abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66057669
Als'ie dezelfde uitspraken had gedaan over christenen/'t christendom was'ie één van de populairste Nederlandse "intellectuelen" geweest.
pi_66057682
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:53 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Joden zijn niet altijd aanhanger van een religie. Wilders heeft het ook niet specifiek over 1 volk of over een ras. Zoals je wel weet wordt over het Jodendom vaak ook niet positief gesproken.
De uitspraken van Wilders zijn conform de vergelijking : Voor de Joden pak je dan de Marokkanen, voor de joden de Islamieten en mijn vergelijking is gerechtvaardigd. Welke politicus in west europa praat over de joden/Joden zoals Wilders over de moslims en is nog op vrije voeten?
pi_66057687
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:49 schreef Triggershot het volgende:

Dit topic gaat niet over moslims, maar goed, om even op jou te reageren :

Denk je dat Wilders nog op vrije voeten zat als je al zijn uitspraken vervangt met 'joden' en 'jodendom'?'homo's' en 'homoseksualiteit'?
pi_66058020
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 16:55 schreef buachaille het volgende:

[..]

Homo's worden in A'dam door Marokkanen in elkaar geslagen, bespuugd en uitgescholden ja. Ik snap dan ook niet hoe de Marokkanen de Joden van de WOII kunnen zijn zoals je de laatse tijd wel eens hoort.
pi_66058087
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Homo's worden in A'dam door Marokkanen in elkaar geslagen, bespuugd en uitgescholden ja. Ik snap dan ook niet hoe de Marokkanen de Joden van de WOII kunnen zijn zoals je de laatse tijd wel eens hoort.
Misschien dat je je beter moet inlezen :
http://www.nrc.nl/binnenl(...)omogeweld_autochtoon

Daarnaast is er geen vergelijking tussen de Marokkanen en de holocaust, de vraag is enkel alleen of Wilders er mee zou wegkomen, voor iemand die claimt dat nuance alleen toegepast wordt op moslims, ben je anders wel aan het tekortschieten in antwoorden.
pi_66058166
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien dat je je beter moet inlezen :
http://www.nrc.nl/binnenl(...)omogeweld_autochtoon
Misschien moet je de kritieken op dat flut-onderzoek eens lezen.
pi_66058214
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:11 schreef knowall het volgende:

[..]

Misschien moet je de kritieken op dat flut-onderzoek eens lezen.
Prima hoor, ik heb niets tegen wat balans, enige relevante ( lees : gewenste ) links die ik volgens jou moet lezen?
pi_66058246
mensen die huilie doen van een beetje spuug..
als je een beetje goed mikt ook, heb je zo goeie glijmiddel
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66058476
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Prima hoor, ik heb niets tegen wat balans, enige relevante ( lees : gewenste ) links die ik volgens jou moet lezen?
Was een topic over op FOK!. Kwam er o.a. op neer dat de volledige restcategorie tot autochtonen werd gerekend, men het percentage van de restcategorie niet wilde publiceren, allochtoon/autochtoon in werkelijkheid niet-blank/blank was en nog wat dingetjes.
pi_66058526
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:23 schreef knowall het volgende:

[..]

Was een topic over op FOK!. Kwam er o.a. op neer dat de volledige restcategorie tot autochtonen werd gerekend, men het percentage van de restcategorie niet wilde publiceren, allochtoon/autochtoon in werkelijkheid niet-blank/blank was en nog wat dingetjes.
Ik zie graag een bron, een referentie tegemoet zodat ik de overgeleverde informatie zelf kan verifiëren.
pi_66058890
quote:
Conclusie : In 14% van de gevallen zeggen de slachtoffers dat het om allochtonen gaan :
quote:
Uit de registraties komt het beeld naar voren dat het veelal gaat om jeugdige verdachten en dat het aantal “overtuigingsdaders” een duidelijke minderheid vormt.
In 86% van de gevallen wordt een autochtoon als verdachte(n) aangewezen of wordt geen verdachte benoemd. In 21 van de 150 gevallen (14%) werd door het slachtoffer een allochtoon als dader aangewezen. Daarbij wordt aangetekend dat negen van de 21 incidenten zich voordeden in Amsterdam. Ook (homoseksuele) allochtonen zijn met enige regelmaat het slachtoffer van homofoob geweld. Daarbij zijn de verdachten veelal autochtoon.
convincing knowall, really.
pi_66058990
Ja, en lees nu m'n vorige posts nog eens. Als slechts in 50% van de gevallen de dader bekend was bij het slachtoffer (want daar is het onderzoek op gebouwd), dan is het al 28% van de gevallen. En als slechts in een derde van gevallen de dader bekend was, dan al 42%. Conclusie: flut-onderzoek, het geeft te weinig info, terwijl ze die info wel hebben, dat is verdacht.
pi_66059048
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:42 schreef knowall het volgende:
Ja, en lees nu m'n vorige posts nog eens. Als slechts in 50% van de gevallen de dader bekend was bij het slachtoffer (want daar is het onderzoek op gebouwd), dan is het al 28% van de gevallen.
Statistiek vs speculatie, right.

Maar goed, er zijn ook achterlijke joden op de wereld dus.
pi_66059078
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Statistiek Lies, damn lies, statistics vs speculatie logische interpretatie, right.
Juist.
quote:
Maar goed, er zijn ook achterlijke joden op de wereld dus.
Joh, het zijn net mensen.
pi_66059214
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 10:17 schreef buachaille het volgende:

[..]

het spijt me om te zeggen nielsch, maar je bent verderfelijk
Lang niet zo verderfelijk als die schurk van een Avigdor Lieberman en zijn moordlustige aanhangers. Deze criminelen zullen over een jaar of zes, zeven de eerste de beste kans aangrijpen om genocide te plegen onder de Palestijnse bevolking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2009 17:51:24 ]
pi_66059252

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2009 17:51:06 ]
pi_66059288
quote:
Schattig hoor ex-schatje, maar er is een verschil tussn ondervertegenwoordigd en nog altijd als autochtone bevolkingsgemeenschap meer verantwoordelijkheid met een enorm verschil voor homogeweld.
En ja, met 'er zijn geen cijfers' verwerpen we wel even een onderzoek van de ministerie van binnenlandse zaken.
pi_66059344
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
En ja, met 'er zijn geen cijfers' verwerpen we wel even een onderzoek van de ministerie van binnenlandse zaken.
Ben je nou echt zo dom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')