Wordt U Al Geholpen?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, dat spreekt natuurlijk voor zich.
Maar gelukkig zijn er voor dat ras zenders als RTL4, SBS6 en TMF/MTV.
Je hebt het over 'Are you being served?', neem ik aan.quote:
Heerlijk dus, als je leeft van de bijstand, of pallets sorteert in ploegendienst en soms 's ochtends vrij bent.quote:Inmiddels is de serie elke ochtend op werkdagen te zien bij RTL4.
Ik werk in de horeca dus ik werk 's nachts.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je hebt het over 'Are you being served?', neem ik aan.
[..]
Heerlijk dus, als je leeft van de bijstand, of pallets sorteert in ploegendienst en soms 's ochtends vrij bent.
Omdat Nico geestig is en niet grappig.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja? Waarom lacht dan niemand in de studio?
Normaal kunnen bekende Nederlanders in TV-shows wel een beetje schaapachtig lachen om slechte grappen, maar bij Nico zijn ze zo slecht dat je geeneens weet of de grap al afgelopen is.
Nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:04 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Omdat Nico geestig is en niet grappig.
Ok, die was nog wel grappig. Maar dat ging per ongeluk.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:39 schreef Roi het volgende:
ONTDEKKING OP DE GALAPAGOS EILANDEN
deze
varaan
is nog
geneukt
door
boudewijn buch
Wat een domme opmerking zegquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
ik vind zn vragen en gedrag vervelender.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Terechte klacht.
Heel irritant.
Nu we het er toch over hebben;
Klacht: Die kop van Mathijs van Nieuwkerk.
Kan die niet geblurd worden ofzo.
Zo intellectueel is DWDD niet hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
True. Ik denk dan ook dat het vooral HBO'ers zijn die DWDD niet kunnen waarderen.
Omdat muziek die langer duurt een zapmoment is, blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:05 schreef Loohcs het volgende:En waarom mogen de muzikanten - die altijd de hemel in worden geprezen door Matthijs - maar een deel van een liedje spelen? Als ze dan zo goed zijn, geef ze dan ook die twee minuten extra.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je Sophie dan niet zien vingeren. Nederlandse films! (Y)
Zelfkennisquote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:47 schreef Paul het volgende:
DWDD is voor laag niveau, want ik snap het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |