die leeftijd horen daar helemaal niet mee bezig te zijn
Maatje van mij was 22quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
23. Het verbaast mij eigenlijk dat die vrienden van hem nu al kinderen hebben gekregen
Misschien maar goed dat de TS geen kinderen wil.. Simpele manier van natuurlijke selectiequote:
Haha, die hadden we nog niet gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik hoor je over een paar jaar nog wel TS
Die was er beslist ook niet mee bezigquote:
Ik zou je eerder ongelovig aankijken dan begrijpend toeknikkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Trannellius het volgende:
[..]
22
Ergens kan ik het onbegrip wel begrijpen, maar het is gewoon idioot dat wanneer ik nu zou zeggen dat ik absoluut wel kinderen wil hebben, iedereen mij begrijpend zou toe knikken.
Moet toch klote aanvoelen voor diegene die wel voor iets op deze wereld zijn gekomen, dat het gewoon wordt toegelaten dat er ook mensen voor niks zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef deepart het volgende:
Net afgestudeerd zijn er meteen maar kinderen uitpoepenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maatje van mij was 22![]()
Ik ben zelf 26 en ik doe niet aan die grappen mee.
Ach ja, sommige mensen moeten hun leven toch met iets invullen.quote:
Jewel, maar heb je wel het onderwerp even aangepastquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds kinderen krijgen.
Ik zou ook geen kinderen willen als ik lennert zou heette. Gewoon voor de menschheidquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Trannellius het volgende:
Het is mij inmiddels wel gelukt om het vrienden+familie aan het vesratnd te krijgen dat er een bijzonder grote kans is dat er geen kleine Lennartjes rond lopen later. Alleen nieuwe omgevingen doen er onwijs ongelovig over. Super irritant om het weer te moeten uit leggen.
Wel een huis gekocht in een stadje voor veel teveel geld, is soms toe aan een paar dagen vrij omdat hij 'er even aan toe is' en heeft in jaren geen kroeg meer gezien omdat hij daar geen interesse meer in heeftquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net afgestudeerd zijn er meteen maar kinderen uitpoepenHeeft ie ook meteen een labrador + een twee onder een dak woning gekocht in een buitenwijk van een of andere grafstad? Of eerder een dorp omdat hij 'rust' wil?
Het scheelt dan ook dat ik niet Lennert heet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:02 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik zou ook geen kinderen willen als ik lennert zou heette. Gewoon voor de menschheid
Over een jaar hoor je niks meer van hem en over vijf jaar is hij gescheiden van die ouwe tang met een vlot kapsel van hem. Of ze gaan een paar jaar in relatietherapie, dat kan ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wel een huis gekocht in een stadje voor veel teveel geld, is soms toe aan een paar dagen vrij omdat hij 'er even aan toe is' en heeft in jaren geen kroeg meer gezien omdat hij daar geen interesse meer in heeft![]()
Nee hoor, ik ben al bijna bejaard en ik wil nog steeds geen mormels.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef dottinator het volgende:
Kinderen willen krijgen is een dierlijk instinct, en je bent pas 23, dus ze hebben een punt
Ongeveer hetzelfde als op je 8e zeggen dat je meisjes vies vindt
WTF, je bent 22 en je moet constant verantwoorden waarom je geen kinderen wil?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:00 schreef Trannellius het volgende:
Het is mij inmiddels wel gelukt om het vrienden+familie aan het verstand te krijgen dat er een bijzonder grote kans is dat er geen kleine Lennartjes rond lopen later. Alleen nieuwe omgevingen doen er onwijs ongelovig over. Super irritant om het weer te moeten uit leggen.
ik ben 24 en kom niet uit Urkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
WTF, je bent 22 en je moet constant verantwoorden waarom je geen kinderen wil?Kom je uit Urk ofzo?
Mja, ik ken de situatie opzich wel, maar dan gaat het altijd om vrouwen van rond de 30 die zich op feestjes moeten verdedigen tegen uitgezakte vrouwen die al 2 'kids' hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben 24 en kom niet uit Urkmaar kreeg de vraag ook regelmatig als het gesprek kwam op 'toekomst' en 'je vriend en jij' en blabla
het is niet alsof je je dagelijks in een discussie wikkelt omdat iedereen je zit te pushen, maar kinderen is opzich een normaal gespreksonderwerp, opzichtotdat je een afwijkende mening hebt, dan is 't niet normaal meer
en wordt er een heisa van gemaakt
Ik heb best vaak dat ik met iemand aan het ouwehoeren ben over hoe we onszelf zien over 10-15 jaar. Dit komt doordat ik en een paar anderen vrij flinke banen aangeboden hebben gekregen, waardoor een aardig grote periode voor ons zo'n beetje vast staat (althans de richtlijnen). En ja, bij die plannen horen ook relaties+kinderen. Als ik dan hun vertelde dat ik zeker weet dat ik geen kinderen wil, dan werd daar in eerste instantie ook verbaasd op gerageerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mja, ik ken de situatie opzich wel, maar dan gaat het altijd om vrouwen van rond de 30 die zich op feestjes moeten verdedigen tegen uitgezakte vrouwen die al 2 'kids' hebben.
Ik ben ook 23, maar ik heb het met m'n vrienden echt niet over kinderen hoor. Misschien als we een héél serieus gesprek hebben, wordt er weleens voorzichtig geinformeerd naar eventuele plannen om ooit in de toekomst samen te gaan wonen.
Ik heb daar nog nooit iemand over gehoordquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben 24 en kom niet uit Urkmaar kreeg de vraag ook regelmatig als het gesprek kwam op 'toekomst' en 'je vriend en jij' en blabla
het is niet alsof je je dagelijks in een discussie wikkelt omdat iedereen je zit te pushen, maar kinderen is opzich een normaal gespreksonderwerp, opzichtotdat je een afwijkende mening hebt, dan is 't niet normaal meer
en wordt er een heisa van gemaakt
dan heb je gelukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit iemand over gehoord
Wordt ik nou mijn topic uit gebonjoured?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Registratiedienst het volgende:
Okay, dit topic is voor mensen boven de 25.
Doei.
Jeetje zeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wordt ik nou mijn topic uit gebonjoured?
Nu wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wordt ik nou mijn topic uit gebonjoured?
Was ook flauw van mijquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het scheelt dan ook dat ik niet Lennert heet.
want over 20 jaar ben jij 24?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Onterechte klacht, over 20 jaar moeten er ook lekkere wijven zijn!
c-met-een-rondje Theo Maassen
ehm, nee?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
want over 20 jaar ben jij 24?
Nee, maar dan is ie wel toe aan de tweede ronde.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
want over 20 jaar ben jij 24?
Dat weet ik niet hoor... Over 20 jaar ben ik 39 en als de verbreezering van de maatschappij zich doorzet ben ik tegen die tijd waarschijnlijk al 6 keer opa...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:11 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Nee, maar dan is ie wel toe aan de tweede ronde.
Dat dacht ik ook, maar nu homo's ineens kinderen kunnen adopteren kijkt iedereen me toch weer aan met die blik van "Wanneer zijn jullie aan de beurt?"quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou dan bijna wat vooroordelen bevestigen ofzo
"nee, we zijn bang dat hij ook homo wordt"
"nee, het wordt ons met onze aandoening afgeraden kinderen te nemen"
"nee, iedere homo heeft een pedo in zich, dus we willen het risico niet nemen"
maar da's misschien ook weer heel cru, maar dan ben je er misschien wel vanaf?
TS ook. Hij kan gewoon roepen dat hij geen kinderen kan krijgen (bij gebrek aan een ega, maar dat moet hij er niet bij zeggen). Zijn de collega's ook meteen uitgeluld en durven ze het ook niet weer te vragen, tenzij het enorme eikels zijn of ze een bloedhekel aan TS hebben.quote:
Gewoon met een snik in je stem zeggen dat je onvruchtbaar bent of zo, voelen ze zich nog schuldig ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef blaatertje het volgende:
[..]
TS ook. Hij kan gewoon roepen dat hij geen kinderen kan krijgen (bij gebrek aan een ega, maar dat moet hij er niet bij zeggen). Zijn de collega's ook meteen uitgeluld en durven ze het ook niet weer te vragen, tenzij het enorme eikels zijn of ze een bloedhekel aan TS hebben.
dat laatste is natuurlijk wel heel erg waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef blaatertje het volgende:
[..]
TS ook. Hij kan gewoon roepen dat hij geen kinderen kan krijgen (bij gebrek aan een ega, maar dat moet hij er niet bij zeggen). Zijn de collega's ook meteen uitgeluld en durven ze het ook niet weer te vragen, tenzij het enorme eikels zijn of ze een bloedhekel aan TS hebben.
D'r zijn er altijd die dan zeggen: "Stuur het vrouwtje dan maar bij mij langs, dan fix ik het wel voor je!"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Gewoon met een snik in je stem zeggen dat je onvruchtbaar bent of zo, voelen ze zich nog schuldig ook.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:37 schreef DoctorB het volgende:
[..]
D'r zijn er altijd die dan zeggen: "Stuur het vrouwtje dan maar bij mij langs, dan fix ik het wel voor je!"
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou dan bijna wat vooroordelen bevestigen ofzo
"nee, we zijn bang dat hij ook homo wordt"
"nee, het wordt ons met onze aandoening afgeraden kinderen te nemen"
"nee, iedere homo heeft een pedo in zich, dus we willen het risico niet nemen"
maar da's misschien ook weer heel cru, maar dan ben je er misschien wel vanaf?
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:
1:"ik hou niet van poepsex"
2:"wacht maar tot je het eens geprobeerd hebt, dan praat je wel anders!"
Een mondje vol bruine derriequote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
welnee, over 5 jaar zijn jouw eierstokken allaang gaan tikken. Dan ben je druk bezig 'proberen zwanger te worden'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:42 schreef siface het volgende:
[..]
Heerlijk vooroordelen bevestigen
als je maar uitkijkt dat je dan niet op de website van Yvonne eindigd...
Ik loop al sinds ik een klein meisje ben te verkondigen dat ik nooit mama wil worden. Ik moet nu al zo'n 20 jaar aanhoren dat ze me over 5 jaar nog wel zullen horen.
Sinds ik in Belgie woon is het alleen maar erger geworden. Als je hier geen kinderen wilt, heb je een serieuze afwijking. Als je dan vraagt "waarom wel kinderen?" dan krijg je als antwoord "ja dat hoort er nu eenmaal bij". Maar wel als Belg snel de belastingsdienst bellen hoeveel belastingsvoordeel ze krijgen als ze nog een kindje nemen (iemand met 3 kinderen betaaldt hier bijna geen belasting geloof ik). Kende iemand die daar werkte, kreeg regelmatig te horen "Oh nou dan nemen we dr nog wel eentje bij, scheelt een hoop belasting". Nou dan ben je als kind wel gewenst...
Fijn voor je.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mijn toekomstige kinderen goed opvoeden is 1 van mijn belangrijkste levensdoelen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Sowieso mensen die denken dat zij gelijk hebben omdat zij ergens ervaring mee hebben
1:"ik hou niet van poepsex"
2:"wacht maar tot je het eens geprobeerd hebt, dan praat je wel anders!"
Vertel dan eens. Wat ga ik missen als ik besluit niet aan de kinderen te gaan?quote:
Als taalgevoel in de genen zit, hoop ik dat dat je over 5 jaar nog steeds zo denkt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:44 schreef Trannellius het volgende:
hij geen kinderen wilt, en wel dat hij ze wel wilt.
Dankjewel kinderlozequote:
Excuus, vandaag een beetje een gare dag. Overigens zie ik niet helemaal in wat er fout is aan die zin, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als taalgevoel in de genen zit, hoop ik dat dat je over 5 jaar nog steeds zo denkt.
"Hij wilt".quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Overigens zie ik niet helemaal in wat er fout is aan die zin, maar dat terzijde.
Nou het valt niet echt goed uit te leggen. Maar het gevoel je eigen bloed op te voeden, het trots zijn op je eigen kinderen, het goed opvoeden van je kinderen zodat zij een mooi leven kunnen hebben. En het voortzetten van je familienaam. Al is dat voor de meeste Nederlanders niet echt belangrijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vertel dan eens. Wat ga ik missen als ik besluit niet aan de kinderen te gaan?
Daar sla je de spijker op de kop. Dat interesseert mij geheel niksquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou het valt niet echt goed uit te leggen. Maar het gevoel je eigen bloed op te voeden, het trots zijn op je eigen kinderen, het goed opvoeden van je kinderen zodat zij een mooi leven kunnen hebben. En het voortzetten van je familienaam. Al is dat voor de meeste Nederlanders niet echt belangrijk.
Dat probleem komt men vaker tegen bij ouders.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou het valt niet echt goed uit te leggen.
Het is ook gewoon een gevoel.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:45 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat probleem komt men vaker tegen bij ouders.
Wij ook niet, gaat is snel oprotten mkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:50 schreef Heathen. het volgende:
Mijn ouders zeiden altijd : "Later zal je me er dankbaar voor zijn"
Ik ben nog steeds niet dankbaar voor.
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een gevoel.
Het voortzetten van de familienaam daar heb ik broers en zussen voor. Mijn broer heeft in december al een kleine gekregen dus dat zit wel goed. Aan mij is het dus niet besteed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nou het valt niet echt goed uit te leggen. Maar het gevoel je eigen bloed op te voeden, het trots zijn op je eigen kinderen, het goed opvoeden van je kinderen zodat zij een mooi leven kunnen hebben. En het voortzetten van je familienaam. Al is dat voor de meeste Nederlanders niet echt belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |