Ik heb ook toegang tot crewfora, maar daar staat niks in? Of is dat weer een apart gedeelte voor modjes etc?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er is net een topic gekickt in Fourm Crew over een nieuwe KLB mod, dus wie weet gaat het toch wat sneller
dat zou best kunnen, jaquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, dan kun je nog prima een half jaar lang modden.
Jij hebt toegang tot FOK! Crew, dat is zeg maar het ONZ van de crew forums. Forum Crew is the place to be!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb ook toegang tot crewfora, maar daar staat niks in? Of is dat weer een apart gedeelte voor modjes etc?
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot FOK! Crew, dat is zeg maar het ONZ van de crew forums. Forum Crew is the place to be!
Sinds wanneer doe je iets op de FP dan?quote:
Aantal wekenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe je iets op de FP dan?
Zeker niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik word zeker niet boven jitzzzze verkozen?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik word zeker niet boven jitzzzze verkozen?
PWNED !quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:33 schreef bloodysunday het volgende:
kut kut kut school, kijk in de jaarplanning wanneer ik toetsweek heb. Staat er dat het van 24 tm 26 is. Dus ik mooi denken kan ik naar ajax zonder problemen met leren. Krijg ik woensdag mn toetsrooster, staat daar ook van 24 tm 26 op. Krijgen we vandaag opeens een nieuwe. Hebben ze het van 25 tm 27 gedaan :S. Maar natuurlijk ga ik wel lekker naar ajax toe
Ik ga sowieso zonde van mn geld, en ik heb opzich nog tijd zat om te lerenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PWNED !Maar kom wel ja, anders heb ik ook een probleem
Jeweetzellufquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
Als je dan maar niet zo streng tegen ons gaat doen jitzz
Het eerste wat dicht gaat is de SC.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:36 schreef Florian_ het volgende:
Als je dan maar niet zo streng tegen ons gaat doen jitzz
Macht verandert alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JeweetzellufJullie zijn mn matties, maar jullie moeten dan niet anders gaan doen tegen mij
Whehequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het eerste wat dicht gaat is de SC.
quote:
Dat valt tegen helaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Florian_ het volgende:
D'r willen dan opeens allemaal tienersletjes aan z'n penis zuigen, let maar op!
Dat willen ze nu ook al. Gisteren echt moeilijk sjans met een18 jarig meisjequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:39 schreef Florian_ het volgende:
D'r willen dan opeens allemaal tienersletjes aan z'n penis zuigen, let maar op!
Tuurlijk wel. We kunnen je dan niet meer uitlachen en beledigen want dan krijgen we meteen een note.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
JeweetzellufJullie zijn mn matties, maar jullie moeten dan niet anders gaan doen tegen mij
Kijk uit hoor. Soms zeggen ze dat ze 18 zijn en zijn ze eigenlijk 13quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat willen ze nu ook al. Gisteren echt moeilijk sjans met een18 jarig meisje
Dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. We kunnen je dan niet meer uitlachen en beledigen want dan krijgen we meteen een note.
Als je 13 bent wordt je niet uitgenodigd voor de open dag van de Marinequote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kijk uit hoor. Soms zeggen ze dat ze 18 zijn en zijn ze eigenlijk 13
quote:
Ik moet nog 2,5 uurquote:
Hebben ze dat er echt opgezet?quote:
Als dat maar goed gaat, van feyenoord verliezen moet toch niet mogelijk zijn hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rapapapapapa niet voor mij, nog 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Rapa papapapa, het is vakantie!
AJAX AMSTERDAM!![]()
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
rapapapapapa niet voor mij, nog 2 weken wachten
WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind![]()
Ik verwacht dan een paar problemen in en rond het stadion..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat, van feyenoord verliezen moet toch niet mogelijk zijn he?
![]()
Wat voor vakantie?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Rapa papapapa, het is vakantie!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
ik hoop niet op het veld neequote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:02 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik verwacht dan een paar problemen in en rond het stadion..
AJAX AMSTERDAM!![]()
Voorjaarsvakantie?quote:WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: