Ik hoop dat je dat niet met al je series doet, of dat je nachtdiensten draait en overdag slaapt.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
hoi
Ik ga mijn wekker om 06u zetten en downloaden
Oh echt waar????quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:02 schreef Ladyxima het volgende:
extra lange ep toch? 2 uur? ik kan niet wachten
Ik doe dit eigenlijk nooitquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat niet met al je series doet, of dat je nachtdiensten draait en overdag slaapt.
2 bij mijn wetenquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij gewoon een uur...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik had het niet meer op het moment dat hij héél even met 1 vinger de rug van haar hand aanraakt
De eerste is leukquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
Jij blijft je liefde voor McArmy maar in deze reeks spammen hè.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
Voor wie er geen genoeg van kan krijgen:
Ik zweer je, al waren deze twee scenes tusen Sloan en Lexy had ik ze net zo tof gevonden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij blijft je liefde voor McArmy maar in deze reeks spammen hè.
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zweer je, al waren deze twee scenes tusen Sloan en Lexy had ik ze net zo tof gevonden!
De pure McArmy adoratie zal ik echt in het andere topic doen, plechtig beloofd (had ik in het vorige topic je al gelijk in gegeven).
Wat let je?quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.
Burke is the namequote:Op donderdag 12 februari 2009 23:03 schreef Steve het volgende:
Hunt en Yang hebben zoveel met chemie dan Yang en die sufdrol waar ze bijna mee getrouwd was.
Of Sloanquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Tijd voor een Topic ter bejubeling en bekwijling van Lexie.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa, met de mooie OP!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die scene dat zijn bij Dermatologie zitten. Yang is dan druiven aan het eten volgens mij. Weet niet welke aflevering sorry...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 09:38 schreef Viss3r het volgende:
Hey Grey's Anatomy Liefhebbers!
Intro; Ik ben Claire 1e jaar Media en Cultuur student aan de Uva, voor het vak Media Repertoire in context heb ik uit diverse media producten scene nodig waarin mensen fruit eten.
Weten jullie in Grey's Anatomy scenes waarin er fruit wordt gegeten? Het mag niet de hoofdhandeling in de scne gaan dus iemand die op de achtergrond oftijdens een gesprek of tijdens het lopen fruit eet.
In welke aflevering moet ik zoeken, welk personage????
Alvast bedankt,
Groeten Claire
Seizoen 5, aflevering 4. En dan ergens aan het einde als ze er met zijn allen zitten volgens mij!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die scene dat zijn bij Dermatologie zitten. Yang is dan druiven aan het eten volgens mij. Weet niet welke aflevering sorry...
quote:M: What's wrong with her?
C: Well, she calls her dad daddy...
Klopt, two hour event is GA en PP samen. De personages van GA spelen mee in PP, maar daarnaast is ook de 'originele' PP verhaallijn te zien.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had er ook meer van verwacht. Ik dacht een 2 hour event? Maar dat is dan ook een aflevering PP?
Maar komen daar de GA personages ook in voor dan? Ik volg PP helemaal niet.
Ep 16 van PPquote:Op vrijdag 13 februari 2009 14:32 schreef Smash-it het volgende:
TVP, ik ga ep 15 nu kijken. Is het een cross met PP dus? Weet iemand dan welke aflevering? Ik volg PP namelijk niet, maar anders ga ik die wel even downloaden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, waarschijnlijk wel. Van bloedarmoede ga je niet slechter zien toch? Met die schaar en dat plakband..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef marientje het volgende:
Sadie weg!
Wedden dat ze ook geblunderd heeft met de diagnose van Izzy?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:44 schreef Butterfly91 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
Vond 't eigenlijk wel een beetje sneu dat ze geen steun van Meredith krijgt. Begrijp me niet verkeerd, ik zal Sadie zeker niet missen, maar ze had er gewoon op gerekend Mer mee te krijgen, weer te gaan reizen. Nu is ze wel helemaal alleen ..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:49 schreef marientje het volgende:
Sadie weg!
Wedden dat ze ook geblunderd heeft met de diagnose van Izzy?
Ik zal die van PP ook nog even kijken, zitten nog wel redelijk veel stukjes van GA in over die vrouw met de baby en ik geloof dat 't daar volgende week weer op doorgaat in GAquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:08 schreef marientje het volgende:
Maar nog even voor de duidelijkheid, het was toch een reguliere aflevering vandaag? Van 43 min?
Of moet ik nu nog een aflevering kijken?
Geen ideequote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:18 schreef Tegan het volgende:
Is het noodzakelijk om PP ook te zien?
deze promo ziet er zo overdreven gelikt (lees: Amerikaansquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:35 schreef -Marlii- het volgende:
Promo Grey's volgende week:
en nu kan ik er geen commentaar bij zitten omdat de spoilertags raar doen ..
valt mij ook al 'n tijdje op. En vandaag deed ie me ineens aan Joey (Friends) denken, die had de laatste seizoenen ook ineens zo'n plofkop!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja Alex ziet er dik uit of ligt dat aan mij?
Het is ook geen week meerquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
Ik wil geen week meer wachten op GA
Oke, 6 dagen, maar da's ook te langquote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is ook geen week meer
Sam.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:13 schreef Steve het volgende:
Die ene kale bruine man, die met astma, was nog wel tof.
quote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Zometeen maar eens kijken. Ben benieuwd of het stoort als je zoals ik PP nooit kijkt.
En of bekend wordt wat er nou was met McArmy en die blonde dame die hij vorige keer in de gang zag!
dat was zn ex verloofde waarmee meneer het in een 2 regels tellende e-mail uit heeft gemaaktquote:Op zondag 15 februari 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Zometeen maar eens kijken. Ben benieuwd of het stoort als je zoals ik PP nooit kijkt.
En of bekend wordt wat er nou was met McArmy en die blonde dame die hij vorige keer in de gang zag!
ik ben het wel met je eens dat het IMHO veel meer drama had kunnen zijn.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:26 schreef on_air het volgende:
Sorry, maar wat een crap. De vorige eps waren weer zo goed. Dit was echt niets.
Over dramatische muziek op de "spannende" momenten, veels te weinig tijd voor alles genomen.
Ik miste de complete bagage die het drama met zich mee had moeten brengen.
En bye bye Sadie. Prima.
Ik miste dat meeslepende gewoon heel erg.quote:Op zondag 15 februari 2009 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben het wel met je eens dat het IMHO veel meer drama had kunnen zijn.
Nah, hij mag van mij wel weg. Hij heeft nog geen enkele boeiende verhaallijn gehadquote:Op zondag 15 februari 2009 23:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga ook nog maar even PP kijken dan. En ik denk ook dat Sadie het verprutst heeft met Izzie's tests. Ik vond het leuk trouwens om George weer wat meer te zien.
Jah, dat wel. Maar ik vind de persoon George wel leuk, zo lekker zonder problemen enzo.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nah, hij mag van mij wel weg. Hij heeft nog geen enkele boeiende verhaallijn gehad.
Dat MadTV vind ik dus eigenlijk hélemaal niet grappigquote:
Gelukkig is dit wel erg leuk.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 08:43 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat MadTV vind ik dus eigenlijk hélemaal niet grappig.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:53 schreef emss het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de volgorde:
Greys Anatomy episode 5.15
Private Practice episode ???
Grey's Anatomy episode 5.16
Kan iemand mij vertellen welke aflevering van Private Practice hier tussen moet? Thanks.
quote:
Zoals ze in de goede oude tijd wel vaker deden bedoel je?quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik vond het wel vermakelijk, ik had alleen verwacht dat ze de 2 episodes gewoon aan elkaar zouden plakken ofzo. Dus dat je niet 2 verschillende dingen hoeft te downloaden enzo en dat je gewoon blijft door kijken.
Dat het zulke 'gescheiden' episodes waren, is alleen voor ons downloaders te merken. Wij moeten echt iets anders gaan opzoeken, downloaden en opzetten. De TV-kijker liet na GA gewoon zijn TV aan en de combi-storyline ging verder in PP. PP begint zelfs al tijdens de closing credits van GA.quote:Op woensdag 18 februari 2009 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik vond het wel vermakelijk, ik had alleen verwacht dat ze de 2 episodes gewoon aan elkaar zouden plakken ofzo. Dus dat je niet 2 verschillende dingen hoeft te downloaden enzo en dat je gewoon blijft door kijken.
Crossoverepisode. Kijk GA 15 en PP 16 en je bent weer helemaal bij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:55 schreef Koningin het volgende:
Oeh, ik lig weer een week achter.
Vorige week was aflevering 15?
Ok, en eerst GA en dan PP?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Crossoverepisode. Kijk GA 15 en PP 16 en je bent weer helemaal bij.
Nope. Enkel Addi is er nogquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:35 schreef Greys het volgende:
Shit. Nu moet ik die van vorige week nog kijken die ik stopgezet had vanwege desinteresse en de nieuwe.
Is dit weer met die PP people?
Ik vond hem echt tof. Wel jammer dat addison niet het lef had om direct tegen Derek in te gaan. Je kon echt gewoon de spanning tussen die 2 voelenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:42 schreef Purky het volgende:
Net aflevering 16 gekeken. Wat een zware ep zeg..
Derek die gaat lopen schreeuwen![]()
Bailey ziet er wel leuk uit met haar haren zo!
Geweldige scene inderdaad in de ORquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond hem echt tof. Wel jammer dat addison niet het lef had om direct tegen Derek in te gaan. Je kon echt gewoon de spanning tussen die 2 voelen![]()
"PUT THAT SCALPEL DOWN ADDISON! THIS IS MY PATIENT!"
" NO YOU PUT THAT SCALPEL DOWN DEREK!"
Addison was niet leuk in S1&2, maar sinds S3 vind ik haar toch leuker en nuquote:Op vrijdag 20 februari 2009 16:09 schreef Qwea het volgende:
thank god to that.
No more crossovers. Alhoewel addi wel terug naar GA mag
Addison
Ja, Addison wilde naar Derek gaan, maar Meredith ging al en toen zei Alex van laat maar gaan..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:39 schreef Qwea het volgende:
Wat zei Alex nou tegen addison? "it's her guy" ?
ik zie nu ook dat ik uit m'n nek loop te kletsen: vorige week stond er nog 27/2 dus ik ging ervan uit dat dat er nu ook nog stond, maar nu staat er dus 12/3quote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:53 schreef J-net het volgende:
Op de site van ABC staat dat de 26e Sadie een intern wordt... dus dat is sowieso een herhaling dan.
is al opgelost en ik gebruik t al jaren met veel plezier ,nooit problemen meequote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef Qwea het volgende:
waarom gebruik je dan ook in godsnaam limewire
Dat is niet duidelijk. Het is in ieder geval niet bevestigd door Shonda Rhimes.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:57 schreef janimie het volgende:
stopt katherine 'Izzie' heigl nu wel of niet met de serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Van wikipedia geplukt:Ah mijn statementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt zowaar gedeeld! (door één van de chirurgen nog wel)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ah mijn statementMy thoughts exactlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt zowaar gedeeld! (door één van de chirurgen nog wel)
![]()
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:42 schreef Butterfly91 het volgende:
Van wikipedia geplukt:De titel is van een nummer van Death Cab For Cutie.. goed nummer voor zielige scenes, hopelijk gaan ze 'm gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die Owen ook maar een vaag figuur met dat soort opmerkingen. En dat terwijl ze (volgens mij) nog niet eens gebatst hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:07 schreef Appletree het volgende:
Nu ik weet dat Owen het uit heeft gemaakt met z'n vorige vriendin in een 2 zinnen email, kan ik niet erg warm lopen voor zinnen als: "I wanne be around 40 years from now." Yeah right![]()
McSteamy en Lexie zijn natuurlijk nog wel steeds cute
Prachtig liedje inderdaadquote:Op zondag 22 februari 2009 14:21 schreef Purky het volgende:
[..]
De titel is van een nummer van Death Cab For Cutie.. goed nummer voor zielige scenes, hopelijk gaan ze 'm gebruiken
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:01 schreef Guppi het volgende:
De titel van de aflevering is ook de titel van het liedje. Als je het nu toch wilt weten, in de spoiler staat alleen de titel :-)Aangezien iedereen het had over zo'n mooi en droevig nummer ging ik daar al wel van uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is inderdaad prachtig
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
lolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:40 schreef Guppi het volgende:
Ik heb het gisteren aangezet, en had na twintig minuten pas in de gaten dat ik maar één nummer in mijn playlist had staan. En ik vond al dat ik de hele tijd zulke mooie muziek langs hoorde komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:At this rate, Meredith might not ever get to call herself Derek's fiancée, let alone blush as his bride.
Grey's Anatomy is MIA for the next few weeks, but the ABC serial will return with a bang on March 12, when Derek decides to call it quits.quote:Doesn’t anyone stay at Seattle Grace anymore? The hospital drama is taking a few weeks off but according to insider buzz, Grey’s Anatomy is in for some big changes when it returns on Thursday, March 12. Specifically, Dr. Derek Shepherd is considering leaving medicine.
wat 'n geouwehoer, het zijn gewoon speculaties op de ep.guide....quote:
We moeten ons toch vermaken in die 16 dagen tot de volgende aflevering.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat 'n geouwehoer, het zijn gewoon speculaties op de ep.guide....
echt van dat story-gedoe (hoe vullen we een blz als we geen "echt" nieuws hebben?!)
We kunnen in ieder geval op de maandagavond ook weer een aflevering zien van GAquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:51 schreef TNA het volgende:
[..]
We moeten ons toch vermaken in die 16 dagen tot de volgende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval op de maandagavond ook weer een aflevering zien van GA![]()
Wat zei ze nou nog over the Germans? Dat was pas grappig.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Zit nu ep. 16 pas te kijken.
I'm dating Anne Frank
quote:Lexie: Anne Frank. I am dating Anne Frank. And I'm tired of it. I-I want to go downstairs with you. I want to tell the Germans to kiss my ass.
Nee.quote:
ik heb het denk ik gemist. Care to enlighten me?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg me serieus eerst af of ik het wel goed verstaan had, van Anne Frank.
Omdat ik er hier nog niemand over had gehoord. Durfde het ook haast niet te posten!
Tuurlijk care ik!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb het denk ik gemist. Care to enlighten me?
Ik dacht ook dat ik het verkeerd had verstaan en toen ik erover las dacht ik dat het over 'Joodse' Cristina gingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk care ik!
Het is in een stukje dat Mark koffie voor haar heeft, maar dat eerst Callie denkt dat het voor haar is en daarna Addison. Maar het is voor Lexie en dan geeft hij het haar stiekem-achtig en dan roept Lexie iets van dat ze het zat is om spullen langs de balie te moeten smokkelen en dan dus dit stukje:
Lexie: Anne Frank. I am dating Anne Frank. And I'm tired of it. I-I want to go downstairs with you. I want to tell the Germans to kiss my ass.
Ze bedoelt dan natuurlijk dat ze het zat is dat het zo stiekem en verstopt moet. Zoals Anne Frank op zolder verstopt zat en nu wil ze 'naar beneden en de Duitsers zeggen dat ze haar kont kunnen kussen'. Kortom, ze wil hun relatie out in the open.
Snappie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik het verkeerd had verstaan en toen ik erover las dacht ik dat het over 'Joodse' Cristina ging
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben het ook even terug gaan luisteren en toen nóg durfde ik er eigenlijk niet over te posten omdat ik bang was dat ik het nog steeds verkeerd verstaan hadToen vond ik het gelukkig via Google dat het klopte en gelukkig riep er hier niemand Mens, waar hèb je het over!?!?
quote:Greys - 48 uur: antisemitisme waarderen we niet op Fok.
Ohhhhhhh foei!quote:
De verdachte is onschuldig verklaardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh foei!
Ik heb dat dagboek verslonden en van het toneelstuk met o.a. Jeroen Krabbé ken ik nog steeds elke zin uit mijn hoofd. Bruine bonen, witte bonen... en allerlei andere rare snijbonen![]()
Dus. Ga je mond spoelen!
EDIT: ik wéét dat je een grapje maakte hoor, maar ik moest me toch weer even verdedigen![]()
Jaaaaaaaaa ik ben weer helemaal bij, Muizelientje!quote:
Ik wil hier heel wijs op reageren, maar ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik ben weer helemaal bij, Muizelientje!
McArmy, jeetje... dat wat hij aan het einde tegen Cristina zei!
Maar ik wil nog wel even weten waarom hij die dame zo lelijk gedumpt heeft per email!
En waarom zijn arme moesje nog niet eens weet dat hij terug is!
Ik snápte het wel, wat hij zei over dat zijn moeder dan zou schrikken en haar echte zoon zou missen omdat hij zo veranderd is. Maar ik geloof het niet dat een moeder dan liever niet weet dat haar zoon terug is.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk care ik!
Het is in een stukje dat Mark koffie voor haar heeft, maar dat eerst Callie denkt dat het voor haar is en daarna Addison. Maar het is voor Lexie en dan geeft hij het haar stiekem-achtig en dan roept Lexie iets van dat ze het zat is om spullen langs de balie te moeten smokkelen en dan dus dit stukje:
Lexie: Anne Frank. I am dating Anne Frank. And I'm tired of it. I-I want to go downstairs with you. I want to tell the Germans to kiss my ass.
Ze bedoelt dan natuurlijk dat ze het zat is dat het zo stiekem en verstopt moet. Zoals Anne Frank op zolder verstopt zat en nu wil ze 'naar beneden en de Duitsers zeggen dat ze haar kont kunnen kussen'. Kortom, ze wil hun relatie out in the open.
Snappie?
ame herequote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:50 schreef MaJo het volgende:
Damn helemaal vergeten dat er geen aflevering zou zijnIk al helemaal blij dat ik weer een aflevering kon kijken maar nee
![]()
Hij heeft een traumaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:28 schreef babette21 het volgende:
McArmy is gewoon 'n hele bange poeperd....
(maar da's een beetje 'n standaard eigenschap voor de mannen in GA![]()
)
Hij vertelde haar dat hij gedwongen was ontslagen en dat dat de beste carriere move ooit was achteraf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zei Mcarmy laatst niet tegen die heule oude chirurge dat hij ontslagen was..
Nee, dat wordt de volgende aflevering pas duidelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef Michellee het volgende:
Net aflevering gekeken. Eindelijk weten we wat Izzie heeft...
Dat is allang bekend. Ze is onuitstaanbaar. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:01 schreef Appletree het volgende:
[..]
Nee, dat wordt de volgende aflevering pas duidelijk.
Onmogelijk! Izziequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend? Ze is onuitstaanbaar. Opgelost, slotje.
Ach, Burke had er ook een handje van! Als asociaal gedrag een reden is omquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:04 schreef Appletree het volgende:
[..]
Onmogelijk! Izzie![]()
Maar blijkbaar is ze een bitch in het echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou Addison dan hebben misdaan om te worden verbannen naar een wanstaltige spin-off?![]()
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 10:12 schreef Michellee het volgende:
Net aflevering gekeken. Eindelijk weten we wat Izzie heeft...
[ Bericht 1% gewijzigd door Butterfly91 op 04-03-2009 19:14:50 ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Ach, Burke had er ook een handje van! Als asociaal gedrag een reden is omIk denk dat Addison de makers van Grey's Anatomy heeft overtuigd voor een spin off met haar world renowned doube board certified neo natal surgeon specialty skillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zou Addison dan hebben misdaan om te worden verbannen naar een wanstaltige spin-off?
![]()
Eigenlijk zijn de dokters in GA behoorlijk arrogantZe zijn allemaal 'de besten in het veld'.
I'll throw my apples if you get too close to me.
beat that! Hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Appletree het volgende:
met haar world renowned doube board certified neo natal surgeon specialty skills![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Michellee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Butterfly91 het volgende:Oeh die klinkt wel interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef Butterfly91 het volgende:Nog maar 8 dagen, kan niet wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Ja, ze werd weggeduwd. Pff, ik wil m nu zien!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef Koningin het volgende:
Zag ik Christina daar voorbij "vliegen"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:37 schreef Butterfly91 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Irrem het volgende:
Gelezen op een ander forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:45 schreef Irrem het volgende:
Gelezen op een ander forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk stuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:52 schreef Irrem het volgende:
Iemand nog Izzie nieuws nodig?
quote:lijkt me wel wat voor één van de Ab Fab dames!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Butterfly91 op 11-03-2009 10:03:58 ]
ik kan niet wachten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef Butterfly91 het volgende:
Sneak peeks:
http://vids.eonline.com/s(...)019/bctid15257996001
http://vids.eonline.com/s(...)019/bctid15257997001
http://vids.eonline.com/s(...)019/bctid15251331001
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef babette21 het volgende:
ik kan me zo voorstellen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Starlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en morgen weer kijken
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:26 schreef -Marlii- het volgende:
Neeeeee! Derek op 't einde tegen Meredith![]()
![]()
ja nou, die ringquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
iddeerst wilde ik hem knuffen maar nu wide ik hem slaan
![]()
Ondanks dat ik Izzie niet zo vind, is ze inderdaad wel zielig. En dan ook de redenatie waarom ze Christina kiest, ipv iemand andersquote:Izzie is wel zielig zo
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Desii het volgende:
De ringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg hem niet gevonden
Aflevering 17 toch?
Jepquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:48 schreef Koningin het volgende:
Ik krijg hem niet gevonden
Aflevering 17 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarna? Want ik kan me momenteel niet even iets bedenken uit de afgelopen seizoenen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:33 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik kreeg een deja vu bij die scene tussen derek en meredith.
Meen mij te herinneren dat er nog zo'n scene was waar iemand een ring weggooide.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:35 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Waarna? Want ik kan me momenteel niet even iets bedenken uit de afgelopen seizoenen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen... Izzie
Ep. guide 18 en 19 (is hier volgens mij nog niet langsgekomen):Sounds interesting. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer een scene waar je ze ziet praten maar er muziek overheen is gedaan voor de sfeer. Bevalt me wel maar doen ze ineens wel vaak
Ik vind het zielig voor Izzie, ik vind d'r leukWel mooi gedaan die laatste scene.
Oh ja, en Derek is een ass![]()
Je bedoelt Addison die de ring in 't water gooit? Anders weet ik 't nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:37 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Meen mij te herinneren dat er nog zo'n scene was waar iemand een ring weggooide.
Hier nog éénquote:Op zaterdag 14 maart 2009 03:25 schreef Espabilado het volgende:
Net nu ze terminaal is begin ik Izzie weer oke te vinden... nu dat irritante gedoe met die denny voorbij is
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:24 schreef babette21 het volgende:
Tja, wat kan ik zeggen... Izzie
Ep. guide 18 en 19 (is hier volgens mij nog niet langsgekomen):Wat is PTSD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:10 schreef Starlie het volgende:
Als ik Meredith was, was ik niet weggelopen maar was ik net zolang bij die caravan blijven zitten tot meneer weer nuchter zou zijn...
Ja nu je het zegt... ik had als ik Meredith was, hem (Derek) ook met de honkbalknuppel weggeslagen!quote:Op zondag 15 maart 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?
... Als je vriend in zo'n staat is begin je toch niet de ring. Waar je niets van hoort te weten, wat hem verder ook niet helpt. Als hij out is in bed gewoon ernaast kruipen en vasthouden en de volgende dag lekker samen door het gras kruipen.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zou je niet een beetje boos worden als je verloofde je trouwring met een honkbalknuppel wegsloeg?
Trouwen?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:07 schreef on_air het volgende:
[..]
... Als je vriend in zo'n staat is begin je toch niet de ring. Waar je niets van hoort te weten, wat hem verder ook niet helpt. Als hij out is in bed gewoon ernaast kruipen en vasthouden en de volgende dag lekker samen door het gras kruipen.
Inderdaad, en dan doet hij zoquote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou, ik denk dat ze over de ring begon omdat hij in die staat ervan overtuigd was dat ze weer bij hem weg zou gaan. Dat ze daar stond, wetend dat er een ring was, zegt veel over haar en dat ze echt voor hem kiest. Dat ze niet weg is gerend of wat dan ook.
Linkje voor je luie mede-user?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de site van Grey's anatomy staat weer een sneak peek van de nieuwe aflevering.
Is een mooie scene tussen Cristina en Izzie
Idd, zeker een mooie scenequote:Op maandag 16 maart 2009 13:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Op de site van Grey's anatomy staat weer een sneak peek van de nieuwe aflevering.
Is een mooie scene tussen Cristina en Izzie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:40 schreef June. het volgende:
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pssst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |