quote:
"Kom we gaan aan tafel" en dan ga jij brakenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 03:59 schreef piekartz87 het volgende:
ik krijg altijd een braakneiging als hij zegt: "kom we gaan aan tafel"
echt iets wat kut klinkt maar toch gezegd moet worden omdat het in het draaiboek staat
het is gewoon de manier waarop hij zulke dingen zegt, net als: "welkom bij, de wereld draait doorrrrrrrrr" vooral die rollende rquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
"Kom we gaan aan tafel" en dan ga jij braken![]()
Grappig
hihi ik snap em jij denkt aan het aan tafel gaan om te eten maar omdat hij zegt dat hij dan zo gaat braken zeg jij vanquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
"Kom we gaan aan tafel" en dan ga jij braken![]()
Grappig
Jij weet helemaal niet wat ik denk. Leuk heh die smiliesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
hihi ik snap em jij denkt aan het aan tafel gaan om te eten maar omdat hij zegt dat hij dan zo gaat braken zeg jij vanwant dat klopt natuurlijk niet voor het eten moetje helemaal niet braken omdat je nog helemaal moet eten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze zitten heul niet op msn, msn heeft allemaal van die leipe kutsmileysquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat ik denk. Leuk heh die smiliesJe hebt ze ook van emesem.
Je kan nu naar de herhaling kijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 04:03 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
het is gewoon de manier waarop hij zulke dingen zegt, net als: "welkom bij, de wereld draait doorrrrrrrrr" vooral die rollende r
volgens mij doet hij dat tegenwoordig ook niet meer gelukkig.
het is gewoon een vervelende vent. met dat suggestieve gedoe van hem ook altijd.
met zn hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |