Wanneer krijg je hem weer terug?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:09 schreef De_Ananas het volgende:
De enige die mijn piemel heeft is wolvendagen.
Als ze klaar is met tekenen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer krijg je hem weer terug?
quote:
QFTquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:15 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zien d_a allemaal als held, en ik ben bij hem thuis geweest, 2 keer heheeh
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Overtrekken zeker.
Hij was dan ook flauwquote:
Vrouwen hebben geen humor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn toestand is zo dat ik zelfs om vrouwengrapjes moet lachen
Ik ga ej zo hard op je bek rossen de volgende keerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:19 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ik kan jullie vertellen dat d_a in het echt niks voorstelt
Ook een echte internetheld zoals jullie zien. toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ''pff, een poffertje zou er nog van winnen''quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga ej zo hard op je bek rossen de volgende keer
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:14 schreef De_Ananas het volgende:
Flikkers die iets tegen carnaval hebben
omdat je wakker bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom slaap ik niet?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ook een echte internetheld zoals jullie zien. toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ''pff, een poffertje zou er nog van winnen''
Omdat vrij.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom slaap ik niet?
U had geroepen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Had ik maar een kloon. Die kon alle kutdingen voor me doen zoals over 6 uur werken voor mij tot 21:00 zodat ik kan slapen tot 13:00 en dan kan fokken.
Heb je die zelf bedacht?quote:
Ja, maar ik ben vast niet de enigequote:
Ik ook. En ja ik zal er zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vond hem grappig
nog 2 weken, dan meet
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben vast niet de enige
[..]
Ik ook. En ja ik zal er zijn
IS DAT EEN WOORDGRAP?!quote:
Moguhquote:Op vrijdag 13 februari 2009 07:59 schreef Silentalarm het volgende:
mogguuuh
Dus je dacht echt van "Who dit is tof, voor dit werk ben ik bereid m'n huidige baan op te zeggen"quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heu
Was wel oké. Veel gezien en te weten gekomen, en ga vandaag/morgen solliciteren.
Ja, het is een boel vrijheid en zekerheid opgeven, maar het is wel stoerquote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je dacht echt van "Who dit is tof, voor dit werk ben ik bereid m'n huidige baan op te zeggen"![]()
Heb je ook nog zo'n boot gezien van binnen etc?
Navigeren, sturen, aanleggen, wegvaren; alles wat te maken heeft met het besturen van het schip. Leiding geven op de brug zeg maar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:22 schreef Florian_ het volgende:
Enneh, wat worden dan precies je werkzaamheden op zo'n schip?
Ja, dat is het zeker. Al is het alleen maar omdat de collega's daar ook je vrienden zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
Nice, Jitzzze.Veel uitdagender dan zo'n kantoorbaan met van die gare collega's.
quote:Lucie J. Kim filed a lawsuit at L.A. County Superior Court on Wednesday against Miley Cyrus because of the above photo where the singer is seen pulling on her eyes. According to legal papers obtained by website TMZ, Kim "claims to represent more than one million Asian Pacific Islanders who live in Los Angeles County and is seeking $4,000 - the minimum damages for a civil rights violation - for each of them, which adds up to a whopping $4 billion in total".
Despite her apology, Lucie is prepared to take this all the way. Miley's camp has not come out with a comment just yet.
Story developing...
Wie zit daar in het midden?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef BobbyB het volgende:
Jezus, wat een kansloze rukkers hey.
[..]
[ afbeelding ]
Vroeger deed ik dat ook zo vaak. Ze hebben zeker geld nodig. Blijft een raar volk he.
Ja inderdaad. Dat vind ik ook wel belangrijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker. Al is het alleen maar omdat de collega's daar ook je vrienden zijn.
quote:
Ik ga als Hayden Penetratie, en jij?quote:
Heuj Florian_quote:
Ja, als je dat bij je huidige collega;s niet hebt of uberhaupt geen band met ze hebt is dat niet bevorderlijk voor de motivatie. Ben blij dat ik het erg goed kan vinden met m'n collega's... maar goed, ik werk dan ook bij een klein bedrijfje waar iedereen elkaar wel kent.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, best wel. Je weet precies wat je van iemand kan verwachten. Maar ook wat je niet van iemand hoeft/kan verwachten; dat is ook wel erg prettig.
San Siroquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:13 schreef dagdag het volgende:
in weekend INTER-BILAN 4-0
quote:
welke wedstrijdquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef gers het volgende:
San siro is wel het mooiste stadion waar ik ooit ben geweest
wiequote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:16 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, wou ik al kaartje kopen voor Sonisphere, kan dat pas vanaf 11:00
Inter-TOP Ossquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:19 schreef gers het volgende:
[..]
Inter-TOP OssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit kan alleen in italie
Volgend jaar naar inter lazioagenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
mooi leven verpestquote:
Ik heb hier helemaal niets met die lui, behalve ergernisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als je dat bij je huidige collega;s niet hebt of uberhaupt geen band met ze hebt is dat niet bevorderlijk voor de motivatie. Ben blij dat ik het erg goed kan vinden met m'n collega's... maar goed, ik werk dan ook bij een klein bedrijfje waar iedereen elkaar wel kent.
Ja hoor.quote:
Woar?quote:
Zielig kindje.quote:
Interquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
dit kan alleen in italie
Volgend jaar naar inter lazio
De baby.quote:
FC hutquote:
Thx. sixtiesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
ohjahj, op radio2 de sixties top 100
jeetje.quote:
M'n oordopjes zijn tussen m'n spaken terecht gekomenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
Is dat op 88.20?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:48 schreef Adelante het volgende:
Ah Jimi Hendrix.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoor een raar lied nu? Een of andere gekke krakkemikkige solo?
Ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |