quote:
"Kom we gaan aan tafel" en dan ga jij brakenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 03:59 schreef piekartz87 het volgende:
ik krijg altijd een braakneiging als hij zegt: "kom we gaan aan tafel"
echt iets wat kut klinkt maar toch gezegd moet worden omdat het in het draaiboek staat
het is gewoon de manier waarop hij zulke dingen zegt, net als: "welkom bij, de wereld draait doorrrrrrrrr" vooral die rollende rquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
"Kom we gaan aan tafel" en dan ga jij braken![]()
Grappig
hihi ik snap em jij denkt aan het aan tafel gaan om te eten maar omdat hij zegt dat hij dan zo gaat braken zeg jij vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
"Kom we gaan aan tafel" en dan ga jij braken![]()
Grappig
Jij weet helemaal niet wat ik denk. Leuk heh die smiliesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
hihi ik snap em jij denkt aan het aan tafel gaan om te eten maar omdat hij zegt dat hij dan zo gaat braken zeg jij vanwant dat klopt natuurlijk niet voor het eten moetje helemaal niet braken omdat je nog helemaal moet eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze zitten heul niet op msn, msn heeft allemaal van die leipe kutsmileysquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat ik denk. Leuk heh die smiliesJe hebt ze ook van emesem.
Je kan nu naar de herhaling kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:03 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
het is gewoon de manier waarop hij zulke dingen zegt, net als: "welkom bij, de wereld draait doorrrrrrrrr" vooral die rollende r
volgens mij doet hij dat tegenwoordig ook niet meer gelukkig.
het is gewoon een vervelende vent. met dat suggestieve gedoe van hem ook altijd.
met zn hoofd
Heb je Sophie dan niet zien vingeren. Nederlandse films! (Y)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef hoerezooi het volgende:
het is tegenwoordig een groot "ik heb een boek en ik wil er een reclame praatje over houden" programma geworden. Ook helemaal gek van "nederlandse" films![]()
![]()
waarom kom ik jouw in elk topic tegen wat ik deze vroege ochtend open?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:53 schreef kogelbiefstuk het volgende:
Gelukkig heb ik niet zo'n "verdomd mieters jasje".
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
Wat een frustratie hier, zeg.
DWDD is een prima programma, relatief gezien. Laagdrempelige actualiteit, stukje 'cultuur' en af en toe een grolletje.
Het is wel zo dat veel uitzendingen ronduit saai zijn, maar af en toe zit er een pareltje tussen. Zo heb ik onlangs nog erg genoten van die EO bitchfight. Maar sommige interviews lopen ook uit op iets prachtigs. Ik herinner me Louis van Gaal en zijn vrouwtje. Schitterend interview was dat. Of Peter R. de Vries die gruwelijk zuur werd omdat hij niet over zijn boekje mocht babbelen.
Wat voor TV heb jij?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het soms wel grappig om te kijken. Er zijn een hoop slechtere programma's op de buis.
eentje waar sbs helaas ook binnen komtquote:
Het programma is inderdaad prima en Matthijs is echt een goede presentator. Alleen dat "verdomd mieterse DWDD jasje" vind ik echt falen altijd.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
DWDD is een prima programma, relatief gezien. Laagdrempelige actualiteit, stukje 'cultuur' en af en toe een grolletje.
Het is wel zo dat veel uitzendingen ronduit saai zijn, maar af en toe zit er een pareltje tussen. Zo heb ik onlangs nog erg genoten van die EO bitchfight. Maar sommige interviews lopen ook uit op iets prachtigs. Ik herinner me Louis van Gaal en zijn vrouwtje. Schitterend interview was dat. Of Peter R. de Vries die gruwelijk zuur werd omdat hij niet over zijn boekje mocht babbelen.
En dat scheve mondje van GeenStijl.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het programma is inderdaad prima en Matthijs is echt een goede presentator. Alleen dat "verdomd mieterse DWDD jasje" vind ik echt falen altijd.
Inderdaad. Wat een belachelijk accent heeft Dijkshoorn.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En dat scheve mondje van GeenStijl.
Nico: "FRITS SPITS komt een kip tegon: waarom begint iedureen tegon mij te kakelon, de werold is tegon mij"
Matthijs: "Haha, nog één Nico!"![]()
Andere gasten:![]()
Nico is goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
En dat scheve mondje van GeenStijl.
Nico: "FRITS SPITS komt een kip tegon: waarom begint iedureen tegon mij te kakelon, de werold is tegon mij"
Matthijs: "Haha, nog één Nico!"![]()
Andere gasten:![]()
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
Ja? Waarom lacht dan niemand in de studio?quote:
Eh, dat spreekt natuurlijk voor zich.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
Wordt U Al Geholpen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, dat spreekt natuurlijk voor zich.
Maar gelukkig zijn er voor dat ras zenders als RTL4, SBS6 en TMF/MTV.
Je hebt het over 'Are you being served?', neem ik aan.quote:
Heerlijk dus, als je leeft van de bijstand, of pallets sorteert in ploegendienst en soms 's ochtends vrij bent.quote:Inmiddels is de serie elke ochtend op werkdagen te zien bij RTL4.
Ik werk in de horeca dus ik werk 's nachts.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je hebt het over 'Are you being served?', neem ik aan.
[..]
Heerlijk dus, als je leeft van de bijstand, of pallets sorteert in ploegendienst en soms 's ochtends vrij bent.
Omdat Nico geestig is en niet grappig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja? Waarom lacht dan niemand in de studio?
Normaal kunnen bekende Nederlanders in TV-shows wel een beetje schaapachtig lachen om slechte grappen, maar bij Nico zijn ze zo slecht dat je geeneens weet of de grap al afgelopen is.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:04 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat Nico geestig is en niet grappig.
Ok, die was nog wel grappig. Maar dat ging per ongeluk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef Roi het volgende:
ONTDEKKING OP DE GALAPAGOS EILANDEN
deze
varaan
is nog
geneukt
door
boudewijn buch
Wat een domme opmerking zegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
ik vind zn vragen en gedrag vervelender.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Terechte klacht.
Heel irritant.
Nu we het er toch over hebben;
Klacht: Die kop van Mathijs van Nieuwkerk.
Kan die niet geblurd worden ofzo.
Zo intellectueel is DWDD niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat muziek die langer duurt een zapmoment is, blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Loohcs het volgende:En waarom mogen de muzikanten - die altijd de hemel in worden geprezen door Matthijs - maar een deel van een liedje spelen? Als ze dan zo goed zijn, geef ze dan ook die twee minuten extra.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je Sophie dan niet zien vingeren. Nederlandse films! (Y)
Zelfkennisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Paul het volgende:
DWDD is voor laag niveau, want ik snap het ook
Maar hij schijnt een pruik op te hebben, dus dan pakt hij gewoon een reserve pruikquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
ik heb een mooi plan om mathijs te ontvoeren en hem dan kaal te scheren en hem weer los te laten, 30 minuten voordat de show begint! Ik weet waar de opnames zijn, ik weet het nummerbord van zijn dure bolide en ik heb een scheerapparaat op batterijen. Ik heb alleen nog wat spiermassa's nodig die lachen om het risico van een strafblad.
Die blik ook altijd van 'm. Wat is het toch een stoere man.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:52 schreef ikJur het volgende:
[ afbeelding ]
Met z'n walgelijke "charisma"en die vadsige dooie marmot op ze kop
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die blik ook altijd van 'm. Wat is het toch een stoere man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 14 februari 2009 15:27 schreef TeringHenkie het volgende:
Wist jullie dat DWDD is bedacht door dezelfde producent als Boulevard?
paul kijkt toch ook zoquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Die blik ook altijd van 'm. Wat is het toch een stoere man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou de ondertitel van KLB moeten zijnquote:Op zondag 15 februari 2009 18:22 schreef Jajong het volgende:
HET IS MAAR WAAR JE JE DRUK OM MAAKT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |