Wanneer krijg je hem weer terug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:09 schreef De_Ananas het volgende:
De enige die mijn piemel heeft is wolvendagen.
Als ze klaar is met tekenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer krijg je hem weer terug?
quote:
QFTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zien d_a allemaal als held, en ik ben bij hem thuis geweest, 2 keer heheeh
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overtrekken zeker.
Hij was dan ook flauwquote:
Vrouwen hebben geen humor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn toestand is zo dat ik zelfs om vrouwengrapjes moet lachen
Ik ga ej zo hard op je bek rossen de volgende keerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ik kan jullie vertellen dat d_a in het echt niks voorstelt
Ook een echte internetheld zoals jullie zien. toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ''pff, een poffertje zou er nog van winnen''quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ej zo hard op je bek rossen de volgende keer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:14 schreef De_Ananas het volgende:
Flikkers die iets tegen carnaval hebben
omdat je wakker bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom slaap ik niet?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook een echte internetheld zoals jullie zien. toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ''pff, een poffertje zou er nog van winnen''
Omdat vrij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom slaap ik niet?
U had geroepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Had ik maar een kloon. Die kon alle kutdingen voor me doen zoals over 6 uur werken voor mij tot 21:00 zodat ik kan slapen tot 13:00 en dan kan fokken.
Heb je die zelf bedacht?quote:
Ja, maar ik ben vast niet de enigequote:
Ik ook. En ja ik zal er zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vond hem grappig
nog 2 weken, dan meet
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vast niet de enige
[..]
Ik ook. En ja ik zal er zijn
IS DAT EEN WOORDGRAP?!quote:
Moguhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:59 schreef Silentalarm het volgende:
mogguuuh
Dus je dacht echt van "Who dit is tof, voor dit werk ben ik bereid m'n huidige baan op te zeggen"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heu
Was wel oké. Veel gezien en te weten gekomen, en ga vandaag/morgen solliciteren.
Ja, het is een boel vrijheid en zekerheid opgeven, maar het is wel stoerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je dacht echt van "Who dit is tof, voor dit werk ben ik bereid m'n huidige baan op te zeggen"![]()
Heb je ook nog zo'n boot gezien van binnen etc?
Navigeren, sturen, aanleggen, wegvaren; alles wat te maken heeft met het besturen van het schip. Leiding geven op de brug zeg maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:22 schreef Florian_ het volgende:
Enneh, wat worden dan precies je werkzaamheden op zo'n schip?
Ja, dat is het zeker. Al is het alleen maar omdat de collega's daar ook je vrienden zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Nice, Jitzzze.Veel uitdagender dan zo'n kantoorbaan met van die gare collega's.
quote:Lucie J. Kim filed a lawsuit at L.A. County Superior Court on Wednesday against Miley Cyrus because of the above photo where the singer is seen pulling on her eyes. According to legal papers obtained by website TMZ, Kim "claims to represent more than one million Asian Pacific Islanders who live in Los Angeles County and is seeking $4,000 - the minimum damages for a civil rights violation - for each of them, which adds up to a whopping $4 billion in total".
Despite her apology, Lucie is prepared to take this all the way. Miley's camp has not come out with a comment just yet.
Story developing...
Wie zit daar in het midden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
Jezus, wat een kansloze rukkers hey.
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger deed ik dat ook zo vaak. Ze hebben zeker geld nodig. Blijft een raar volk he.
Ja inderdaad. Dat vind ik ook wel belangrijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Al is het alleen maar omdat de collega's daar ook je vrienden zijn.
quote:
Ik ga als Hayden Penetratie, en jij?quote:
Heuj Florian_quote:
Ja, als je dat bij je huidige collega;s niet hebt of uberhaupt geen band met ze hebt is dat niet bevorderlijk voor de motivatie. Ben blij dat ik het erg goed kan vinden met m'n collega's... maar goed, ik werk dan ook bij een klein bedrijfje waar iedereen elkaar wel kent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, best wel. Je weet precies wat je van iemand kan verwachten. Maar ook wat je niet van iemand hoeft/kan verwachten; dat is ook wel erg prettig.
San Siroquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
in weekend INTER-BILAN 4-0
quote:
welke wedstrijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef gers het volgende:
San siro is wel het mooiste stadion waar ik ooit ben geweest
wiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, wou ik al kaartje kopen voor Sonisphere, kan dat pas vanaf 11:00
Inter-TOP Ossquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:19 schreef gers het volgende:
[..]
Inter-TOP OssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit kan alleen in italie
Volgend jaar naar inter lazioagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
mooi leven verpestquote:
Ik heb hier helemaal niets met die lui, behalve ergernisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je dat bij je huidige collega;s niet hebt of uberhaupt geen band met ze hebt is dat niet bevorderlijk voor de motivatie. Ben blij dat ik het erg goed kan vinden met m'n collega's... maar goed, ik werk dan ook bij een klein bedrijfje waar iedereen elkaar wel kent.
Ja hoor.quote:
Woar?quote:
Zielig kindje.quote:
Interquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
dit kan alleen in italie
Volgend jaar naar inter lazio
De baby.quote:
FC hutquote:
Thx. sixtiesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
ohjahj, op radio2 de sixties top 100
jeetje.quote:
M'n oordopjes zijn tussen m'n spaken terecht gekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
Is dat op 88.20?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
Ah Jimi Hendrix.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoor een raar lied nu? Een of andere gekke krakkemikkige solo?
Ik niet.quote:
Da's naar. Je kan hem beter op je tafeltje leggen.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's naar. Je kan hem beter op je tafeltje leggen.
Dat is geen raar liedquote:
geen idee, streamen via i-net hierquote:
Klopt. Ik schakelde denk ik verkeerd in.quote:
190 cm en 80 kilo is vet jaquote:
Zegt de man die leeft op frituurvetquote:
Van binnen misschien dan een beetjequote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
Had je nog foto's van je gehaktballen gemaakt gister Maurits?
PAASKONIJN IS BLIJ ME TE ZIEN !!!!!!!!!!111111111111!!!1!!!!quote:
Waarvoor?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
Wie helpt mij met een motivatie schrijven?
HOI MARINE.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
Nee, heb ze samen met een maat opgegeten en was het vergeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:07 schreef Florian_ het volgende:
Had je nog foto's van je gehaktballen gemaakt gister Maurits?
Jag känner en bot.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HOI MARINE.
IK WIL BIJ DE MARINE WANT DAN KRIJG IK ENE GEWEER, EN MAG IK HARD VAREH!11
GROETJES,
JITZZE
Zeg gewoon dat je een lekker wijf bent met dikke tieten!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
Berend-jitzzzze ging uit varenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jag känner en bot.
Hon heter Anna. Anna heter hon.
Och hon kan banna, banna dig så hårt.
Hon röjer upp i våran kanal.
Ik heb twee grote pluspuntenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:14 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een lekker wijf bent met dikke tieten!
welke zender luister jij? eisnlive?!?!11!?quote:
ja van dat huiswerk komt niets meerquote:
'quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke zender luister jij? eisnlive?!?!11!?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja van dat huiswerk komt niets meer
Doe dat 2e gewoonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:19 schreef behangplakker het volgende:
Ik moet zo godverdomme 2u naar school om dan te genieten van de vakantie, ik kan net zo goed niet gaan
Ja, dan gaan mijn ouders zeuren, en ik begrijp ze aan de ene kant ook nog. Al zijn het overbodige urenquote:
SWEEEEEEEEEEEET HOME AAAALABAMAAAAAAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:20 schreef Paaskonijn het volgende:
IT BEEN A HARD DAY NIGHT, AN I'VE BEEN WORKING LIKE A DOG, I SHOULD BE SLEEPING LIKE A LOGGGGG
Doe eens een paar van die hits op Fok! Ik heb geen zin om te zoekenquote:
Klopt.quote:
Ja, je kunt het moeilijk vijf dagen over een boot hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus, wat een poep onderwerp zijn jullie aan het 'bespreken'
Ga krassen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:28 schreef jitzzzze het volgende:
Jezus, wat een poep onderwerp zijn jullie aan het 'bespreken'
Ik heb een bootquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, je kunt het moeilijk vijf dagen over een boot hebben.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, je kunt het moeilijk vijf dagen over een boot hebben.
Al geprobeerdquote:
Als in "ga weg" of als in met scheermesjes en zulks?quote:
Heb je het nou over je vriendin?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een boot
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot
ja dat stond er twintig posts geleden alquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een boot
Haar naam is Anna en ze ligt hier in de sloot
Nee, die heet Susannahquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je het nou over je vriendin?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Susannah
Jouw vriendin is wolvendagen
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Susannah
Jouw vriendin is wolvendagen
Wat nou weer?quote:
Dat is een kampernaam. Volgens mij heeft jouw vriendin leggings aan met panterprint, een aarsgewei, oorbellen waarin je kan hoela-hoepen, en is ze veel te zwaar.quote:
Susannah is toch geen kampnaam, dat zijn meestal de shirley, beverley, samantha, sharona's, toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is een kampernaam. Volgens mij heeft jouw vriendin leggings aan met panterprint, een aarsgewei, oorbellen waarin je kan hoela-hoepen, en is ze veel te zwaar.
Het komt vooral door die 'ah' aan het eindquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Susannah is toch geen kampnaam, dat zijn meestal de shirley, beverley, samantha, sharona's, toch?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is een kampernaam. Volgens mij heeft jouw vriendin leggings aan met panterprint, een aarsgewei, oorbellen waarin je kan hoela-hoepen, en is ze veel te zwaar.
Dat komt omdat de naam gegeven werd toen ze er nog niet helemaal uit was. Ze vroegen hoe ze moest heten en zei de moeder "Susan" en toen floepte net de rest eruit en kwam er "ah" achteraan. Vandaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het komt vooral door die 'ah' aan het eind
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat de naam gegeven werd toen ze er nog niet helemaal uit was. Ze vroegen hoe ze moest heten en zei de moeder "Susan" en toen floepte net de rest eruit en kwam er "ah" achteraan. Vandaar.
Maar iedereen noemt d'r Susie of Suus.quote:
Tegelijk toch hoop ik voor je?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb vier chicks gehad met de naam Sophie
Lekker consequent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Florian_ het volgende:
vierling.quote:
Dat vraagt om desbetreffende picsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:54 schreef Florian_ het volgende:
Wrom nie?quote:
Hey Florian, alles goed met je?quote:
Treinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:25 schreef Juicyhil het volgende:
Neem gewoon de trein, veul sneller. 45 miles is zo gedaan.
Eerdaags heb ik m`n rijbewijsquote:
Geloof me dan wil je niks anders meer, dan met je eigen muziekjes in je eigen tempo over de autosnelweg scheuren.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eerdaags heb ik m`n rijbewijsken ik ook meepraten
Lijkt me geen bal aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geloof me dan wil je niks anders meer, dan met je eigen muziekjes in je eigen tempo over de autosnelweg scheuren.
Hehe, het is idd chil, je kan overal naartoe gaan waar je naartoe wilt. Niet meer wachten op de bus/trein enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geloof me dan wil je niks anders meer, dan met je eigen muziekjes in je eigen tempo over de autosnelweg scheuren.
Ik zit nog steeds vaak op de fietsquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had je nog zo'n geneeskunde boek gekocht?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
Heuy hoi!
Nee er staan nog steeds genoeg stukken kanker in.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:32 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik zie dat jullie eindelijk de UI lijst hebben opgeruimd.
"Weten hoe het kutleven van paupers in ontwikkelingslanden eruit ziet? Ga er op vakantie!"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie weet er een leuke originele titel voor een Nederlands schrijfopdracht over vakantie in ontwikkelingslanden? Het is beschouwend en zet voordelen en nadelen tegen over elkaar.
Ik zou hem bijna gebruiken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Weten hoe het kutleven van paupers in ontwikkelingslanden eruit ziet? Ga er op vakantie!"
Een beschouwende tekst over de voor- en nadelen voor vakantiegangers in ontwikkelingslanden
Red Mijn Vakantie!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie weet er een leuke originele titel voor een Nederlands schrijfopdracht over vakantie in ontwikkelingslanden? Het is beschouwend en zet voordelen en nadelen tegen over elkaar.
Moeten die gastjes tegenwoordig al beveiligd worden op schoolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Beveiliging MBO
Ik voel mee met NG
Slechte grapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moeten die gastjes tegenwoordig al beveiligd worden op school
Jij houd van achteren?quote:
NG zeker, doe 'm de groeten!quote:
Doe ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan zet je dit plaatje op de voorkant:
[ afbeelding ]
RIP.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Broekpaling het volgende:
Heb kaarten voor Sonisphere festival!
Metallica, Slipknot, Lamb of God en meer.
Die wil ik op mijn begrafenisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
HERE COMES THE SUN TUDUDUDUM HERE COMES THE SUN WHEN I SAY ITS ALRIGHT TUDUEDUDUDUDUDM!
Dief. Die heb ik al.quote:
Alhoewel ze natuurlijk bagger zijn, zou ik best Slipknot een keer live willen zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Broekpaling het volgende:
Heb kaarten voor Sonisphere festival!
Metallica, Slipknot, Lamb of God en meer.
Inderdaad. Sinds ik een rijbewijs heb, heb geen trein meer van binnen gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
M`n brommer is total loss dus ik moet nu wel met de bus en treinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinds ik een rijbewijs heb, heb geen trein meer van binnen gezienIk sta liever in de file dan op zo'n lelijk tochtig station.
Ik ga toch eerder.quote:
Denk het niet.quote:
En je hoeft je auto niet te delen met gespuis dat je raar aankijkt, zelf stinkt en uit is op je portemonnee. Het kan wel, maar daar kies je dan zelf voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinds ik een rijbewijs heb, heb geen trein meer van binnen gezienIk sta liever in de file dan op zo'n lelijk tochtig station.
Heb je plannen? Ben je terminaal?quote:
En je kan lekker zelf hard muziek draaien zonder dat anderen daar last van hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
En je hoeft je auto niet te delen met gespuis dat je raar aankijkt, zelf stinkt en uit is op je portemonnee. Het kan wel, maar daar kies je dan zelf voor.
Coma.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je plannen? Ben je terminaal?
Nee en nee. Heb gewoon het gevoel dat ik vroeg doodga.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je plannen? Ben je terminaal?
Dat kun je dan weer beter hier hebben dan in Italie!quote:
Geen bloemen op mijn begrafenisquote:
Wat voor termijn. en zoeken ze daarna een nieuwe modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
Wat voor termijn. en zoeken ze daarna een nieuwe modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wacht nog even hoor, of er moet een vliegtuig door m'n dak komen zetten."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Hoe laat ben je er klaar voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wacht nog even hoor, of er moet een vliegtuig door m'n dak komen zetten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
Wat voor termijn. en zoeken ze daarna een nieuwe modEr is net een topic gekickt in Fourm Crew over een nieuwe KLB mod, dus wie weet gaat het toch wat snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Krijgt Jitzzze eindelijk de mogelijkheid om mod te worden, gaat het feest niet door omdat ie bij de marine gaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is net een topic gekickt in Fourm Crew over een nieuwe KLB mod, dus wie weet gaat het toch wat sneller
quote:
Wa ge zeg ben u zelluf!quote:
Ik heb ook altijd pechquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijgt Jitzzze eindelijk de mogelijkheid om mod te worden, gaat het feest niet door omdat ie bij de marine gaat
Oh, dan kun je nog prima een half jaar lang modden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
Trouwens het is nog lang niet zeker dat ik er echt bij kom, en dat zou z'n vroegst pas in augustus zijn.
Ik heb ook toegang tot crewfora, maar daar staat niks in? Of is dat weer een apart gedeelte voor modjes etc?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is net een topic gekickt in Fourm Crew over een nieuwe KLB mod, dus wie weet gaat het toch wat sneller
dat zou best kunnen, jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dan kun je nog prima een half jaar lang modden.
Jij hebt toegang tot FOK! Crew, dat is zeg maar het ONZ van de crew forums. Forum Crew is the place to be!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook toegang tot crewfora, maar daar staat niks in? Of is dat weer een apart gedeelte voor modjes etc?
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot FOK! Crew, dat is zeg maar het ONZ van de crew forums. Forum Crew is the place to be!
Sinds wanneer doe je iets op de FP dan?quote:
Aantal wekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je iets op de FP dan?
Zeker niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik word zeker niet boven jitzzzze verkozen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik word zeker niet boven jitzzzze verkozen?
PWNED !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef bloodysunday het volgende:
kut kut kut school, kijk in de jaarplanning wanneer ik toetsweek heb. Staat er dat het van 24 tm 26 is. Dus ik mooi denken kan ik naar ajax zonder problemen met leren. Krijg ik woensdag mn toetsrooster, staat daar ook van 24 tm 26 op. Krijgen we vandaag opeens een nieuwe. Hebben ze het van 25 tm 27 gedaan :S. Maar natuurlijk ga ik wel lekker naar ajax toe
Ik ga sowieso zonde van mn geld, en ik heb opzich nog tijd zat om te lerenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PWNED !Maar kom wel ja, anders heb ik ook een probleem
Jeweetzellufquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
Als je dan maar niet zo streng tegen ons gaat doen jitzz
Het eerste wat dicht gaat is de SC.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
Als je dan maar niet zo streng tegen ons gaat doen jitzz
Macht verandert alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JeweetzellufJullie zijn mn matties, maar jullie moeten dan niet anders gaan doen tegen mij
Whehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het eerste wat dicht gaat is de SC.
quote:
Dat valt tegen helaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Florian_ het volgende:
D'r willen dan opeens allemaal tienersletjes aan z'n penis zuigen, let maar op!
Dat willen ze nu ook al. Gisteren echt moeilijk sjans met een18 jarig meisjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Florian_ het volgende:
D'r willen dan opeens allemaal tienersletjes aan z'n penis zuigen, let maar op!
Tuurlijk wel. We kunnen je dan niet meer uitlachen en beledigen want dan krijgen we meteen een note.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JeweetzellufJullie zijn mn matties, maar jullie moeten dan niet anders gaan doen tegen mij
Kijk uit hoor. Soms zeggen ze dat ze 18 zijn en zijn ze eigenlijk 13quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat willen ze nu ook al. Gisteren echt moeilijk sjans met een18 jarig meisje
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We kunnen je dan niet meer uitlachen en beledigen want dan krijgen we meteen een note.
Als je 13 bent wordt je niet uitgenodigd voor de open dag van de Marinequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. Soms zeggen ze dat ze 18 zijn en zijn ze eigenlijk 13
quote:
Ik moet nog 2,5 uurquote:
Hebben ze dat er echt opgezet?quote:
Als dat maar goed gaat, van feyenoord verliezen moet toch niet mogelijk zijn hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rapapapapapa niet voor mij, nog 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Rapa papapapa, het is vakantie!
AJAX AMSTERDAM!![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
rapapapapapa niet voor mij, nog 2 weken wachten
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind![]()
Ik verwacht dan een paar problemen in en rond het stadion..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat, van feyenoord verliezen moet toch niet mogelijk zijn he?
![]()
Wat voor vakantie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Rapa papapapa, het is vakantie!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
ik hoop niet op het veld neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik verwacht dan een paar problemen in en rond het stadion..
AJAX AMSTERDAM!![]()
Voorjaarsvakantie?quote:WD, you've got me on my knees.
![]()
WD, you've got me on my knees.
Oh heb ik niet.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: