Ik zou hem bijna gebruiken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Weten hoe het kutleven van paupers in ontwikkelingslanden eruit ziet? Ga er op vakantie!"
Een beschouwende tekst over de voor- en nadelen voor vakantiegangers in ontwikkelingslanden
Red Mijn Vakantie!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie weet er een leuke originele titel voor een Nederlands schrijfopdracht over vakantie in ontwikkelingslanden? Het is beschouwend en zet voordelen en nadelen tegen over elkaar.
Moeten die gastjes tegenwoordig al beveiligd worden op schoolquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Beveiliging MBO
Ik voel mee met NG
Slechte grapquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moeten die gastjes tegenwoordig al beveiligd worden op school
Jij houd van achteren?quote:
NG zeker, doe 'm de groeten!quote:
Doe ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan zet je dit plaatje op de voorkant:
[ afbeelding ]
RIP.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Broekpaling het volgende:
Heb kaarten voor Sonisphere festival!
Metallica, Slipknot, Lamb of God en meer.
Die wil ik op mijn begrafenisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef Paaskonijn het volgende:
HERE COMES THE SUN TUDUDUDUM HERE COMES THE SUN WHEN I SAY ITS ALRIGHT TUDUEDUDUDUDUDM!
Dief. Die heb ik al.quote:
Alhoewel ze natuurlijk bagger zijn, zou ik best Slipknot een keer live willen zienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Broekpaling het volgende:
Heb kaarten voor Sonisphere festival!
Metallica, Slipknot, Lamb of God en meer.
Inderdaad. Sinds ik een rijbewijs heb, heb geen trein meer van binnen gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geloof me dan wil je niks anders meer, dan met je eigen muziekjes in je eigen tempo over de autosnelweg scheuren.
M`n brommer is total loss dus ik moet nu wel met de bus en treinquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinds ik een rijbewijs heb, heb geen trein meer van binnen gezienIk sta liever in de file dan op zo'n lelijk tochtig station.
Ik ga toch eerder.quote:
Denk het niet.quote:
En je hoeft je auto niet te delen met gespuis dat je raar aankijkt, zelf stinkt en uit is op je portemonnee. Het kan wel, maar daar kies je dan zelf voor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinds ik een rijbewijs heb, heb geen trein meer van binnen gezienIk sta liever in de file dan op zo'n lelijk tochtig station.
Heb je plannen? Ben je terminaal?quote:
En je kan lekker zelf hard muziek draaien zonder dat anderen daar last van hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
En je hoeft je auto niet te delen met gespuis dat je raar aankijkt, zelf stinkt en uit is op je portemonnee. Het kan wel, maar daar kies je dan zelf voor.
Coma.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je plannen? Ben je terminaal?
Nee en nee. Heb gewoon het gevoel dat ik vroeg doodga.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je plannen? Ben je terminaal?
Dat kun je dan weer beter hier hebben dan in Italie!quote:
Geen bloemen op mijn begrafenisquote:
Wat voor termijn. en zoeken ze daarna een nieuwe modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
Wat voor termijn. en zoeken ze daarna een nieuwe modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wacht nog even hoor, of er moet een vliegtuig door m'n dak komen zetten."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Hoe laat ben je er klaar voorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik wacht nog even hoor, of er moet een vliegtuig door m'n dak komen zetten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
Wat voor termijn. en zoeken ze daarna een nieuwe modEr is net een topic gekickt in Fourm Crew over een nieuwe KLB mod, dus wie weet gaat het toch wat snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Krijgt Jitzzze eindelijk de mogelijkheid om mod te worden, gaat het feest niet door omdat ie bij de marine gaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is net een topic gekickt in Fourm Crew over een nieuwe KLB mod, dus wie weet gaat het toch wat sneller
quote:
Wa ge zeg ben u zelluf!quote:
Ik heb ook altijd pechquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijgt Jitzzze eindelijk de mogelijkheid om mod te worden, gaat het feest niet door omdat ie bij de marine gaat
Oh, dan kun je nog prima een half jaar lang modden.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:26 schreef jitzzzze het volgende:
Trouwens het is nog lang niet zeker dat ik er echt bij kom, en dat zou z'n vroegst pas in augustus zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |