De eerste christenen waren joden, dat wel. Maar kennelijk waren joden niet de originele christenen, of anders waren er nogal wat die even de kat uit de boom keken of zelfs uit de boom geschud hebben.quote:Op maandag 16 februari 2009 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Joden zijn toch eigenlijk de originele "christenen" van het oude testament?
Dat dus.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sommige keizers waren (half)goden.
Waar zie jij Christenen in het 'oude' testament?quote:Op maandag 16 februari 2009 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Joden zijn toch eigenlijk de originele "christenen" van het oude testament?
Christenen zijn de volgelingen van Jezus. Er is niet zoiets als 'de eerste christenen' in de joodse bijbel.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:03 schreef Schenkstroop het volgende:
De Bijbel bestaat uit het oude testament wat het Jodendom inhoudt. En het nieuwe testament wat het Christendom is. In die zin zijn de Joden de eerste Christenen of eigenlijk de pre-christenen. Ik ben hier alleen niet zeker van.
zeker.quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb christenen ook tussen haakjes gezet he. Christenen borduurden voort op het Jodendom niet dan?
Chistenen zijn volgelingen van Christus. Punt!quote:Op maandag 16 februari 2009 23:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb christenen ook tussen haakjes aanhalingstekens gezet he. Christenen borduurden voort op het Jodendom niet dan?
Ehhh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:42 schreef knowall het volgende:
Ja, en lees nu m'n vorige posts nog eens. Als slechts in 50% van de gevallen de dader bekend was bij het slachtoffer (want daar is het onderzoek op gebouwd), dan is het al 28% van de gevallen. En als slechts in een derde van gevallen de dader bekend was, dan al 42%. Conclusie: flut-onderzoek, het geeft te weinig info, terwijl ze die info wel hebben, dat is verdacht.
Fout. .quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef Kees22 het volgende:
Nog een edit: 86 % van de waargenomen daders is autochtoon
Het onderzoek is over heel Nederland.quote:en 14 % is allochtoon. Was in Amsterdam
Klik voor de gein eens op de links van Mylene.quote:niet de helft van de bevolking allochtoon? Of vergis ik me?
Zo niet: wie wordt dan oververtegenwoordigd?
En is er een gebed tot die keizers bekend?quote:Op maandag 16 februari 2009 16:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sommige keizers waren (half)goden.
Moest er niet voor die keizers geofferd worden?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:11 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
En is er een gebed tot die keizers bekend?
Voor het welzijn van de keizer offeren is iets anders dan offeren aan de keizer zelf. Men offerde aan de ''genius'' van de keizer.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
Moest er niet voor die keizers geofferd worden?
Ik mag 't kennelijk van paddy eigenlijk niet zeggen, maar je rekensommetjes zijn een beetje dom.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ehhh.
Weet je wel wat het symbool % betekent?![]()
86 % ene kant tegen 14 % andere kant gemeten.
Maar stel: slechts 50 % van de daders is herkend. Dan zou dus, doorgetrokken naar de hele populatie, gelden:
172 % ene kant tegen 28 % andere kant. Is 200 % beide kanten!
Of, als slechts in een derde van de gevallen de dader bekend was, dan al
258 % ene kant tegen 42 % andere kant. (Samen 300 %!)
Laat ook maar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik mag 't kennelijk van paddy eigenlijk niet zeggen, maar je rekensommetjes zijn een beetje dom.
De paus is net een Jood; geen gevoel voor humor en snel op z'n pikkie getrapt.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef buachaille het volgende:
Opmerkelijk nieuws: http://haaretz.com/hasen/spages/1065809.html (terwijl het vaticaan in europ over zich heen laat zeiken0.
Ach gut, gaan nou de joden ook meedoen met de grote jongens en een religie beledigen?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 23:51 schreef buachaille het volgende:
Opmerkelijk nieuws: http://haaretz.com/hasen/spages/1065809.html (terwijl het vaticaan in europ over zich heen laat zeiken0.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |